Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wat een afgang. Vitesse een maatje te groot, wint gewoon twee keer van ons. En alle ideeen over dat er misschien wel een verassing in it dit seizoen kunnen weer door de play gespoeld worden. Met dank aan die slappe hap die geen moment uitstraalde dat die wedstrijd koste wat het kost gewonnen moest worden. Wat rest dit seizoen is in de schaduw van de grote twee te vechten voor een plekje in de conference League. Het toernooi waar iedere zichzelf respecterende Europese subtopper zijn neus voor ophaalt.

 

+1/-0

Waarom is mijn post weg gehaald over het afkeuren van de 1-1?

Ik heb daarin niks verkeerds gezegd.

 

+1/-0

Matige pot. Je mist bij de voorste vier gewoon echt kwaliteit. Het is iedere keer hopen op Sinisterra of toeval en als die eerste er dan niet is dan is het dus alleen nog toeval.

Hopen dat onze nieuwe rechtsbuiten daar verandering in kan gaan brengen, want anders gaan we moeite blijven houden met tegenstanders die zich terug trekken.

Verder zal die VAR ook eens ff mee zitten bij ons. Ik snap door al die kloteregels helemaal niets meer ervan. Nu zou het weer buitenspel zijn omdat Dessers wel een beweging maakt richting die bal.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 15 januari 2022 om 22:03:

Matige pot. Je mist bij de voorste vier gewoon echt kwaliteit. Het is iedere keer hopen op Sinisterra of toeval en als die eerste er dan niet is dan is het dus alleen nog toeval.

Hopen dat onze nieuwe rechtsbuiten daar verandering in kan gaan brengen, want anders gaan we moeite blijven houden met tegenstanders die zich terug trekken.

Verder zal die VAR ook eens ff mee zitten bij ons. Ik snap door al die kloteregels helemaal niets meer ervan. Nu zou het weer buitenspel zijn omdat Dessers wel een beweging maakt richting die bal.



1-1 had gewoon NIET afgekeurd mogen worden, omdat Dessers NIET deelnam aan het spel en van de bal af bleef. Daardoor deed die niks verkeerd.
Verder moeten ze zich gewoon kapot schamen, ik heb er echt geen woorden meer voor zo slecht als dit was, en Vitesse was nog slechter moet je nagaan...

Die nelson moeten ze een grote rotschop het kanaal overgeven, slap excuus voor een voetballer.

Alles wat fout kon gaan ging fout vandaag, elke beslissing was verkeerd, van de blunder van Bijlow tot de onterecht afgekeurde 1-1 en de foutieve wissel van van Slot door Linssen op links te zetten in plaats van Senesi of Hendriks te brengen, zodat Malacia of Pedersen doorgeschoven kon worden.

 

+3/-0

Je kunt ook zeggen: sinds Letsch 3-5-2 speelt ligt Vitesse Feyenoord niet. En dan nog zo'n domme blunder van Bijlow, net zoals tegen Twente. Nee degene die we ct misten was: S I N I S T E R R A

 

+2/-0

Het blijft Feyenoord hè. Juist als we denken van nou…….wie weet wat er nog in het vat zit de tweede helft van het seizoen gooien ze hun eigen glazen weer eens is met een ouderwetse wanprestatie. Het leek gvd wel of Dick Advocaat weer terug was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 januari 2022 om 22:16:

Je kunt ook zeggen: sinds Letsch 3-5-2 speelt ligt Vitesse Feyenoord niet. En dan nog zo'n domme blunder van Bijlow, net zoals tegen Twente. Nee degene die we ct misten was: S I N I S T E R R A



Zeker. Die Nelson kan er helemaal niets van, wat een prutser is dat.

 

+2/-0

Het voetbal zoals het onder Dick advocaat was is weer terug. Heet leek niet eens op het frisse voetbal zoals we dat vooral in het begin van het seizoen zagen. Één topwedstrijd, tegen psv, is er gewonnen voor de rest hebben we tegen alle sterkere eredivisieclubs billenkoek gehad. Zegt ook wel wat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 januari 2022 om 22:31:

Het voetbal zoals het onder Dick advocaat was is weer terug. Heet leek niet eens op het frisse voetbal zoals we dat vooral in het begin van het seizoen zagen. Één topwedstrijd, tegen psv, is er gewonnen voor de rest hebben we tegen alle sterkere eredivisieclubs billenkoek gehad. Zegt ook wel wat.



vooral dit systeem kan Feyenoord maar niet tegen voetballen. Grootste gemis Sini!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 15 januari 2022 om 22:03:

Matige pot. Je mist bij de voorste vier gewoon echt kwaliteit. Het is iedere keer hopen op Sinisterra of toeval en als die eerste er dan niet is dan is het dus alleen nog toeval.

Hopen dat onze nieuwe rechtsbuiten daar verandering in kan gaan brengen, want anders gaan we moeite blijven houden met tegenstanders die zich terug trekken.

Verder zal die VAR ook eens ff mee zitten bij ons. Ik snap door al die kloteregels helemaal niets meer ervan. Nu zou het weer buitenspel zijn omdat Dessers wel een beweging maakt richting die bal.

