Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heerenveen (22/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Sven scoorde ook nog bijna. Knalharde kopbal op zijn eigen lat :B

 

+2/-0

Vink en Pierre ook prima analisten.

 

+1/-0

Haha die Rotterdam tattoo van Bijlow held!!

 

+1/-0

Jens heeft een korte tongriem zo te horen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2021 om 22:55:

Sven scoorde ook nog bijna. Knalharde kopbal op zijn eigen lat :B


En daarna iedereen tot rust manen hahaahaha

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2021 om 22:58:

Haha die Rotterdam tattoo van Bijlow held!!



Ja mooi! Echte Feyenoorder uit een echte Feyenoord familie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 22 september 2021 om 23:01:

Jens heeft een korte tongriem zo te horen.



Hij was een beetje moe denk ik :)

 

+1/-0

Nee ik bedoel die gekke klank als ie praat. Serieus.


Zou die Ruben van der Meer trouwens voor een reclame in te huren zijn, of is zoiets beneden zijn stand?

 

+1/-0

Maar ik zou die Joey Veerman maar wat graag bij ons zien. Wat een mooie speler, echt een stylist. Zo een type hebben we niet. AZ zal wel aan de haal gaan met hem maar wie weet…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 22 september 2021 om 23:05:

Nee ik bedoel die gekke klank als ie praat. Serieus.


Zou die Ruben van der Meer trouwens voor een reclame in te huren zijn, of is zoiets beneden zijn stand?



Misschien dat Jens wel te porren is voor een Duyvis reclame :B

 

+1/-0

Mooie interviews met Arne en Bryan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2021 om 23:06:

Maar ik zou die Joey Veerman maar wat graag bij ons zien. Wat een mooie speler, echt een stylist. Zo een type hebben we niet. AZ zal wel aan de haal gaan met hem maar wie weet…..



Hij wil zelf liever naar Feyenoord, wie weet kunnen we de komende maanden nog wat geld sparen.

 

+1/-0

Minste verliespunten na ajax op schema voor voorronde Champions League.

 

+1/-0

Linssen wel even op dat hamstringetje letten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2021 om 23:06:

Maar ik zou die Joey Veerman maar wat graag bij ons zien. Wat een mooie speler, echt een stylist. Zo een type hebben we niet. AZ zal wel aan de haal gaan met hem maar wie weet…..


Je kunt Veerman wel willen, maar wie moet er dan uit?

 

+1/-0

Het was niet echt een goede wedstrijd. .
Achterin is het best goed, Heerenveen durfde ook te voetballen en maakte het Feyenoord nog lastig.

Uiteindelijk toch wel een verdiende overwinning, ze werken allemaal ontzettend hard, nu nog wat beter overspelen dat ging vaak erg slordig allemaal, dat moet beter kunnen.

Toch weer drie punten en als ze blijven winnen staan ze eigenlijk gedeeltelijk derde, dat is toch weer geweldig wie had dat gedacht ook al is het nog het begin van de competitie. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 september 2021 om 23:06:

Maar ik zou die Joey Veerman maar wat graag bij ons zien. Wat een mooie speler, echt een stylist. Zo een type hebben we niet. AZ zal wel aan de haal gaan met hem maar wie weet…..


Afgezien van dat mooie doelpunt vond ik wel dat je kon zien dat hij redelijk beperkt is in de kleine ruimtes en in de omschakeling. Als je hem voor een redelijke prijs kan krijgen denk ik dat Veerman wel wat zou kunnen toevoegen, maar de vraagprijs van Heerenveen staat nu totaal niet in verhouding tot zijn kwaliteit.

 

+1/-0

Joey zegt wel dat hij het naar zijn zin heeft, maar hij heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord hoor mischien als we Diemers en Teixeira kunnen slijten. Moeten die Friezen wel water bij de wijn doen.

 

+1/-0

De grootste winst vind ik is dat we na die tegengoal naar voren bleven spelen, andere jaren bleven we achteruit lopen met vaak een negatief resultaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 september 2021 om 01:00:

Joey zegt wel dat hij het naar zijn zin heeft, maar hij heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord hoor mischien als we Diemers en Teixeira kunnen slijten. Moeten die Friezen wel water bij de wijn doen.



Ik denk eerder aan de verkoop van Köckcü dan, dat is zijn plek.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heerenveen (22/09/2021-21:00)