Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (03/10/2021-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Je moet naar jezelf kijken ipv naar de tegenstander, wij waren gewoon schandalig slap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 03 oktober 2021 om 20:06:

Je moet naar jezelf kijken ipv naar de tegenstander, wij waren gewoon schandalig slap.



Maar we mogen ons wel storen dat er 2e helft niet meer gevoetbald werd Slot kookte ook van binnen maar hield zich rustig na afloop.

 

+1/-0

Ben benieuwd of dit wel klopt, 4 wisselmomenten mag niet, er zijn maar 3 wisselmomenten.

Duidelijkheid over wissels Vitesse: "We mochten nog een keer wisselen"

Na afloop van de wedstrijd tussen Vitesse en Feyenoord was er even onduidelijkheid over de vierde wissel van de thuisploeg. Het leek hier namelijk te gaan om een vierde wisselmoment, terwijl de vijf toegestane wissels slechts over drie momenten mogen worden verdeeld. Niemand leek te weten of het om een wisselfout ging, maar Vitesse-trainer Thomas Letsch gaf uiteindelijk duidelijkheid.

Tegenover ESPN vertelde Letsch dat ook bij Vitesse zelf onduidelijkheid heerste. "We hadden al drie keer gewisseld. Of dat twee of drie wisselmomenten waren, was niet duidelijk. We vroegen het aan de vierde official en hadden een lange discussie met hem. Na vijf minuten zei hij tegen ons dat de wissel van Wittek op hetzelfde moment telde als dat van Openda, dus we konden nog een keer wisselen."

De Duitser benadrukte dat Vitesse de wissel pas doorvoerde toen het honderd procent zeker was. "Anders was het heel dom van ons geweest. Daarom hebben we het meerdere keren aan de official gevraagd en gewacht tot we een duidelijk antwoord hadden."

 

+1/-0

We moeten ook niet te dramatisch doen win je inhaal wedstrijd dan sta je nog keurig tweede/derde. Kampioenschap komt dit seizoen sowieso nog te vroeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 oktober 2021 om 20:22:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 03 oktober 2021 om 20:06:

Je moet naar jezelf kijken ipv naar de tegenstander, wij waren gewoon schandalig slap.



Maar we mogen ons wel storen dat er 2e helft niet meer gevoetbald werd Slot kookte ook van binnen maar hield zich rustig na afloop.



Ik stoorde me meer aan onze eigen slapheid en Slot ook, daarom verlies je, niet vanwege het tijdrekken van Vitesse.

 

+1/-0

Hoe zit dat nu met die wissel discussie die ik ineens lees?

Ik krijg niet het gevoel dat Feyenoord daar iets mee wil of gaat doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 oktober 2021 om 21:18:

Hoe zit dat nu met die wissel discussie die ik ineens lees?

Ik krijg niet het gevoel dat Feyenoord daar iets mee wil of gaat doen.



Moet je ook niet doen, zo wil je toch niet winnen. Ze moeten hier iets uit leren en op de blaren zitten. Die uitwedstrijden tegen lastige ploegen moeten beter. Ook tegen PSV was het spel niet top maar toen vielen de goals goed voor ons. Tegen Vitesse en Utrecht net omgekeerd. We zijn in deze wedstrijden teveel afhankelijk van geluk. Tegen PSV was het tactisch plan wel goed en misschien moet je in deze wedstrijden er een middenvelder bij zetten zodat je in ieder geval meer stabiliteit hebt.

 

+1/-0

Feyenoord was slordig en vermoeid maar heb al met al toch veel kansen gezien alleen de scherpte ontbrak behalve die goede kop goal van Til twee individuele fouten kosten je de wedstrijd maar het is niet zo dat ze achteruit gingen lopen intentie bleef altijd naar voren denken.

