Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 22 23 24 25 26

'Hulshoff gaat niet op PEC-avances in en kiest definitief voor Feyenoord'
Gepubliceerd: Dinsdag 25 mei 2021 om 16:01
Laatste update: Dinsdag 25 mei 2021 om 16:13

Sipke Hulshoff is heel dicht bij een akkoord met Feyenoord. De assistent-trainer van FC Volendam moet bij de Stadionclub de nieuwe trainer worden van het Onder 21-elftal.

Het doorgaans goed geïnformeerde Feyenoord Transfermarkt deelt dat Hulshoff heeft besloten om de avances van PEC Zwolle af te wijzen. Zij wilden hem als assistent van trainer Art Langeler hebben, maar de 46-jarige Fries gaat daar niet op in en dus lijkt een akkoord met Feyenoord dichtbij.

Hulshoff maakte bij Cambuur naam door als assistent-trainer van onder meer Henk de Jong te fungeren en meerdere malen op interim-basis verantwoordelijk te zijn voor het eerste elftal. Dat deed hij al eens met Arne Slot, die vanaf komend seizoen de hoofdtrainer van het eerste elftal van Feyenoord zal zijn.

De laatste twee seizoenen was de Leeuwarder de rechterhand van Wim Jonk bij FC Volendam. Met die ploeg haalde hij afgelopen jaar de play-offs, waarin in de kwartfinale met 4-1 werd verloren bij NAC Breda.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 mei 2021 om 23:51:

'Hulshoff gaat niet op PEC-avances in en kiest definitief voor Feyenoord'
Gepubliceerd: Dinsdag 25 mei 2021 om 16:01
Laatste update: Dinsdag 25 mei 2021 om 16:13

Sipke Hulshoff is heel dicht bij een akkoord met Feyenoord. De assistent-trainer van FC Volendam moet bij de Stadionclub de nieuwe trainer worden van het Onder 21-elftal.

Het doorgaans goed geïnformeerde Feyenoord Transfermarkt deelt dat Hulshoff heeft besloten om de avances van PEC Zwolle af te wijzen. Zij wilden hem als assistent van trainer Art Langeler hebben, maar de 46-jarige Fries gaat daar niet op in en dus lijkt een akkoord met Feyenoord dichtbij.

Hulshoff maakte bij Cambuur naam door als assistent-trainer van onder meer Henk de Jong te fungeren en meerdere malen op interim-basis verantwoordelijk te zijn voor het eerste elftal. Dat deed hij al eens met Arne Slot, die vanaf komend seizoen de hoofdtrainer van het eerste elftal van Feyenoord zal zijn.

De laatste twee seizoenen was de Leeuwarder de rechterhand van Wim Jonk bij FC Volendam. Met die ploeg haalde hij afgelopen jaar de play-offs, waarin in de kwartfinale met 4-1 werd verloren bij NAC Breda.


Schijnt een hele goede veldtrainer te zijn die heel goed erop staat bij zijn speler en die geen ambitie heeft. De ideale trainer voor een jong team.

 

+2/-0

Fernadez mag zich bewijzen bij Jong Feyenoord. Van de andere proefspeler is nog niets bekend

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 mei 2021 om 12:34:

Fernadez mag zich bewijzen bij Jong Feyenoord. Van de andere proefspeler is nog niets bekend



Fernandes was makkelijk zat zonder club, maar die andere Zamani staat momenteel nog onder contract bij Telstar.

 

+1/-0

Sipke Hulshoff moet jeugd Feyenoord naar hoger plan tillen

forumillustratie

Dit bericht is gewijzigd op 27 mei 2021, 14:23:55.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 mei 2021 om 14:18:

Sipke Hulshoff moet jeugd Feyenoord naar hoger plan tillen

forumillustratie


Welke van die mannen is hij dan?

 

+1/-0

Die man voor Slot die met zijn armen wijd Slot was overigens op dat moment assistent bij Cambuur en Hulshoff interim-trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 mei 2021 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 mei 2021 om 14:18:

Sipke Hulshoff moet jeugd Feyenoord naar hoger plan tillen

forumillustratie


Welke van die mannen is hij dan?



Die volkszanger vooraan…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 27 mei 2021 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 27 mei 2021 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 mei 2021 om 14:18:

Sipke Hulshoff moet jeugd Feyenoord naar hoger plan tillen

forumillustratie


Welke van die mannen is hij dan?



Die volkszanger vooraan…


Wat een klapmongool!

 

+1/-0

Toshio Lake bereikt overeenstemming met Fortuna Sittard.

Toshio Lake mag zich gaan bewijzen bij Fortuna Sittard. De oud-Feyenoorder heeft overeenstemming bereikt met de club uit de Eredivisie. De 20-jarige aanvaller sluit eerst aan bij Fortuna Sittard U21 en hoopt snel op zijn kans bij het eerste.

Lake nam eind mei na elf jaar actief te zijn in jeugdopleiding afscheid van Feyenoord. "Als jongetje van negen begon ik in 2010 bij Feyenoord. Met de droom: doorbreken in het eerste elftal. Jarenlang heb ik keihard gewerkt om die droom te laten uitkomen. Veel mooie momenten meegemaakt, maar ook stevige tegenslagen gekend. 11 jaar later verlaat ik met opgeheven hoofd en met trots de jeugdopleiding. Iedereen bedankt, tot snel in De Kuip."

 

+1/-0

De Mooij kiest voor Tweede Divisionist AFC

Splinter de Mooij heeft onlangs bekend gemaakt de jeugdopleiding van Feyenoord te verlaten. De 19-jarige koos voor zijn droom om arts te worden en na de zomer te starten aan de studie geneeskunde aan de VU in Amsterdam.

De Mooij is van plan om na zijn studie ook nog op een redelijk niveau te blijven voetballen, maar heeft het profvoetbal uit zijn hoofd gezet. ''Zo ben ik bij AFC beland'', vertelt de middenvelder in gesprek met De Telegraaf.

Bij Feyenoord was De Mooij afgelopen seizoen onderdeel van Onder 21 en speelde hij ook zijn wedstrijden in Onder 19. In 2018 tekende hij nog een contract voor drie seizoenen en was De Mooij een van de grootste talenten uit de jeugdopleiding. Crystal Palace en het Hoffenheim waren concreet geïnteresseerd, maar tot een transfer is het nooit gekomen.

 

+1/-0

Hall wil slagen: ''Dan spreekt dat veel vertrouwen uit''

Denzell Hall liep aan het begin van seizoen 2020-2021 een zware blessure op waardoor een lang revalidatieproces onvermijdelijk was. De 20-jarige rechtsback schakelde snel de knop om en besloot voor zichzelf sterker en gemotiveerder dan ooit terug te keren.

Denzel heeft de periode gebruikt om een stuk sterker te kunnen terugkomen en zat aan het einde van het seizoen zelfs in de wedstrijdselectie. ''Ik zat niet te lang met mijn blessure en kon snel de knop omzetten. Na mijn operatie ben ik 100% voor de revalidatie gegaan. Ik voel me nu sterker en fitter dan voorheen.'' Hall zijn contract werd na zijn blessure verlengd door Feyenoord.

''Ik heb geen lichte blessure gehad en als de club dan met vier jaar wil verlengen, dan spreekt dat veel vertrouwen uit'', vertelt Hall in de nieuwe aflevering van Feyenoord Potentials. De verdediger wil dolgraag slagen in De Kuip. ''Ik hoop dat ik kan aansluiten bij de voorbereiding. Ik zit er nu al tien jaar en wil er alles aan doen om hier in De Kuip te mogen staan. Als je zoveel jaar hier speelt, dan doet het iets met je om te willen slagen.''

 

+1/-0

Right winger Nesta Zahui from PSG is on trial at Feyenoord U21. Source: Jong Feyenoord on Instagram

Ventje is 18 en heeft geen contract meer. Goedkoop op te pikken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 05 juli 2021 om 17:07:

Right winger Nesta Zahui from PSG is on trial at Feyenoord U21. Source: Jong Feyenoord on Instagram

Ventje is 18 en heeft geen contract meer. Goedkoop op te pikken.



Als hij geen contractverlenging krijgt is het dan wel wijs om hem in de gelederen te krijgen? Ik hoop dan dat hij voor onze begrippen boven zijn teamgenoten uitsteekt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 juli 2021 om 13:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 05 juli 2021 om 17:07:

Right winger Nesta Zahui from PSG is on trial at Feyenoord U21. Source: Jong Feyenoord on Instagram

Ventje is 18 en heeft geen contract meer. Goedkoop op te pikken.



Als hij geen contractverlenging krijgt is het dan wel wijs om hem in de gelederen te krijgen? Ik hoop dan dat hij voor onze begrippen boven zijn teamgenoten uitsteekt.


Het is voor de O21-ploeg en hij is niet voor niets op proef. Zoveel kwaliteit heeft dat team niet.

 

+1/-0

'Twee jeugdinternationals van Togo O20 op proef bij Feyenoord'

Feyenoord heeft Francis Lokou van Planète Foot uit Togo en Karim Dermane van FC Wafa uit Ghana op proef bij de jeugd. De twee middenvelders zullen de komende weken gaan proberen om zich te bewijzen aan de trainers op Varkenoord. Beide spelers zijn jeugdinternational van Togo onder 20 jaar.


Volgens Mikos Gouka, Feyenoord-wactcher van het Algemeen Dagblad, heeft technisch directeur Frank Arnesen gehoord dat het talenten zijn en is hij erg benieuwd hoe goed ze echt zijn.

 

+1/-0

Kunnen er niks van, het betere cohort is al naar Basel en RB gebracht...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 juli 2021 om 11:47:

Kunnen er niks van, het betere cohort is al naar Basel en RB gebracht...



Met meetrainen kunnen de trainers zelf en oordeel geven toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 09 juli 2021 om 23:44:

'Twee jeugdinternationals van Togo O20 op proef bij Feyenoord'

Feyenoord heeft Francis Lokou van Planète Foot uit Togo en Karim Dermane van FC Wafa uit Ghana op proef bij de jeugd. De twee middenvelders zullen de komende weken gaan proberen om zich te bewijzen aan de trainers op Varkenoord. Beide spelers zijn jeugdinternational van Togo onder 20 jaar.


Volgens Mikos Gouka, Feyenoord-wactcher van het Algemeen Dagblad, heeft technisch directeur Frank Arnesen gehoord dat het talenten zijn en is hij erg benieuwd hoe goed ze echt zijn.

Zaakwaarnemer toch niet toevallig de zoon van Arnesen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 16 juli 2021 om 15:33:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 09 juli 2021 om 23:44:

'Twee jeugdinternationals van Togo O20 op proef bij Feyenoord'

Feyenoord heeft Francis Lokou van Planète Foot uit Togo en Karim Dermane van FC Wafa uit Ghana op proef bij de jeugd. De twee middenvelders zullen de komende weken gaan proberen om zich te bewijzen aan de trainers op Varkenoord. Beide spelers zijn jeugdinternational van Togo onder 20 jaar.


Volgens Mikos Gouka, Feyenoord-wactcher van het Algemeen Dagblad, heeft technisch directeur Frank Arnesen gehoord dat het talenten zijn en is hij erg benieuwd hoe goed ze echt zijn.

Zaakwaarnemer toch niet toevallig de zoon van Arnesen?


Hij heeft ze waarschijnlijk zelf gescout

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21