Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 49 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49

IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?

Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.

Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 januari 2025 om 17:16:

IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?

Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.

Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?

Inhateren zoals hij nu is kan niet. Of we moeten geen pressie voetbal meer willen spelen. Als je hem haalt zal hij echt vier stappen moeten zetten nog. Wellicht is het de gok waard.

+1/-0

danall schreef op 13 januari 2025 om 16:39:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2025 om 23:08:

Afgezien van zijn persoonlijke problemen aardig voetballertje Ihattaren. Met een goede begeleiding mischien.

Ik zou die zeker gaan halen. Hij is op de goede weg, en zal meer wedstrijden gaan spelen. Hij oogt ook slanker en gespierder.

Viel mij ook op volwassener ook bij RKC is er geen druk natuurlijk en wordt in februari pas 23 kwa leeftijd past hij dus wel in onze filosofie.
Moussa en Ihattaren op de flanken niet verkeerd

Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2025, 19:48:52.

+1/-0

Ik zou Clasie en Ihattaren halen nu de spelers zelf doen het niet of Feyenoord moet flink betalen.

+1/-0

Die Hatenboer van Excelsior vind ik wel een Wieffer achtig type, alleen wat lichte twijfels over z'n fysieke potentieel.

+1/-0

Willykment schreef op 15 januari 2025 om 10:31:

Die Hatenboer van Excelsior vind ik wel een Wieffer achtig type, alleen wat lichte twijfels over z'n fysieke potentieel.

Ja, een speler waar je op door kan voetballen. Dat type speler heeft Feyenoord nodig.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2025 om 00:41:

Ik zou Clasie en Ihattaren halen nu de spelers zelf doen het niet of Feyenoord moet flink betalen.

Ihataren houd ik ook in de gaten, maar hij moet eerst ook laten zien volledig stabiel te zijn. Zowel binnen als buiten het veld op langere termijn.

Slot wilde Clasie halen in z'n eerste jaar, maar daar wilde de directie niet aan meewerken. Door z'n gedrag in het tweede jaar van Gio heeft die veel kwaad bloed gezet bij diverse mensen intern.

Ik denk dat hij ook het niveau nu niet meer aan kan waar we op zouden moeten acteren. Dus hoger dan het niveau wat we nu spelen.

+1/-0

Klopt ook Clasie is echt op zijn plaats in Alkmaar als loopt zijn contract af ik denk dat hij gaat verlengen. Blijft voor mij wel een held ondanks zijn mindere tweede termijn.

+1/-0

Zoals verwacht Clasie 3 jaar bijgetekend.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 17 januari 2025 om 13:46:

Zoals verwacht Clasie 3 jaar bijgetekend.

Prima. Ik vind het een geweldige speler voor AZ, maar hij valt niet meer binnen het kader waarin Feyenoord moet investeren. Clasie is inmiddels 33, en heeft 0.0 restwaarde.

Je kunt niet alleen maar jonge spelers halen met het oog op toekomstige doorverkoop, maar ik vind dat Feyenoord met Bijlow, Hwang, Hancko, Stengs, Ivanusec, Nieuwkoop, Zerrouki, Trauner, Ueda, Lotomba en Wellenreuther voldoende spelers in de categorie 25+ heeft rondlopen. Die zouden voldoende ervaring* aan de groep moeten toevoegen, daar hoeft mijn inziens niet nog een oudere speler bij.

Ervaring is 1, kwalitatief zijn deze spelers zeker niet allemaal van het niveau dat Feyenoord uiteindelijk moet nastreven. Wat ik alleen wil aangeven is dat te Kloese mijn inziens de markt op moet voor jongere spelers met meerwaarde. Die kosten waarschijnlijk een flinke duit, maar die investering moet je doen om uiteindelijk weer geld te kunnen verdienen.

Van bovenstaande rijtje gaat alleen Hancko nog een echte klapper worden, dan blijven er 10 spelers over die (bij elkaar) voor veel geld gehaald zijn en waar we denk ik financieel niet meer veel wijzer van gaat worden. Die balans moet je enigszins herstellen in je transferbeleid.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 49 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord