MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.989
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?
Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?
Forumreacties: 16.781
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 januari 2025 om 17:16:
IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?
Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.844
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 13 januari 2025 om 16:39:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 januari 2025 om 23:08:
Afgezien van zijn persoonlijke problemen aardig voetballertje Ihattaren. Met een goede begeleiding mischien.
Ik zou die zeker gaan halen. Hij is op de goede weg, en zal meer wedstrijden gaan spelen. Hij oogt ook slanker en gespierder.
Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2025, 19:48:52.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.538
Reg.: 30 januari 2014
Forumreacties: 1.433
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 januari 2025 om 10:31:
Die Hatenboer van Excelsior vind ik wel een Wieffer achtig type, alleen wat lichte twijfels over z'n fysieke potentieel.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 januari 2025 om 00:41:
Ik zou Clasie en Ihattaren halen nu de spelers zelf doen het niet of Feyenoord moet flink betalen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 710
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 961
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 20 januari 2025 om 05:38:
Die Hateboer van Excelsior waar Willem het over heeft in zijn column is die echt zo goed dat Feyenoord ‘m meteen moet halen? Ik kijk bijna nooit KKD dus ik heb daar geen mening over maar als Willem het zegt ben ik wel heel benieuwd naar die jongen.
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 20 januari 2025 om 01:36:
Ik zou die van Bommel en Steijn toch wel willen zien (buiten de overige pijnpuntn).
Willykment
Fan van Feyenoord
Die Hateboer van Excelsior waar Willem het over heeft in zijn column is die echt zo goed dat Feyenoord ‘m meteen moet halen? Ik kijk bijna nooit KKD dus ik heb daar geen mening over maar als Willem het zegt ben ik wel heel benieuwd naar die jongen.
Forumreacties: 16.781
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 20 januari 2025 om 16:50:
Ik zie in hem geen directe versterking, maar hij is wel in potentie een type Wieffer/Schouten. Als je de middelen hebt zou ik hem nu halen als project, zeker omdat we toch al dun bezaaid zijn qua controlerende spelverdelers.
Aan de andere kant, stel een Zechiël op in een goeddraaiend Excelsior en grote kans dat WVH hem dan zou hebben genoemd als mogelijke versterking. Zulke spelers zijn in hun ontwikkeling ook wel gebaat bij veel speeltijd en een omgeving waarin alles lekker loopt. Wieffer had wat dat betreft ook het geluk van een heel stabiel Feyenoord onder Slot.
Idealiter haal je ook een directe versterking die het elftal meer bij de hand kan nemen. Hopelijk kan die Moder zo'n speler zijn, maar die lijkt dan weer niet helemaal speelfit als hij komt.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 710
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 20 januari 2025 om 09:52:
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 20 januari 2025 om 01:36:
Ik zou die van Bommel en Steijn toch wel willen zien (buiten de overige pijnpuntn).
Antwerp speelde slecht voetbal onder zijn leiding. Geen goede trainer. Qua visie kiest Feyenoord voor spitsen. Dan moet je niet Steijn halen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 20 januari 2025 om 17:10:
(...)Haatenboer lijkt me een logischer project dan Nadje. Dat vind ik zo'n zonderling.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 21 januari 2025 om 15:08:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 20 januari 2025 om 17:10:
(...)Haatenboer lijkt me een logischer project dan Nadje. Dat vind ik zo'n zonderling.
Voor zowel Zechiël, Nadje als (in potentie) Hatenboer geldt dat ze gebaat zijn bij veel speeltijd, wedstrijden op niveau die bijdragen aan hun voetbaltechnische ontwikkeling en ze helpt (fysieke) weerstand te kweken.
Feyenoord kan dit alleen maar bieden, door hen te verhuren aan FC Dordrecht of een andere club.
(...)
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord