Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Vitesse - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 december 2020 om 14:25:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2020 om 14:19:

met een beetje spits ga je echt als overwinnaar van het veld



Je speelt mischien wel je beste wedstrijd dit jaar maar staat met lege handen bijzonder zuur.



Het "leek" of Feyenoord goed speelde, doordat Vitesse volledig in elkaar stortte, dit had niks met het goede spel van Feyenoord te maken.
Sterker nog, had Vitesse z'n kansen voor rust benut en na rust hetzelfde niveau gehaald, dan had je gewoon een ongelofelijk pak slaag gehad van 4/6-0.

Dat zijn de keiharde feiten.

 

+1/-0

Mijn eerste reactie is ook dat we de tweede helft eindelijk weer eens een behoorlijk spelend Feyenoord hebben gezien. Echter als ik eerlijk ben komt dat ook wel doordat de lat heel erg naar beneden bij is gesteld de laatste weken.

Onze voorhoede is eigenlijk echt waanzinnig slecht, daar zit zo weinig gogme in. Doelpunten maken hangt bij ons simpelweg van stom toeval af. En dan kan het natuurlijk vrij makkelijk zo zijn dat het ook in een goede helft een keertje niet mee zit.

Maar met de terugkerende Sinisterra en Fer erbij verwacht ik wel dat het beter kan gaan worden de komende tijd. Hopelijk in de winterstop nog een spits. Dan kan je toch al wat minder gaan spelen mee de drie grootste dissonanten in het elftal.

 

+1/-0

klopt, maar jeetje wat een kansen!!!! Hoop echt op een andere spits want hier zitten we al 4 jaar naar te kijken

 

+1/-0

Toen Sinisterra erin kwam kreeg je pas veel kansen omdat hij altijd dreigend is en ook Narsingh had die diepgang, ze lieten toch zien dat het ook zonder Berghuis kan.

 

+1/-0

Kan Berghuis woensdag wel spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 19 december 2020 om 22:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 19 december 2020 om 21:36:

De opstelling is logisch en goed, er is maar één manier om te winnen 150% geven en er boven op zitten.
Vitesse niet in hun spel laten komen, en ver van je eigen doel proberen te spelen, en op de counter proberen te scoren.



Ver van je eigen doel spelen en counteren? Het veld is geen 300 meter lang hoor.

De levende muur en loeren op een counter, als je met 40 meter in je rug gaat spelen pleeg je zelfmoord met dit zootje.



Een vreemde reactie, nee trek je terug en vang ze op bij het doel. :huh :huh :huh :huh

 

+1/-1

Er moet een nieuwe spits komen, de enige manier dat Feyenoord de tweede helft van het seizoen mee kan spelen voor de bovenste plaatsen.

Pelle kom vrij tijdens de winterstop, iis dat misschien wat voor Feyenoord hij is inmiddels wel 35 jaar met goede buitenspelers, Sinistera - Pelle - Berghuis.

ik weet niet wat zijn salariseisen zijn maar is het een idéé ?
Als wij een scorende spits hebben ziet alles er anders uit, een aardige voorhoede, denk ik zo.

Dit bericht is gewijzigd op 20 december 2020, 15:59:03.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 december 2020 om 14:15:

Het is de volgende wanprestatie dit seizoen.

Feyenoord had met rust 3-0 achter moeten staan, maar dat laat Vitesse na, zoals diverse andere tegenstanders.
Na rust LIJKT het of Feyenoord redelijk/goed speelt, maar dit is voornamelijk omdat Vitesse helemaal niks meer laat zien. Als je dan ook nog eens 4 100% kansen niet af maakt, is de nederlaag dik en dik en dik verdient.

Nee ik zie niet graag dat mijn ploegie verliest, ook al kan dat een keer gebeuren, maar de manier waarop alles gaat is gewoon Feyenoord onwaardig.
Ik heb al vaker gezegd dat je het juiste systeem moet spelen en compact, maak er een collectief van en dat doet Advocaat voor geen ene meter.

Als we op deze voet doorgaan hebben we volgend seizoen een heel groot probleem: Geen publiek voorlopig, geen Europees voetbal en geen waarde op het veld.
Dat betekent automatisch dat we 5-10 jaar terug worden gegooid, alle inzet is dan compleet voor niks geweest.
Daar is niks overdreven aan, maar de keiharde feiten.

Ik heb al eerder gezegd, Diemers, Linssen hebben niks bij Feyenoord te zoeken, voegen niks toe. Investeer in spelers als Bannis, Azarkan, Malacia etc. Zorg er voor dat je weer krediet op het veld op bouwt en zo verder gaat.

Wat er nu gebeurd is een grove schande en dient per direct te stoppen.

Dick rot op en ga met pensioen.



Tuurlijk ligt het aan Dickie en niet aan het enorme gebrek aan kwaliteit. :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 december 2020 om 14:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 december 2020 om 14:25:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2020 om 14:19:

met een beetje spits ga je echt als overwinnaar van het veld



Je speelt mischien wel je beste wedstrijd dit jaar maar staat met lege handen bijzonder zuur.



Het "leek" of Feyenoord goed speelde, doordat Vitesse volledig in elkaar stortte, dit had niks met het goede spel van Feyenoord te maken.
Sterker nog, had Vitesse z'n kansen voor rust benut en na rust hetzelfde niveau gehaald, dan had je gewoon een ongelofelijk pak slaag gehad van 4/6-0.

Dat zijn de keiharde feiten.

Dit bericht is gewijzigd op 21 december 2020, 08:00:01 door een mod.

 

+1/-0

Toch zou ik die plausibele 130 miljoen euro die Feyenoord heel misschien wel binnensleept van die investeerders , absoluut niet gaan investeren in het 1e elftal. Met een beetje meer geluk win je dik in Arnhem. En dan lult niemand er meer over.

Nee , al je geld investeren in je 1e elftal , en dat voor de korte termijn om de supporters maar 'tevreden te houden met misschien wel een kampioenschap' is echt te dom en sukkelig voor woorden.

 

+1/-0

Nou de laffe tactiek heeft niks opgeleverd want je mist voorin een afmaker. Linssen en Jørgensen zijn 2 gefrustreerde gemankeerde spitsen die elke wedstrijd dat ze niet scoren nog geforceerder gaan spelen.

Je hebt meer aan Bannis & azarkan die gewoon oppertunistisch en onbevangen z'n wedstrijd in gaan. Maarja dick wil perse vasthouden aan wat niet werkt.

 

+2/-0

Vond Jorgensen vandaag niet eens zo slecht spelen heeft gewoon paar goals nodig hopelijk doet de winterstop het team goed vorig jaar hebben ze een geweldige comeback gehad zal nu ook weer nodig zijn.

 

+1/-0

Jorgensen vindt de weg langzaam maar zeker wel weer terug , en als de ziekenboeg dan ook weer verder langzaam leegloopt , doe je gewoon mee om plek 3 tm 5.

Totaal geen reden dus om een forse geldinjectie te pompen in kortzichtige kortetermijnvisies.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 21 december 2020 om 09:36:

Jorgensen vindt de weg langzaam maar zeker wel weer terug , en als de ziekenboeg dan ook weer verder langzaam leegloopt , doe je gewoon mee om plek 3 tm 5.

Totaal geen reden dus om een forse geldinjectie te pompen in kortzichtige kortetermijnvisies.



Helemaal eens, de selectie is geen top Maar als iedereen weer hersteld is kan er nog steeds meegedaan worden om de 2e plaats.
Een spits kopen of huren is geld weggooien bovendien is er toch geen geld beschikbaar om een kwalitatief hoogwaardige spits te kunnen betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 december 2020 om 14:15:

Het is de volgende wanprestatie dit seizoen.

