open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 20:52:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 05 maart 2025 om 20:37:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 20:27:
Priske met zijn matties is verleden tijd met Hake en Van Persie waait er een nieuwe wind bij de laatste 16 is al prachtig en wie weet weer een wonder in Milaan!
De schade van die kut deen is nog steeds zichtbaar, dus niks veeledentijd...
RvP heeft gewoon geen eerlijke start zo, maar goed ergens moet het een keer weer goed komen...
Toch zie je een goed idee van voetballen terug vanavond heeft mijn vertrouwen in Persie en Hake wel versterkt René is een toptrainer Van Persie een boegbeeld op de langere termijn komt het wel goed denk ik.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 787
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
De eerste helft ging wel, maar gedurende de tweede helft liep de pijp leeg. Net als bij de scheids.
Osman had er uit gehaald moeten worden. Nu pakt hij zijn fatale gele kaart en is geschorst. Die jongen zat er toen al doorheen en had de bal natuurlijk af moeten geven... Op zijn positie had best een van de jonkies kunnen komen.
Mitchell was ook een risico, maar voor hem had je dus niemand. Althans, veel te veel risico op die positie. Die gok pakte gelukkig nog goed uit, alhoewel ik bang was dat de scheids de tweede gele kaart zou trekken.
Het is wat het is.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 11.457
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 902
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 21:26:
Die Noor had moeite was onzeker en liet zich overrulen door de VAR. Maar in Nederland hebben we slechtere scheidsrechters. Herr Wellenreuther heeft ons gelukkig gered 0-3 ben je kansloos nu leef je nog!
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 902
Reg.: 31 augustus 2023
Forumreacties: 1.591
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 06 maart 2025 om 16:44:
Inter heeft pas 1 goal tegen in 9 Champions League duels. Waarom zou het dan ineens realistisch zijn om te denken dat wij er even 2 of 3 maken om uit in Milaan van ze te winnen.
Ook heb ik daar gister geen aanleiding toe gezien, laten we ons focussen op de competitie.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Inter doet het ook goed in de Serie A maar het verschil is maar 1 punt met Napoli en drie met Atalanta. Natuurlijk heb je weer een grote stunt nodig maar dit CL seizoen hebben ze al laten zien dat ze in uitwedstrijden niet minder zijn dan thuis.
Dit bericht is gewijzigd op 6 maart 2025, 17:26:44.
Laten we vooral trots zijn op wat we bereikt hebben.
Los van dat PSV hetzelfde resultaat heeft, denk ik dat we gezien alles het relatief veel beter hebben gedaan.
We hebben het beste Europese seizoen gehad in hele lange tijd, Conference League daar gelaten.
Dat mag ook wel gezegd worden.
Het laat wel zien wat er in deze selectie zit en wat er kan.
Het is nu komende zomer goed door selecteren en de juiste aankopen gaan doen.
Dat moet RvP nu gegund worden.
Dan speel je volgend jaar gewoon om de titel.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Internazionale (05/03/2025-18:45)