Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 mei 2021 om 16:12:

Dan is de conclusie dat er een paar het shirt niet waard zijn maar er zijn er heel veel die een totaal gebrek aan voetbalintelligentie hebben. Als ik dickie was zou ik vandaag even de eer aan mezelf houden en slot de playoffs laten doen.



Het is compleet aan die seniele opa te danken dat we in deze shit zitten en niks anders.

 

+1/-0

Ja hoor Fer weer met zijn eeuwige balverlies zoal verleden week tegen dat topteam uit den haag waar natuurlijk een tegendoelpunt uit valt,stelletje strontzakken shirt inleveren en nooit meer terug komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

Ja hoor Fer weer met zijn eeuwige balverlies zoal verleden week tegen dat topteam uit den haag waar natuurlijk een tegendoelpunt uit valt,stelletje strontzakken shirt inleveren en nooit meer terug komen.



Nogmaals: Had je anders verwacht vandaag?

Het valt mij nog alleszins mee vandaag en dat zegt al genoeg...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 mei 2021 om 16:12:

Dan is de conclusie dat er een paar het shirt niet waard zijn maar er zijn er heel veel die een totaal gebrek aan voetbalintelligentie hebben. Als ik dickie was zou ik vandaag even de eer aan mezelf houden en slot de playoffs laten doen.



Het is compleet aan die seniele opa te danken dat we in deze shit zitten en niks anders.



Die selectie is ook totaal kut. Er is er geen een die het shirt waard is. De spelers laten het totaal afweten.

 

+1/-0

En straks nog even een ere haag geven om nog meer zout in de Feyenoordsupporters wonden te donderen,deze stumperds weten niet wat er speelt,maar belangrijker voor hen is als aan het het einde van de maand hun loontje er weer op zal staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

Ja hoor Fer weer met zijn eeuwige balverlies zoal verleden week tegen dat topteam uit den haag waar natuurlijk een tegendoelpunt uit valt,stelletje strontzakken shirt inleveren en nooit meer terug komen.



Nogmaals: Had je anders verwacht vandaag?

Het valt mij nog alleszins mee vandaag en dat zegt al genoeg...


Ja zo kan je het ook bekijken. En misschien is dat ook wel zo. Je weet toch maar mooi het grote ajaks op 3-0 te houden. Toch wel knap van onze boys. Dat ajaks op halve kracht speelde is een detail :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

Ja hoor Fer weer met zijn eeuwige balverlies zoal verleden week tegen dat topteam uit den haag waar natuurlijk een tegendoelpunt uit valt,stelletje strontzakken shirt inleveren en nooit meer terug komen.



Nogmaals: Had je anders verwacht vandaag?

Het valt mij nog alleszins mee vandaag en dat zegt al genoeg...


Eigenlijk niet maar als je ziet hoe wij die neuzen vreselijk aan het helpen zijn valt het toch altijd weer tegen Kuijt007.

 

+1/-0

Onnodige en knullige nederlaag vandaag. Meer kan ik er niet van maken. Op cruciale momenten laten afweten zoals wel vaker met Feyenoord. Het predikaat Klassieker is iets wat wel tot het verleden behoort kan je wel stellen. 020 op halve kracht langs Feyenoord, erg pijnlijk. Het restant van het seizoen en de play offs wordt weer ouderwets afzien. Beter schrijven ze zich uit voor die play offs. Heb er helemaal geen zin meer in met deze kneuzen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 mei 2021 om 16:12:

Dan is de conclusie dat er een paar het shirt niet waard zijn maar er zijn er heel veel die een totaal gebrek aan voetbalintelligentie hebben. Als ik dickie was zou ik vandaag even de eer aan mezelf houden en slot de playoffs laten doen.



Het is compleet aan die seniele opa te danken dat we in deze shit zitten en niks anders.


Schei nou eens uit joh! De spelers speelden gewoon naar vermogen, ze kunnnen gewoon niet beter. Zonder Toornstra en Berghuis is dit gewoon eelftal gewoon een middenmoter.

Je kunt Advocaat vandaag niet de schuld geven van het verlies. We ontberen gewoon de benodigde kwaliteit.

Zo'n Haps die weer eens als een blind paard de bal in eigen goal schiet, Fer die weer eens de bal verliest op een cruciale plek en Botje die gewoon op snelheid word geklopt. Denk je nou echt dat ze dat expres doen? Welnee deze spelers hebben gewoon hun beste tijd gehad.

