Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.664
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 26 november 2024 om 23:10:
Zeer knap gedaan, maar Milambo niet meer in de basis. Hij is nog niet toe aan een basisplaats. Met invalbeurten moet hij beter worden. Zerrouki, Zechiel, Beelen en Lotomba zijn veel beter. Zij hebben een aandeel in het spel.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
Milambo heeft even een mindere fase. Dat is op zijn leeftijd geen ramp.
Je kunt een middenveld kiezen wat op dit moment wellicht individueel beter in vorm is, maar dat de trainer voor Hwang, Timber en Milambo blijft kiezen vind ik ook wel te begrijpen. Die vullen elkaar geweldig aan, en hebben gezamenlijk een paar prima wedstrijden gespeeld.
Het is ook niet zo dat Milambo het opeens compleet verleerd is. Hij heeft gewoon vertrouwen nodig, hij moet uit deze dip komen.
Ik vind Zerrouki geen serieuze vervanger, en Zechiel komt fysiek nog te kort tegen ploegen op dit niveau. Op die positie kun je slechts tot op zekere hoogte de fysieke strijd ontlopen. Milambo is daarin verder dan Zechiel. Op basis daarvan snap ik de keuze ook...
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 672
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Geweldige ontknoping!
Maar wat zit City in zwaar weer zeg...hoe knullig ze in 10 minuten tijd een 3-0 voorsprong afgeven, terwijl (laten we allemaal eerlijk zijn) er geen moment in de eerste 75 minuten het gevoel had dat er wat te halen viel.
Heel vreemd om een topclub zo te zien struggelen al een paar weken. Ze begonnen nog goed, maar ze zijn het helemaal kwijt.
Bonuspuntje! Mooi!
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.493
Reg.: 30 januari 2014
Voor Feyenoord is dit een heerlijk bonuspunt. Je hoopt er op, gezien de vorm van City, maar uiteindelijk sta je tegen een van de beste ploegen ter wereld en dat was bij vlagen ook te zien. Ons middenveld werd compleet weggespeeld en de backs hadden alle moeite om overeind te blijven, maar uiteindelijk 'win' je terecht een punt door een geweldige mentaliteit en de creativiteit van Hadj-Moussa.
Forumreacties: 1.376
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 08:59:
Je kunt een middenveld kiezen wat op dit moment wellicht individueel beter in vorm is, maar dat de trainer voor Hwang, Timber en Milambo blijft kiezen vind ik ook wel te begrijpen. Die vullen elkaar geweldig aan, en hebben gezamenlijk een paar prima wedstrijden gespeeld.
Het is ook niet zo dat Milambo het opeens compleet verleerd is. Hij heeft gewoon vertrouwen nodig, hij moet uit deze dip komen.
Ik vind Zerrouki geen serieuze vervanger, en Zechiel komt fysiek nog te kort tegen ploegen op dit niveau. Op die positie kun je slechts tot op zekere hoogte de fysieke strijd ontlopen. Milambo is daarin verder dan Zechiel. Op basis daarvan snap ik de keuze ook...
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 27 november 2024 om 10:57:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 08:59:
Van de drie die jij noemt is alleen Hwang goed genoeg. Timber doet zijn best, maar is een matige voetballer en Milambo is onzichtbaar. Twee goals tegen Benfica is mooi, maar een voetballer moet meer doen.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 920
Reg.: 7 december 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Wat ik nog vergeet, op meerdere momenten speelde het middenveld van Feyenoord gisteren tegen een mannetje meer. De aanvallers van City lieten zich constant terugzakken, en het doordekken vanuit de backs was zeker niet consequent. Want zowel Nieuwkoop als Smal wilde ook de zone blijven verdedigen.
Tegenover die overmacht en het surplus aan kwaliteit zijn Hwang, Timber en Milambo alleraardigst overeind gebleven. Terwijl 2/3 niet in goede doen is…
Forumreacties: 3.200
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 12:00:
Timber ís nog geblesseerd. Die speelt misschien op 80%. En met hem is Feyenoord echt drie klassen beter. Zelfs als hij niet topfit en in vorm is. De ploeg speelt met meer vertrouwen, hij maakt het team beter.
Milambo verzet heel veel werk, maar is ongelukkig aan de bal op dit moment. Dat Priske hem blijft opstellen, dan kon ik gisteren volledig begrijpen. Zijn fysiek, de mindere alternatieven; een logische keuze.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.810
Reg.: 6 november 2005
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.484
Reg.: 26 juli 2005
Ik vind al met al dat Feyenoord teveel afhankelijk is van de vorm van de dag. Als je op het veld maar een paar spelers hebt die niet een heel constant hoger niveau aan kunnen houden blijf je net zo goed tegen op papier veel mindere tegenstanders de mist in gaan. Je moet hoe dan ook een plan B hebben. Ook blijft het keepwerk een randje kantje verhaal.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
De veerkracht van Feyenoord is wel een sterk punt hoor, dat was onder Slot ook zo nooit opgeven. Ik zei zelf bij 3-0 nou schade beperken dat de spelers er nog wel in geloofden zegt veel over de mentaliteit. In het gunstige geval dat de selectie een keer echt kompleet is is zelfs de titel nog niet uit zicht blijven geloven dus.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.014
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 27 november 2024 om 10:57:
Van de drie die jij noemt is alleen Hwang goed genoeg. Timber doet zijn best, maar is een matige voetballer en Milambo is onzichtbaar. Twee goals tegen Benfica is mooi, maar een voetballer moet meer doen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.014
Reg.: 4 juli 2020
En toch krijg ik de kous op mijn kop, als ik zie hoe ze tegen FS weer tegen een muur lopen. Waarom wordt ze niet geleerd om van een afstand van 35 a 40 meter van het doel op doel te schieten of harde strakke voorzetten in het doelgebied te geven. Geheid dat er een been of voet tegen aan komt en de bal erin vliegt.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Manchester City-Feyenoord (26/11/2024-21:00)