MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.683
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu FC Volendam-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 17 maart 2026 om 11:36:
(...)Tim Krul, oud keeper, had het over data. Als je ziet bij welke spelers Feyenoord uit komt, zoals Steijn en Milambo, dat is niet te begrijpen. Dan spelen data blijkbaar een grote rol.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 maart 2026, 13:19:07.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.373
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 14.444
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 17 maart 2026 om 13:22:
Ik verwacht als we zondag niet winnen dat we wel eens 4e of 5e kunnen gaan worden.....
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.144
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 maart 2026 om 17:02:
Ik verwacht als we zondag niet winnen dat we wel eens 4e of 5e kunnen gaan worden.....
Zijn maar 3 puntjes nog genoeg andere moeilijke potjes ook voor aajax maar wel eens dat een pak slaag mentaal zo'n grote klap zou zijn dan komt het niet meer goed.
Dit bericht is gewijzigd op 18 maart 2026, 00:46:10.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 18 maart 2026 om 00:26:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 maart 2026 om 17:02:
Zijn maar 3 puntjes nog genoeg andere moeilijke potjes ook voor aajax maar wel eens dat een pak slaag mentaal zo'n grote klap zou zijn dan komt het niet meer goed.
Sinds de eerste nederlaag tegen PSV is het al helemaal niets meer. In mijn opinie komt dit niet goed meer, helaas.
Ik ga lekker wat anders doen zondag, geen stress.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.059
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 3-4-3
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 17 maart 2026 om 09:06:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 17 maart 2026 om 07:05:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 22:59:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 22:52:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 22:04:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 17:02:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 16:33:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 16:20:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 13:03:
Ik geef toe dat het voetvallen onder Van Persie zwaar, maar dan ook zwaar tegenvalt. Het voorkomen van blessures is hier vaak aan de orde geweest. Zijn manier van spelen lukt het de spelers niet die uit te dragen. Hij heeft daarentegen te weinig kennis om dat positief om te schakelen in wedstrijdbeleving. Kortom, ook ik, helaas, zie het somber in voor komende weekend. Ik heb maar op 1 mijn hoop gericht.
Op Nieuwkoop?
![]()
![]()
Maar serieus. Op wie dan?
Nieuwkoop is opgebrand. Als hij moet invallen dan mag je blij zijn dat hij het een kwartiertje volhoudt. Daarom kan je hem beter niet bij de selectie hebben. Laat een O17-O21 opstellen. Die lopen de benen onder hun lijf vandaan. Neen, geen blessure gevallen. Maar op je vraag terug te keren: mijn hoop is op God gericht. Als hij het anders wil, zo zij het.
O die, toevallig had ik laatst nog een meningsverschil met Hem over Van Persie en wat blijkt? God is Ajacied
Ach, dat vind ik niet erg dat je dat vindt. Ik weet dat Hij bestaat en ik geloof wat Hij wilt. Als ze tegen mijn verlangens ingaan, dan leg me erbij neer. In ieder geval neem ik Feyenoord mee in mijn gebeden en telkens zie ik dat Feyenoord nog steeds op de 2e plaats staan, waar ik in het begin van het seizoen om had gevraagd.
Waarom vroeg je niet om een kampioenschap?
Toen ik aan het begin van de competitie zag dat we kwalitatief aan PSV konden voldoen heb ik toen gevraagd om de 2e plaats dat CL opleverde. Nu ik het overzie kom ik tot de conclusie dat er meer teams voor deze positie in aanmerking komen. Ik twijfel nu of mijn vraag nog wel rechtvaardig is. Maar we gaan het zien. Ik zie telkens weer dat onze tegenstanders heel dichtbij komen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.683
Reg.: 9 april 2019
Vallentijn Driessen suggereert dat bepaalde supporters van Feyenoord van plan zijn de wedstrijd (definitief) te laten staken, als Feyenoord op achterstand komt.
Ik heb die acties in de Arena echt als schandelijk ervaren. Verwerpelijke beinvloeding van de competitie, waar mijn inziens slap tegen opgetreden is.
Ik zou het enorm laag vinden als bij Feyenoord nu iets soortgelijks gebeurt. Ik begrijp de woede en frustratie bij het Legioen heel goed. Die woede moet niet gericht worden op wat er op het veld gebeurt, de spelers kunnen er niet veel aan doen.
Het probleem ligt in het Maasgebouw, en bij de technische staf op 1908. Niet dat die plekken belegerd moeten worden, maar het mag wat mij betreft wel iets duidelijker worden dan voor 'ons' inmiddels het geduld wel op is.