Feyenoord had met rust 3-0 achter moeten staan, maar dat laat Vitesse na, zoals diverse andere tegenstanders.
Na rust LIJKT het of Feyenoord redelijk/goed speelt, maar dit is voornamelijk omdat Vitesse helemaal niks meer laat zien. Als je dan ook nog eens 4 100% kansen niet af maakt, is de nederlaag dik en dik en dik verdient.

Nee ik zie niet graag dat mijn ploegie verliest, ook al kan dat een keer gebeuren, maar de manier waarop alles gaat is gewoon Feyenoord onwaardig.
Ik heb al vaker gezegd dat je het juiste systeem moet spelen en compact, maak er een collectief van en dat doet Advocaat voor geen ene meter.

Als we op deze voet doorgaan hebben we volgend seizoen een heel groot probleem: Geen publiek voorlopig, geen Europees voetbal en geen waarde op het veld.
Dat betekent automatisch dat we 5-10 jaar terug worden gegooid, alle inzet is dan compleet voor niks geweest.
Daar is niks overdreven aan, maar de keiharde feiten.

Ik heb al eerder gezegd, Diemers, Linssen hebben niks bij Feyenoord te zoeken, voegen niks toe. Investeer in spelers als Bannis, Azarkan, Malacia etc. Zorg er voor dat je weer krediet op het veld op bouwt en zo verder gaat.

Wat er nu gebeurd is een grove schande en dient per direct te stoppen.

Dick rot op en ga met pensioen.



Tuurlijk ligt het aan Dickie en niet aan het enorme gebrek aan kwaliteit. :D


Niet alles is slecht. Verdedigend staat het goed. Alleen aanvallend is het matig. Daar ligt een taak voor Advocaat. Een optie is om Malacia of Haps linkshalf te zetten, dan is er meer dynamiek vanaf het middenveld, want de aanvallers moeten aanvoer krijgen van de middenvelders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 21 december 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 december 2020 om 14:15:

Het is de volgende wanprestatie dit seizoen.

Feyenoord had met rust 3-0 achter moeten staan, maar dat laat Vitesse na, zoals diverse andere tegenstanders.
Na rust LIJKT het of Feyenoord redelijk/goed speelt, maar dit is voornamelijk omdat Vitesse helemaal niks meer laat zien. Als je dan ook nog eens 4 100% kansen niet af maakt, is de nederlaag dik en dik en dik verdient.

Nee ik zie niet graag dat mijn ploegie verliest, ook al kan dat een keer gebeuren, maar de manier waarop alles gaat is gewoon Feyenoord onwaardig.
Ik heb al vaker gezegd dat je het juiste systeem moet spelen en compact, maak er een collectief van en dat doet Advocaat voor geen ene meter.

Als we op deze voet doorgaan hebben we volgend seizoen een heel groot probleem: Geen publiek voorlopig, geen Europees voetbal en geen waarde op het veld.
Dat betekent automatisch dat we 5-10 jaar terug worden gegooid, alle inzet is dan compleet voor niks geweest.
Daar is niks overdreven aan, maar de keiharde feiten.

Ik heb al eerder gezegd, Diemers, Linssen hebben niks bij Feyenoord te zoeken, voegen niks toe. Investeer in spelers als Bannis, Azarkan, Malacia etc. Zorg er voor dat je weer krediet op het veld op bouwt en zo verder gaat.

Wat er nu gebeurd is een grove schande en dient per direct te stoppen.

Dick rot op en ga met pensioen.



Tuurlijk ligt het aan Dickie en niet aan het enorme gebrek aan kwaliteit. :D


Niet alles is slecht. Verdedigend staat het goed. Alleen aanvallend is het matig. Daar ligt een taak voor Advocaat. Een optie is om Malacia of Haps linkshalf te zetten, dan is er meer dynamiek vanaf het middenveld, want de aanvallers moeten aanvoer krijgen van de middenvelders.


