Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Vitesse

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Voor Feyenoord staat er zondag een heel belangrijke wedstrijd op het programma. In De Kuip wacht de thuiswedstrijd tegen Vitesse. Een overwinning zou betekenen dat de ploeg van Dick Advocaat op de vierde plaats komt en dat zou aan het einde van het seizoen een ticket voor de voorronde van de Conference League betekenen. Mocht Feyenoord op de vijfde plaats eindigen zal het nog play-offs moeten spelen om Europa in te kunnen gaan.

Feyenoord speelde 34 keer eerder tegen Vitesse voor de Eredivisie in eigen huis en wist tot nu toe 21 keer te winnen. Het duel kende 10 keer geen winnaar, terwijl er slechts 3 keer werd verloren. De grootste overwinning is afkomstig uit het seizoen 1991/1992 toen met 5-0 werd gewonnen. Eerder dit seizoen ging de wedstrijd in Arnhem nog met 1-0 verloren. Het betekende toen het einde van een zeer lange reeks aan ongeslagen wedstrijden in de Eredivisie.

Voor Bryan Linssen wordt het zondag een bijzondere wedstrijd, aangezien de aanvaller afgelopen zomer transfervrij overkwam van Vitesse. Hij treft dit weekend dus zijn oude club.

 

+1/-0

Vermoedelijke opstelling: Sinisterra, Kökcü, Botteghin.

Feyenoord speelt zondag de belangrijke thuiswedstrijd tegen Vitesse. De Rotterdammers moeten winnen om play-offs voor Europees voetbal te ontlopen. Dick Advocaat kan weer beschikken over een fitte Justin Bijlow en ook Luis Sinisterra kan weer vanaf de aftrap verschijnen.

Volgens het Algemeen Dagblad gaat het middenveld tegen Vitesse bestaan uit Jens Toornstra, Leroy Fer en Orkun Kökcü. Nicolai Jørgensen traint weer mee met eerste, maar Bryan Linssen krijgt de voorkeur in de punt van de aanval.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra.

Bijlow is fit voor Vitesse-thuis; Nieuwkoop ontbreek.

Justin Bijlow is tegen Vitesse inzetbaar. De doelman viel tegen FC Utrecht uit na een duel met Gyrano Kerk en was daardoor een twijfelgeval voor het belangrijke duel tegen de Arnhemmers. Bijlow heeft de afgelopen week meegetraind en is klaar voor minuten.

Dit meldt Dick Advocaat op de persconferentie in aanloop naar het duel. Ook Luis Sinisterra is nu klaar voor een plek in de basis. Nicolai Jørgensen traint sinds vandaag weer mee. Bart Nieuwkoop is er niet bij. De verdediger is nog altijd aan het herstellen van een blessure. Het duel begint zondag om 16:45 uur. In totaal mogen er 6500 supporters aanwezig zijn.

 

+1/-0

Zal zeker geen makkelijke wedstrijd worden, ik ben wel blij dat Bijlow en Sinistera mee spelen.
Het is mogelijk dat Linsen zichzelf extra wil bewijzen tegen zijn oude club, zou kunnen meewerken.
Ik zie uit naar de wedstrijd, en hoop dat wij uit deze wedstijd drie punten kunnen slepen, feyenoord speelt wisselvallig, en speelt tegen betere clubs soms beter dan tegen clubs die in het rechte rijtje hangen.

 

+1/-0

Eigenlijk een totaal oninteressante wedstrijd om plek 4 , die je een ticket Conference League oplevert. Ook al een oninteressante competitie voor de zwakke broeders en lelijke eendjes. Maar ja : als kleine competitie moet je er maar weer blij mee zijn zo zegt deze ras optimist.

Feyenoord zal weer vrij makkelijk winnen zo lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 24 april 2021 om 15:43:

Eigenlijk een totaal oninteressante wedstrijd om plek 4 , die je een ticket Conference League oplevert. Ook al een oninteressante competitie voor de zwakke broeders en lelijke eendjes. Maar ja : als kleine competitie moet je er maar weer blij mee zijn zo zegt deze ras optimist.

Feyenoord zal weer vrij makkelijk winnen zo lijkt me.



Meen je dit of is het grap???
Feyenoord en makkelijk winnen zijn twee dingen die ik niet herken bij de club.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 24 april 2021 om 17:43:

Meen je dit of is het grap???
Feyenoord en makkelijk winnen zijn twee dingen die ik niet herken bij de club.



Een ticket 2e voorronde Conference League is nou eenmaal om des keizers baard Bestlander , en dat soort wedstrijden wint Feyenoord vaak vrij makkelijk. Bovendien is er nu een beetje publiek bij. Dan hebben ze plek 4 weer terug , volksfeest !

Als het een grap was , dan begon ik de posting wel met : " komt een paard de kroeg binnen , zegt de barman ..... "

 

+1/-0

Voor Dickie is het natuurlijk wel cruciaal hoe hij het seizoen afsluit play offs heeft niemand zin in.

 

+1/-0

Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Diemers, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra.

Reserves
Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Spajic, Haps, El Bouchataoui, Fer, Teixeira, Bozeník, Jørgensen, Baldé, Pratto.

 

+1/-0

Zo, dit is me weer een partij slecht, nul kansen gehad, elkaar een bal overspelen is al erg moeilijk.

 

+1/-0

Middenveld is K > U > T>

 

+1/-0

Een Feyenoord wedstrijd kijken voelt als werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 17:45:

Middenveld is K > U > T>




De slechtste man van het veld, Diemers, gelukkig gewisseld. Maar het middenveld nu met Fer is nog steeds waardeloos. Dat vitesse loopt er nog steeds zo door heen.

 

+1/-0

Geen wil om te winnen ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 25 april 2021 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2021 om 17:45:

Middenveld is K > U > T>




De slechtste man van het veld, Diemers, gelukkig gewisseld. Maar het middenveld nu met Fer is nog steeds waardeloos. Dat vitesse loopt er nog steeds zo door heen.



Klopt maar KÖKCÜ is een goede tweede.
Die bal die hij net ook weer op goal schiet...

 

+1/-0

Als je die kocku zo zie ballen kan ik me niet voorstellen dat er serieuze belangstelling voor hem is van Europese subtop clubs.

 

+1/-0

Leuk weer een Berghuisje.
Misschien alleen nog opstellen in het Nederlands elftal..

 

+1/-0

Uhm... Nu Berghuis rood heeft weet ik niet of Feyenoord nog zo makkelijk gaat winnen zoals ik eerder beweerde :B

 

+1/-0

Wat een oliedomme overtreding, pure frustratie.

 

+1/-0

We kunnen ons opmaken voor de play-offs en hoe dat gaat aflopen weten we ook wel. Geen Europees voetbal dus totaal mislukt seizoen. En ook niet onbelangrijk als er al interesse was van investeerders zal die nu wel tot een nulpunt gedaald zijn.

 

+1/-0

Los van de oliedomme rode kaart van Berghuis.

Wij zitten weer met de meest amateuristische scheids van de knjb opgescheept...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Vitesse