Een nederlaag of overwinning zondag, verandert daar verder niets aan.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 maart 2026 om 10:30:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 17 maart 2026 om 09:06:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 17 maart 2026 om 07:05:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 22:59:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 22:52:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 22:04:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 17:02:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 16:33:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 16 maart 2026 om 16:20:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 16 maart 2026 om 13:03:
Ik geef toe dat het voetvallen onder Van Persie zwaar, maar dan ook zwaar tegenvalt. Het voorkomen van blessures is hier vaak aan de orde geweest. Zijn manier van spelen lukt het de spelers niet die uit te dragen. Hij heeft daarentegen te weinig kennis om dat positief om te schakelen in wedstrijdbeleving. Kortom, ook ik, helaas, zie het somber in voor komende weekend. Ik heb maar op 1 mijn hoop gericht.
Op Nieuwkoop?
![]()
![]()
Maar serieus. Op wie dan?
Nieuwkoop is opgebrand. Als hij moet invallen dan mag je blij zijn dat hij het een kwartiertje volhoudt. Daarom kan je hem beter niet bij de selectie hebben. Laat een O17-O21 opstellen. Die lopen de benen onder hun lijf vandaan. Neen, geen blessure gevallen. Maar op je vraag terug te keren: mijn hoop is op God gericht. Als hij het anders wil, zo zij het.
O die, toevallig had ik laatst nog een meningsverschil met Hem over Van Persie en wat blijkt? God is Ajacied
Ach, dat vind ik niet erg dat je dat vindt. Ik weet dat Hij bestaat en ik geloof wat Hij wilt. Als ze tegen mijn verlangens ingaan, dan leg me erbij neer. In ieder geval neem ik Feyenoord mee in mijn gebeden en telkens zie ik dat Feyenoord nog steeds op de 2e plaats staan, waar ik in het begin van het seizoen om had gevraagd.
Waarom vroeg je niet om een kampioenschap?
Toen ik aan het begin van de competitie zag dat we kwalitatief aan PSV konden voldoen heb ik toen gevraagd om de 2e plaats dat CL opleverde. Nu ik het overzie kom ik tot de conclusie dat er meer teams voor deze positie in aanmerking komen. Ik twijfel nu of mijn vraag nog wel rechtvaardig is. Maar we gaan het zien. Ik zie telkens weer dat onze tegenstanders heel dichtbij komen.
Oke, wat gebeurt er eigenlijk als de fans van Ajax ook om een tweede plek vragen? Wie heeft dan voorrang?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 18 maart 2026 om 10:38:
Vallentijn Driessen suggereert dat bepaalde supporters van Feyenoord van plan zijn de wedstrijd (definitief) te laten staken, als Feyenoord op achterstand komt.
Ik heb die acties in de Arena echt als schandelijk ervaren. Verwerpelijke beinvloeding van de competitie, waar mijn inziens slap tegen opgetreden is.
Ik zou het enorm laag vinden als bij Feyenoord nu iets soortgelijks gebeurt. Ik begrijp de woede en frustratie bij het Legioen heel goed. Die woede moet niet gericht worden op wat er op het veld gebeurt, de spelers kunnen er niet veel aan doen.
Het probleem ligt in het Maasgebouw, en bij de technische staf op 1908. Niet dat die plekken belegerd moeten worden, maar het mag wat mij betreft wel iets duidelijker worden dan voor 'ons' inmiddels het geduld wel op is.
Een nederlaag of overwinning zondag, verandert daar verder niets aan.
Laten we stoppen met doen alsof hier iets groots staat te gebeuren. Feyenoord mist een halve selectie, maar Ajax is zelf ook gewoon middelmaat in vermomming. Dat gat van vijf punten staat er niet voor niets.
In Amsterdam slaan ze alweer door na één overwinning. Alsof Oscar Garcia ineens een wonderdokter is omdat hij van een Sparta wint dat al weken als een natte krant speelt. Dat is geen prestatie, dat is het absolute minimum.
Dit Ajax is niet “terug”, dit is een bij elkaar geraapt elftal dat vijf jaar geleden niet eens in de buurt van het eerste was gekomen. Of spelers die allang over hun piek heen zijn. Het niveau? Twente, Heerenveen, Utrecht, en dan nog op een goede dag. Af en toe flikkert er iemand iets leuks uit, maar consistentie? Nul.
En toch weer die grootspraak. Eén overwinning en ze wanen zich alweer op de 2e plek. Dat is die Amsterdamse zelfoverschatting: hard roepen, weinig leveren.
Dit zijn wedstrijden die staan op zichzelf. Ik ben heel benieuwd met welk zooitje Oscar Garcia naar Rotterdam komt zondag.
