Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Vitesse

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Amateuristische scheids, maar daar verlies je Europees voetbal niet mee.
Dat hebben we maanden geleden al gedaan door het angsthazen voetbal van Advocaat welke allang het bejaardenhuis in geschopt had moeten worden.

Zelfs niet eens vol voor de winst gaan, het is gewoon schandalig dat deze oude seniele gek nog uberhaubt zonder begeleiding over straat mag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 april 2021 om 18:32:

Los van de oliedomme rode kaart van Berghuis.

Wij zitten weer met de meest amateuristische scheids van de knjb opgescheept...



We hebben gewoon de scheids gekregen die we verdienden als bagger elftal.

 

+1/-0

Ach ik vind het nog een prestatie van Advocaat om met zulke middelmatige spelers toch nog vijfde te staan.

 

+1/-0

Tegen dit Vitesse had je met een beetje voetballend team makkelijk kunnen winnen. Wanprestatie van de trainer die er maar niet in slaagt iets van spelpatronen in te slijpen. Emmen speelt nog beter voetbal met aanzienlijk matiger materiaal.

 

+1/-0

Over een paar weken win je thuis onverdiend van Ajax en dan is het hele seizoen alsnog geslaagd. . .

 

+1/-0

Advocaat vond de wedstrijd ook niet cruciaal, je mist gewoon de urgentie dat je moet winnen. haat al die gelijkspelen kost je telkens twee punten. Berghuis lijkt me klaar bij Feyenoord ga ik verder geen woorden aan vuil maken gaat Marsman mischien achterna denk ik.

 

+1/-0

Er zat dit seizoen veel meer in dan de play offs voor de europese conference league, dick bedankt maar die 100% behouden stijl heeft vorig jaar gewerkt maar dit jaar vooral punten gekost. Dick heeft er voor gekozen om 0 ontwikkeling in het elftal te brengen en dacht het trucje wel ff te herhalen, te makkelijk gedacht.

 

+1/-0

Er zat en zit dit seizoen niet meer in als waar wij nu staan, en dan mag je blij wezen als je alsnog Europees voetbal gaat spelen daar heb ik mijn twijfel over.

Als het financieél mogelijk is moeten een paar spelers vervangen worden, wat te denken van:

Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer.

En proberen een nieuw elftal op te bouwen, en natuurlijk heeft onze Dick de tweede helft van het seizoen niets meer toegevoegd met zijn behoudend spel, en is er geen speler beter geworden.
De kans bestaat dat met onze nieuwe trainer meer kans hebben dat hij aandacht heeft om spelers beter te maken.
Het was wel jammer, het had gekund en wij hebben een hele goede keeper zeg daar mogen wij zuinig op zijn, ik hoop dat die wel wat minder blessures heeft volgend seizoen.

 

+1/-0

@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.

 

+1/-0

Dit seizoen is voor niet gering deel naar de knoppen door bejaarden-beleid van Advocaat. Theetje, koekje, knikkebollen. Weg met die kerel. Verder niks doen met de play offfs. Nu gewoon halve selectie buiten gooien. Met Berghuis heb ik het nu wel gezien. Terreur-voetballer.

 

+2/-0

Dat wij altijd van die bagger-scheidsrechters krijgen. Kan daar niet iets tegen gedaan worden? Het is toch niet te geloven zoals die gisteren floot. Vindt je het gek, dat Berghuis zijn fatsoen verloor. En, na afloop, niets erover zeggen. Advocaat moet toch iets gezien hebben. Ik zou nog meer over die flapdrol willen zeggen, maar ik laat het hierbij over de slechtste scheidsrechter in Nederland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 21:26:

@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.




Ik het met Bestlander en jou eens voor wat spelers betreft die mogen vertrekken. Ik twijfel nog een beetje over Toornstra.
Maar de grote vraag is moeten er dan in de plaats komen voor als, in het hypothetische geval, al deze spelers inderdaad vertrekken. Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om spelers te overtuigen naar onze club toe te komen. Als je niet bent opgegroeid in een Feyenoordnest en je als jonge speler bijvoorbeeld de keus hebt tussen Feyenoord en AZ kan ik me goed voorstellen dat je net zoals Beukers laatst kiest voor AZ.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 26 april 2021 om 10:51:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 21:26:

@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.




Ik het met Bestlander en jou eens voor wat spelers betreft die mogen vertrekken. Ik twijfel nog een beetje over Toornstra.
Maar de grote vraag is moeten er dan in de plaats komen voor als, in het hypothetische geval, al deze spelers inderdaad vertrekken. Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om spelers te overtuigen naar onze club toe te komen. Als je niet bent opgegroeid in een Feyenoordnest en je als jonge speler bijvoorbeeld de keus hebt tussen Feyenoord en AZ kan ik me goed voorstellen dat je net zoals Beukers laatst kiest voor AZ.


Jammer dat een waardevolle speler als Haps buiten de boot valt. Het ligt ook aan hem zelf als hij zegt dat hij alleen maar linksback wil spelen. Advocaat moet met zo,n jongen aan de gang en hem er van overtuigen dat hij van waarde is als linkshalf. Want dit middenveld is te licht. Te weinig dynamiek. Dus Feyenoord heeft de spelers wel, maar wat doe je ermee.

 

+1/-0

Tuurlijk moet Haps alleen LB spelen. Hij mist de echte voetbalgogme voor een Linksbuiten. Dan loopt hij overal behalve op die plek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 11:31:

Tuurlijk moet Haps alleen LB spelen. Hij mist de echte voetbalgogme voor een Linksbuiten. Dan loopt hij overal behalve op die plek.


Als linksbuiten moet Advocaat hem niet opstellen, maar wel als linkshalf. Soms lijkt het net of er maar twee linies zijn, maar er zijn toch echt drie linies. De verdedigers, de middenvelders en de aanvallers. Haps is beter dan Kokcu. Kokcu mist de dynamiek. Waarom heeft Ajax een sterk elftal? Daar staan jongens als Alvarez en Martinez in de basis. Die brengen het gif en felheid mee. Geen jongens waar clubs 50 miljoen voor betalen, maar zeer bruikbare spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 21:26:

@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.



Kokcú, en Berghuis mogen voor mij nog blijven, tenzij voor Kokú een goed bod komt.

 

+1/-0

voor Kokcu is zijn management nu op weg naar Lazio

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 18:18:

voor Kokcu is zijn management nu op weg naar Lazio


Joepie ddan krijgen we weer een grijpstuiver voor een talent! Wat je krijgt daar los je net je schulden mee af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 april 2021 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 18:18:

voor Kokcu is zijn management nu op weg naar Lazio


Joepie ddan krijgen we weer een grijpstuiver voor een talent! Wat je krijgt daar los je net je schulden mee af.


Als Feyenoord 10 miljoen kan krijgen, altijd doen. Dat moet het beleid zijn. Spelers verkopen en met dat geld kan iets gedaan worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 april 2021 om 12:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 april 2021 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 18:18:

voor Kokcu is zijn management nu op weg naar Lazio


Joepie ddan krijgen we weer een grijpstuiver voor een talent! Wat je krijgt daar los je net je schulden mee af.


Als Feyenoord 10 miljoen kan krijgen, altijd doen. Dat moet het beleid zijn. Spelers verkopen en met dat geld kan iets gedaan worden.



Nou daar gaat dan al 7,5 miljoen af voor de lopende tekorten, trek daarbij de makelaarskosten vanaf en je houdt er misschien 1 miljoen aan over. Je haalt daar geen vervanger voor, dus je schiet er helemaal niks mee op.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Vitesse