Wat Slot in Til ziet is mij een raadsel. Hij kan een kans benutten, maar voetballend is het matig. Hij is meer een spits. Nelson voetbalt zonder zelfvertrouwen en Jahanbakhsh ook. Waarom zitten Toornstra en Senesi op de bank? Die twee hebben tenminste inbreng. Slot zal echt iets moeten doen aan de basisopstelling.

 

+1/-0

Nelson en Jahahnbaks zijn ouderwetse miskleunen. Voegen helemaal niets toe.

 

+1/-0

Zonder Legioen wordt duidelijk dat pure kwaliteit wat tegen valt, als team prima maar individueel gewoon nog niet goed genoeg voor 1 of 2. Hopelijk snel weer fans op de tribunes dit is niks.

 

+2/-0

Met of zonder Legioen maakt geen reet uit, gewoon een gebrek aan kwaliteit.

 

+1/-0

Verloren door persoonlijke fouten en gebrek aan creativiteit. Tegen een viermans middenveld was onze ploeg niet opgewassen en omdat er voorin wel harde werkers en lopers zijn maar geen mensen met een actie brengt al dat geloop niets op. Als dan ook nog de keeper zo in de fout gaat weet je dat het over is voor nu. Nu rest de kop op en mouwen opstropen tegen NEC en Sparta.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 15 januari 2022 om 21:41:

Daarnaast is dit ook weer deels aan Slot die gewoon niet goed wisselt.

Linssen is totaal uit vorm en heeft al helemaal niks op links te zoeken.
Had Hendriks gebracht en Malacia doorgeschoven.
Of had Senesi gebracht, Pedersen doorschuiven, Ali naar links en Geertruida op rechts.

Die nelson moeten ze zo'n harde trotschop het kanaal over geven en nooit meer terugkeren,want dat is gewoon een waardeloos schandaal dat zich een voetballer mag noemen.



Tuurlijk knul, jij hebt er meer kijk op dan Slot, jij werkt tenslotte ook iedere dag met de spelers. :D :D :D

 

+1/-0

Er zijn denk ik meerdere redenen voor het verval. Laat ik voorop stellen dat dit Feyenoord al gewoon vanaf het begin van het seizoen bepaalde kwaliteiten mist, vooral bij de voorste vier, waar eigenlijk alleen Sinisterra in staat is echt iets te creëren. Dat gebrek aan kwaliteit begint zich steeds meer te wreken nu doordat:

- Steeds meer tegenstanders ingesteld zijn op het gebrek aan creativiteit van Feyenoord. Voor je eigen goal hangen werkt.
- De ambiance zonder publiek gewoon een groot nadeel is waardoor Feyenoord net dat beetje extra mist wat het met publiek wel heeft
- Traditioneel alles weer eens tegen zit met beslissingen van bijvoorbeeld de VAR en werkelijk ieder foutje dat meteen afgestraft wordt.

Maar in het grotere geheel ben ik nog steeds tevreden. Vitesse is gewoon een verrekte lastige tegenstander voor ons en ik vond ons ondanks het gemis van Sinisterra toch eigenlijk gewoon de betere qua veldspel. Er is nog steeds een dikke stijgende lijn ten opzichte van vorig seizoen, terwijl er toch ook heel veel weg gesaneerd is en we eindelijk met jonge gasten beginnen te werken.

Dus qua resultaten sluit je helaas niet echt aan bij de top, maar dat had eigenlijk ook nog niemand verwacht voor het seizoen. Maar we zijn we stappen aan het maken in de goede richting. Helaas valt het de laatste wedstrijden ineens een aantal keer heel slecht.

Hopelijk snel de stadions weer open, dat scheelt een slok op een borrel.

 

+4/-0

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 16 januari 2022 om 10:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 15 januari 2022 om 21:41:

Daarnaast is dit ook weer deels aan Slot die gewoon niet goed wisselt.

Linssen is totaal uit vorm en heeft al helemaal niks op links te zoeken.
Had Hendriks gebracht en Malacia doorgeschoven.
Of had Senesi gebracht, Pedersen doorschuiven, Ali naar links en Geertruida op rechts.

Die nelson moeten ze zo'n harde trotschop het kanaal over geven en nooit meer terugkeren,want dat is gewoon een waardeloos schandaal dat zich een voetballer mag noemen.



Tuurlijk knul, jij hebt er meer kijk op dan Slot, jij werkt tenslotte ook iedere dag met de spelers. :D :D :D


De veranderingen die hij opnoemt zijn belachelijk. Een verdediger noemen die zelfs tekort kwam bij nac..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Pat schreef op 16 januari 2022 om 11:24:

Toornstra stond er weer naast. Ik begrijp dat niet. In mijn ogen beter dan elk van zijn strijdkompanen op het middenveld. Laat Feyenoord 30% beter voetballen, zowel aanvallend als verdedigend. Of ben ik de enige die er zo ver denkt?



Toornstra en Senesi allebei niet was teveel vh goede dit zijn toch ervaren krachten.


Senesi is gewoon te traag wanneer je weet dat de tegenstander snelle spelers heeft lopen. Tel daarbij op dat Trauner ook niet de snelste is, dan maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk.
Senesi is geen zekerheidje en wie weet speelt er wat bij hem. Corona of een mogelijke transfer. Dat we verloren hebben ligt voornamelijk aan het gebrek aan creativiteit.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)