Forumreacties: 4.079
Reg.: 26 mei 2004
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 19 maart 2026 om 13:38:
Ik denk wel dat dit het beste scenario is vooraf.
Als ajax de bus gaat parkeren en op de counter gaat spelen verliest Feyenoord 100% zoals de vorige keren.
Als ze denken dat ze beter zijn en gaan aanvallen kunnen ze nog wel een paar om hun oren gaan krijgen.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.666
Reg.: 11 januari 2008
FC Volendam-Feyenoord 1-3 (1-1)
Trauner trainde afgelopen week weer mee; Steijn maakt stappen in zijn herstel
Bij Feyenoord blijft de blessureproblematiek een belangrijk thema in aanloop naar de slotfase van het seizoen. Toch zijn er positieve signalen vanuit het trainingscomplex, waar meerdere spelers stappen maken in hun herstel. Onder meer Gernot Trauner is weer op het veld verschenen, terwijl ook Sem Steijn mogelijk dit seizoen nog in actie kan komen.
Clubwatcher Martijn Krabbendam was vrijdag aanwezig op het trainingscomplex en zag verschillende spelers terugkeren op het veld. ''Ik zag dat Trauner weer meetrainde, natuurlijk met de groep die niet in aanmerking komt voor een basisplaats. Hij staat wel weer op het veld'', vertelt Krabbendam in de Dick Voormekaar Podcast. ''Sauer zag ik voorbij komen en Diarra is al een tijd terug. Sem Steijn heeft deze week ook weer wat gedaan op het trainingscomplex. Er komen dus een aantal spelers terug van blessures. In de laatste fase van de competitie is dat fijn voor Van Persie, die dan meer te kiezen heeft.''
Sem Steijn kampt met een meniscusblessure. Feyenoord communiceerde eerder dat het seizoen van Bart Nieuwkoop voorbij is, maar over Steijn is dat niet definitief bevestigd. Daardoor bestaat nog altijd de kans dat de middenvelder dit seizoen minuten kan maken. Dat beeld wordt versterkt doordat hij inmiddels weer op het trainingsveld is verschenen, wat erop wijst dat de blessure mogelijk minder zwaar is dan eerder werd gevreesd.
Watanabe blijft twijfelgeval
Richting het duel van zondag blijft het vooral afwachten welke spelers inzetbaar zijn. De aanval en het middenveld lijken grotendeels duidelijk, maar achterin is de situatie minder zeker. Tsuyoshi Watanabe is nog altijd een twijfelgeval en de laatste testen moeten uitwijzen of hij kan spelen. Robin van Persie kon vrijdag nog geen definitieve duidelijkheid geven over de inzetbaarheid van de verdediger.
Inzetbaar zondag?
Thomas Beelen ❌
Mats Deijl ❌
In-Beom Hwang ❌
Malcom Jeng ❌
Bart Nieuwkoop ❌
Shaqueel van Persie ❌
Gijs Smal ❌
Sem Steijn ❌
Jeremiah St. Juste ❌
Gernot Trauner ❓
Leo Sauer ❓
Givairo Read ❓
Tsuyoshi Watanabe ❓
Nieuwkoop kan dit seizoen niet meer in actie komen voor Feyenoord
Bart Nieuwkoop is de rest van het seizoen niet inzetbaar, zo heeft medisch onderzoek uitgewezen. De 30-jarige vleugelverdediger liep afgelopen zondag in het duel met Excelsior een blessure op.
Tijdens de stadsderby kwam Nieuwkoop binnen de lijnen als vervanger van de geblesseerde In-Beom Hwang. In de tweede helft was het echter opnieuw raak voor de rechtsback. Eerder dit seizoen viel hij tegen FC Twente heel snel uit na een invalbeurt, maar nu hield hij het ongeveer 25 minuten vol.
Van Persie sprak zondag van het bekende domino-effect waar Feyenoord eigenlijk al het hele seizoen mee te maken heeft, al kwam Nieuwkoop nog niet aan het speelminuten waar de trainer over sprak. "Voor Bart was het beter geweest als hij een half uur had gespeeld, maar hij moet langer en dan ontstaat dit wel. Zo loop je constant achter de feiten aan. Je moet ook niet onderschatten hoeveel invloed het heeft om op een andere positie te spelen. Het is een groot puzzelstuk dat we met elkaar moeten oplossen."
Constant blessureleed
Nieuwkoop kwam dit seizoen tot 23 wedstrijden, waarvan zes in de Europa League. Gemiddeld stond hij zo’n dertig minuten per duel op het veld. Het is inmiddels een bekend en triest verhaal voor de verdediger, die regelmatig wordt geplaagd door blessureleed.
