Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Scouting

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Maar Deijl en St Juste zijn voor mij geen kwaliteitsinjectie voor deze selectie maar 2 breedte spelers, waarvan je nog moet afwachten of ze het niveau aankunnen en in het geval van St. Juste zijn fitheid.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 23 januari 2026 om 14:00:

Maar Deijl en St Juste zijn voor mij geen kwaliteitsinjectie voor deze selectie maar 2 breedte spelers, waarvan je nog moet afwachten of ze het niveau aankunnen en in het geval van St. Juste zijn fitheid.

Ze zijn gewoon bang dat de vloek van blessures nog niet over is en in de winter is het gewoon moeilijk om goede spelers tehalen. De 1 is transfervrij en de ander kost een paar ton dus je kan het een kans geven.

+1/-0

Je moet toch voor kwaliteit gaan en niet omdat de ene speler transfervrij is en of een paar ton kost.

Daarnaast zijn ze 28 jaar en 29 jaar, je moet voor jongere spelers gaan waar nog rek in zit, ik vind beleid weer terug gaan naar vroeger dat ze voor koopjes gaan en niet voor kwaliteit gaan.

Maar dat is mijn mening, ik hoop dat deze spelers me gaan verrassen maar daar heb ik op dit moment niet veel vertrouwen in.

Lees beleid en scouting.

+1/-0

Ervaring is ook belangrijk en Nederlanders 28 is nog een goede leeftijd om een aantal jaren op niveau tespelen dat je er geen winst op maakt is logisch.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 23 januari 2026 om 14:08:

Je moet toch voor kwaliteit gaan en niet omdat de ene speler transfervrij is en of een paar ton kost.

Daarnaast zijn ze 28 jaar en 29 jaar, je moet voor jongere spelers gaan waar nog rek in zit, ik vind beleid weer terug gaan naar vroeger dat ze voor koopjes gaan en niet voor kwaliteit gaan.

Maar dat is mijn mening, ik hoop dat deze spelers me gaan verrassen maar daar heb ik op dit moment niet veel vertrouwen in.

Lees beleid en scouting.

Ik begrijp je punt wel maar ik begrijp ook de situatie waarin de selectie zich bevindt. Feyenoord Youth Watcher een bekende Feyenoord twitteraar en nu op Blue Sky noemde het een noodzakelijke ‘Quick Fix’. Dat vind ik wel een goeie die de lading dekt. Soms is dat nodig.
En qua financiën zitten deze twee spelers niet de langere termijn transferdoelen in de weg.

+1/-0

Het halen van deze twee is ook een signaal aan de technische staf dat ze nog niet op de schopstoel zitten hopelijk keert de rust terug voor de cruciale wedstrijden die er aankomen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Scouting