Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker !

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Kutzooi. Natuurlijk moet Van Persie op rotten maar de omhoog geschreven Valente en jongens als Ueda hebben ook niks laten zien in de wedstrijd dat het moet gebeuren. Wel goede teksten vooraf van Valente maar daar kopen we geen kencker voor.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 december 2025 om 16:26:

Hopelijk wachten ze niet te lang maak Hake maar interim.

Die dooie? Daar heb ik helemaal geen vertrouwen in. Die is net zo verantwoordelijk als RvP

+1/-0

Is ook niet de man die Feyenoord verder helpt maar welke toptrainer is per direct beschikbaar?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 december 2025 om 16:33:

Is ook niet de man die Feyenoord verder helpt maar welke toptrainer is per direct beschikbaar?

Die zijn allemaal onder de pannen.

+1/-0

Maar goed als het al niet duidelijk was is dat nu wel het geval; de pikorde is weer volledig hersteld. Met uitzondering van dat ene jaar kan je bijna blind ervan uitgaan dat je twee keer verliest van Ajax. Zoals het altijd al geweest is.

+1/-0

Wij hebben geen toptrainer nodig maar wèl een robuuste directie met verstand van voetbal en een link met Feyenoord.
Vervolgens de helft van de selectie wegzenden en óók de geblesseerden, want ik klink nu hard maar het is een en al drogbeeld wat betreft de blessures.
In zeer speciale gevallen stelt men een niet-gebreveteerde coach die eigenlijk werkt onder een assistent. Alles is mogelijk. We moeten iets doen en iets durven.
In ieder geval RvP per direct weg.

+1/-0

De eerste helft was breien in een te laag tempo. Sauer werd te weinig gezocht, terwijl hij op links vrij stond. Ook te veel door het midden. Dat is kansloos, dan heb je Messi nodig. De tweede helft was wel beter. Het beste moment was in de 50e minuut. Mooie pass op Ueda, die net naast schoot. 1 serieuze kans in de hele wedstrijd, tegenover zeker 8 of 9 gevaarlijke momenten van Ajax.

+1/-0

Zooooo blij dat ik niet gekeken en geluisterd heb. Scheelt in ieder geval weer een bloeddrukpilletje...
Zelfs de samenvatting en alle podcasts (deze week) waar het woord Feyenoord in voorkomt ga ik niet kijken en luisteren.
´t Is bijna Kerst, lekker rustig.

+1/-0

Sobat schreef op 14 december 2025 om 17:16:

Zooooo blij dat ik niet gekeken en geluisterd heb. Scheelt in ieder geval weer een bloeddrukpilletje...
Zelfs de samenvatting en alle podcasts (deze week) waar het woord Feyenoord in voorkomt ga ik niet kijken en luisteren.
´t Is bijna Kerst, lekker rustig.

Was het maar al zover. Nog twee zware wedstrijden te gaan tegen teams die in de winning mood zijn.

+1/-0

Nou geven ze de blessures de schuld maar op Read na deden je beste spelers gewoon mee.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 december 2025 om 17:26:

Nou geven ze de blessures de schuld maar op Read na deden je beste spelers gewoon mee.

Ik word moe om steeds die blessures de schuld te geven.

Je speelt al weken slecht, iedereen ziet dit aankomen. Na de winterstop gaat Ajax ons nog voorbij als niemand aan de noodrem trekt nu.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 14 december 2025 om 19:08:

Marc Acardipane schreef op 14 december 2025 om 17:26:

Ik word moe om steeds die blessures de schuld te geven.

Je speelt al weken slecht, iedereen ziet dit aankomen. Na de winterstop gaat Ajax ons nog voorbij als niemand aan de noodrem trekt nu.

Ajax miste ook Berghuis Weghorst Taylor en nog wat.

+1/-0

En die Steur ook pas 17 hé.

+1/-0

Het missen van spelers als reden is een dooddoener waarvan Feyenoord graag gebruik maakt.
Maar met een puike TD en prima coach en assistenten geraak je heel veel verder en dan nog een groot aantal compleet waardeloze spelers buiten gooien.
Van mij had Priske helemaal niet weg gehoeven, gedegen, wat saai, maar juist dat hebben we nu nodig en geen nonsens coach als RvP.

+1/-0

Avsaroglu zat vrijdag bij Fc Rijnmond, maar hij is Ajax-supporter.

+1/-0

In de samenvatting was goed te zien dat Ajax simpel en effectief speelde. Bij Feyenoord willen ze het veel te mooi doen, met als gevolg balverlies.

+1/-0

kees592 schreef op 14 december 2025 om 19:54:

In de samenvatting was goed te zien dat Ajax simpel en effectief speelde. Bij Feyenoord willen ze het veel te mooi doen, met als gevolg balverlies.

Kwaliteiten om derde vierde teworden dat we nu NOG tweede staan is een vertekent beeld.

+1/-0

Bijzonder laffe actie om Valente de wedstrijd uit te schoppen. Die blijft staan tot 21 maart.

+1/-0

Trouwens dat Feyenoord de enige ploeg was die wilde voetballen klopt gewoon maar zonder zelf echt gevaarlijk teworden het is een structureel probleem dan mis je toch een aantal killers en tactisch vernuft.

+1/-0

Wat Feyenoord mist in dit elftal is een linker middenvelder. Met Smal heb je maar 1 linkspoot voor de opbouw, dat is 1 te weinig.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker !