Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Manchester City-Feyenoord (26/11/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 november 2024 om 23:10:

Zeer knap gedaan, maar Milambo niet meer in de basis. Hij is nog niet toe aan een basisplaats. Met invalbeurten moet hij beter worden. Zerrouki, Zechiel, Beelen en Lotomba zijn veel beter. Zij hebben een aandeel in het spel.

Luxe probleem Zechiël en Milambo staan aan begin van hun loopbaan ze worden nog beter als ze meer zulke top wedstrijden spelen.

+1/-0

Milambo heeft even een mindere fase. Dat is op zijn leeftijd geen ramp.

Je kunt een middenveld kiezen wat op dit moment wellicht individueel beter in vorm is, maar dat de trainer voor Hwang, Timber en Milambo blijft kiezen vind ik ook wel te begrijpen. Die vullen elkaar geweldig aan, en hebben gezamenlijk een paar prima wedstrijden gespeeld.

Het is ook niet zo dat Milambo het opeens compleet verleerd is. Hij heeft gewoon vertrouwen nodig, hij moet uit deze dip komen.

Ik vind Zerrouki geen serieuze vervanger, en Zechiel komt fysiek nog te kort tegen ploegen op dit niveau. Op die positie kun je slechts tot op zekere hoogte de fysieke strijd ontlopen. Milambo is daarin verder dan Zechiel. Op basis daarvan snap ik de keuze ook...

+1/-0

Geweldige ontknoping!

Maar wat zit City in zwaar weer zeg...hoe knullig ze in 10 minuten tijd een 3-0 voorsprong afgeven, terwijl (laten we allemaal eerlijk zijn) er geen moment in de eerste 75 minuten het gevoel had dat er wat te halen viel.

Heel vreemd om een topclub zo te zien struggelen al een paar weken. Ze begonnen nog goed, maar ze zijn het helemaal kwijt.

Bonuspuntje! Mooi!

+1/-0

Voor Feyenoord is dit een heerlijk bonuspunt. Je hoopt er op, gezien de vorm van City, maar uiteindelijk sta je tegen een van de beste ploegen ter wereld en dat was bij vlagen ook te zien. Ons middenveld werd compleet weggespeeld en de backs hadden alle moeite om overeind te blijven, maar uiteindelijk 'win' je terecht een punt door een geweldige mentaliteit en de creativiteit van Hadj-Moussa.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 08:59:

Je kunt een middenveld kiezen wat op dit moment wellicht individueel beter in vorm is, maar dat de trainer voor Hwang, Timber en Milambo blijft kiezen vind ik ook wel te begrijpen. Die vullen elkaar geweldig aan, en hebben gezamenlijk een paar prima wedstrijden gespeeld.

Het is ook niet zo dat Milambo het opeens compleet verleerd is. Hij heeft gewoon vertrouwen nodig, hij moet uit deze dip komen.

Ik vind Zerrouki geen serieuze vervanger, en Zechiel komt fysiek nog te kort tegen ploegen op dit niveau. Op die positie kun je slechts tot op zekere hoogte de fysieke strijd ontlopen. Milambo is daarin verder dan Zechiel. Op basis daarvan snap ik de keuze ook...

Van de drie die jij noemt is alleen Hwang goed genoeg. Timber doet zijn best, maar is een matige voetballer en Milambo is onzichtbaar. Twee goals tegen Benfica is mooi, maar een voetballer moet meer doen.

+1/-0

kees592 schreef op 27 november 2024 om 10:57:

Van de drie die jij noemt is alleen Hwang goed genoeg. Timber doet zijn best, maar is een matige voetballer en Milambo is onzichtbaar. Twee goals tegen Benfica is mooi, maar een voetballer moet meer doen.

Eerder dit seizoen haalden Timber en Milambo een heel hoog niveau, dus dat ze niet goed genoeg zouden zijn is natuurlijk onzin. Ons middenveld heeft Feyenoord er meerdere wedstrijden doorheen geholpen. Maar tegen City werden ze alle drie overklast en van de drie bleef Hwang misschien nog het meest overeind. Timber en Milambo spelen sinds hun blessures duidelijk minder, maar het lijkt me nog geen tijd om ze te wisselen. Er is alle reden om aan te nemen dat ze weer terug kunnen groeien naar hun eerdere vorm.

+1/-0

Frans Reichhardt kan ook grappig zijn op zijn tijd:

Die Priske kan morgen bij Te Kloese op het matje komen. Na vijf nederlagen op rij pakt Manchester City uitgerekend tegen #Feyenoord een punt. #mciFEY

+1/-0

Timber ís nog geblesseerd. Die speelt misschien op 80%. En met hem is Feyenoord echt drie klassen beter. Zelfs als hij niet topfit en in vorm is. De ploeg speelt met meer vertrouwen, hij maakt het team beter.

