Santigoal29
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 1.052
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 323
Reg.: 19 juli 2009
Favoriete opstelling: 4-3-3
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.743
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 02 augustus 2025 om 18:00:
Das ist wahrscheinlich ein CL team und so benehmen sie sie auch. /Wolfburg live uitzending
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.245
Reg.: 31 augustus 2023
Ben blij met de overwinning, blij dat onze spits kan scoren maar dit is natuurlijk geen Champions League niveau, wat we imo wel moeten nastreven.
Een club uit het rechterrijtje van de bundesliga. Overwinning is ook best verklaarbaar en logisch.
Simonis is daar alles aan het omgooien en daar moet de ploeg aan wennen, gaat paar weken voor hun duren, wij treffen ze op het goede moment.
Daar moet je inderdaad overtuigend van winnen, en nogmaals, ik ben blij dat we dat deden. Vorige week verloren we van een tweede klasser uit Oostenrijk.
Dit is wel de realiteit denk ik. Wisselvalligeid troef, verwacht ik ook aankomend seizoen. We zullen een paar geniale wedstrijden spelen, maar ook een hoop treurige verwacht ik.
Erg benieuwd naar de eerste èchte test tegen Fenerbahce.
Forumreacties: 2.119
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 03 augustus 2025 om 10:12:
Kraayeveld en Plug en Candelaria krijgen speeltijd. Dat is ook onderdeel van beleid.
Forumreacties: 3.904
Reg.: 26 mei 2004
Leuke wedstrijd, hadden ze wel nodig.
Vond Candelaria en Kraaijeveld toch wel opvallend goed spelen.
Zou van mij wel wat langer mogen proberen.
Die Kraaijeveld was echt bijzonder goed de eerste helft.
Bos kon me ook wel bekoren.
Middenveld en aanval is toch wel om te smullen met Sauer en Anis en de backups klopppen ook al op de deur.
Dit smaakt naar meer maar is pas 1 wedstrijd natuurlijk.
Wel complimenten voor van Persie, die lijkt het toch wel goed neer tezetten.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 augustus 2025 om 10:09:
Ben blij met de overwinning, blij dat onze spits kan scoren maar dit is natuurlijk geen Champions League niveau, wat we imo wel moeten nastreven.
Een club uit het rechterrijtje van de bundesliga. Overwinning is ook best verklaarbaar en logisch.
Simonis is daar alles aan het omgooien en daar moet de ploeg aan wennen, gaat paar weken voor hun duren, wij treffen ze op het goede moment.
Daar moet je inderdaad overtuigend van winnen, en nogmaals, ik ben blij dat we dat deden. Vorige week verloren we van een tweede klasser uit Oostenrijk.
Dit is wel de realiteit denk ik. Wisselvalligeid troef, verwacht ik ook aankomend seizoen. We zullen een paar geniale wedstrijden spelen, maar ook een hoop treurige verwacht ik.
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 03 augustus 2025 om 13:40:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 augustus 2025 om 10:09:
Wat je gister zag is dat de aankopen werken en we zullen nu als team moeten groeien.
Het is misschien juist goed voor RvP dat hij nu een volledig team kan opbouwen naar zijn inzicht.
Gister zag je hoe hij wil spelen, hoog druk zetten, backs over de vleugelspelers heen... Zoveel mogelijk druk op een of twee spelers, zodat ze fouten gaan maken.
Dit zag er heel erg uit als het Slotbal, nog niet dat niveau, maar de eerste stap is gezet.
En een club uit het rechter rijtje van Duitsland zit in het linker rijtje van de NL competitie, dus deze zege zegt zeker wel iets.
Alles bij elkaar was het een goede zege en kunnen we op bouwen.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 augustus 2025 om 16:47:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 03 augustus 2025 om 13:40:
Wat je gister zag is dat de aankopen werken en we zullen nu als team moeten groeien.
Het is misschien juist goed voor RvP dat hij nu een volledig team kan opbouwen naar zijn inzicht.
Gister zag je hoe hij wil spelen, hoog druk zetten, backs over de vleugelspelers heen... Zoveel mogelijk druk op een of twee spelers, zodat ze fouten gaan maken.
Dit zag er heel erg uit als het Slotbal, nog niet dat niveau, maar de eerste stap is gezet.
En een club uit het rechter rijtje van Duitsland zit in het linker rijtje van de NL competitie, dus deze zege zegt zeker wel iets.
Vergeet niet dat Simonis alles aan het omgooien is. Vorig jaar speelde ze met een gesloten verdediging en twee verdedigende middenvelders.
Nu spelen ze in de aanval met twee 10en en opkomende backs. Hèlemaal anders dan vorig jaar.
Dit gaat voor Wolfsburg nog wel wat weken kosten om dit erin te slijpen. Zou mooi zijn als Simonis zijn visie over de buhne krijgt in Duitsland.
Dat verklaarde ook wel een hoop waarom wij "vrijspel" hadden gister.
Nogmaals: ik ben blij met de overwinning, maar ik weet ook dat dit een achterliggende reden heeft omdat Simonis daar alles omgooit op dit moment.
Ik heb RvP deze voorbereiding meer slechtere dan goede wedstrijden zien spelen, dus laten we niet verwachten dat we 'zomaar even' top 3 spelen dit seizoen.
Als ze dit ook kunnen tegen Fenerbahce dan ben ik meer overtuigd. Dat gaan we zien..
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 03 augustus 2025 om 17:02:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 augustus 2025 om 16:47:
Vergeet niet dat Simonis alles aan het omgooien is. Vorig jaar speelde ze met een gesloten verdediging en twee verdedigende middenvelders.
Nu spelen ze in de aanval met twee 10en en opkomende backs. Hèlemaal anders dan vorig jaar.
Dit gaat voor Wolfsburg nog wel wat weken kosten om dit erin te slijpen. Zou mooi zijn als Simonis zijn visie over de buhne krijgt in Duitsland.
Nogmaals: ik ben blij met de overwinning, maar ik weet ook dat dit een achterliggende reden heeft omdat Simonis daar alles omgooit op dit moment.
Ik heb RvP deze voorbereiding meer slechtere dan goede wedstrijden zien spelen, dus laten we niet verwachten dat we 'zomaar even' top 3 spelen dit seizoen.
Als ze dit ook kunnen tegen Fenerbahce dan ben ik meer overtuigd. Dat gaan we zien..
De nuance zit hem in het feit dat de selectie te lang niet compleet is geweest en dat was die gister nagenoeg wel. In ieder geval konden de belangrijkste aankopen spelen en waren we redelijk op oorlogssterkte.
Dan zie je gelijk een verschil en zelfs Ayase ging scoren.
De aankopen werken gewoon, Diarra liet vorige week al leuke en effectieve dingen zien, zelfde geldt voor Borges. Watanabe is gewoon betrouwbaar en Quinten terug op het middenveld scheelt een hoop.
Alles bij elkaar kan alles nu langzaam op z'n plek vallen, ook kunnen we bepaalde klappen beter opvangen nu dan vorig jaar.
Wellenreuther is beter in vorm, daar ben ik ook eerlijk in, maar ook gister liet hij zien waarom Justin als die fit is gewoon de eerste keeper is.
Justin is veel rustiger en heeft veel meer inzicht.
Maar goed de keuze is begrijpelijk voor nu.
Er moet rust zijn en die is er nu, RvP doet het heel goed om per week te kijken met zijn staf.
Dat deed Slot ook en die vergelijking zegt veel.
Ik denk alles bij elkaar dat we gelijkwaardig zijn aan psv en sterker dan 020. We hebben ook meer slachtkracht nu.
Het moet nu alleen echt op z'n plek gaan vallen en gaan groeien en Fener kan een hele mooie start worden.
Woensdag weten we waar we staan....
Santigoal29
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 03 augustus 2025 om 17:51:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 03 augustus 2025 om 17:02:
De nuance zit hem in het feit dat de selectie te lang niet compleet is geweest en dat was die gister nagenoeg wel. In ieder geval konden de belangrijkste aankopen spelen en waren we redelijk op oorlogssterkte.
Dan zie je gelijk een verschil en zelfs Ayase ging scoren.
De aankopen werken gewoon, Diarra liet vorige week al leuke en effectieve dingen zien, zelfde geldt voor Borges. Watanabe is gewoon betrouwbaar en Quinten terug op het middenveld scheelt een hoop.
Alles bij elkaar kan alles nu langzaam op z'n plek vallen, ook kunnen we bepaalde klappen beter opvangen nu dan vorig jaar.
Wellenreuther is beter in vorm, daar ben ik ook eerlijk in, maar ook gister liet hij zien waarom Justin als die fit is gewoon de eerste keeper is.
