Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 06 juli 2025 om 12:06:
Leuk oefenpotje tegen een gedreven Cambuur. Ik ben, zoals bekend, groot voorstander van het geven van kansen aan de jeugd en het is mooi om ze in actie te zien. Helaas zie ik in deze lichting weinig grote talenten rondlopen. Zonde, want vooral in de verdediging zijn we dun bezet. Er komen gelukkig sterkere lichtingen aan na dit jaar. De meeste jeugdspelers zullen terug gaan naar de O21 of verhuurd worden. Voor nu betekent het echter dat we de portemonnee zullen moeten trekken voor wat versterking in de achterhoede (met name linksback en cv).
Een positieve uitzondering is uiteraard vleugelaanvaller Zinhagel, een geweldige aanwinst met veel potentie. Samen met Hoepel zal hij de vleugels gaan bezetten in de O21 verwacht ik. Zodra hij fysiek iets meer inhoud krijgt gaan ze hem ongetwijfeld overhevelen naar het eerste.
Van de selectiespelers viel Steijn me behoorlijk mee in voetballend opzicht. Hij brengt veel energie, diepgang en scorend vermogen, iets dat we kunnen gebruiken. Als je hem vergelijkt met Stengs op 10 is het een (te) groot verschil.
In de tweede helft vond ik eigenlijk alleen Jaden Slory indruk maken, een vleugelaanvaller die constant dreiging heeft in de diepte, overzicht en scorend vermogen heeft. Iemand die duidelijk wat toevoegt, ook in het druk zetten. Vorig jaar was hij al een van de uitblinkers tijdens de voorbereiding, hopelijk krijgt hij dit jaar eindelijk een serieuze kans nu hij wat wedstrijdervaring in de benen heeft. Lijkt me goed voor Hadj Moussa om wat concurrentie te voelen.
Op naar de volgende wedstrijd.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2025/2026