Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2021 om 15:38:
Ongelofelijk, waarom maakt Feyenoord het zichzelf zo moeilijk werk aan de winkel Arne zo makkelijk goals weg geven kan echt niet.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 oktober 2021 om 15:50:
Ben benieuwd wat Slot gaat doen Alireza of Nelson?
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Conclusie is heel simpel:
Feyenoord moet zich kapot schamen wat ze vandaag op de mat hebben gelegd.
Ongelofelijk ongeconcentreerd, inspiratieloos, compleet onnodig domme fouten die twee goals opleveren.
Waarvan de 1-1 naar mijn mening gewoon houdbaar was voor Bijlow als die sneller de hoek in was gelopen.
Het maakte dat je op het laatst nog de 3-3 om de oren kon krijgen.
Het was ontzettend slecht.
Deze wedstrijd had gewoon met 5/6-0 gewonnen moeten worden als Feyenoord gewoon z'n niveau hadden gehaald.
Zo goed als het donderdag was, zo slecht was het vandaag en dat baart echt tot hele grote zorgen.
De goal van Malacia is misschien het enige positieve wat je kan noemen vandaag.
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Favoriete opstelling: geen
Bah bah wat een slechte pot. Ik vind het wel heel bijzonder hoe weinig Slot wisselt. Til is al weken onzichtbaar en mag maar blijven staan. Sinisterra was duidelijk al een hele poos helemaal leeg en mag blijven staan.
Vind dat Slot in ieder geval wel het idee moet wekken dat er een concurrentiestrijd is. Dat doet hij nu wel heel erg beperkt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Noud schreef op 24 oktober 2021 om 16:26:
Bah bah wat een slechte pot. Ik vind het wel heel bijzonder hoe weinig Slot wisselt. Til is al weken onzichtbaar en mag maar blijven staan. Sinisterra was duidelijk al een hele poos helemaal leeg en mag blijven staan.
Vind dat Slot in ieder geval wel het idee moet wekken dat er een concurrentiestrijd is. Dat doet hij nu wel heel erg beperkt.
Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 17:29:
Wat een kritiek allemaal. Natuurlijk moet het een stuk beter maar voorlopig ben ik blij met de drie punten op dat verschrikkelijk kunstgras zo vlak na een zware Europese wedstrijd. Ongelooflijk dat die plastic veldjes nog steeds wordt toegestaan door de KNVB. Volgende week weer een plastic battle tegen Sparta.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 24 oktober 2021 om 17:34:
Veel te kort door de bocht, tegen RKC en Vitesse was ook op normaal gras.
Daarnaast speelt Sparta al jaren weer op gewoon gras.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 18:39:
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 24 oktober 2021 om 17:34:
Veel te kort door de bocht, tegen RKC en Vitesse was ook op normaal gras.
Daarnaast speelt Sparta al jaren weer op gewoon gras.
Ik vind datje op dit moment even je zegeningen moet tellen en de drie punten koesteren. Keer na een zware Europese wedstrijd op donderdag, dat is al een paar keer verkeerd afgelopen. Slot en zijn staf weet ook wel dat het zeker verdedigend een stuk beter moet.
O ja wat Sparta betreft ben je verkeerd geïnformeerd, die speelt (helaas) al jaren op kunstgras.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Ik begrijp ook niet zo goed waarom er niet eerder gewisseld werd. De hele voorhoede + Til was rijp voor een wissel in de tweede helft. Matige wedstrijd, gelukkig wel drie punten gepakt in een lastige uitwedstrijd en we staan weer dichtbij de tweede plek inmiddels. We missen achterin wel scherpte op sommige momenten, een verbeterpunt waaraan gewerkt moet worden.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 24 oktober 2021 om 19:54:
Dat inderdaad. En in verliespunten staan we wel tweede. Moet je wel effe van Heracles thuis winnen maar daar gaan we gemakshalve maar even van uit. Ze kunnen nu een weekje uitrusten en nieuwe energie opbouwen om zondag het kasteel om te bouwen.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Je had eigenlijk niet echt mogen klagen als je de wedstrijden van Drita Thuis, NEC Thuis en GAE Thuis en Cambuur Uit allemaal punten verspeeld had. Tegen RKC Ging het fout. Wat is dat toch met die kleintjes en ons. Dat is al jaren aan de gang. Had gehoop dat Slot daar verandering in kon brengen.
Dus we weten dat we tegen Sparta ook weer aan de bak kunnen en dat is hun wedstrijd van het jaar. Hopen dat het eens makkelijk gaat.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Cambuur-Feyenoord (24/10/2021-14:30)