Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Internazionale (05/03/2025-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Als dat een pingel was bij Inter, was dat bij Ueda ook een pingel.... Kloot violen...

+1/-0

Daar wil ik wel een herhaling van zien.

+1/-0

Gezien, niks aan de hand.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 maart 2025 om 20:13:

Daar wil ik wel een herhaling van zien.

Dit was gewoon een overtreding...

Er binnen of buiten kun je dan discussiëren...

+1/-0

Had die Japanner niet gewoon door kunnen rennen?

+1/-0

wehave schreef op 05 maart 2025 om 20:16:

Hoe dan? Hij werd ondersteboven gelopen.

+1/-0

Smerige schop zeg.

+1/-0

Inter is echt geen wereldploeg en dat met Dumfries en De Vrij ondanks de score is dit B team Feyenoord echt niet kansloos.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 05 maart 2025 om 20:17:

wehave schreef op 05 maart 2025 om 20:16:

Hoe dan? Hij werd ondersteboven gelopen.

Raar besef van onderste boven lopen.

+1/-0

Osman/#38 krijgt zijn 3e gele kaart in dit toernooi en is geschorst voor de return.

+1/-0

Die kut deen wordt wederom bedankt... Door zijn gepruts en daardoor al die blessures hebben we vanavond geen eerlijke kans gehad...

Inter was geslepen, kun je niks van zeggen, maar met Feyenoord op oorlogssterkte had ik het nog wel willen zien...

+1/-0

Priske met zijn matties is verleden tijd met Hake en Van Persie waait er een nieuwe wind bij de laatste 16 is al prachtig en wie weet weer een wonder in Milaan!

+1/-0

Toch jammer dat we Pax niet gewoon op links hebben gezien.
Dat was grote kracht hele CL campagne.

+1/-0

Echt zonde, met een fatsoenlijk middenveld had er echt een resultaat ingezeten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 20:27:

Priske met zijn matties is verleden tijd met Hake en Van Persie waait er een nieuwe wind bij de laatste 16 is al prachtig en wie weet weer een wonder in Milaan!

De schade van die kut deen is nog steeds zichtbaar, dus niks veeledentijd...

RvP heeft gewoon geen eerlijke start zo, maar goed ergens moet het een keer weer goed komen...

+1/-0

hassel schreef op 05 maart 2025 om 20:36:

Echt zonde, met een fatsoenlijk middenveld had er echt een resultaat ingezeten.

100% met Timber Milambo en Hwang was uitslag anders maar wel trots op de jongens die er wel stonden Wellenreuther houd ons nu in de strijd in Milaan.

+1/-0

Zolang driekwart van selectie in de zeknboeg ligt, zolang er geen uitgebalanceerde selectie is met op elke linie voldoende tot goede kwaliteit, zolang geen eenduidig spelsysteem gehanteerd wordt, rest ons daarop wachten of gewoon de ogen dicht doen. Misscien heeft van Persie toch al stiekum spijt het Noorden te hebben verlaten ( louter filosofisch " Waren Priske en Bosschaart zo slecht ?? ";).

+1/-0

Dit Inter is een maatje te groot. Waardering voor de manier hoe ze gestreden hebben.

+2/-0

Heel jammer, de jongens hebben er alles aan gedaan en je kunt niet meer van ze vragen.
Inter kreeg twee kansen deze wedstrijd en maakte ze.

Of het fouten waren achterin vind ik even niet belangrijk, de intentie was goed vandaag en ze hebben keihard gewerkt.
Scoort Moder de 1-2, dan kan het zomaar omdraaien, maar de tank was ook wel leeg kort daarna.

Terechte historische nederlaag. Voor het eerst wint een Italiaanse club van Feyenoord in De Kuip....
Aan een mythe is een einde gekomen na bijna 60 jaar...

+1/-0

Santigoal29 schreef op 05 maart 2025 om 20:37:

Marc Acardipane schreef op 05 maart 2025 om 20:27:

De schade van die kut deen is nog steeds zichtbaar, dus niks veeledentijd...

RvP heeft gewoon geen eerlijke start zo, maar goed ergens moet het een keer weer goed komen...

Toch zie je een goed idee van voetballen terug vanavond heeft mijn vertrouwen in Persie en Hake wel versterkt René is een toptrainer Van Persie een boegbeeld op de langere termijn komt het wel goed denk ik.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Internazionale (05/03/2025-18:45)