Geen lid meer
Amateuristische scheids, maar daar verlies je Europees voetbal niet mee.
Dat hebben we maanden geleden al gedaan door het angsthazen voetbal van Advocaat welke allang het bejaardenhuis in geschopt had moeten worden.
Zelfs niet eens vol voor de winst gaan, het is gewoon schandalig dat deze oude seniele gek nog uberhaubt zonder begeleiding over straat mag.
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 25 april 2021 om 18:32:
Los van de oliedomme rode kaart van Berghuis.
Wij zitten weer met de meest amateuristische scheids van de knjb opgescheept...
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Jorien van den Herik
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
Er zat dit seizoen veel meer in dan de play offs voor de europese conference league, dick bedankt maar die 100% behouden stijl heeft vorig jaar gewerkt maar dit jaar vooral punten gekost. Dick heeft er voor gekozen om 0 ontwikkeling in het elftal te brengen en dacht het trucje wel ff te herhalen, te makkelijk gedacht.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Er zat en zit dit seizoen niet meer in als waar wij nu staan, en dan mag je blij wezen als je alsnog Europees voetbal gaat spelen daar heb ik mijn twijfel over.
Als het financieél mogelijk is moeten een paar spelers vervangen worden, wat te denken van:
Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer.
En proberen een nieuw elftal op te bouwen, en natuurlijk heeft onze Dick de tweede helft van het seizoen niets meer toegevoegd met zijn behoudend spel, en is er geen speler beter geworden.
De kans bestaat dat met onze nieuwe trainer meer kans hebben dat hij aandacht heeft om spelers beter te maken.
Het was wel jammer, het had gekund en wij hebben een hele goede keeper zeg daar mogen wij zuinig op zijn, ik hoop dat die wel wat minder blessures heeft volgend seizoen.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.032
Reg.: 3 mei 2002
Dat wij altijd van die bagger-scheidsrechters krijgen. Kan daar niet iets tegen gedaan worden? Het is toch niet te geloven zoals die gisteren floot. Vindt je het gek, dat Berghuis zijn fatsoen verloor. En, na afloop, niets erover zeggen. Advocaat moet toch iets gezien hebben. Ik zou nog meer over die flapdrol willen zeggen, maar ik laat het hierbij over de slechtste scheidsrechter in Nederland.
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 21:26:
@ Bestlander schreef: Bozenik - Toornstra - Botteghim - Linssen - Jorgensen - Prato - Diemers en Fer mogen vertrekken.
Ik doe er nog een paar bij: Haps ( wil weg n daar krijg je nog wat voor), Pratto en Spajic ( zijn gehuurd), Kókcü ( is belangstelling voor), Ten Hove, Marsman en misschien zelfs Berghuis.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:knakkie schreef op 26 april 2021 om 10:51:
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 21:26:
Ik het met Bestlander en jou eens voor wat spelers betreft die mogen vertrekken. Ik twijfel nog een beetje over Toornstra.
Maar de grote vraag is moeten er dan in de plaats komen voor als, in het hypothetische geval, al deze spelers inderdaad vertrekken. Het zal nog niet zo eenvoudig zijn om spelers te overtuigen naar onze club toe te komen. Als je niet bent opgegroeid in een Feyenoordnest en je als jonge speler bijvoorbeeld de keus hebt tussen Feyenoord en AZ kan ik me goed voorstellen dat je net zoals Beukers laatst kiest voor AZ.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 11:31:
Tuurlijk moet Haps alleen LB spelen. Hij mist de echte voetbalgogme voor een Linksbuiten. Dan loopt hij overal behalve op die plek.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 18:18:
voor Kokcu is zijn management nu op weg naar Lazio
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 27 april 2021 om 11:30:
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 26 april 2021 om 18:18:
Joepie ddan krijgen we weer een grijpstuiver voor een talent! Wat je krijgt daar los je net je schulden mee af.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 27 april 2021 om 12:02:
open/sluit de onderstaande quote:Ramesoe schreef op 27 april 2021 om 11:30:
Joepie ddan krijgen we weer een grijpstuiver voor een talent! Wat je krijgt daar los je net je schulden mee af.
Als Feyenoord 10 miljoen kan krijgen, altijd doen. Dat moet het beleid zijn. Spelers verkopen en met dat geld kan iets gedaan worden.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Vitesse