Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Internazionale (05/03/2025-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord-Internazionale 0-2 (0-1)
Scoreverloop: 38. Thuram 0-1, 50. Martinez 0-2,
Champions League: 11
Datum: 05/03/2025-
Tijd: 18:45-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele Kaart: 68. Mitchell/#20/(02), Wellenreuther/#22/(01), 76. Osman/#38/(03),
Rode Kaart:
Bijzonderheid: Read/#26 is geschorst voor deze wedstrijd. 65. Zielinski mist penalty, gestopt door Wellenreuther/#22. Osman/#38 geschorst voor de return door zijn 3e gele kaart,

Champions League: 11-05-02-04 17 20-24
Thuis: 06-03-00-03 09 09-11
Uit: 05-02-02-01 08 11-13

Topscoorders(20): Giménez/#29/(05), Milambo/#27/(03), Hadj Moussa/#23/(03), Ueda/#09/(02), Paixão/#14/(02) Herrera/#XX/(01)/(Eigen Doel), Krejci/#XX/(01)/(Eigen Doel), Hancko/#33/(01), Trauner/#18/(01), Carranza/#19/(01),

Assist(19): Paixão/#14/(05), Smal/#05/(02), Hancko/#33/(01), Timber/#08/(01), Onbekend/#XX/(01), Manchester City/#XX/(01), Lotomba/#30/(01), Sparta Praag/#XX/(01), Giménez/#29/(01), Nieuwkoop/#02/(01), Hadj Moussa/#23/(01), Milambo/#27/(01), Trauner/#18/(01), Bueno/#16/(01),

Geen Assist(01): Penalty/(01),

Gele Kaarten(17): Osman/#38/(03), Bueno/#16/(02), Trauner/#18/(02), Mitchell/#20(02), Hwang/#04/(01), Timber/#08/(01), Carranza/#19(01), Giménez/#29/(01), Hancko/#33/(01), Smal/#05/(01), Moder/#07/(01), Wellenreuther/#22/(01).

Rode Kaarten(02): Nadje/#34/(01), Read/#26/(01),

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Mitchell/#20, Beelen/#03, Hancko/#33(C), Bueno/#16; Moder/#07, Paixão/14, Smal/05; Hadj Moussa/#23, Carranza/#19(59. Ueda/#09) , Osman/#38.

Wissels Feyenoord: Andreev/#21, Ka/#64, Ivanušec/#17, ’T Zand/#25, Plug/#43, Giersthove/#48, Redmond/#49, Sliti/#57, Kraaijeveld/#68.

Trainer: Priske per 01/07/2024 in dienst. Per 09/02/2025 uit dienst.
Assistent Trainer: Lukas Babalola per 01/07/2024 in dienst. Per 09/02/2025 uit dienst.
Assistent Trainer: Björn Hamberg per 01/07/2024 in dienst. Per 09/02/2025 uit dienst.

Interim Trainer: Pascal Bosschaart per 10/02/2025 tot 23/02/2025.
Interim Assistent Trainer: John de Wolf per 10/02/2025 tot 23/02/2025.
Interim Assistent Trainer: Etiënne Reijnen per 10/02/2025 tot 23/02/2025.

