Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker !

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 15 december 2025 om 10:08:

Wat Feyenoord mist in dit elftal is een linker middenvelder. Met Smal heb je maar 1 linkspoot voor de opbouw, dat is 1 te weinig.

Die smal is volgens WvH subtop en dat ben ik met ‘m eens. Waarom niet inderdaad zoals jij die naam al liet vallen El Karouani halen. Dat is een echte meevoetballende back. Jammer dat het een linkspoot is, op rechts is het probleem misschien wel nog groter, maar als je die kan halen zou ik het niet laten. Die misstaat echt niet bij ons.

+1/-0

Knakkie schreef op 15 december 2025 om 10:24:

kees592 schreef op 15 december 2025 om 10:08:

Wat Feyenoord mist in dit elftal is een linker middenvelder. Met Smal heb je maar 1 linkspoot voor de opbouw, dat is 1 te weinig.

Die smal is volgens WvH subtop en dat ben ik met ‘m eens. Waarom niet inderdaad zoals jij die naam al liet vallen El Karouani halen. Dat is een echte meevoetballende back. Jammer dat het een linkspoot is, op rechts is het probleem misschien wel nog groter, maar als je die kan halen zou ik het niet laten. Die misstaat echt niet bij ons.

Er moet ook een rechtsback bij, ook met het oog op volgend seizoen.

+1/-0

Het lijkt wel of RVP van boven is opgelegd hoe dan ook positief teblijven geef me dan maar een Bosz die zou stront chagrijnig zijn en bij hem altijd slecht is slecht. En gaat het wel heel goed relativeert hij dat is slim.

+1/-0

Is gelukkig niks met spieren Nieuwkoop wel die ligt er weken uit lijkt me.

'Voorzichtig optimisme bij Feyenoord over blessure Valente'
vandaag, 17:14 440 reacties
De blessure die Luciano Valente zondag opliep tegen Ajax lijkt mee te vallen. De middenvelder moest het veld verlaten na een duel en werd direct onderzocht. Op basis van de eerste signalen is er geen sprake van ernstig letsel. Dit meldt ESPN-journalist Sinclair Bischop op X.

Valente raakte geblesseerd aan zijn knie na contact met Youri Regeer tijdens de Klassieker. Het gaat om een contactblessure, waarbij een zwelling is ontstaan. Valente probeerde de wedstrijd nog uit te spelen, maar moest de strijd in de tweede helft alsnog staken. Verdere schade is vooralsnog niet vastgesteld, waardoor de zorgen binnen Feyenoord beperkt lijken te blijven.

De inzetbaarheid van Valente voor het bekerduel van woensdag tegen sc Heerenveen is nog onzeker. Feyenoord houdt de situatie de komende dagen in de gaten en zal op basis daarvan beslissen of de middenvelder kan aansluiten bij de wedstrijdselectie. Zondag wacht de thuiswedstrijd tegen FC Twente in de Eredivisie.

Voor Feyenoord zal de afwezigheid van Valente op een vervelend moment komen. De Rotterdammers missen namelijk Oussama Targhalline voor de Afrika Cup tegen zowel sc Heerenveen als FC Twente. Daarnaast zijn middenvelders Sem Steijn en Jakub Moder dit kalenderjaar niet inzetbaar.

+1/-0

Als je ziet de enorme blijdschap bij de Ajax-supporters. De intensiteit van vreugde na de goal van Mokhio. RvP moet beseffen dat de supporters graag een winnend Feyenoord zien!

+1/-0

kees592 schreef op 16 december 2025 om 11:30:

Als je ziet de enorme blijdschap bij de Ajax-supporters. De intensiteit van vreugde na de goal van Mokhio. RvP moet beseffen dat de supporters graag een winnend Feyenoord zien!

Terwijl het voor hun routine is om te winnen van Feyenoord. Alweer de derde keer op rij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker !