Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Manchester City-Feyenoord (26/11/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 26 november 2024 om 20:54:

Smal tegen Foden, mijn hemel.

Eerste minuten is het meer Nieuwkoop tegen Foden, maar goed dat is lood om oud ijzer...

Maar begrijp wat je bedoelt...

+1/-0

Pff nivootje hoor City zelfs in slechte doen maar de organisatie staat wel redelijk je komt alleen niet aan voetballen toe.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 november 2024 om 21:18:

Pff nivootje hoor City zelfs in slechte doen maar de organisatie staat wel redelijk je komt alleen niet aan voetballen toe.

Zodra het 1-0 wordt, dan gaat het een hele pijnlijke avond worden...
Met die deen op de bank hebben we niks te zoeken in de CL, Benfice was een toevalstreffer.

+1/-0

Met dat fantastische legioen daar moet er toch wat mogelijk zijn 12e man.
YNWA :B

+1/-0

1-0 maar bij rust en ook nog een penalty niet in de war raken. In elk geval geen Leverkusen.

+1/-0

Matig beging maar daarna werd het wel beter. Pingel is lullig maar wel terecht, Timber heeft Haaland nooit gezien en gaat voor de bal en raakt hem, tja, dan kan je hem gewoon geven.

+1/-0

Knap hoe ze stand houden. Man City speelt met 5 middenvelders, die goed kunnen voetballen. Milambo? Niet gezien.

+1/-0

Ben niet van de arbiters de schuld geven maar kom op klein tikkie hoe Haaland naar de grond gaat belachelijk het is een contactsport.

+1/-0

Zou niet te lang wachten met wissels Zechiël voor Milambo Gimenez Lotomba mischien..

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 26 november 2024 om 22:06:

Zou niet te lang wachten met wissels Zechiël voor Milambo Gimenez Lotomba mischien..

Krachten sparen voor zaterdag, want dit wordt gewoon een harde nederlaag. Iedereen die de illusie had dat we ook maar enige mogelijkheid hadden op een superstunt leeft gewoon in een andere wereld.

Dát het had gekund ontken ik niet, maar niet met deze trainer die gewoon fout op fout stapelt.
Ik ben niet onder de indruk wat we vanavond laten zien en denk dat we blij mogen zijn dat het "maar" 1-0 stond met rust, ondanks paar speldenprikjes van ons.

Verliezen van City is echt geen schande, maar onder Slot had ik er meer vertrouwen in gehad. En nee ik leef niet in de waan van "als we Slot nog maar hadden", maar denk dat er betere keuzes waren kwa trainers dan die Deen...

+1/-0

3-0 Feyenoord helpt City weer op weg zat er ook wel in schade beperken er komen nog wat CL wedstrijden.

+1/-0

Wel leuk om de Timber van het eerste seizoen weer keer te zien..

Ik snap niet helemaal de opstelling, je speelt met middenvelders die en uit vorm en net terug van een blessure zijn.
Dat kan je echt niet mee aankomen.

+1/-0

Klasseverschil top PL top Eredivisie is een wereld van verschil maar voor de spelers een geweldige ervaring natuurlijk nemen ze toch mee.

+1/-0

Lekkere goal hasj coke en moussa!!

+1/-0

SANTIII!

+1/-0

3-3, wat een krankzinnige avond, geweldig gedaan.

+1/-0

Tering!!!

+1/-0

Drie nul achter beste comeback ooit! Maar eerlijk is eerlijk Pep zag de bui al hangen.

+1/-0

Eerlijk is eerlijke, complimenten voor het resultaat.

+1/-0

Zeer knap gedaan, maar Milambo niet meer in de basis. Hij is nog niet toe aan een basisplaats. Met invalbeurten moet hij beter worden. Zerrouki, Zechiel, Beelen en Lotomba zijn veel beter. Zij hebben een aandeel in het spel.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Manchester City-Feyenoord (26/11/2024-21:00)