Trainer: Robin van Persie per 23/02/2025 in dienst.
Assistent Trainer: René Hake per 23/02/2025 in dienst.
Assistent Trainer: John de Wolf.
Assistent Trainer: Etiënne Reijnen.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Bijlow/#01(Blessure), -Nieuwkoop/#02(Onderbeen), -Hwang/#04(Blessure), -Zerrouki/#06(Onderbeen), -Timber/#08(Knie), -Stengs/#10(Hamstring), -Hartman/#11(Knie/Niet Speelberechtigd), -Het Legioen/#12(Tribune), -Onbekend/#13(Niet Geselecteerd), -González/#15(Rug), -Trauner/#18(Blessure), -Zechiël/#24(Sparta, verhuurd), -Read/#26(Schorsing), -Milambo/#27(Lies), -Targhallini/#28(Niet Speelberechtigd), -Giménez/#29(AC Milan), -Lotomba/#30(Onderbeen/Niet Speelberechtigd), -Carrillo/#31(Niet Speelberechtigd), -Onbekend/#32(Niet Geselecteerd), -Nadje/#34(Voet/Niet Speelberechtigd), -Onbekend/#35(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#36(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#37(Niet Geselecteerd), -Bossin/#39(Niet Speelberechtigd), -Kasanwirjo/#XX(Knie/Niet Speelberechtigd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(4e Keeper/FC Dordrecht, verhuurd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Van den Elshout/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Geneugelijk/#51(Niet Speelberechtigd), -Onbekend/#52(Niet Speelberechtigd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Speelberechtigd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Speelberechtigd), -De Bie/#59(Niet Speelberechtigd), -Rudisill/#60(Niet Speelberechtigd), -Zekovic/#61(Niet Speelberechtigd), -Bobson/#62(Niet Speelberechtigd), -Vanga/#63(Niet Speelberechtigd), -El Harmouz/#65(Niet Speelberechtigd), -Haksteeg/#66(Niet Geselecteerd), -Onbekend/#67(Niet Speelberechtigd), -Onbekend/#69(Niet Speelberechtigd), -Husselin/#XX(Niet Speelberechtigd), -Zon/#XX(Niet Speelberechtigd), -Ringeling/#XX (Niet Speelberechtigd), -Wessels/#XX (Niet Speelberechtigd), -Otte/#XX (Niet Speelberechtigd), -Schens/#XX(Niet Speelberechtigd), -Gardenier/#XX(Niet Speelberechtigd), -Mparaganda/#XX(Niet Speelberechtigd), -Moses/#XX(Niet Speelberechtigd), -Ettienne/#XX(Niet Speelberechtigd), -Agboluaje/#XX(Niet Speelberechtigd), -Sneijer/#XX(Niet Speelberechtigd), -Mojanaga/#XX(Niet Speelberechtigd), -Rambocus/XX(Niet Speelberechtigd), -N. de Koning/#XX(Niet Speelberechtigd), -Ouarghi/#XX(Niet Speelberechtigd), -Van der Ent/#XX(Niet Speelberechtigd), -Ulutas/#XX(Niet Speelberechtigd), -Cruz/#XX(Niet Speelberechtigd), -Bouhlarouz/#XX(Niet Speelberechtigd), -Van Persie/#XX(Niet Speelberechtigd), -Neijenhuis/#XX(Niet Speelberechtigd), -D. Slory/#XX(Niet Speelberechtigd), -Tomasson/#XX(Niet Speelberechtigd), -Amoah/#XX(Niet Speelberechtigd), -Zinhagel/#XX(Niet Speelberechtigd), -Mahamud/#XX(Niet Speelberechtigd), -T. de Koning/#XX(Niet Speelberechtigd), -Khan/#XX(Niet Speelberechtigd), -Onunta/#XX(Niet Speelberechtigd), -Hoepel/#XX(Niet Speelberechtigd), -Gompel/#XX(Niet Speelberechtigd), -Arady/#XX(Niet Speelberechtigd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 maart 2025, 20:17:27.

+1/-0

Moder en Ueda aanwezig op training in aanloop naar Champions League-affiche

Zowel Jakub Moder als Ayase Ueda sloten dinsdagochtend aan bij de training van Feyenoord. Dit meldt RTV Rijnmond. Robin van Persie moest het afgelopen weekend doen zonder de international van Polen, terwijl de Japanse spits er al iets langer niet inzetbaar is. Beide spelers kunnen mogelijk tegen Internazionale weer speelminuten maken.

Het kwetsuur van Moder is dus meegevallen, want hij heeft slechts één wedstrijd aan zich voorbij laten gaan. De verwachting is dan ook dat, nu hij weer volledig meetraint, Moder woensdagavond gewoon aan de aftrap zal verschijnen. Op de persconferentie van vanmiddag zal Van Persie hier meer duidelijkheid over geven.

Ook de terugkeer van Ueda is erg goed nieuws, want Feyenoord heeft vooral moeite met het scoren van doelpunten. Eind vorig jaar moest de Japanner al veel duels aan zich voorbij laten gaan, waarna hij te snel lijkt te zijn teruggekeerd. Ueda moest namelijk na 300 speelminuten weer vanaf de kant toekijken, met eenzelfde soort blessure. Het lijkt dan ook wel een zekerheid dat Julián Carranza gewoon in de basis zal beginnen.

Van de overige blessuregevallen zijn er geen spelers op het veld verschenen dinsdagochtend. Dit betekent dat Antoni Milambo, Ramiz Zerrouki, In-Beom Hwang, Calvin Stengs, Gernot Trauner en Facundo Gonzalez waarschijnlijk allemaal niet in actie zullen komen. Naast de spelers die dit seizoen niet meer in actie kunnen komen voor Feyenoord.