Justin is veel rustiger en heeft veel meer inzicht.
Maar goed de keuze is begrijpelijk voor nu.
Er moet rust zijn en die is er nu, RvP doet het heel goed om per week te kijken met zijn staf.
Dat deed Slot ook en die vergelijking zegt veel.
Ik denk alles bij elkaar dat we gelijkwaardig zijn aan psv en sterker dan 020. We hebben ook meer slachtkracht nu.
Het moet nu alleen echt op z'n plek gaan vallen en gaan groeien en Fener kan een hele mooie start worden.
Woensdag weten we waar we staan....
Poeh gelijkwaardig aan PSV en sterker dan Ajax... ik vind het nogal een statement met wat we zijn kwijtgeraakt en wat ervoor terug is gekomen. Ik ben van de meeste aankopen nog niet onder de indruk/overtuigd. En het meerendeel hier/ in mijn prive omgeving niet.
Daarnaast, de grootste factor van twijfel (buiten de selectie) is RvP. Heb hem bij Heerenveen bizarre keuzes zien maken.
Maar we gaan het zien. Ik laat me graag verrassen.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.483
Reg.: 11 januari 2008
-Rugnummers Feyenoord Selectie 2025/2026:
-Bijlow/#01
-Nieuwkoop/#02
-Beelen/#03
-Watanabe/#04
-Smal/#05
-Hwang/#06
-Moder/#07
-Timber/#08
-Ueda/#09
-Stengs/#10
-Borges/#11
-/#12
-/#13
-Steijn/#14
-Bos/#15
-Sauer/#16
-Tengstedt/#17
-Trauner/#18
-Carranza/#19
-Mitchell/#20
-Ahmedhodžić/#21
-Wellenreuther/#22
-Hadj Moussa/#23
-/#24
-'T Zand/#25
-Read/#26
-Diarra/#27
-Targhalline/#28
-Bullaude/#29
-Lotomba/#30
-Carrillo/#31
-Sliti/#32
-/#33
-Nadje/#34
-Kasanwirjo/#35
-Slory/#36
-Berger/#37
-/#38
-Bossin/#39
-Valente/#40
-Sneijer/#41
-Candelaria/#42
-Plug/#43
-Van den Elshout/#44
-El Harmouz/#45
-Ouarghi/#46
-Kraaijeveld/#47
-Giersthove/#48
-Van Persie/#49
-Ulutas/#50
-Gardenier/#51
-/#52
-Otte/#53
-Sebbar/#54
-Ringeling/#55
-Rust/#56
-/#57
-Cruz/#58
-Zon/#59
-Rudisill/#60
-Zekovic/#61
-Moses/#62
-Tabiria/#63
-Ka/#64
-/#65
-Haksteeg/#66
-/#67
-Zinhagel/#68
-/#69
-/#70
-/#71-
-/#72-
-/#73
-/#74
-/#75
-/#76
-/#77
-/#78
-/#79
-/#80
-/#81
-/#82
-/#83
-/#84
-/#85
-/#86
-/#87
-/#88
-/#89
-/#90
-/#91
-/#92
-/#93
-/#94
-/#95
-/#96
-/#97
-/#98
-/#99
Forumreacties: 3.904
Reg.: 26 mei 2004
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.483
Reg.: 11 januari 2008
Volledige selectie Feyenoord voor Marbella: Moder reist mee naar Spanje
Feyenoord is vrijdag begonnen aan de tweede seizoenshelft met een trainingskamp in Spanje. Na een korte winterbreak, die direct na de laatste wedstrijd op 21 december inging, verzamelden spelers en staf zich vrijdagochtend vroeg weer op trainingscomplex 1908.
Net als in de voorgaande jaren werkt Feyenoord de eerste trainingsweek van het nieuwe kalenderjaar af op Spaanse bodem. Rond 10:00 uur vertrok de selectie vanuit Rotterdam richting Málaga, om vervolgens per bus door te reizen naar Marbella. Later op de dag stond daar al de eerste training gepland.
Feyenoord verblijft tot en met woensdag 7 januari in Marbella. De trainingen van het elftal van trainer Robin van Persie zijn besloten en er wordt tijdens dit trainingskamp geen oefenwedstrijd gespeeld, wat afwijkt van eerdere edities.