 

+1/-0

Overal las en hoorde je dat Feyenoord afgelopen donderdag z,n beste eerste helft had gespeeld van dit seizoen. Slot ging daar in mee. Nou, zo geweldig was het niet. Vandaag krijgt de ploeg de deksel op de neus. Gewoon realistisch blijven. Het is aan Slot om het goede voetbal erin te krijgen. De laatste wedstrijden waren niet geweldig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 03 oktober 2021 om 21:35:

Overal las en hoorde je dat Feyenoord afgelopen donderdag z,n beste eerste helft had gespeeld van dit seizoen. Slot ging daar in mee. Nou, zo geweldig was het niet. Vandaag krijgt de ploeg de deksel op de neus. Gewoon realistisch blijven. Het is aan Slot om het goede voetbal erin te krijgen. De laatste wedstrijden waren niet geweldig.



Daar ben ik het mee eens. Er werd de laatste wedstrijden het Hallelujah gezongen, maar laten we eerlijk zijn het voetbal van Feyenoord wordt minder goed omdat het begint in te dutten. Wat we de laatste tijd dachten wordt bepaald door wat we willen zien en strookt niet met de werkelijkheid. Zwakke punten blijven defensie en de vleugels voorin, terwijl het middenveld nog altijd te weinig creatief is.

 

+1/-0

Soms is dit forum wel grappig.
Aan het begin van het seizoen las ik over mensen die bang waren dat het een K jaar zou worden omdat Berghuis weg was. Vervolgens speelde we een paar zeer goede wedstrijden en was het weer hosanna.
We hebben niet ons beste spel laten zien, ja dat klopt. Maar kunnen we echt verwachten dat elke wedstrijd gaat zoals de afgelopen wedstrijden? Ik denk van niet. Er zullen best BUTT wedstrijden tussen zitten en dat is balen. Maar ze hebben laten zien dat er pit in dit team zit. Zo slecht staan we er niet voor hoor. Dus ipv te lopen mekkeren over een wedstrijd gewoon de schouders eronder zetten, Wij zijn FEYENOORD geen woorden maar daden weet je nog?

Pas als we een wedstrijd of 5 achter elkaar BUTT spelen kunnen we gaan mekkeren :)

 

+1/-0

Eens, Feyenoord stopt er veel energie in maar het is vooral de hoge bal spelen en rennen en vliegen. Het goede voetbal ontbreekt al een tijdje, ook tegen Slavia vond ik het niet zo heel bijzonder. Goed positiespel, opbouw en de bal in de ploeg houden moeten toch een basisfundament zijn onder Slot, maar het is er nog niet volledig ingeslepen. Komt ook door een gebrek aan kwaliteit voorin en op ons middenveld, maar het zou beter verzorgd kunnen zijn dan het nu is.

 

+1/-0

Wat een zure reacties.

Ja we waren niet heel goed gisteren maar we geven nauwelijks iets weg. De goals komen uit gigantische blunders van Senesi en Geertruida en voor het eerst dit jaar missen we een groot aantal enorme kansen (til 1 op 1, vrije kopbal Linssen, schot van Alireza van 7 meter over, Sini die op 8 meter staat en de bal compleet mist).

Als je naar de data kijkt behoren we gewoon te winnen. Dit kan is een keer gebeuren. Ik zou het erger vinden als een ploeg als Vitesse ons van de mat veegt en echt beter is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 oktober 2021 om 11:44:

Wat een zure reacties.

Ja we waren niet heel goed gisteren maar we geven nauwelijks iets weg. De goals komen uit gigantische blunders van Senesi en Geertruida en voor het eerst dit jaar missen we een groot aantal enorme kansen (til 1 op 1, vrije kopbal Linssen, schot van Alireza van 7 meter over, Sini die op 8 meter staat en de bal compleet mist).

Als je naar de data kijkt behoren we gewoon te winnen. Dit kan is een keer gebeuren. Ik zou het erger vinden als een ploeg als Vitesse ons van de mat veegt en echt beter is.


Natuurlijk zouden we op basis van de data behoren te winnen en we hebben inderdaad vrij weinig kansen weggegeven, maar ik denk dat Slot ook zal constateren dat het voetballend nog veel beter zal moeten gaan. Als je net wat meer rust houdt en minder de lange bal speelt kan je zo'n ploeg als Vitesse helemaal wegspelen. Er lag genoeg ruimte op het middenveld. Het is gewoon zonde, een gemiste kans. En met beter voetbal had je veel meer 100% kansen gecreëerd, daar ben ik van overtuigd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (03/10/2021-16:45)