Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 22 23 24 25 26

Is er zaterdag livestream tegen Vitesse?

 

+1/-0

Verloren zag ik. Heeft iemand iets van deze wedstrijd gezien? Ik ben met name benieuwd wat we van dit team kunnen verwachten.

 

+1/-0

Deze wedstrijd niet gezien maar van twee medesupporters die wel hebben gekeken begrepen dat Feyenoord een prima eerste helft speelde, met uitblinkers Hartjes en Zahui. De nieuwe trainer krijgt de aanvallende spelprincipes (van Slot) er goed in. In de tweede helft stortte de organisatie in en werd het los zand. Er zit, meer dan in voorgaande jaren, veel potentie in dit team. Probleem is nog steeds dat het team in wisselende samenstellingen speelt, er helaas een aantal blessures zijn en dat niet iedereen samen traint (gezien de doorstroom naar het eerste). Je mag in de competitie waar zij spelen een eerste plek eisen vind ik.

 

+1/-0

Ik vond Benita leuk invallen. Niet alles met zelfde rendement, maar ook zeer actief verdedigend, en fysiek behoorlijk sterk voor zo'n ventje.

 

+1/-0

Seizoen begint voor Feyenoord Onder 21 in Breda

Feyenoord Onder 21 speelt de eerste competitiewedstrijd van seizoen 2021-2022 in Breda. De ploeg, die dit seizoen onder leiding staat van hoofdcoach Sipke Hulshoff, neemt het op Sportpark Heksenwiel vanaf 14:45 uur op tegen NAC Breda Onder 21.

Het wordt voor Hulshoff en zijn selectie de eerste officiële wedstrijd in de nieuwe voetbaljaargang. In Divisie 1A neemt Feyenoord Onder 21 het in de najaarscompetitie verder op tegen de Onder 21-ploegen van ADO Den Haag, Almere City, FC Groningen, sc Heerenveen, FC Twente/Heracles Almelo Academie en N.E.C.

Technisch directeur Frank Arnesen heeft eerder aangegeven dat hij blij is dat het weer gaat beginnen. Het doel voor de beloften blijft hetzelfde. ''Dat team heeft natuurlijk een vreemd seizoen gekend, maar de ambities blijven overeind: zo snel mogelijk promotie afdwingen naar de Keuken Kampioen Divisie.''

Scoreverloop
-

Opstelling Feyenoord Onder 21
Nog niet bekend

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord Onder 21: Hendriks niet aanwezig

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Valk, Skogen, Van der Zeeuw, Zitman, Milambo, Naujoks, Zahui, Belarbi, Johnsen.

Wissels Feyenoord Onder 21
Pak, Baars, Ben-David Dos Santos, 'T Zand, Kleijn, El Moussaoui.

 

+1/-0

Tussenstand is momenteel 2-1 voor NAC, zojuist gescoord uit penalty na lompe overtreding van Valk of Skogen. Livestream via insta account van jongfeyenoord.

Opstelling: Troost; Benita (rb), Valk, Skogen, Van der Zeeuw, Zitman, Milambo, Naujoks, Johnsen (rv), Belarbi, Zahui(lv).

2-2: penalty T' Zand. VD Zeeuw is uitgevallen en vervangen door maker van deze penalty.

3-2 voor NAC.

4-2, nac.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 augustus 2021, 16:34:41.

 

+1/-0

Duurt nog wel even voor Sipke de boel op de rit heeft.

 

+1/-0

Pijnlijk om als O21 van een topclub geslacht te worden door een O21 elftal van een KKD clubje. Hoe kut kun je beginnen aan je missie om zsm in te stromen in de KKD.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 augustus 2021 om 16:38:

Pijnlijk om als O21 van een topclub geslacht te worden door een O21 elftal van een KKD clubje. Hoe kut kun je beginnen aan je missie om zsm in te stromen in de KKD.


Geen best begin inderdaad, maar dit team heeft te maken met veel wisselingen naar het eerste en een waslijst aan blessures. Gaan de eerste seizoenshelft heel wisselvallig presteren, het moet gaan gebeuren in de tweede seizoenshelft. Dan zou je kampioen kunnen worden, dat mag je wel verlangen van dit team.

 

+1/-0

Lekker samengaan met Sportclub Feyenoord die hopelijk dit seizoen kampioen wordt en opstoomt naar de 3e divisie

 

+1/-0

'Ex-speler ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden op proef bij Feyenoord onder 21'

Feyenoord onder 21 heeft momenteel Delano Ladan op proef. De aanvaller zal proberen om een contract af te dwingen, de speler stond eerder onder contract bij Cambuur Leeuwarden en ADO Den Haag.

