Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Cambuur-Feyenoord (24/10/2021-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 oktober 2021 om 23:26:

Dat verander je alleen met meer kwaliteit op het veld. Er zit maar weinig progressie in, spelers zitten bijna allemaal al aan het plafond.



Als je met de huidige kwaliteiten op 1 na minste puntverlies hebt doe je het beter als dat ik begin dit seizoen gedacht had plus waarschijnlijke overwintering in Europa. En ze laten over het algemeen leuk voetbal zien dat is al progressie!

Dit bericht is gewijzigd op 25 oktober 2021, 01:02:28.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2021 om 00:56:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 oktober 2021 om 23:26:

Dat verander je alleen met meer kwaliteit op het veld. Er zit maar weinig progressie in, spelers zitten bijna allemaal al aan het plafond.



Als je met de huidige kwaliteiten op 1 na minste puntverlies hebt doe je het beter als dat ik begin dit seizoen gedacht had plus waarschijnlijke overwintering in Europa. En ze laten over het algemeen leuk voetbal zien dat is al progressie!



Klopt in de meeste wedstrijden is het spel al veel beter, daar zit ook echt het probleem niet dit keer.
De breedte van de selectie is nu echt een probleem aan het worden.
Tegen Cambuur gaat het nog goed, maar heb je al problemen om de wedstrijd over de streep te trekken.
Dit terwijl ze de vorige tegen Union Berln al veel meer doseerden in vergelijking met vorige Europese wedstrijden.

Je zult in de winterstop 1 tot (idealiter) 3 spelers moeten toevoegen om een en ander op te vangen, anders stort het na de winterstop alsnog in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2021 om 00:56:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 oktober 2021 om 23:26:

Dat verander je alleen met meer kwaliteit op het veld. Er zit maar weinig progressie in, spelers zitten bijna allemaal al aan het plafond.



Als je met de huidige kwaliteiten op 1 na minste puntverlies hebt doe je het beter als dat ik begin dit seizoen gedacht had plus waarschijnlijke overwintering in Europa. En ze laten over het algemeen leuk voetbal zien dat is al progressie!



RKC thuis en Cambuur uit zouden geen probleem moeten zijn. Dat was het dus wel, de lat moet hoger maar met deze selectie is de breedte een probleem. Derde worden en overwinteren zal wel lukken, daarna verder door selecteren als er centjes binnen komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 oktober 2021 om 08:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2021 om 00:56:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 24 oktober 2021 om 23:26:

Dat verander je alleen met meer kwaliteit op het veld. Er zit maar weinig progressie in, spelers zitten bijna allemaal al aan het plafond.



Als je met de huidige kwaliteiten op 1 na minste puntverlies hebt doe je het beter als dat ik begin dit seizoen gedacht had plus waarschijnlijke overwintering in Europa. En ze laten over het algemeen leuk voetbal zien dat is al progressie!



Klopt in de meeste wedstrijden is het spel al veel beter, daar zit ook echt het probleem niet dit keer.
De breedte van de selectie is nu echt een probleem aan het worden.
Tegen Cambuur gaat het nog goed, maar heb je al problemen om de wedstrijd over de streep te trekken.
Dit terwijl ze de vorige tegen Union Berln al veel meer doseerden in vergelijking met vorige Europese wedstrijden.

Je zult in de winterstop 1 tot (idealiter) 3 spelers moeten toevoegen om een en ander op te vangen, anders stort het na de winterstop alsnog in.




Waarbij je je wel mag afvragen wat je aan een hele brede selectie hebt als je zelfs in het scenario van gisteren je nummer 13-18 van de selectie niet of nauwelijks gebruikt hebt.

 

+1/-0

Kwakman had na gekeken dat Aursnes Til en Toornstra gister ieder 11, 12 km gelopen hadden dat is erg veel. Ook een Linssen maakt veel meters.

 

+1/-0

Ik had het idee dat die Bangura redelijk gehyped werd, maar dat is best een leuke speler bij Cambuur. Toch mooi dat zo'n oud jeugdspeler zich op een andere positie heeft ontwikkeld.

 

+1/-0

Ondanks het niet onze beste wedstrijd was heb ik toch genoten van de wedstrijd. Het waren twee ploegen die wilden voetballen en het was gewoon een leuke pot om naar te kijken. Ik heb trouwens geen moment het idee gehad dat we deze wedstrijd uit handen konden geven.

Ik zit tot nu toe meestal met een glimlach naar wedstrijden van Feyenoord te kijken en na twee jaar Advocaat was ik daar echt wel aan toe. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 26 oktober 2021 om 11:52:

Ik zit tot nu toe meestal met een glimlach naar wedstrijden van Feyenoord te kijken en na twee jaar Advocaat was ik daar echt wel aan toe. :feyenoord



Ben ik met je eens , ze proberen het nu in ieder geval. Niet alles gaat goed maar er staat een elftal dat de beuk erin gooit met een paar aardige voetballers. Bij vlagen is het zelfs echt goed. Dat angsthazen parkeervoetbal van advocaat is gelukkig voorbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 26 oktober 2021 om 14:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 26 oktober 2021 om 11:52:

Ik zit tot nu toe meestal met een glimlach naar wedstrijden van Feyenoord te kijken en na twee jaar Advocaat was ik daar echt wel aan toe. :feyenoord



Ben ik met je eens , ze proberen het nu in ieder geval. Niet alles gaat goed maar er staat een elftal dat de beuk erin gooit met een paar aardige voetballers. Bij vlagen is het zelfs echt goed. Dat angsthazen parkeervoetbal van advocaat is gelukkig voorbij.



Zoals Perez zei eerder ze werken/lopen ongelofelijk hard, maar dan doe je ze toch tekort ook voetballend is het gewoon goed en dat komt alleen door hoe Slot met ze werkt/traint.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Cambuur-Feyenoord (24/10/2021-14:30)