Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 12.328
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu FC Groningen-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Braga SC-Feyenoord: -
Forumreacties: 1.872
Reg.: 28 juli 2015
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.384
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 25 september 2025 om 09:19:
Borges deed het wel aardig, maar zijn voorzetten kwamen niet aan.
Forumreacties: 1.872
Reg.: 28 juli 2015
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 671
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 25 september 2025 om 09:58:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 25 september 2025 om 09:19:
Borges deed het wel aardig, maar zijn voorzetten kwamen niet aan.
Sorry, maar van een speler van 24 met 80 wedstrijden voor Porto verwacht ik méér. Ook ik dacht op een gegeven moment; 'Nou, hij komt tenminste tot een voorzet. Hij hoeft nu alleen nog maar goed te vallen'.
Hij heeft gisteren meer voorzetten gegeven dan Hadj Moussa tot nu toe in het hele seizoen, volgens mij.
Maar echt iedere bal was een slappe pass over de grond. Ze kwamen niet aan, omdat de verdediging van Braga alle tijd had op ze te onderscheppen en weg te werken. Hier wordt geen enkele verdediging ongerust van. Dit is geen kwestie van afstemming.
Als je vervolgens ziet dat hij zijn acties 'vanuit stilstand' maakt, in plaats van 'in voorwaartse beweging' en 'op zijn tegenstander afkomend'; dan voegen die scharen en alles helemaal niets toe. Het werkt niet, het is een 'act'. Ik kreeg hier 'Nani-vibes' van; niet-functioneel, inefficient gegoochel zonder plan of doel.
Zo erg als Diarra was het niet. Die haalde echt ieder tempo uit mogelijk gevaar, heeft 0,0 overzicht, en leek gisteren te denken dat het veld 90 graden gedraaid lag. Zijn acties waren allemaal in de breedte, het was bijna wachten op het moment dat hij de dug-out onder vuur zou nemen als zijnde het vijandige doel. Maar het is ook een heel vreemd stadion natuurlijk...![]()
Maar dat Diarra zo slecht was, maakte de prestatie van Borges allesbehalve voldoende.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.384
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
L.Pincoffs
Fan van Feyenoord
Uit: Weelde
Forumreacties: 13.052
Reg.: 3 mei 2002
Van Persie dacht, kom laat ik eens een ander elftal inzetten, wan de competitie is belangrijker, dan het gesjok hier. Weet je wat, een nieuwe voorhoede ga ik in de wei zetten. Die moeten het maar doen. Het middenveld is sterk genoeg en anders zeker de achterhoede. Daar kan ik ook nog een speler in de vaste achterhoede inwisselen, ik neem Jeng. En zo liet hij achteraf alle supporters in de steek. Door het inzetten van een fantasie-elftal. Niet het sterkste team. Niet gebaseerd op winnen, maar op niet verliezen. Zelfs de wisselmogelijkheid tijdens de rust gebruikte hij niet. Het is te hopen, dat hij hiervan geleerd heeft en dat Feyenoord niet teveel schade hiervan overhoudt.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Braga SC-FEYENOORD (24/09/2025-21:00)