Feyenoord onder 21 wil zo snel mogelijk promotie afdwingen, maar de selectie is behoorlijk uitgedund. Ladan kan daar mogelijk verandering in aanbrengen, dat meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter. Het is niet bekend hoe lang Ladan de kans krijgt om zich te bewijzen.

 

+1/-0

Is het weer tijd voor de laatste ronde? Als hij bij Cambuur en ADO geen contract heeft getekend, wat dan te meer bij Feyenoord. Ik snap deze actie niet. Schuif dan de jongere leeftijdgenoten door naar O21. Kunnen ze alvast wennen aan dat nivo, wat ze volgens mij wel aankunnen. Na een paar wedstijden zullen ze meedraven en het seizoen erop promotie.

 

+1/-0

'Geertruida en Baldé maken zaterdag minuten bij Onder-21'

Lutsharel Geertruida en Aliou Baldé gaan zaterdag minuten maken bij Feyenoord Onder 21, zo meldt Feyenoord Youth Watcher. De verdediger en de aanvaller komen allebei terug van zware blessures en moeten minuten maken om weer wedstrijdfit te worden.

Het is tot vandaag nog niet bekend of Geertruida ook gespeeld heeft tegen Leuven. De Rotterdammers hadden een besloten oefenwedstrijd op het programma staan tegen de nummer zeventien uit de Jupiler Pro League, maar er gingen ook geluiden dat deze was afgelast.

De beloften van Feyenoord spelen zaterdagmiddag om 12:00 uur tegen ADO Den Haag. De wedstrijd wordt gespeeld op Varkenoord.

 

+1/-0

Ik zit de wedstrijd te kijken en het niveau is gewoon echt heel slecht.
Moeite me de jeugd van ADO mag je niet hebben, de verdediging is echt heel zwak.

Benita zit liever kennelijk met z'n bitches op z'n hotelkamer, dan dat die goed verdedigt, hij is continue te laat en laat iedere keer z'n man lopen.

Belarbi komt aan alle kanten te kort.

Enige die er positief uitspringen:

- Noujoks
- Johnson
- Hartjes
- van der Zeeuw
- Valk
- Troost (Ook al ging die in de fout bij de 1-2)


De rest voldoet totaal niet.

Dit Feyenoord gaat NIET promoveren, dit jaar niet en volgend jaar ook niet als er niet verder wordt doorgeselecteerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 september 2021 om 13:41:

Ik zit de wedstrijd te kijken en het niveau is gewoon echt heel slecht.
Moeite me de jeugd van ADO mag je niet hebben, de verdediging is echt heel zwak.

Benita zit liever kennelijk met z'n bitches op z'n hotelkamer, dan dat die goed verdedigt, hij is continue te laat en laat iedere keer z'n man lopen.

Belarbi komt aan alle kanten te kort.

Enige die er positief uitspringen:

- Noujoks
- Johnson
- Hartjes
- van der Zeeuw
- Valk
- Troost (Ook al ging die in de fout bij de 1-2)


De rest voldoet totaal niet.

Dit Feyenoord gaat NIET promoveren, dit jaar niet en volgend jaar ook niet als er niet verder wordt doorgeselecteerd.



Echt hè. Ik heb ook een tijdje zitten kijken maar de moed zonk mij in de schoenen, wat een zeldzaam slecht, bijeen geraapt zooitje. Ik kan me toch herinneren dat Arnesen vorig jaar de ene na de andere aankoop presenteerde voor U21 om maar zo snel mogelijk te promoveren. Ik heb geen idee hoe die competitie werk maar als je ook kan degraderen zal de focus moeten gaan naar het voorkomen daarvan ipv promotie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 september 2021 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 september 2021 om 13:41:

Ik zit de wedstrijd te kijken en het niveau is gewoon echt heel slecht.
Moeite me de jeugd van ADO mag je niet hebben, de verdediging is echt heel zwak.

Benita zit liever kennelijk met z'n bitches op z'n hotelkamer, dan dat die goed verdedigt, hij is continue te laat en laat iedere keer z'n man lopen.

Belarbi komt aan alle kanten te kort.

Enige die er positief uitspringen:

- Noujoks
- Johnson
- Hartjes
- van der Zeeuw
- Valk
- Troost (Ook al ging die in de fout bij de 1-2)


De rest voldoet totaal niet.

Dit Feyenoord gaat NIET promoveren, dit jaar niet en volgend jaar ook niet als er niet verder wordt doorgeselecteerd.



