Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Slavia Praag (30/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Pedersen traint mee en is donderdag inzetbaar

Marcus Holmgren Pedersen is volgens RTV Rijnmond donderdag weer inzetbaar voor Feyenoord. De verdediger traint vandaag volop mee met de groep. Pedersen was afgelopen zaterdagavond tegen NEC niet inzetbaar vanwege een blessure die hij had opgelopen tegen Heerenveen.

Of Reiss Nelson de wedstrijd tegen Slavia Praag gaat halen is nog altijd de vraag. De huurling van Arsenal traint wel volledig mee met de groep. Trainer Arne Slot liet afgelopen vrijdag weten dat Nelson nog even nodig heeft om volledig fit te worden.

Feyenoord verwacht donderdag ruim 35.000 supporters

Feyenoord speelt aanstaande donderdag de eerste thuiswedstrijd in de poulefase van de Conference League. De wedstrijd tegen Slavia Praag is nog niet helemaal uitverkocht. Aangezien er nog maar een beperkt aantal kaarten te verdelen is, zal dat op de wedstrijddag zelf op z'n minst wel grotendeels goedgekomen zijn.

Op dit moment zijn er iets minder dan 35.000 kaarten afgenomen door de supporters, zo meldt het Algemeen Dagblad. Het is nog afwachten in hoeverre de laatste beschikbare kaarten nog verkocht gaan worden. Feyenoord verkocht al 23.388 passe-partouts voor de thuisduels in de Conference League. De Rotterdammers hebben al uitgesproken dat het stadion maximaal, inclusief uitvak, met 44.300 toeschouwers gevuld zal worden.

Opvallender is dat de uitsupporters van Slavia Praag wellicht niet eens de helft van de aangeboden tickets aangeschaft hebben: ze mogen 2.400 mensen meenemen, maar hebben slechts 1.200 kaarten afgenomen en de vraag is zelfs of die allemaal wel verkocht gaan worden.

 

+1/-0

Hoop op een mooi avondje en drie punten. Hoe is niet belangrijk.

 

+1/-0

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!


Als ze mee willen doen in de poule dan is een gelijkspel niet genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.

 

+1/-0

Slot: ''Nelson zal morgen ook niet bij de selectie zitten''

Reiss Nelson kan nog altijd zijn debuut niet maken voor Feyenoord. De huurling van Arsenal zit tegen Slavia Praag niet bij de wedstrijdselectie van de Rotterdammers. Nelson is sinds zijn komst naar De Kuip niet volledig fit. Momenteel traint hij wel mee met de groep.

''Druk programma? Volgens mij hebben we dat vanaf de eerste dag zo gehad. Daar kan je nu het woord druk aan koppelen, maar het is volgens mij een heel mooi programma. We hebben zaterdag gespeeld en nu donderdag. Volgens mij zijn er dan meer dan voldoende rustdagen geweest. Ik heb de indruk dat de jongens allemaal fit zijn. Op één speler na, naast Mark Diemers die natuurlijk langer geblesseerd is. Reiss Nelson zal morgen ook niet bij de selectie zitten.''

Slot kreeg ook de vraag of het een optie is om het contract van Jens Toornstra te verlengen. ''Het is altijd heel fijn als een speler graag wil blijven. Jens speelt op dit moment alles, dus ik denk dat het logisch is dat wij als Feyenoord ook graag met hem door willen. Alleen als je vragen over contracten wil stellen, dan moet je bij Frank Arnesen zijn.''

 

+1/-0

Senesi: ''Met dat soort zaken houdt mijn manager zich bezig''

Marcos Senesi staat ervoor open om met Feyenoord te praten over een nieuw contract. De Argentijn kreeg op de persconferentie de vraag wat de huidige stand van zaken is. Senesi laat weten zich vooral op het voetbal te focussen.

''Met dat soort zaken houdt mijn manager zich bezig. Ik richt mij op Feyenoord en focus me op de club. Ik doe het belangrijkste en dat is voetballen'', vertelt Senesi. ''Of ik er voor open sta? Ja, ik ben blij met de club. Ik heb nog een contract voor twee seizoenen en dit zijn zaken die mijn manager afhandelt.''

Senesi is uitgegroeid tot een van de smaakmakers. ''Ik ben blij en gelukkig met de liefde die ik voel van de fans. Ik hoop ze de komende maanden nog veel meer te geven op het veld'', vertelt de verdediger, die ook nog kort vooruitblikt op de wedstrijd tegen Slavia Praag. ''Het is een moeilijke tegenstander, zoals elk team in Europa lastig te bespelen is. Morgen kan de wedstrijd op details worden bepaald.''

Arne Slot
De trainer is meer dan tevreden over de verdediger. "Hij is een absolute sterkhouder voor Feyenoord. Verdedigend is hij heel sterk en is hij al jaren stabiel.'' De Argentijn kan zelfs nog een stuk beter. "In het opbouwen. Soms laat hij ook goede dingen zien hoor, zoals de lange pass tegen NEC waaruit Luis Sinisterra scoorde. Maar het kan beter. Daar is hij ook veel mee bezig."

Vermoedelijke opstelling: Pedersen, Malacia en Jahanbakhsh

SK Slavia Praag komt morgenavond op bezoek in De Kuip voor de tweede wedstrijd van de groepsfase van de Conference League. Trainer Arne Slot kan in deze wedstrijd in ieder geval over twee spelers niet beschikken.

Dat zijn Mark Diemers en Reiss Nelson. Eerstgenoemde is al langer geblesseerd en dus afwezig. De Engelse Nelson heeft sinds zijn komst naar Feyenoord echter nog geen minuten kunnen maken. De aanvaller traint inmiddels wel mee met de groep, maar de wedstrijd tegen SK Slavia Praag komt nog te vroeg, zo erkende Slot vandaag op de persconferentie.

''Druk programma? Volgens mij hebben we dat vanaf de eerste dag zo gehad. Daar kan je nu het woord 'druk' aan koppelen, maar het is volgens mij een heel mooi programma. We hebben zaterdag gespeeld en nu donderdag. Volgens mij zijn er dan meer dan voldoende rustdagen geweest. Ik heb de indruk dat de jongens allemaal fit zijn. Op één speler na, naast Diemers die natuurlijk langer geblesseerd is. Nelson zal morgen ook niet bij de selectie zitten.''

Marcus Pedersen is er morgenavond wel weer bij. De Noor moest in het duel tegen sc Heerenveen geblesseerd het veld verlaten en miste daardoor de wedstrijd tegen N.E.C. De verdediger trainde deze week echter alweer mee met de groep en lijkt morgen dus gewoon zijn rentree in de basis te kunnen gaan maken. Dat zal dan ten koste van Lutsharel Geertruida gaan.

De rest van het elftal, dat inmiddels drie wedstrijden op rij gewonnen heeft, lijkt gewoon te blijven staan.

Vermoedelijke opstelling
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2021 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.



Daar hebben we morgen geen last van als Slavia in hun uittenue speelt.

 

+1/-0

Bij de bookmakers Feyenoord wel licht favoriet.

Quotering

Feyenoord
2,01

Gelijkspel
3,80

Slavia Praag
3,45

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 september 2021 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2021 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.



Daar hebben we morgen geen last van als Slavia in hun uittenue speelt.



Ja, morgenavond geen probleem, maar als we daar gaan spelen ?..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 30 september 2021 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 september 2021 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2021 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.



Daar hebben we morgen geen last van als Slavia in hun uittenue speelt.



Ja, morgenavond geen probleem, maar als we daar gaan spelen ?..



Dat zijn zaken waar supporters zich druk om maken, spelers niet.

 

+1/-0

Zovaak was er een ongemakkelijke gespannen sfeer bij persco's, maar met Slot is dat verleden tijd. Weinig trainers hebben dat talent als de pers nou ook eens met goede tactische vragen komen.

 

+1/-0

Onduidelijk wat dat slavia kan brengen, ik denk zoiets als FC Utrecht/AZ/Vitesse maar valt moeilijk te bepalen. Geen flauw idee wat ik moet verwachten we gaan het zien. Volgens slot spelen ze in dezelfde speelstijl als wij dus dan zou het wel een spektakel kunnen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 30 september 2021 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 september 2021 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2021 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.



Daar hebben we morgen geen last van als Slavia in hun uittenue speelt.



Ja, morgenavond geen probleem, maar als we daar gaan spelen ?..



Wij hebben toch een groen uit tenue

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 30 september 2021 om 13:12:

Onduidelijk wat dat slavia kan brengen, ik denk zoiets als FC Utrecht/AZ/Vitesse maar valt moeilijk te bepalen. Geen flauw idee wat ik moet verwachten we gaan het zien. Volgens slot spelen ze in dezelfde speelstijl als wij dus dan zou het wel een spektakel kunnen worden.



Landskampioen en bekerwinnaar, ze zijn momenteel beter als het bekendere Sparta Praag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 30 september 2021 om 13:26:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 30 september 2021 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 29 september 2021 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2021 om 14:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 29 september 2021 om 12:04:

Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag, zij hebben meer kwaliteit denk ik. Wordt spannend in elk geval!



Ik sta hier twijfelend in, want met Pedersen erbij in plaats van Lutsharel, komen we beter uit de verf. Vervelende is, dat zij ook in onze clubkleuren spelen, al was dat maar aan de voorzijde te zien. Lijkt net dat je tegen jezelf voetbalt en zie dan maar te winnen.



Daar hebben we morgen geen last van als Slavia in hun uittenue speelt.



Ja, morgenavond geen probleem, maar als we daar gaan spelen ?..



Wij hebben toch een groen uit tenue


Ja, wij in ons uittenue, maar zij in ons rood-wit.

 

+2/-0



Hun laatste wedstrijd in de tjechische competitie. Wel een gevaarlijk ploegje lijkt het maar de tegenstander verdedigt echt achterlijk.

 

+1/-0

Die gasten geen kans geven blijven storen en zorgen dat je scoort krijg je vanzelf meer ruimte,het is geen makkelijke tegenstander in ieder geval,de beuk erin vanavond!!

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Geertruida, Aursnes, Teixeira, Bannis, Hendriks, Hall, Dessers, Hartjes, Milambo.

 

+1/-0

Prima start, 2-0 en doorgaan met het koppie erbij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Slavia Praag (30/09/2021-21:00)