Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] AZ - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vandaag voor het eerst weer een helft gekeken en nooit het gevoel gehad dat we deze gingen winnen.

Semesi gaat 2x ongelofelijk in de fout, omdat er niet gecommuniceerd wordt.

Nederlaag is gewoon terecht.

Advocaat had al weg moeten zijn, want hij is een van dechoofdschuldige hieraan.

Hij had bij dat financiële gedonder keihard naar de selectie moeten ingrijpen. Kop houden en opvolgen. Ze presteren niks en door dit soort blunders draai je eigen club financieel de nek om.
Dan heb je gewoon niks te zeuren om paar centen in te leveren.

En dit is maar 1 voorbeeld in een hele lange lijst van gebeurtenissen.

Advocaat ga met pensioen en kom nooit meer terug!

 

+1/-0

Het inbrengen van de supersub en aankoop in de winterstop,Pratto,had deze wedstrijd compleet gekanteld en in ons voordeel beslist...Het mocht evenwel niet zo zijn..

Dit bericht is gewijzigd op 28 februari 2021, 21:15:07.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

guzzie333 schreef op 28 februari 2021 om 19:33:

Het inbrengen van de supersub en aankoop in de winterstop,Pratto,had deze wedstrijd compleet gekanteld en in ons voordeel gebracht...Het mocht evenwel niet zo zijn..



Pratto moeten ze in een scootmobiel rondrijden en zelfs dan is die al moe...

 

+1/-0

AZ is gewoon, ook zonder Slot en Pusic, verder als Feyenoord en Boadu, Stengs, Koopmeiners die kunnen overal in Europa spelen.
Sinisterra wordt gelukkig steeds beter weer, maar je mist verder spelers met een individuele actie.

 

+1/-0

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....

 

+2/-0

Ik zie geen probleem tussen Dick en de spelers, dus gewoon doorgaan je kan nu nog 30 punten pakken en dan gaan we zien waar we in mei staan vandaag heb ik wel een leuk Feyenoord gezien de 1e helft.

 

+1/-0

Wij verliezen inderdaad op domme fouten, het andere wat mij stoort dat de opbouw zo traag gaat en telkens de bal weer terug naar achter.
Dat is al een minpunt, speelt de bal naar voren spelers moeten zich vrij lopen zodat ze aanspeelbaar zijn.
Dit gebeurd zoveel keer, dit is volgens mij van onze Dick, jammer het te moeten schrijven maar daar moet hij van afstappen.
Natuurlijk moet je niet blind naar voren aanvallen, maar in de eerste helft hebben ze laten zien dat ze een pass kunnen geven ook heel vaak op maat.
Als je zoveel domme fouten maakt dan verspeel je de voorsprong weer gauw, ik heb de TV uit gegooid ik kon het niet meer aanzien, als je zo dicht tegen een overwinning zit en je verpruts het op zo'n manier.
Ik weet niet of ik volgend seizoen hier nog tegen kan, ik ben al 55 jaar supporter ik was nog een jonge jongen ook veel naar het stadion geweest elk jaar een seizoen kaart voor vak B die bestaat dacht ik niet meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....



Leg dan eens uit waar de problemen vandaan komen?

En kom er niet mee dat deze ploeg niet kan voetballen etc...

 

+1/-0

Het is beschamend met 3 spitsen op de bank,je ook met die nog geen deuk in een pakkie zachte boter schopt...Ik maak me echt zorgen,en vooral over de komende jaren.Al die kul over een nieuw stadion en verdere investeerders?Ja Disney zou er een avondvullend programma mee kunnen vullen.Of dit pijn doet?Heeeeeeel erg...

 

+1/-0

Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 februari 2021 om 20:53:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....



Leg dan eens uit waar de problemen vandaan komen?

En kom er niet mee dat deze ploeg niet kan voetballen etc...



Zelfoverschatting, domme egootjes. Veel domme spelers, te lang met dezelfde spelers doorgaan.

We zijn kwalitatief niet meer dan een subtopper.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 28 februari 2021 om 21:40:

Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.




Eens, daarom maakt het met de huidige groep ook bitter weinig uit wie je ook opstelt, een paar zijn echt goed, de rest is veldvulling.