Van Persie bevestigt terugkeer middenvelder en spits

Feyenoord kan tegen Internazionale weer beschikken over Jakub Moder en Ayase Ueda. Robin van Persie heeft tijdens het persmoment tegenover RTV Rijnmond bevestigd dat de middenvelder en Japanse spits tot de wedstrijdselectie behoren.

"We kunnen het daar wel constant over hebben, maar wij hebben het er dagelijks niet over", vertelt Van Persie over de blessures. We doen het vooral met de jongens die er wel zijn. We zorgen heel goed voor de spelers die er helaas even niet zijn. Onze focus ligt vooral op de jongens die er wel zijn, en die doen het fantastisch."

Het lijkt wel zeker dat Moder direct weer in de basis zal beginnen. De middenvelder heeft slechts één wedstrijd aan zich voorbij laten gaan. Ueda heeft langer moeten toekijken, waardoor het aannemelijk is dat de Japanner als back-up van Julián Carranza zal dienen. Voor Antoni Milambo komt het duel wel te vroeg, waardoor Gijs Smal en Igor Paixão waarschijnlijk ook op het middenveld zullen starten.

Bij Feyenoord moet men naast blessures ook rekening houden met de Ramadan. Vijf spelers in de selectie doen hieraan mee. "De rest van de selectie meldt zich eerder, en de jongens die meedoen melden zich dan later en mogen ook wat eerder naar huis. Het lijkt ons logisch om daar rekening mee te houden. Dat gaat al jaren zo, en dat is niet meer dan logisch", legt Van Persie uit.

Carranza: "Persoonlijk ben ik heel blij om hem als trainer te hebben"

Feyenoord heeft de achtste finale in de Champions League mede te danken aan Julián Carranza, want hij was de man die zijn club naar de volgende ronde kopte. De spits heeft af en toe moeite met het leveren van doelpunten, maar uiteraard is het pas zijn eerste seizoen in Rotterdam en hoopt hij vooral nog verder te ontwikkelen.

"Persoonlijk ben ik wel heel blij om Van Persie als trainer te hebben", opent Carranza tijdens het persmoment. De spits van Feyenoord kan zeker nog zien dat Van Persie op een hoog niveau heeft gespeeld. "We zullen binnenkort zeker nog meer met elkaar gaan praten over bepaalde details. Wij hebben Teqball gespeeld en dan zie je dat zijn techniek er nog wel is. Je ziet wel dat hij in de top heeft gespeeld."

Ook Carranza kreeg vervolgens de vraag hoe hij kijkt naar het niveauverschil van Feyenoord op Europees en nationaal niveau. "Ik denk dat de Champions League altijd het beste uit je haalt, zeker tegen dit soort tegenstanders. In de competitie hebben we natuurlijk wat moeite en we kunnen daar veel beter doen, maar de Champions League laat je automatisch maximaal presteren."

"Ik heb het doelpunt wel een aantal keer bekeken", gaat de Argentijn verder over zijn prestatie in de uitwedstrijd tegen AC Milan. "Het was een prachtig moment voor mij en echt iedereen genoot ervan. Ik denk wel dat Inter een beter team is, maar in de Champions League zal iedere wedstrijd lastig worden. Ik verwacht hetzelfde van mijn teamgenoten."

Of Carranza momenteel al op zijn maximale niveau voetbalt? "Ik heb wel het gevoel dat er altijd nog ruimte is om te verbeteren. Ik ben nog niet op mijn top, want details kunnen altijd verbeterd worden. Ik kan nog meer bereiken, maar ik zal moeten presteren en zoveel mogelijk doelpunten moeten scoren. Het is belangrijk om hard te blijven werken en dan komt het vanzelf."

Complimenten voor Hake: "De samenwerking gaat tot nu toe hartstikke goed"

Het is een bekend scenario: Robin van Persie die het met Feyenoord opneemt tegen Internazionale, waarbij de Italianen op voorhand de overduidelijke favoriet zijn. In 2002 lukte het de Rotterdammers om over twee wedstrijden een resultaat te behalen en iedereen in Rotterdam hoopt op een gelijke stunt tegen de koploper van Italië. De trainer van Feyenoord besprak alles wat je kan bedenken voorafgaand aan de wedstrijd op de persconferentie.

"Ik ken Stefan nog als een jonge speler. We schelen volgens mij een jaar of zes, maar toen leerde ik hem kennen bij Oranje", vertelt Van Persie over de terugkeer van De Vrij in De Kuip. "Hij kwam toen over op mij als een leergierige jongen. Hij stond overal voor open en had heel veel vragen. Dat is een heel goed teken. Hij was echt een soort spons en wilde beter worden. Hij vroeg dan naar wedstrijden die ik heb gespeeld en ervaringen die ik heb opgedaan."