In het seizoen 2023/24 kwam hij nog tot 32 wedstrijden, maar buiten dat seizoen is dit zijn hoogste aantal wedstrijden in één jaargang bij Feyenoord. Ook in eerdere seizoenen werd hij regelmatig teruggeworpen door blessures. Opvallend is dat hij in België bij Union Sint-Gillis wel alles kon spelen. Nieuwkoop zijn contract loopt tot medio 2027.
Nieuwkoop speelde zondag zijn 150ste wedstrijd in het shirt van Feyenoord. "Dit is niet hoe ik mijn 150e wedstrijd voor deze prachtige club had voorgesteld. Echt een enorme teleurstelling", is de reactie van de rechtsback.
Forumreacties: 2.397
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 21 maart 2026 om 10:11:
Bij Feyenoord blijft de blessureproblematiek een belangrijk thema in aanloop naar de slotfase van het seizoen. Toch zijn er positieve signalen vanuit het trainingscomplex, waar meerdere spelers stappen maken in hun herstel. Onder meer Gernot Trauner is weer op het veld verschenen, terwijl ook Sem Steijn mogelijk dit seizoen nog in actie kan komen.
Clubwatcher Martijn Krabbendam was vrijdag aanwezig op het trainingscomplex en zag verschillende spelers terugkeren op het veld. ''Ik zag dat Trauner weer meetrainde, natuurlijk met de groep die niet in aanmerking komt voor een basisplaats. Hij staat wel weer op het veld'', vertelt Krabbendam in de Dick Voormekaar Podcast. ''Sauer zag ik voorbij komen en Diarra is al een tijd terug. Sem Steijn heeft deze week ook weer wat gedaan op het trainingscomplex. Er komen dus een aantal spelers terug van blessures. In de laatste fase van de competitie is dat fijn voor Van Persie, die dan meer te kiezen heeft.''
Sem Steijn kampt met een meniscusblessure. Feyenoord communiceerde eerder dat het seizoen van Bart Nieuwkoop voorbij is, maar over Steijn is dat niet definitief bevestigd. Daardoor bestaat nog altijd de kans dat de middenvelder dit seizoen minuten kan maken. Dat beeld wordt versterkt doordat hij inmiddels weer op het trainingsveld is verschenen, wat erop wijst dat de blessure mogelijk minder zwaar is dan eerder werd gevreesd.
Richting het duel van zondag blijft het vooral afwachten welke spelers inzetbaar zijn. De aanval en het middenveld lijken grotendeels duidelijk, maar achterin is de situatie minder zeker. Tsuyoshi Watanabe is nog altijd een twijfelgeval en de laatste testen moeten uitwijzen of hij kan spelen. Robin van Persie kon vrijdag nog geen definitieve duidelijkheid geven over de inzetbaarheid van de verdediger.
Inzetbaar zondag?
Thomas Beelen ❌
Mats Deijl ❌
In-Beom Hwang ❌
Malcom Jeng ❌
Bart Nieuwkoop ❌
Shaqueel van Persie ❌
Gijs Smal ❌
Sem Steijn ❌
Jeremiah St. Juste ❌
Gernot Trauner ❓
Leo Sauer ❓
Givairo Read ❓
Tsuyoshi Watanabe ❓
Bart Nieuwkoop is de rest van het seizoen niet inzetbaar, zo heeft medisch onderzoek uitgewezen. De 30-jarige vleugelverdediger liep afgelopen zondag in het duel met Excelsior een blessure op.
Tijdens de stadsderby kwam Nieuwkoop binnen de lijnen als vervanger van de geblesseerde In-Beom Hwang. In de tweede helft was het echter opnieuw raak voor de rechtsback. Eerder dit seizoen viel hij tegen FC Twente heel snel uit na een invalbeurt, maar nu hield hij het ongeveer 25 minuten vol.
Van Persie sprak zondag van het bekende domino-effect waar Feyenoord eigenlijk al het hele seizoen mee te maken heeft, al kwam Nieuwkoop nog niet aan het speelminuten waar de trainer over sprak. "Voor Bart was het beter geweest als hij een half uur had gespeeld, maar hij moet langer en dan ontstaat dit wel. Zo loop je constant achter de feiten aan. Je moet ook niet onderschatten hoeveel invloed het heeft om op een andere positie te spelen. Het is een groot puzzelstuk dat we met elkaar moeten oplossen."
Constant blessureleed
Nieuwkoop kwam dit seizoen tot 23 wedstrijden, waarvan zes in de Europa League. Gemiddeld stond hij zo’n dertig minuten per duel op het veld. Het is inmiddels een bekend en triest verhaal voor de verdediger, die regelmatig wordt geplaagd door blessureleed.
In het seizoen 2023/24 kwam hij nog tot 32 wedstrijden, maar buiten dat seizoen is dit zijn hoogste aantal wedstrijden in één jaargang bij Feyenoord. Ook in eerdere seizoenen werd hij regelmatig teruggeworpen door blessures. Opvallend is dat hij in België bij Union Sint-Gillis wel alles kon spelen. Nieuwkoop zijn contract loopt tot medio 2027.
Nieuwkoop speelde zondag zijn 150ste wedstrijd in het shirt van Feyenoord. "Dit is niet hoe ik mijn 150e wedstrijd voor deze prachtige club had voorgesteld. Echt een enorme teleurstelling", is de reactie van de rechtsback.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.666
Reg.: 11 januari 2008
FC Volendam-Feyenoord 1-3 (1-1)
Vermoedelijke opstelling: Watanabe traint mee op Varkenoord richting Ajax
Tsuyoshi Watanabe is zaterdagmiddag gesignaleerd op de openbare training van Feyenoord op Varkenoord. De Japanner is een twijfelgeval voor de thuiswedstrijd tegen Ajax, maar zijn aanwezigheid op het trainingsveld is een positief signaal over zijn mogelijke inzetbaarheid. De verwachting is dan ook dat Watanabe zondagmiddag aan de aftrap verschijnt in De Klassieker.
Feyenoord werkte onder toeziend oog van duizenden supporters de afsluitende training af in aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax. Watanabe was daarbij aanwezig, al is het nog onzeker of daar definitieve conclusies aan verbonden kunnen worden. Hij was voor Feyenoord het enige serieuze twijfelgeval, voor zover trainer Robin van Persie daar openheid over wilde geven.
Aanvallend lijken de keuzes beperkt voor Van Persie. Raheem Sterling wordt in de basis verwacht. Leo Sauer is al weken afwezig met een blessure en werkt aan zijn terugkeer en trainde zaterdagmiddag ook mee, terwijl Aymen Sliti in zijn invalbeurten nog niet voldoende heeft laten zien om een basisplaats op te eisen.
Op het middenveld worden weinig wijzigingen verwacht. Door de blessuregevallen vormen Oussama Targhalline en Jakub Moder naar verwachting het controlerende blok, met Luciano Valente in een meer aanvallende rol. Feyenoord zou, mede op advies van Dick Advocaat, in De Klassieker compact willen spelen, vanuit de organisatie denken en vooral de nul willen houden.
Achterin liggen de grootste zorgen op de rechtsbackpositie. Alleen Jordan Lotomba is beschikbaar als rechtervleugelverdediger. De Zwitser heeft na zijn beenbreuk nog weinig wedstrijdritme en wist nog niet volledig te overtuigen, waardoor het een risico lijkt tegen Mika Godts. Andere opties zijn er echter niet: Mats Deijl is geschorst, terwijl Givairo Read en Bart Nieuwkoop geblesseerd zijn.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Targhalline, Valente, Moder; Hadj Moussa, Ueda, Sterling.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.362
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 21 maart 2026 om 11:01:
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 21 maart 2026 om 10:11:
Inzetbaar zondag?
Thomas Beelen ❌
Mats Deijl ❌
In-Beom Hwang ❌
Malcom Jeng ❌
Bart Nieuwkoop ❌
Shaqueel van Persie ❌
Gijs Smal ❌
Sem Steijn ❌
Jeremiah St. Juste ❌
Gernot Trauner ❓
Leo Sauer ❓
Givairo Read ❓
Tsuyoshi Watanabe ❓
Constant blessureleed
Moeten we blij zijn met Sem Steijn? Hij is geen middenvelder!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.634
Reg.: 26 juli 2005
FC Volendam-Feyenoord 1-7 (1-1)
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2026 om 09:38:
3 punten zijn veel, zeker in de fase van de competitie waarin we zitten. Er zijn er niet veel meer te behalen. 3 punten zijn dan meteen 60% van je totale "voorsprong" op Ajax en NEC. Dus 3 punten zijn er ontzettend veel.
Daarnaast het mentale aspect. Ajax zal dan in een positieve flow komen en Feyenoord in een negatieve flow. Ik zie Feyenoord dan nog wel eens instorten om eerlijk te zijn.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.362
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 maart 2026 om 20:38:
Ik verwacht dat Sterling weer meer als een halve 10 komt te spelen daar ligt veel meer zijn kracht.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Ajax (Zondag 22-03-2026 14:30)