Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-NAC Breda (22/09/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2024 om 23:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.



Fijn dat hij een glazen bol heeft kunnen we daar rekening mee houden.



Ben je boos op Keessie omdat hij niet vrolijk wordt van het huidige Feyenoord :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.



Ik denk dat PSV en AZ op dit moment sterker zijn en dat wij moeten oppasssn voor Ajax en Twente...

We hebben afgelopen transferperiode behoorlijk op kwaliteit moeten inleveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2024 om 23:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.



Fijn dat hij een glazen bol heeft kunnen we daar rekening mee houden.



Ben je boos op Keessie omdat hij niet vrolijk wordt van het huidige Feyenoord :D



Haha nee hoor heb het ook niet gezien maar als hij zegt dat Feyenoord vierde of lager eindigt dan vind ik dat een hele rare opmerking.

 

+1/-0

Ik zag gisteren enkele vreemde zaken
Ruzie tussen Timber en Gimenez toen die nog op het veld stond
Paixao die veel te egoïstisch is
Aankopen die niet voldoen
Kortom het gaat niet goed met de club en ik hou mijn hart vast voor de maand Oktober

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 23 september 2024 om 08:24:

Ik zag gisteren enkele vreemde zaken
Ruzie tussen Timber en Gimenez toen die nog op het veld stond
Paixao die veel te egoïstisch is
Aankopen die niet voldoen
Kortom het gaat niet goed met de club en ik hou mijn hart vast voor de maand Oktober



Ruzie niet gezien, maar het loopt nog niet vlotjes nee.

Er zijn natuurlijk ook lichtpunten:

- Beelen is in topvorm, Hancko als vanouds. Sterk duo achterin!
- Hwang_Timber-Milambo is een middenveld dat naar meer smaakt. Hwang voegt superveel toe en Milambo groeide in de wedstrijd, al vind ik hem geen 10.
- Ueda viel (weer) goed in
- Gonzalez viel heel fijn in. Ook al is het maar tegen NAC, maar deed me denken aan debuut Beelen. Je ziet direct wat er allemaal in zit. Prachtige rush ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.


Hij had een goede buitenspeler gezien bij Go Ahead, Antman, een Fin van 23 jaar. Iets voor Feyenoord?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 23 september 2024 om 08:24:


Paixao die veel te egoïstisch is



Ik zeg dit al een tijdje, hij doet echt alles alleen.
Schiet 5 ballen het stadium uit.
Alleen alle concurentie is weggehaald of speelt (Luka Ivanušec)zo verschrikkelijk slecht dat een speler van de dichtsbijzijnde amateur club het beter zou doen dat hij het gevoel heeft dat hij de koning is.

Wat ik niet snap is dat hij de wingers niet heeft omgedraaid?
Dan laat je ze op hun betere positie spelen, allebei, waarom zou je dat niet doen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.



Ik vond het merkwaardige uitspraken. Hij zou gelijk kunnen krijgen, maar ik vind het nog veel te vroeg om te concluderen dat er weinig meer in zit dan een plek onder de top 3. En vraag me af wie van Wonderen wel in de top 3 ziet eindigen, want los van PSV zie ik weinig andere teams er bovenuit steken.

Feyenoord doet niets onder voor AZ, Ajax, Twente en Utrecht.

De komende weken worden cruciaal, en daarin kan ik mij wel vinden in de woorden van Kees van Wonderen; Priske moet echt gaan kiezen voor bepaalde spelers, en met hen gaan bouwen aan een speelstijl en spelopvatting. We moeten sowieso accepteren dat we een aantal terug hebben gedaan, ten opzichte van vorig seizoen. Dat is niet erg, maar dan moeten er nu knopen worden doorgehakt waardoor het team op termijn ook stappen vooruit kan maken.

Als de resultaten dan wel de goede kant op gaan vallen (en dat dwing je ook af), kan Feyenoord 'gewoon' tweede worden. Er zitten voldoende kwaliteiten in het team.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 23 september 2024 om 10:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.


Hij had een goede buitenspeler gezien bij Go Ahead, Antman, een Fin van 23 jaar. Iets voor Feyenoord?



De catogerie van dat soort jonge spelers waarvan we moeten afwachten of het wat wordt is voorlopig wel klaar. Feyenoord is nu alleen gebaat bij een gearriveerde aanwinst zoals Hwang.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-NAC Breda (22/09/2024-14:30)