De komst van Van Persie zal voor veel spelers heel mooi zijn geweest, maar in het bijzonder voor de spitsen in de selectie. De trainer van Feyenoord heeft dan ook gesproken met Julián Carranza. "Voor iedere speler vind ik het heel belangrijk dat ze vrij in hun hoofd zijn. Het is de basis dat je vrij in je hoofd bent en dat je plezier hebt. Daarbij komen een hele rits aan zaken die je nog moet doen."

"Voor Carranza is het belangrijk dat hij bezig is met ruimtes aanvallen, goals maken en kansen creëren", vervolgt Van Persie. "Hij is echt een jongen die heel erg openstaat om beter te worden en dingen te leren. Ik ben zelf vooral met hem bezig in timing en de connecties met de speler aan de bal: wanneer ontstaat het moment om de ruimte aan te vallen en wanneer juist niet?"

Leren van Hake
Van Persie laat zich vervolgens heel positief uit over de samenwerking met zijn huidige staf. "De samenwerking gaat tot nu toe hartstikke goed. René (Hake, red.) heeft een arsenaal aan oefeningen in zijn hoofd. Als we het hebben over een bepaalde focus tijdens een oefening met relatie tot onze manier van spelen, dan koppelt hij er gelijk een leuke oefening aan. Hij is heel erg betrokken en bij hem zie je dat hij al heel lang meeloopt. Ik word heel blij van de samenwerking."

Feyenoord heeft oorzaak blessures gevonden: ''We kijken vooruit''

Robin van Persie is duidelijk tijdens het persmoment van dinsdagmiddag. De trainer van Feyenoord vertelt de oorzaak van alle blessuregevallen gevonden te hebben. Van Persie grijpt ook het moment aan om zijn vertrouwen uit te spreken in de huidige mensen binnen de Rotterdamse club.

"Die is heel helder," reageert Van Persie stellig op de vraag of de rode draad omtrent blessures is gevonden. "Daarbij wil ik ook gelijk zeggen dat ik echt vind dat wij de beste performance-staf hebben die denkbaar is, datzelfde geldt voor de medische staf en meerdere onderdelen van de club."

"Ik word zo blij van het niveau om mij heen, dagelijks. Dat is echt heel goed. Daarbij kijken we weer vooruit. Wij denken dat we de rode draad met elkaar gevonden hebben. Als je ziet hoe wij het met elkaar oppakken met de fitte spelers, maar ook iedereen zo fit als mogelijk krijgen, is dat van heel hoog niveau."

"Ik kan het echt wel beoordelen door de jaren heen. Ik heb met verschillende performance-staffen en medische begeleidingsteams gewerkt. Ik kan denk ik wel beoordelen hoe goed deze gasten allemaal zijn. De oorzaak hou ik voor mij, die hebben we en we kijken vooruit met elkaar. De oorzaak denken wij te weten."

Feyenoord wijst vervanger Read aan: ''Hij was zelf verrast''

Robin van Persie wil tijdens de persconferentie nog niet bekend maken wie als rechtsback gaat starten. De trainer van Feyenoord mist Givairo Read vanwege een schorsing. Bart Nieuwkoop en Jordan Lotomba zijn niet beschikbaar vanwege blessures.

"Er gingen een aantal scenario's door ons hoofd," vertelt Van Persie tijdens het persmoment in De Kuip. "Het was wel een uitdaging om daar iemand voor te vinden. We denken dat we hem gevonden hebben. Hij was zelf wel een tikkeltje verrast."

Wie het gaat worden, laat hij in het midden, maar afgaande op de woorden van Van Persie is Jeyland Mitchell niet aannemelijk. De verdediger uit Costa Rica is meerdere malen ingevallen als rechtsback en zou niet verrast zijn als hij nu de kans kreeg. Het is dus afwachten op wie de trainer gaat kiezen.

De blessures blijven een thema bij Feyenoord, maar niet voor de spelersgroep. "Eigenlijk hebben wij het daar niet zo over. Het is zoals het is. We kunnen het daar wel constant over hebben, maar wij hebben het er dagelijks niet over. We doen het vooral met de jongens die er wel zijn."