Zonder geld spelen we volgend seizoen voor plek 5 t/m 8...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 09 mei 2021 om 16:29:

Onnodige en knullige nederlaag vandaag. Meer kan ik er niet van maken. Op cruciale momenten laten afweten zoals wel vaker met Feyenoord. Het predikaat Klassieker is iets wat wel tot het verleden behoort kan je wel stellen. 020 op halve kracht langs Feyenoord, erg pijnlijk. Het restant van het seizoen en de play offs wordt weer ouderwets afzien. Beter schrijven ze zich uit voor die play offs. Heb er helemaal geen zin meer in met deze kneuzen.


Inderdaad we zijn genoegd gepijnigd door deze ellendelingen,genoeg is genoeg :kots

 

+1/-0

Dit is mijn conclusie: Iedereen weet dat seniele opa dick al maanden geleden weg had gemoeten, maar de directie hem in het zadel houdt.

Bij deze gooi ik daarom ook de stelling er in: De complete directie dient per direct op te stappen, want die tonen op alle vlakken aan dat ze NIET capabel zijn om deze club weer naar de top te leiden.

 

+1/-0

Zonder Berghuis zouden we nog onder Sparta eindigen, de rest van dit team mist gewoon de kwaliteiten om hoger te eindigen.

 

+1/-0

Wel een overzichtelijke, voorspelbare middag weer.
Feyenoord verlies van ajaks en verstappen verliest van Hamilton.

 

+1/-0

Lol mss moeten we nu van Bronkhorst bellen om een kopje koffie te drinken met Advocaat en vragen of hij zijn adviseur wil zijn :P

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 mei 2021 om 16:39:

Zonder Berghuis zouden we nog onder Sparta eindigen, de rest van dit team mist gewoon de kwaliteiten om hoger te eindigen.



Ik vind Berghuis ook niks toevoegen dit seizoen, laat z'n frustratie steeds meer gelden en dat is niet de aanvoerder die we nodig hebben.

Deze selectie kan veel en veel beter, maar als je door de trainer continue de grond in geboord wordt en niks inbouwt, dan houdt het een keer ergens op.

Deze 5e plaats is NIET representatief waar we horen te staan met deze selectie, die makkelijk om plaats 2/3 mee kan strijden en zelfs kampioen had kunnen worden met een goed ingeslepen spel patroon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 mei 2021 om 16:39:

Zonder Berghuis zouden we nog onder Sparta eindigen, de rest van dit team mist gewoon de kwaliteiten om hoger te eindigen.



Ik vind Berghuis ook niks toevoegen dit seizoen, laat z'n frustratie steeds meer gelden en dat is niet de aanvoerder die we nodig hebben.

Deze selectie kan veel en veel beter, maar als je door de trainer continue de grond in geboord wordt en niks inbouwt, dan houdt het een keer ergens op.

Deze 5e plaats is NIET representatief waar we horen te staan met deze selectie, die makkelijk om plaats 2/3 mee kan strijden en zelfs kampioen had kunnen worden met een goed ingeslepen spel patroon.



We staan momenteel op de plek waar we horen te staan. Ajaks, philips. Az en zelfs Vitesse hebben stuk voor stuk een betere selectie.

 

+2/-0

1) oude verwarde trainers mogen niet meer optreden
2) Arnesen is mede schuldig omdat deze selectie ronduit te slecht is om zelfs maar te laten trainen
3) zogezegde topper Berghuis zorgde voor teveel onrust en had weinig inbreng
4) directie liet het maar voortklooien
5) het Legioen was op voorhand al door Corona en KNVB en eigen onmacht uitgeschakeld.

 

+1/-0

Tja.....Volgens de aanvaller, die geloof houdt in de vierde plek, lag het niet aan de instelling, noch aan de trainer: “De wil en het enthousiasme om vandaag te winnen waren groot. We hebben het Ajax denk ik ook niet makkelijk gemaakt. Maar door die twee eigen goals en het missen van die penalty gaat het mis, dat gaat ook in je koppie zitten. Ik geloof nog steeds in de vierde plek, al is het maar omdat Vitesse echt geen makkelijk programma heeft. Vandaag ligt aan onszelf, niet aan de trainer. We mogen Dick allemaal, we willen voor de trainer door het vuur en daar hoeven we verder echt geen woorden aan vuil aan te maken.

 

+1/-0

Welke aanvaller?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 mei 2021 om 16:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 mei 2021 om 16:12:

Dan is de conclusie dat er een paar het shirt niet waard zijn maar er zijn er heel veel die een totaal gebrek aan voetbalintelligentie hebben. Als ik dickie was zou ik vandaag even de eer aan mezelf houden en slot de playoffs laten doen.



Het is compleet aan die seniele opa te danken dat we in deze shit zitten en niks anders.



Ik zeg niet dat hij het helemaal perfect gedaan heb, zeker niet, maar Dick Advocaat schiet niet twee keer in zijn eigen doel, en hij schiet niet van de elf meter de bal simpel in de hand van de keeper.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Ajax