Geen lid meer
Vandaag voor het eerst weer een helft gekeken en nooit het gevoel gehad dat we deze gingen winnen.
Semesi gaat 2x ongelofelijk in de fout, omdat er niet gecommuniceerd wordt.
Nederlaag is gewoon terecht.
Advocaat had al weg moeten zijn, want hij is een van dechoofdschuldige hieraan.
Hij had bij dat financiële gedonder keihard naar de selectie moeten ingrijpen. Kop houden en opvolgen. Ze presteren niks en door dit soort blunders draai je eigen club financieel de nek om.
Dan heb je gewoon niks te zeuren om paar centen in te leveren.
En dit is maar 1 voorbeeld in een hele lange lijst van gebeurtenissen.
Advocaat ga met pensioen en kom nooit meer terug!
Uit: tilburg
Vak: Olympiatribune - D
Forumreacties: 116
Reg.: 2 februari 2009
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:guzzie333 schreef op 28 februari 2021 om 19:33:
Het inbrengen van de supersub en aankoop in de winterstop,Pratto,had deze wedstrijd compleet gekanteld en in ons voordeel gebracht...Het mocht evenwel niet zo zijn..
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Wij verliezen inderdaad op domme fouten, het andere wat mij stoort dat de opbouw zo traag gaat en telkens de bal weer terug naar achter.
Dat is al een minpunt, speelt de bal naar voren spelers moeten zich vrij lopen zodat ze aanspeelbaar zijn.
Dit gebeurd zoveel keer, dit is volgens mij van onze Dick, jammer het te moeten schrijven maar daar moet hij van afstappen.
Natuurlijk moet je niet blind naar voren aanvallen, maar in de eerste helft hebben ze laten zien dat ze een pass kunnen geven ook heel vaak op maat.
Als je zoveel domme fouten maakt dan verspeel je de voorsprong weer gauw, ik heb de TV uit gegooid ik kon het niet meer aanzien, als je zo dicht tegen een overwinning zit en je verpruts het op zo'n manier.
Ik weet niet of ik volgend seizoen hier nog tegen kan, ik ben al 55 jaar supporter ik was nog een jonge jongen ook veel naar het stadion geweest elk jaar een seizoen kaart voor vak B die bestaat dacht ik niet meer.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:
Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....
Uit: tilburg
Vak: Olympiatribune - D
Forumreacties: 116
Reg.: 2 februari 2009
Het is beschamend met 3 spitsen op de bank,je ook met die nog geen deuk in een pakkie zachte boter schopt...Ik maak me echt zorgen,en vooral over de komende jaren.Al die kul over een nieuw stadion en verdere investeerders?Ja Disney zou er een avondvullend programma mee kunnen vullen.Of dit pijn doet?Heeeeeeel erg...
Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 28 februari 2021 om 20:53:
Leg dan eens uit waar de problemen vandaan komen?
En kom er niet mee dat deze ploeg niet kan voetballen etc...
open/sluit de onderstaande quote:knakkie schreef op 28 februari 2021 om 21:40:
Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.
Uit: hier zijn mening
Forumreacties: 5.078
Reg.: 1 januari 2006
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Trainerswisseling is nodig maar is ook weer niet de grote oplossing. Advocaat is rijp voor een WZC. Laat die nu maar de planten water gaan geven en de hond uit laten. Feit is en blijft dat de helft van de selectie per direkt naar huis kan. Weg ermee. Het huidige Feyenoord is geen sub-topper. We mogen blij zijn dat we nog léven. Het gehak op GGio van Bronckhorst ben ik beu. Met een matige maar welwillende selectie heeft hij het gewoon hardstikke goed gedaan. Wat we nu zien is gewoon dom voetbal.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 28 februari 2021 om 20:53:
Leg dan eens uit waar de problemen vandaan komen?
En kom er niet mee dat deze ploeg niet kan voetballen etc...
Uit: Austin (texas)
Forumreacties: 145
Reg.: 23 oktober 2006
ik denk dat het een combinatie is van 2 zaken.
Er zijn een aantal spelers die een hoog tempo niet meer bij kunnen benen, ze hebben nog steeds heel veel nuttige routine maar missen de snelheid/kracht. Op zich is dat niet erg (kijk naar een Kuijt of van Persie) maar het zijn nu teveel die dit probleem hebben. Daarnaast heb je een stel jongere spelen die denken dat ze heel goed zijn (beter dan ze eigenlijk zijn). door deze combinatie denk ik dat je een zooitje op het veld krijgt zoals afgelopen zondag nl een wedstrijd die je niet had hoeven te verliezen compleet uit handen geven.
Uit: Austin (texas)
Forumreacties: 145
Reg.: 23 oktober 2006
open/sluit de onderstaande quote:knakkie schreef op 28 februari 2021 om 21:40:
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] AZ - Feyenoord