Helaas krijgen we nog teveel tegen en als je dan ook nog eens moeilijk tot scoren komt ga je het lastig krijgen om de vierde plek te halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 21 december 2020 om 09:36:

Jorgensen vindt de weg langzaam maar zeker wel weer terug , en als de ziekenboeg dan ook weer verder langzaam leegloopt , doe je gewoon mee om plek 3 tm 5.

Totaal geen reden dus om een forse geldinjectie te pompen in kortzichtige kortetermijnvisies.


mag het na 3.5 jaar. Een schande dit seizoen sorry hoor maar ik ben klaar met hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 21 december 2020 om 13:45:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 21 december 2020 om 12:44:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 december 2020 om 16:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 december 2020 om 14:15:

Het is de volgende wanprestatie dit seizoen.

Feyenoord had met rust 3-0 achter moeten staan, maar dat laat Vitesse na, zoals diverse andere tegenstanders.
Na rust LIJKT het of Feyenoord redelijk/goed speelt, maar dit is voornamelijk omdat Vitesse helemaal niks meer laat zien. Als je dan ook nog eens 4 100% kansen niet af maakt, is de nederlaag dik en dik en dik verdient.

Nee ik zie niet graag dat mijn ploegie verliest, ook al kan dat een keer gebeuren, maar de manier waarop alles gaat is gewoon Feyenoord onwaardig.
Ik heb al vaker gezegd dat je het juiste systeem moet spelen en compact, maak er een collectief van en dat doet Advocaat voor geen ene meter.

Als we op deze voet doorgaan hebben we volgend seizoen een heel groot probleem: Geen publiek voorlopig, geen Europees voetbal en geen waarde op het veld.
Dat betekent automatisch dat we 5-10 jaar terug worden gegooid, alle inzet is dan compleet voor niks geweest.
Daar is niks overdreven aan, maar de keiharde feiten.

Ik heb al eerder gezegd, Diemers, Linssen hebben niks bij Feyenoord te zoeken, voegen niks toe. Investeer in spelers als Bannis, Azarkan, Malacia etc. Zorg er voor dat je weer krediet op het veld op bouwt en zo verder gaat.

Wat er nu gebeurd is een grove schande en dient per direct te stoppen.

Dick rot op en ga met pensioen.



Tuurlijk ligt het aan Dickie en niet aan het enorme gebrek aan kwaliteit. :D


Niet alles is slecht. Verdedigend staat het goed. Alleen aanvallend is het matig. Daar ligt een taak voor Advocaat. Een optie is om Malacia of Haps linkshalf te zetten, dan is er meer dynamiek vanaf het middenveld, want de aanvallers moeten aanvoer krijgen van de middenvelders.


Helaas krijgen we nog teveel tegen en als je dan ook nog eens moeilijk tot scoren komt ga je het lastig krijgen om de vierde plek te halen.



dat vind ik nu echt wel meevallen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 21 december 2020 om 10:42:

Helemaal eens, de selectie is geen top Maar als iedereen weer hersteld is kan er nog steeds meegedaan worden om de 2e plaats.
Een spits kopen of huren is geld weggooien bovendien is er toch geen geld beschikbaar om een kwalitatief hoogwaardige spits te kunnen betalen.



2e plek lijkt mij te hoog gegrepen, want helaas komt PSV steeds beter in vorm. De supporters zijn slechte klasseringen wel gewend dus plek 3 tm 5 is top. Daarom ook geen dubbeltje investeren in het 1e elftal = mijn visie.

Investeer al je geld maar in het nieuw te bouwen stadion aan de Maas en hou zodoende de kosten daarvan laag. Dat is veel belangrijker langetermijnvisie.

 

+1/-0

Mijn eerste gedachten waren : idiote opstelling, aanstellerij van zware defensie en Diemers/Linssen/Jörgensen per direct van de hand doen. Nog te slecht voor café-voetbal. Advocaat voor 01/01 buiten zetten. Cognitieve problemen die ons de das om doen. Arnesen vervangen. De man is een zeur. Doe je deze ingrepen niet, nou mag je lekker gaan dromen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Vitesse - Feyenoord