"We zorgen heel goed voor de spelers die er helaas even niet zijn. Onze focus ligt vooral op de jongens die er wel zijn, en die doen het fantastisch. Echt waar. Hoe ze trainen, het tempo van de trainingen. De jongens stralen plezier uit. Ze laten aan alles zien dat ze er klaar voor zijn."

Van Persie: "Ik probeer me te focussen op de dingen waar ik invloed op heb"

Slechts één wedstrijd heeft Robin van Persie achter de rug als hoofdtrainer van Feyenoord, maar morgenavond staat hij al langs de lijn voor de achtste finale van de Champions League. In De Kuip komt Internazionale op bezoek en zoals wel vaker dit seizoen, zullen de Rotterdammers niet de favoriet zijn.

"Zeker bij die 1-1 uit in Milaan, sprong ik wel de lucht in", reageert Van Persie op de vraag hoe hij de eerdere wedstrijden van Feyenoord dit seizoen heeft beleefd. "Het was een bijzondere wedstrijd, zeker voor Carranza. Het waren een aantal hele bijzondere wedstrijden. Benfica was heel bijzonder, Bayern München thuis was heel bijzonder, dat is ongelofelijk. Het is de magie van De Kuip, dat op avonden waar niet iedereen het verwacht, het toch gebeurt. Dat is magisch."

Uiteraard klinkt op de persconferentie al snel de vraag wat er woensdagavond anders zal zijn dan bijvoorbeeld de wedstrijd tegen NEC van afgelopen weekend. "Ik ga het morgen meemaken, want dit is mijn eerste keer in de Champions League als coach. Ik kijk er heel erg naar uit. De spelers zitten er heel goed in, ze hebben goed getraind en zijn positief. We kijken er allemaal naar uit."

Lessen als speler
Van Persie heeft uiteraard al genoeg grote wedstrijden meegemaakt in zijn carrière, maar dit zal voor hem als trainer wel de grootste tot dusver worden. "Als je die twee werelden vergelijkt, is het totaal anders. Als speler ben je vooral met jezelf bezig, fit zijn, fit blijven en goed spelen. Als coach moet je al die processen met elkaar managen. Je zit in heel veel verschillende werelden, dus dat is wel heel anders."

Wat Van Persie meeneemt van zijn ervaring als speler? "Dat ik niet zo heel erg let op de gelegenheid. Tuurlijk is dit een grote wedstrijd tegen een heel goede ploeg, maar als je het tot de kern brengt, blijft het een voetbalwedstrijd. Of dat dan tegen NEC is of tegen Inter, moet in principe niet uitmaken."

"Dat de sfeer morgen fantastisch gaat zijn, dat geloof ik wel, maar ik ben misschien iets te nuchter om zoveel in 'het moment van Champions League' te zitten", vervolgt de hoofdtrainer van Feyenoord. "Ik probeer me te focussen op de dingen waar ik invloed op heb. Als je het hebt over werkwijze, is dat precies hetzelfde als vorige week."

Terug naar 2002
In 2002 nam de trainer van Feyenoord het ook al op met zijn club tegen Inter, maar toen nog als speler. "Mijn rol was tijdens de uitwedstrijd volgens mij niet heel groot. Ik had een paar leuke acties, maar verder was die rol niet zo heel groot. Thuis was mijn rol iets groter met een assist op Pierre. Ik kan me nog herinneren dat we het héél moeilijk hadden tegen een sterk Inter. Het geluk lag wel aan onze kant", lacht Van Persie.

Dit bericht is gewijzigd op 4 maart 2025, 16:53:09.

+1/-0

Rechtsback lijkt niet Mitchell te worden. Op de persco geeft Van Persie geen naam en zegt dat de speler zelf verrast was. Ik denk eerder dat Mitchell verrast zou zijn als hij niet niet mag starten. Wordt het dan Bueno of Smal? Lijkt me dat je geen rare fratsen uit moet gaan halen. Dit Inter is voor ons al een treetje te hoog gegrepen in onze huidige staat, maar als je dan ook nog gaat experimenteren...

Of het is gewoon Mitchell en er wordt te veel achter gezocht. :D

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 04 maart 2025 om 15:01:

Rechtsback lijkt niet Mitchell te worden. Op de persco geeft Van Persie geen naam en zegt dat de speler zelf verrast was. Ik denk eerder dat Mitchell verrast zou zijn als hij niet niet mag starten. Wordt het dan Bueno of Smal? Lijkt me dat je geen rare fratsen uit moet gaan halen. Dit Inter is voor ons al een treetje te hoog gegrepen in onze huidige staat, maar als je dan ook nog gaat experimenteren...

Of het is gewoon Mitchell en er wordt te veel achter gezocht. :D

Het ging ook te goed in de CL, hebben nog geprobeerd als Bosschaard het dan maar kan verpesten, dat ging ook te goed.
Zijn nu eindelijk uit gekomen bij de juiste man.

Het lijkt mij de makkelijkste om te vv maar blijkbaar gaan we met de derde keeper daar spelen..

+1/-0

Nou laten we de vingers maar kruisen en hopen dat het een redelijk resultaat wordt met deze wedstrijd en alle geblesseerde.

+1/-0

Dit is de opstelling van Feyenoord tegen Internazionale
vandaag, 17:32 413 reacties
Het duurt niet lang meer voordat de achtste finale tussen Feyenoord en Internazionale wordt afgetrapt. Beide ploegen missen de nodige spelers wegens blessures, maar de selectie van Robin van Persie overtreft alles. De Rotterdamse trainer liet voorafgaand aan het affiche al dat er 'geen logische' keuzes meer bestaan en er echt geschoven moest worden in de selectie.

Bij Feyenoord ontbreken Oussama Targhalline, Quilindschy Hartman en Stephano Carrillo omdat zij niet staan ingeschreven voor de Champions League. Tegelijkertijd ontbreken Calvin Stengs, Ramiz Zerrouki, In-Beom Hwang, Quinten Timber, Antoni Milambo Gernot Trauner, Bart Nieuwkoop, Jordan Lotomba, Justin Bijlow, Chris-Kévin Nadje en Facundo Gonzalez wegens blessures. Givairo Read is geschorst, waardoor Robin van Persie op onderstaande opstelling is uitgekomen.

Zoals verwacht begint Jeyland Mitchell als rechtsback bij Feyenoord. "Het was wel een uitdaging om daar iemand voor te vinden. We denken dat we hem gevonden hebben. Hij was zelf wel een tikkeltje verrast", vertelde Van Persie zelf over deze keuze. De verdediging wordt aangevuld door Thomas Beelen, David Hancko en Hugo Bueno. Timon Wellenreuther begint onder de lat.

Op het middenveld keert Jakub Moder gelukkig weer terug, waardoor hij de rol van Targhalline tegen NEC kan overnemen. Gijs Smal blijft op het middenveld staan. Igor Paixão start weer als aanvallende middenvelder waarbij hij deze positie vermoedelijk zal afwisselen met Ibrahim Osman. In de aanval verschijnen verder Anis Hadj Moussa en Julián Carranza ook aan de aftrap.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Mitchell, Beelen, Hancko, Bueno; Smal, Moder, Paixão; Hadj Moussa, Carranza, Osman.

Wissels Feyenoord: Andreev, Ka, Giersthove, Plug, 'T Zand, Kraaijeveld, Ivanusec, Ueda, Redmond, Sliti.

+1/-0

We zullen heel degelijk en compact spelen vanavond om een goed resultaat te behalen.

Of een goed resultaat een gelijkspel of een overwinning is, dat moeten we achteraf zien.

+1/-0

C'mon Boys! :feyenoord

+1/-0

Ben benieuwd of Mitchell de rust haalt en dan heb ik het niet over fitheid.

+1/-0

LET'S DO THIS!

+1/-0

Hancko jongen, pfff.

+1/-0

Ziet er best goed uit goede start is het halve werk.

+1/-0

Die corners zijn wel matig.

+1/-0

hassel schreef op 05 maart 2025 om 18:59:

Die corners zijn wel matig.

In ieder geval GEEN buitenspel... ;)

+1/-0

5 corners, nul rendement, zonde.

+1/-0

Met vier aanvallers kan je ook niet zeggen dat Van Persie niet durft links is wel Osman zijn plek.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 19:10:

Met vier aanvallers kan je ook niet zeggen dat Van Persie niet durft links is wel Osman zijn plek.

Paixao is meer de 10 vandaag, maar snel omschakelen kun je ook inderdaad naar 4-2-4 gaan.
De kansen zijn er echt wel om te winnen vanavond.

Tot op heden doet Feyenoord het prima.

+1/-0

Feyenoord moet bij schoten meer de verre hoek zoeken ipv iedere keer de korte hoek, want die keeper staat telkens te ver in de korte hoek voro mijn gevoel.

+1/-0

Bueno en Smal spelen ook goed samen. Hartman voorlopig op tweede plan lijkt me.

+1/-0

38" 0-1: Thuram

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Internazionale (05/03/2025-18:45)