Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Zondag 16.45 op bezoek bij de Snavels.



 

+1/-0

als ze er maar voor strijden en niet als makke schapen daar in dat stinkhol der eigen laten afslachten.

 

+1/-0

Zolang de ref. de wedstrijd leidt zonder direct rode kaarten aan onze spelers te geven, zie ik het zonnig in. Ik hoop dat Makkelie zich weet te gedragen en de wedstrijd leidt volgens Bas Nijhuis zijn leiding.

 

+1/-0

Ze moeten gewoon geen achterlijke overtredingen te maken, dan heb je ook geen last van rode kaarten. Dat gecalimero elke keer, de scheidsrechter is niet altijd tegen ons.

Gewoon je stinkende best doen en goed voetballen, dat is het recept voor een goed resultaat.

 

+1/-0

Ik ga uit van het gebruikelijke pak slaag, zoals de afgelopen tig keer.

 

+1/-0

@Ramesoe; calimero gedoe is anders dan de realiteit onder ogen zien. Het kan zijn dat een ref de ene ploeg ietsje meer bevoordeeld dan de andere, bijvoorbeeld met het laten doorspelen, maar dat is niet de issue. Feit is dat de Ajacieden van alles mogen doen tot onze spelers de vernieling inschoppen als dat wij hun spelers beletten de bal te krijgen. Ik baseer dit niet op een wedstrijd maar sinds M v. Praag in de KNVB zat en Ajax in die vliegende schotel ging spelen kon je dit verwachten. Het afgelopen jaar werd er niet overdreven op de tegenstander ingehakt zoals ten tijde van de Kromme en maten, maar zag je dat Kuipers/Blom geheid klaar stonden om gelijk rood te trekken. Een ander punt is dat de Ligt een keer een grove overtreding ging maken, mocht doorspelen, en de bal ging van een Ajax speler achter, althans dat dacht ik. Neen, de bal ging op de conerstip en ja hoor, de Ligt knalde hem erin. Dit is geen calimero gedrag maar duidelijk een waar gebeurde voorval, waardoor ik meer en meer aversie tegenover het arbiterkorps heb gekregen. Ik heb een oud collega die leidde als amateur ook wedstrijden en mocht met van Egmond Spakenburg tegen Bunschoten assiteren. Hij gaf naar zijn eerlijkheid duidelijk aan van Egmond aan als er overtredingen vielen of buitenspel was. Wat denk je dat hij te horen kreeg? Hij moest zich alleen maar met de ballen die uitgingen op toezien en dat van Egmond de rest deed. De wedstrijd verliep in een puinhoop met over en weer vechtpartijen. Dank u wel van Egmond, en nu voorzitter van het Betaalde Arbitragekorps, omdat meneer ook bij de Haarlemse politie zat? Ik kan me daar altijd weer over opwinden, vooral omdat je als scheidsrechter in opleiding gewezen werd op onpartijdigheid in je beslissingen en dat je de buitenspel regel met de officiele waarschuwingen regel correct moest toepassen en goed kennen. Daar wordt nu, de laatste 21 jaren vaak de hand mee gelicht. Als ik uitga van de wedstrijd van morgen, dan hoop ik dat ze Ajax eraf walsen en Makkelie de wedstrijd naar eer en geweten leidt. Dit zijn geen haatgevoelens, maar rechtvaardigheid gevoelens. Opdat er altijd eerlijkheid zal zijn. Want ik vind het niet erg dat als de tegenstander met goed voetbal van ons wint, daar kan ik mee leven, maar niet als er door verkeerde beslissingen de wedstrijd gedraaid wordt en onze jongens het vrijuit spelen wordt belet. DAAROM!!!

 

+1/-0

Alleen op een hele goede dag win je daar, met enige mazzel speel je gelijk, maar normaal verlies je daar standaard.

Het is alleen morgen er op of eronder, of je doet echt mee na morgen of je hebt een groot probleem als je verliest.

 

+1/-0

Normaal verlies je wel maar dit seizoen is verre van normaal en Feyenoord zal echt niet onder de indruk zijn van een lege arena. Nu komt het veel meer aan op de motivatie vanuit jezelf. Ik verwacht eigenlijk wel veel goals en een redelijke goede wedstrijd omdat je er nu minder gedoe/druk om heen hebt.

 

+1/-0

Niet willen verliezen

 

+1/-0

Ik hoop dat ze hun verstand gebruiken en niet tegen domme gele / rode kaarten gaan aanlopen. Verder op een redelijke wedstrijd.

 

+1/-0

Opstellingen
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Jørgensen, Haps.

Reserves
Feyenoord: Ten Hove, Troost; Nieuwkoop, Van Beek, Botteghin, Johnston, Wehrmann, Kökcü, Narsingh, Linssen, Sinisterra, Pratto.

 

+1/-0

Gewoon niet willen verliezen. Als ik echter de opstelling van Advocaat zie krijg slechte voorgevoelens. Diemers, Linssen, Spajic en Jörgenson worden weggespeeld.
Haps, Sinesterra, Pratto, Berghuis. Waarbij Haps iets achter de punt speelt.
Spajic gaat dit niet redden. Botteghin ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 17 januari 2021 om 16:01:

Gewoon niet willen verliezen. Als ik echter de opstelling van Advocaat zie krijg slechte voorgevoelens. Diemers, Linssen, Spajic en Jörgenson worden weggespeeld.
Haps, Sinesterra, Pratto, Berghuis. Waarbij Haps iets achter de punt speelt.
Spajic gaat dit niet redden. Botteghin ?



Als Haps inzakt speel je 4-4-2.
Hij kan Botje erbij zetten voorJorgensen.
Dan speel je 5-4-1. Die logica begrijp ik wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 januari 2021 om 04:46:

Normaal verlies je wel maar dit seizoen is verre van normaal en Feyenoord zal echt niet onder de indruk zijn van een lege arena. Nu komt het veel meer aan op de motivatie vanuit jezelf. Ik verwacht eigenlijk wel veel goals en een redelijke goede wedstrijd omdat je er nu minder gedoe/druk om heen hebt.



Nee, het komt veel meer aan op strijd nu, zij hebben meer individuele kwaliteit en vinden elkaar ook makkelijker, kort dekken en 100% concentratie, geen moment verslappen, dan hebben we een kansje.

 

+2/-0

Je moet in ieder geval spelers hebben die niet makkelijk van de bal zijn te zetten. Senesi, Botteghin, Geertruida, Haps, Fer, Pratto. Diemers, Linssen, Jörgenson, en bankers als Kökçük en Narsingh, die loop je omver. Idem met Teixeira die op verkeerde manier wordt ingezet, totaal geen defensieve kwaliteiten. Op de een of andere manier lijkt mij dit een wedstrijd voor Haps -- Pratto -- Berghuis. Geef Senesi ook maar wat meer offfensieve rol, is in staat leuke dingen te doen vanaf rand 16 meter. Op voorwaarde dat je Spajic wisselt voor Botteghin.

 

+1/-0

Kameraden vanaf huis veel succes en hopen op eindelijk eens een mooi resultaat!

Er is zeker wat te halen vandaag:pul

:feyenoord:kuip

 

+1/-0

Bizar toch hoe zwak de passing is bij ons, zo traag, zo voorspelbaar.

 

+1/-0

Kolere. Zo slap verdedigd. 😕

 

+1/-0

Gvd gaan we weer!wat een laf zooitje stront in de broeken,de beuk erin!

 

+1/-0

Feyenoord speelt schandalig slecht en staat dik en dik verdient achter, dit wordt op deze manier een hele pijnlijke middag, waar ik een 6-0 vrees.

020 legt zoals verwacht al onze zwaktes bloot en het is ook goed dat dit een keer gebeurt, want dan is iedereen een keer verlost uit de "droom" dat we met dit team ook maar een rol van betekenis gingen spelen in de titelrace.

Het is echt schandalig, maar dit roepen ze compleet over zichzelf af.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker