Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Braga SC-FEYENOORD (24/09/2025-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

79" 1-0: navaro

+1/-0

Terecht, echt een zware onvoldoende voor RvP, dit is echt 3x niks.

+1/-0

Blunder Lotomba wederom, die moeten ze heel snel wegsturen.
Watanabe niet scherp, maar Wellenreuther mag zich ook nooit in de korte hoek zo laten verrassen...

+1/-0

Wissel 5/5:

Hadj Moussa --> Diarra

+1/-0

Nou maar hopen dat ze de 1-0 over de streep kunnen trekken en dat het niet meer wordt. Hadj Moussa 20 minuten te laat ingebracht.
Wat een KUT-pot.

+1/-0

Van Persie gegokt en verloren als zelf Valente slecht is heb je ze niet goed voorbereid 3 punten had ik in potlood al geschreven. Had RVP realistischer verwacht hij overschat nu zijn eigen spelers.

+1/-0

Compleet onnodige nederlaag.

Je hebt de totale controle en zit tegen een goal aan te leunen, door geklungel achterin verlies je deze pot mogelijk.

Ik blijf zeggen, Justin moet terug op de goal, wederom laat Wellenreuther gewoon zien geen eerste keeper te zijn.Hij komt op beslissende momenten zwaar te kort.

+1/-0

Hadden minimaal 5 a 6 minuten extra moeten zijn, maar goed....

+1/-0

Zo, kom nu maar op met de excuses...

+1/-0

Was geen Priskebal.

+1/-0

Analyse Steijn: we werken niet hard en egoïsme. Heb dat niet gezien. Smal de beste vanavond. Hij hoort iedere wedstrijd in de basis, net als Bos. Voetballers willen we zien.

+1/-0

Paar dingen zijn heel duidelijk:

Voorhoede vanavond NIET klaar voor basis.
Wellenreuther heel snel naar de bank en Justin op de goal.
Steijn de band afnemen, de druk zit hem in de weg. Ervaren iemand aanvoerder maken, zoals Watanabe.
Lotomba contract vanavond nog ontbinden.

Eerste helft was prkma op voorin na.
Je controleert toch de wedstrijd, ondanks slechte tweede helft.
Door fouten Lotomba en Wellenreuther (die hoek moet voor de keeper zijn) en slap optreden Watanabe verlies je compleet onnodig.

Dit had never nooit mogen gebeuren.

Laat het een keiharde les in het leerproces zijn.

Meer wil ik er niet over kwijt...

+1/-0

100% de schuld van RvP.

+1/-0

Van Persie heeft het al lang gezien met Borges Diarra en Tengstedt.Boularouz zei het goed dit zijn geen toppers verre van.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 september 2025 om 23:13:

Van Persie heeft het al lang gezien met Borges Diarra en Tengstedt.Boularouz zei het goed dit zijn geen toppers verre van.

Als hij dat allang gezien had, waarom wisselt hij dan niet eerder.
Wat mij betreft is hij vanavond faliekant door het ijs gezakt.
Vergelijkbaar met die wedstrijd van Ajax in de EC vorig seizoen, ook een compleet ander elftal en eruit geknikkerd worden.

Alles en iedereen had hier drie punten verwacht. Een regelrechte blamage.

+1/-0

Sobat schreef op 24 september 2025 om 23:33:

Vergelijkbaar met die wedstrijd van Ajax in de EC vorig seizoen, ook een compleet ander elftal en eruit geknikkerd worden.

RVP is excentriek. Weet ook niet wat er in hem omgaat Bosz zou hetzelfde kunnen doen.
Maar een leek kan zien dat Borges en Tengstedt niet veel is Diarra is een vreemde eend.

+1/-0

Had hij dat niet voor hun komst kunnen bedenken?

+1/-0

Willykment schreef op 24 september 2025 om 23:44:

Had hij dat niet voor hun komst kunnen bedenken?

Daar heb je een scouting voor.