Echt hè. Ik heb ook een tijdje zitten kijken maar de moed zonk mij in de schoenen, wat een zeldzaam slecht, bijeen geraapt zooitje. Ik kan me toch herinneren dat Arnesen vorig jaar de ene na de andere aankoop presenteerde voor U21 om maar zo snel mogelijk te promoveren. Ik heb geen idee hoe die competitie werk maar als je ook kan degraderen zal de focus moeten gaan naar het voorkomen daarvan ipv promotie.



Degraderen kan zeker, zover zal het niet komen, maar van ADO jeugd moet je gewoon 6-0 winnen.

Je helpt ze door eigen fouten weer in de wedstrijd, zelfs Troost die heel sterk keepte ging in de fout bij de 1-2.

Ik begin ook echt steeds meer aan Arnesen te twijfelen.
Zeker als je ziet wat die allemaal heeft uitgespookt op de laatste transferdag, Seuntjes en Dessers? Haal dan niks...

Bezig zijn met van den Ven, maar geen alternatief klaar hebben staan, maar wel je andere linksback verkopen.

Waar we 2/3e van het window sterker leken te worden, zijn we op de laatste dag veel zwakker er uit gekomen en hoeft er niks meer te gebeuren en je zakt volledig door het ijs.

Niet leuk, maar wel waar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 september 2021 om 13:41:

Ik zit de wedstrijd te kijken en het niveau is gewoon echt heel slecht.
Moeite me de jeugd van ADO mag je niet hebben, de verdediging is echt heel zwak.

Benita zit liever kennelijk met z'n bitches op z'n hotelkamer, dan dat die goed verdedigt, hij is continue te laat en laat iedere keer z'n man lopen.

Belarbi komt aan alle kanten te kort.

Enige die er positief uitspringen:

- Noujoks
- Johnson
- Hartjes
- van der Zeeuw
- Valk
- Troost (Ook al ging die in de fout bij de 1-2)


De rest voldoet totaal niet.

Dit Feyenoord gaat NIET promoveren, dit jaar niet en volgend jaar ook niet als er niet verder wordt doorgeselecteerd.



Dat het niveau wederom niet hoog lag ben ik met je eens. Maar zoals je eigenlijk zelf ook al suggereert zou je op papier wel van ADO moeten winnen. Als dit team zonder blessures en in vaste samenstelling zou spelen weet ik wel zeker dat ze zouden winnen. Maar dat is allemaal in een scenario waarin meer vastigheid is en dat is nu niet het geval. Los daarvan zit er achter de spelers die geblesseerd zijn en in de basis zouden spelen te weinig kwaliteit op de bank, het verschil tussen sommige spelers is tamelijk schrijnend. Al die factoren leiden tot een teleurstellende seizoenstart.

Naujoks, van der Zeeuw, Valk en Troost gaan niet structureel doorbreken, die komen helaas kwaliteit tekort. Op Troost na zijn dit de wisselspelers van dit team, want normaliter spelen op deze posities respectievelijk T´Zand, Candelaria, Bennie/Owusu/Baars.

Belarbi gaat er inderdaad niet komen als spits, fysiek te klein, geen snelheid of exceptionele kwaliteiten waarmee hij z'n gebrekkige fysiek compenseert. Dit geldt helaas ook voor Bannis en El Moussaoui, in toenemende mate ben ik ervan overtuigd dat geen van deze aanvankelijk talentvolle spitsen het gaat redden bij Feyenoord 1. Zonde, maar alleen goed positie kunnen kiezen voor het doel en redelijk kunnen afmaken is te weinig voor een spits van Feyenoord 1. Dos Santos was altijd een talentvolle buitenspeler/10, maar moet ook oppassen dat hij fysiek te ver achterblijft.

Van wat er vanmiddag speelde zie ik Hartjes en Benita er wel komen, al heb ik Benita liever op rechtsvoor ipv Zahui (eens dat hij verdedigend te kwetsbaar is). Als van Veldhoven weer volledig fit is zie ik Benita weer naar voren geschoven worden. Hartjes heeft uiteraard de meeste kans op doorbreken. Torset Johnsen deed het ook goed vandaag, maar moet constanter worden.

Grootste probleem ligt op dit moment achterin bij dit team vanwege de blessures en wisselingen, daar lopen te veel houthakkers zoals vd Zeeuw, Valk en Skogen die normaal gesproken op de bank zouden zitten. In de opbouw wordt dan ook -niet geheel verrassend met deze spelers- extreem veel balverlies geleden, daar komen de meeste tegendoelpunten telkens uit voort.