Selectie met veel jeugdspelers
Van Persie heeft in totaal 31 spelers meegenomen naar het trainingskamp. Naast de vaste krachten bestaat de selectie ook uit een aantal jeugdspelers, die de kans krijgen om zich te laten zien tijdens de trainingsweek in Spanje. Het gaat om Shaqueel van Persie, Tobias van den Elshout, Jerayno Schaken, Jivayno Zinhagel, Nick de Koning, Stenn de Mol, Hakeem Agboluaje en Arman Nahany.
Justin Bijlow-/#01-
Bart Nieuwkoop-/#02-
Tsuyoshi Watanabe-/#04-
Gijs Smal-/#05-
Inbeom Hwang-/#06-
Jakub Moder-/#07-
Quinten Timber-/#08-
Ayase Ueda-/#09-
Cyle Larin-/#10-
Gonçalo Borges-/#11-
Sem Steijn-/#14-
Jordan Bos-/#15-
Leo Sauer-/#16-
Casper Tengstedt-#/17-
Anel Ahmedhodžić/#21-
Timon Wellenreuther-/#22-
Givairo Read-/#26-
Jordan Lotomba-/#30-
Aymen Sliti-/#32-
Liam Bossin-/#39-
Luciano Valente-/#40-
Jan Plug-/#43-
Tobias van den Elshout-/#44-
Thijs Kraaijeveld-/#47-
Shaqueel van Persie-/#49-
Jivayno Zinhagel-/#68-
Jerayno Schaken-/#70-
Hakeem Agboluaje-/#72-
Nick de Koning-/#XX-
Arman Nahany-/#XX-
Stenn de Mol-/#XX-
Ontbreken op het Trainingskamp: -Beelen/#03(Been), -Trauner/#18(Achillespees/Operatie), -Carranza/#19(Leicester City, verhuurd/Per 03/01/2026 Necaxa), -Andreev/#21(Real Racing Club de Santander, verhuurd/Per 09/01/2026 Lech Poznan, verhuurd), -Hadj Moussa/#23(Africa Cup), -'T Zand/#25(Blessure), -Diarra/#27(Africa Cup/Blessure), -Targhalline/#28(Africa Cup), -Jeng/#31(Achilles), -Kasanwirjo/#35(Niet Geselecteerd), -Berger/#37(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#41(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#45(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#46(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#48(Niet Geselecteerd), -Ulutas/#50(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#51(Niet Geselecteerd), -Delianidis/#52(Niet Geselecteerd), -Otte/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Cruz/#58(Niet Geselecteerd), -Zon/#59(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#60(Niet Geselecteerd), -Zekovic/#61(Niet Geselecteerd), -Moses/#62(Niet Geselecteerd), -Tabiri/#63(Niet Geselecteerd), -Ka/#64(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Boerhout/#67(Niet Geselecteerd), -El Ouansaidi/#XX(Niet Geselecteerd), -Norda/#XX(Niet Geselecteerd), -M. Amoah/#XX(Niet Geselecteerd), -L.D. Tomassen/#XX(Niet Geselecteerd), -Laarman/#XX(Niet Geselecteerd), -Azaough/#XX(Niet Geselecteerd), -Valentijn/#XX(Niet Geselecteerd), -Nirk/#XX(Niet Geselecteerd), -Mpraganda /#XX(Niet Geselecteerd), -El Ouansaidi/#XX(Niet Geselecteerd), -Vijfhuizen/#XX(Niet Geselecteerd), -Wessels/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Roovers/#XX(Niet Geselecteerd), -Boulahrouz/#XX(Niet Geselecteerd), -D. Slory/#XX(Niet Geselecteerd), -Basfielt/#XX(Niet Geselecteerd), -Khan/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#XX(Niet Geselecteerd), -T. de Koning/#XX(Niet Geselecteerd), -Peters/#XX(Niet Geselecteerd), -Hoepel/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Onunta/#XX(Niet Geselecteerd), -Mahamud/#XX(Niet Geselecteerd).
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 januari 2026, 00:08:22.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 13.487
Reg.: 9 oktober 2019
Forumreacties: 323
Reg.: 19 juli 2009
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 17.107
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 03 januari 2026 om 21:14:
Alleen half gerucht over Sano en herverhuurde spelers... Verder zitten ze weer lekker op hun handen of aan de hotelbar...
Weer faalt de directie de selectie op oorlogsterkte te brengen...
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2025/2026