+1/-0

AI-overzicht

Het scoutingapparaat van Feyenoord bestaat uit meerdere scouts en data-analisten die samenwerken om talenten te vinden en de club te versterken. De afdeling wordt onder meer gestuurd door hoofdscout Micha Jansen, en wordt ondersteund door analisten zoals Govert Soeters en Koen Gerla. Feyenoord organiseert ook talentendagen om jonge spelers te scouten voor hun jeugdopleiding, de Feyenoord Academy.
Belangrijke functies en personen:
Hoofdscout: Micha Jansen is de hoofdscout en is verantwoordelijk voor de continuïteit binnen de scoutingafdeling.
Scouts: Een team van scouts, zoals Laurent Aalbersberg, Cem Tuncel, Alexander Reuters en Guido Schoen, werkt aan het vinden van talenten.
Data en analyse: Govert Soeters en Koen Gerla zijn data-analisten die de scouts ondersteunen met analyses.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 24 september 2025 om 23:39:

Sobat schreef op 24 september 2025 om 23:33:

RVP is excentriek. Weet ook niet wat er in hem omgaat Bosz zou hetzelfde kunnen doen.
Maar een leek kan zien dat Borges en Tengstedt niet veel is Diarra is een vreemde eend.

RvP geeft veel spelers het vertrouwen en daar is niks mis mee, dat gaat ene keer beter dan de andere keer.

Toch heeft die vanavond teveel spelers gewisseld. Als je al je spits en linksbuiten noodgedwongen moet missen, dan moet je andere keuzes maken.
Dat is wat ik bedoelde onder anderen met de keiharde leerschool.

En diverse spelers hebben het niet laten zien vanavond.

Je zult gewoon bepaalde keuzes komende tijd moeten evalueren en daar aanpassingen in moeten doen.

Vooropgesteld: De normale basis staat grotendeels op de keeper en paar keuzes na, maar meeste staat gewoon.

Het is nu kijken of je keuze van de aanvoerder de juiste is en wat erachter zit.
Ik ben nog steeds overtuigd dat de aankopen gaan werken, maar je kunt niet verwachten dat je hier met 0-4 gaat winnen als je een compleet nieuwe voorhoede opstelt die nog nooit samen heeft gespeeld.

Dan moet je gewoon met Hadj Moussa starten en Borges op links, Tengstedt in de punt.

Daarnaast denk ik dat je Steijn echt op 10 moet gaan zetten zoals die bij Twente deed, dichter bij de spits ipv een zwervende rol, dat is niet zijn type spel.
Valente en een CvM erachter.
Dan kun je altijd nog tijdens de wedstrijd switchen naar een meer aanvallender nummer 8 of juist meer controlerend blijven spelen.
Ook dan kun je hoogdruk zetten en overwicht creëren.

Persoonlijk denk ik dat Steijn niet de juiste keuze is voor aanvoerder, ik zou toch voor meer een ervaren speler gaan. Normaal zou ik Timber kiezen, maar gezien zijn situatie snap ik de keuze dat hij het niet wordt.

Moder had zeker een goede keuze geweest, maar die ligt er nog wel even uit. Dan kom ik toch op een Watanabe uit.
Los van dat je over de keuze kan discussiëren, maar ik denk dat het een betere keuze is momenteel.

Ik vind ook niet dat RvP door het ijs is gezakt, maar wel gezakt is voor deze test en dat moet gewoon een leer moment zijn.

We wisten wat we voor trainer haalden 8 maanden geleden en over het algemeen doet hij het gewoon prima. Dit soort tegenslagen horen erbij en het is vooral hoe je er nu mee omgaat.

Goed voorbeeld: Beenhakker won in 98 uit bij Stuttgart met 1-3 en thuis verloren we met 0-3.... Lagen eruit.... En toch werden we kampioen dat jaar.
Want juist die wedstrijd was een leermoment en de ploeg én Beenhakker pakte het op, gingen er mee aan de slag en er groeide iets in die ploeg.

Daarom ben ik meer benieuwd naar komende weken. Eind oktober kunnen we de balans redelijk opmaken en gaan we echt zien waar we staan.

Alles bij elkaar. Anderhalve maand geleden bij Fener uit verloren we onnodig met 5-2 met ons sterkste team en vandaag verlies je nipt van Braga met een b-keuze.
Het is beetje appels met peren vergelijken, maar alles bij elkaar maakt het team wel stappen.

Blijft feit dat vanavond compleet onnodig was.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Braga SC-FEYENOORD (24/09/2025-21:00)