Deze seizoenshelft heb ik mijn verwachtingen voor dit team al enorm getemperd. Je kan van een team dat wekelijks in een andere samenstelling speelt niet verwachten dat ze kampioen worden, ook omdat er teveel kwaliteit ontbreekt vanwege de blessures. In de tweede seizoenshelft mag je er meer van verwachten mijns inziens, al is dat ook weer afhankelijk van de samenstelling op dat moment.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 11 september 2021 om 15:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 september 2021 om 13:41:

Ik zit de wedstrijd te kijken en het niveau is gewoon echt heel slecht.
Moeite me de jeugd van ADO mag je niet hebben, de verdediging is echt heel zwak.

Benita zit liever kennelijk met z'n bitches op z'n hotelkamer, dan dat die goed verdedigt, hij is continue te laat en laat iedere keer z'n man lopen.

Belarbi komt aan alle kanten te kort.

Enige die er positief uitspringen:

- Noujoks
- Johnson
- Hartjes
- van der Zeeuw
- Valk
- Troost (Ook al ging die in de fout bij de 1-2)


De rest voldoet totaal niet.

Dit Feyenoord gaat NIET promoveren, dit jaar niet en volgend jaar ook niet als er niet verder wordt doorgeselecteerd.



Dat het niveau wederom niet hoog lag ben ik met je eens. Maar zoals je eigenlijk zelf ook al suggereert zou je op papier wel van ADO moeten winnen. Als dit team zonder blessures en in vaste samenstelling zou spelen weet ik wel zeker dat ze zouden winnen. Maar dat is allemaal in een scenario waarin meer vastigheid is en dat is nu niet het geval. Los daarvan zit er achter de spelers die geblesseerd zijn en in de basis zouden spelen te weinig kwaliteit op de bank, het verschil tussen sommige spelers is tamelijk schrijnend. Al die factoren leiden tot een teleurstellende seizoenstart.

Naujoks, van der Zeeuw, Valk en Troost gaan niet structureel doorbreken, die komen helaas kwaliteit tekort. Op Troost na zijn dit de wisselspelers van dit team, want normaliter spelen op deze posities respectievelijk T´Zand, Candelaria, Bennie/Owusu/Baars.

Belarbi gaat er inderdaad niet komen als spits, fysiek te klein, geen snelheid of exceptionele kwaliteiten waarmee hij z'n gebrekkige fysiek compenseert. Dit geldt helaas ook voor Bannis en El Moussaoui, in toenemende mate ben ik ervan overtuigd dat geen van deze aanvankelijk talentvolle spitsen het gaat redden bij Feyenoord 1. Zonde, maar alleen goed positie kunnen kiezen voor het doel en redelijk kunnen afmaken is te weinig voor een spits van Feyenoord 1. Dos Santos was altijd een talentvolle buitenspeler/10, maar moet ook oppassen dat hij fysiek te ver achterblijft.

Van wat er vanmiddag speelde zie ik Hartjes en Benita er wel komen, al heb ik Benita liever op rechtsvoor ipv Zahui (eens dat hij verdedigend te kwetsbaar is). Als van Veldhoven weer volledig fit is zie ik Benita weer naar voren geschoven worden. Hartjes heeft uiteraard de meeste kans op doorbreken. Torset Johnsen deed het ook goed vandaag, maar moet constanter worden.

Grootste probleem ligt op dit moment achterin bij dit team vanwege de blessures en wisselingen, daar lopen te veel houthakkers zoals vd Zeeuw, Valk en Skogen die normaal gesproken op de bank zouden zitten. In de opbouw wordt dan ook -niet geheel verrassend met deze spelers- extreem veel balverlies geleden, daar komen de meeste tegendoelpunten telkens uit voort.

Deze seizoenshelft heb ik mijn verwachtingen voor dit team al enorm getemperd. Je kan van een team dat wekelijks in een andere samenstelling speelt niet verwachten dat ze kampioen worden, ook omdat er teveel kwaliteit ontbreekt vanwege de blessures. In de tweede seizoenshelft mag je er meer van verwachten mijns inziens, al is dat ook weer afhankelijk van de samenstelling op dat moment.



Doel moet nu heel simpel zijn: Finale ronde halen en vanaf daar opnieuw beginnen.

 

+1/-0

Iedereen viel wel over Koevermans heen toen hij in de Docu de jeugtrainers vroeg naar de visie vd club, maar daar begint het wel mee. Er moet een duidelijke visie zijn in alle geledingen, maar dat heeft tijd nodig.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21