Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Ajax (Zondag 22-03-2026 14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 maart 2026 om 16:54:

Marc Acardipane schreef op 22 maart 2026 om 16:48:

John Part schreef op 22 maart 2026 om 16:44:

Gezien de andere uitslagen had je deze wedstrijd moeten winnen. Weer vergeten om uit te lopen.

Je had hem net zo goed kunnen verliezen 1 zwak momentje van Ajax gelukkig.

Vind ik ook, achteraf moet je blij zijn met het punt. En het positieve is dat de concurrentie op afstand is gehouden.

In de huidige situatie dit op de mat kunnen leggen en als morele winnaar uit de strijd komen, mogen we gewoon inderdaad tevreden mee zijn.

Meer konden we vandaag niet vragen van de spelers.

+1/-0

Ajax komt niet dichterbij. Dat is winst. Targhalline, de beste man vandaag. Bos ook goed en Lotomba heeft het heel behoorlijk gedaan.

+1/-0

In betere vorm sloop je dit Ajax, zij waren ongekend zwak. Ik had een gretiger Ajax verwacht, maar ze speelden behoorlijk laf.

Je kan dit uitleggen als het afslaan van een aanval van Ajax op de tweede plek, in die zin een morele overwinning. Ik zie Ajax niet heel eenvoudig van Twente winnen, elk nieuw puntenverlies gaat nu dodelijk zijn voor hen.

Strijd om de tweede plek blijft spannend, als we NEC ook afhouden kunnen we dit over de streep trekken.

+1/-0

kees592 schreef op 22 maart 2026 om 17:34:

Ajax komt niet dichterbij. Dat is winst. Targhalline, de beste man vandaag. Bos ook goed en Lotomba heeft het heel behoorlijk gedaan.

Bos wordt ook steeds beter, aanvallend en verdedigend. Ik vind echt dat die afgelopen periode grote stappen maakt.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 22 maart 2026 om 17:57:

kees592 schreef op 22 maart 2026 om 17:34:

Bos wordt ook steeds beter, aanvallend en verdedigend. Ik vind echt dat die afgelopen periode grote stappen maakt.

Deze speler een contractverlenging geven en hem belangrijk maken!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Ajax (Zondag 22-03-2026 14:30)