Milambo verzet heel veel werk, maar is ongelukkig aan de bal op dit moment. Dat Priske hem blijft opstellen, dan kon ik gisteren volledig begrijpen. Zijn fysiek, de mindere alternatieven; een logische keuze.

+1/-0

Normaliter eens over Timber, maar niet over zijn spel gisteren. Hij had alle moeite om overeind te blijven en was zeer slordig aan de bal met veel onnodig balverlies op kansrijke momenten.

Er was ook een moment dat hij op een vreemde plek een dribbel inzette vlak voor het eigen doel, een duel dat hij met meer fitheid misschien wel zou winnen maar waarmee hij nu z'n eigen ploeg in gevaar bracht. En dan was er nog het druistige inkomen op Haaland op een heel ongelukkig moment voor rust. Het was makkelijk gegeven, maar het blijft dom en daardoor ondermijn je juist het vertrouwen van de ploeg. Ik vond niet dat hij iets toevoegde gisteren en dat zeg ik als zo'n beetje zijn grootste fan op dit forum.

Milambo was helaas ook niet volledig fit en ontbeerde de gebruikelijke diepgang. Hij speelde een anonieme wedstrijd, maar die bleef zuiverder aan de bal waardoor je dan tenminste niet constant terug hoefde te schakelen.

Waar we veel wedstrijden hebben gehad dat Timber met Milambo de uitblinkers waren, behoorden ze gisteren tot de zwakkeren. Ik hoop dat ze snel weer hun oude vorm gaan hervinden.

+1/-0

Wat ik nog vergeet, op meerdere momenten speelde het middenveld van Feyenoord gisteren tegen een mannetje meer. De aanvallers van City lieten zich constant terugzakken, en het doordekken vanuit de backs was zeker niet consequent. Want zowel Nieuwkoop als Smal wilde ook de zone blijven verdedigen.

Tegenover die overmacht en het surplus aan kwaliteit zijn Hwang, Timber en Milambo alleraardigst overeind gebleven. Terwijl 2/3 niet in goede doen is…

+1/-0

MIddenveldert schreef op 27 november 2024 om 12:00:

Timber ís nog geblesseerd. Die speelt misschien op 80%. En met hem is Feyenoord echt drie klassen beter. Zelfs als hij niet topfit en in vorm is. De ploeg speelt met meer vertrouwen, hij maakt het team beter.

Milambo verzet heel veel werk, maar is ongelukkig aan de bal op dit moment. Dat Priske hem blijft opstellen, dan kon ik gisteren volledig begrijpen. Zijn fysiek, de mindere alternatieven; een logische keuze.

Vond Timber echt hele slecht gisteren, snap niet wat je bedoeld dat Feyenoord met deze Timber 3x beter is dan zonder.
Lijkt beetje op zijn eerste seizoen nu.
Dat zal wel snel terug komen hoor maar laat hem eens fit worden.
En samen met Milanbo heb je een middenveld met 1 man eigenlijk...

+1/-0

Wat een avond mensen, wat een club, daarom hou ik zo van Feyenoord, waanzinnig.

+1/-0

Ik vind al met al dat Feyenoord teveel afhankelijk is van de vorm van de dag. Als je op het veld maar een paar spelers hebt die niet een heel constant hoger niveau aan kunnen houden blijf je net zo goed tegen op papier veel mindere tegenstanders de mist in gaan. Je moet hoe dan ook een plan B hebben. Ook blijft het keepwerk een randje kantje verhaal.

+1/-0

De veerkracht van Feyenoord is wel een sterk punt hoor, dat was onder Slot ook zo nooit opgeven. Ik zei zelf bij 3-0 nou schade beperken dat de spelers er nog wel in geloofden zegt veel over de mentaliteit. In het gunstige geval dat de selectie een keer echt kompleet is is zelfs de titel nog niet uit zicht blijven geloven dus.

+1/-0

kees592 schreef op 27 november 2024 om 10:57:

Quinten heeft een blessure, waar hij maar mee blijft spelen. Hij moet nodig naar de kant om te genezen. Daarom speelt hij de laastste wedstrijden zo beroerd en glukkig is Hwang er om het over te nemen. Zechiel kan dat ook, maar is nog net te licht. Gelukkig komt hij eraan.

+1/-0

Haha bij VI the road to Manchester van Jan Boskamp die hard! :B

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Manchester City-Feyenoord (26/11/2024-21:00)