Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Cambuur-Feyenoord (24/10/2021-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2021 om 15:38:

Ongelofelijk, waarom maakt Feyenoord het zichzelf zo moeilijk werk aan de winkel Arne zo makkelijk goals weg geven kan echt niet.



Wilde net zeggen dat die Malacia zo slecht speelt :B

 

+2/-0

Ben benieuwd wat Slot gaat doen Alireza of Nelson?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2021 om 15:50:

Ben benieuwd wat Slot gaat doen Alireza of Nelson?



Gok beiden, Sinistera zit ook niet helemaal lekker in de wedstrijd en beetje rust kan geen kwaad.

 

+1/-0

Echt wat een geklungel in de tweede helft, het wordt met de minuut slechter van Feyenoord kant...

 

+1/-0

Slot is niet echt van het wisselen hé Schmidt had al 4x gewisseld.

 

+1/-0

Belangrijke overwinning maar vraag niet hoe.

 

+1/-0

Conclusie is heel simpel:

Feyenoord moet zich kapot schamen wat ze vandaag op de mat hebben gelegd.
Ongelofelijk ongeconcentreerd, inspiratieloos, compleet onnodig domme fouten die twee goals opleveren.
Waarvan de 1-1 naar mijn mening gewoon houdbaar was voor Bijlow als die sneller de hoek in was gelopen.

Het maakte dat je op het laatst nog de 3-3 om de oren kon krijgen.

Het was ontzettend slecht.

Deze wedstrijd had gewoon met 5/6-0 gewonnen moeten worden als Feyenoord gewoon z'n niveau hadden gehaald.

Zo goed als het donderdag was, zo slecht was het vandaag en dat baart echt tot hele grote zorgen.
De goal van Malacia is misschien het enige positieve wat je kan noemen vandaag.

 

+1/-0

Bah bah wat een slechte pot. Ik vind het wel heel bijzonder hoe weinig Slot wisselt. Til is al weken onzichtbaar en mag maar blijven staan. Sinisterra was duidelijk al een hele poos helemaal leeg en mag blijven staan.

Vind dat Slot in ieder geval wel het idee moet wekken dat er een concurrentiestrijd is. Dat doet hij nu wel heel erg beperkt.

 

+1/-0

Hij zal zo zijn motivatie hebben om niet eerder tewisselen, meestal licht hij dat nog wel toe, het zijn wel 3 hele belangrijke punten Twente en Vitesse thuis verloren en de topper zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 24 oktober 2021 om 16:26:

Bah bah wat een slechte pot. Ik vind het wel heel bijzonder hoe weinig Slot wisselt. Til is al weken onzichtbaar en mag maar blijven staan. Sinisterra was duidelijk al een hele poos helemaal leeg en mag blijven staan.

Vind dat Slot in ieder geval wel het idee moet wekken dat er een concurrentiestrijd is. Dat doet hij nu wel heel erg beperkt.



Nelson had al kwartier voor tijd gebracht moeten worden, zo ook had je Toornstra eerder naar het middenveld moeten halen en Alireza brengen.

Dan breng je snelheid voorin en kun je er veel beter uit komen.

Sinistera was inderdaad al een hele tijd leeg.

 

+1/-0

Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 17:29:

Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.



Veel te kort door de bocht, tegen RKC en Vitesse was ook op normaal gras.
Daarnaast speelt Sparta al jaren weer op gewoon gras.

 

+1/-0

Verdedigend moet het beter kunnen ze wel want nog niet zolang geleden hadden we het over de Bermuda driehoek.
Aanvallend creëeren ze elke wedstrijd veel kansen dus genoeg perspectief om voor de tweede plek tegaan en rechtstreeks CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2021 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 17:29:

Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.



Veel te kort door de bocht, tegen RKC en Vitesse was ook op normaal gras.
Daarnaast speelt Sparta al jaren weer op gewoon gras.



Ik vind datje op dit moment even je zegeningen moet tellen en de drie punten koesteren. Keer na een zware Europese wedstrijd op donderdag, dat is al een paar keer verkeerd afgelopen. Slot en zijn staf weet ook wel dat het zeker verdedigend een stuk beter moet.
O ja wat Sparta betreft ben je verkeerd geïnformeerd, die speelt (helaas) al jaren op kunstgras.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 18:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 24 oktober 2021 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 17:29:

Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.



Veel te kort door de bocht, tegen RKC en Vitesse was ook op normaal gras.
Daarnaast speelt Sparta al jaren weer op gewoon gras.



Ik vind datje op dit moment even je zegeningen moet tellen en de drie punten koesteren. Keer na een zware Europese wedstrijd op donderdag, dat is al een paar keer verkeerd afgelopen. Slot en zijn staf weet ook wel dat het zeker verdedigend een stuk beter moet.
O ja wat Sparta betreft ben je verkeerd geïnformeerd, die speelt (helaas) al jaren op kunstgras.



Je hebt gelijk, mijn fout.

Wat betreft het overige kun je de selectie en Slot in principe niet veel kwalijk nemen in de meeste wedstrijden.
De ingeslagen weg moet je doorzetten, maar de selectie is gewoon te smal en daardoor lopen te veel spelers op hun laatste benen.

Enige wat Slot niet goed deed was te laat en te weinig wisselen.

 

+1/-0

Dat inderdaad. En in verliespunten staan we wel tweede. Moet je wel effe van Heracles thuis winnen maar daar gaan we gemakshalve maar even van uit. Ze kunnen nu een weekje uitrusten en nieuwe energie opbouwen om zondag het kasteel om te bouwen.

 

+1/-0

Ik begrijp ook niet zo goed waarom er niet eerder gewisseld werd. De hele voorhoede + Til was rijp voor een wissel in de tweede helft. Matige wedstrijd, gelukkig wel drie punten gepakt in een lastige uitwedstrijd en we staan weer dichtbij de tweede plek inmiddels. We missen achterin wel scherpte op sommige momenten, een verbeterpunt waaraan gewerkt moet worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 19:54:

Dat inderdaad. En in verliespunten staan we wel tweede. Moet je wel effe van Heracles thuis winnen maar daar gaan we gemakshalve maar even van uit. Ze kunnen nu een weekje uitrusten en nieuwe energie opbouwen om zondag het kasteel om te bouwen.



RKC thuis gingen we ook van winst uit ;)

Maar even zonder gekke geiten, we staan er met de inhaalwedstrijd niet slecht voor, dus we moeten ook in de winter misschien wat risico nemen.

 

+1/-0

Je had eigenlijk niet echt mogen klagen als je de wedstrijden van Drita Thuis, NEC Thuis en GAE Thuis en Cambuur Uit allemaal punten verspeeld had. Tegen RKC Ging het fout. Wat is dat toch met die kleintjes en ons. Dat is al jaren aan de gang. Had gehoop dat Slot daar verandering in kon brengen.

Dus we weten dat we tegen Sparta ook weer aan de bak kunnen en dat is hun wedstrijd van het jaar. Hopen dat het eens makkelijk gaat.

 

+1/-0

Dat verander je alleen met meer kwaliteit op het veld. Er zit maar weinig progressie in, spelers zitten bijna allemaal al aan het plafond.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Cambuur-Feyenoord (24/10/2021-14:30)