En inderdaad, een enorme bak met geld is de enige manier maar niemand gaat hier instappen, zeker niet met dubieuze gedrag van zogenaamde supporters die alleen om hun eigen feestje geven ipv te denken aan de club.

 

+1/-0

Het wordt nog een hels karwei om 4e te worden. Ze schoten ze nog net niet zelf erin voor AZ. Wat een amateurniveau.

 

+1/-0

We hebben wel mindere tijden gehad jaren 80 en na 2002 was het ook jaren niks tot Koeman kwam daarna 5 prijzen in 10 jaar, we zitten nu even in een mindere periode maar met de nieuwe trainer straks kan het alleen maar beter gaan.

 

+1/-0

Trainerswisseling is nodig maar is ook weer niet de grote oplossing. Advocaat is rijp voor een WZC. Laat die nu maar de planten water gaan geven en de hond uit laten. Feit is en blijft dat de helft van de selectie per direkt naar huis kan. Weg ermee. Het huidige Feyenoord is geen sub-topper. We mogen blij zijn dat we nog léven. Het gehak op GGio van Bronckhorst ben ik beu. Met een matige maar welwillende selectie heeft hij het gewoon hardstikke goed gedaan. Wat we nu zien is gewoon dom voetbal.

 

+1/-0

Waarom weer Haps inbrengen als je Conteh op de bank hebt??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....


Die ziet toch ook dat Koopmeiners hoger speelt na rust. Die kan dan toch ook iets tactisch aangeven waardoor je beter staat. De 3e goal (enorme fout van Bijlow/Fer) komt ook gewoon omdat je met een dwerg speelt in de spits die bijna geen duel wint. Hierdoor blijft je keeper zoeken naar de korte bal.

Hebben wij een normale spits staan dan kan je de bal bij hem laten vallen en met Jens op de 2e bal spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 februari 2021 om 20:53:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 28 februari 2021 om 19:49:

Je verliest puur op domme persoonlijke fouten maar hak vooral op Dickie....



Leg dan eens uit waar de problemen vandaan komen?

En kom er niet mee dat deze ploeg niet kan voetballen etc...


Vraag was niet aan mij maar ik ik heb wel antwoorden.

Zodra het tempo omhoog gaat kunnen een paar het niet meer bijbenen. Het ergen is dat dit vooral de oudere spelers zijn. Je zag het vooral bij Boteghin, Fer en in mindere maten bij Linssen.

 

+1/-0

ik denk dat het een combinatie is van 2 zaken.
Er zijn een aantal spelers die een hoog tempo niet meer bij kunnen benen, ze hebben nog steeds heel veel nuttige routine maar missen de snelheid/kracht. Op zich is dat niet erg (kijk naar een Kuijt of van Persie) maar het zijn nu teveel die dit probleem hebben. Daarnaast heb je een stel jongere spelen die denken dat ze heel goed zijn (beter dan ze eigenlijk zijn). door deze combinatie denk ik dat je een zooitje op het veld krijgt zoals afgelopen zondag nl een wedstrijd die je niet had hoeven te verliezen compleet uit handen geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 28 februari 2021 om 21:40:

Ik deel je zorgen. Ik ben bang dat we de slag definitief gemist hebben op financieel, organisatorisch en sportief gebied. De afstand met Ajax en in iets mindere mate met psv en Az is niet meer in te halen. Zeker als we ook nog Europees voetbal gaan mislopen. Tenzij er wel een investeerde instapt die 200 miljoen erin pompt maar voorlopig lijkt dit luchtfietserij.



Waarom zou een investeerder die 200 miljoen kan uitgeven die in Feyenoord pompen? Feyenoord is tegenwoordig zeker niet beter dan een AZ, Twente of Vitesse, wat Feyenoord wel heeft is een supporters groep die denken dat ze nog een topclub zijn en daardoor vanaf dag 1 onrealistische eisen stellen. Waar een Twente dankbaar is richting een geldschieter, denken veel Feyenoord supporters dat de geldschieter dankbaar naar Feyenoord moet zijn dat hij in de club MAG investeren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] AZ - Feyenoord