MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.982
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Willem II-Feyenoord
Man van de Wedstrijd Rijnsburgse Boys-Feyenoord: -
IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?
Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?
Forumreacties: 16.772
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 januari 2025 om 17:16:
IK vind Ahattaran nou precies het soort versterking waar Feyenoord het altijd in heeft gezocht, en die zelden uitbetaald hebben. Moeten we het daarin zoeken?
Ihattaran is een goedkope gok. Een speler die in staat is het verschil te maken maar waar ook een behoorlijk risico aan kleeft; dat hij zomaar weer een terugval krijgt en in een neerwaartse spiraal terechtkomt.
Is hij in dat opzicht een directe versterking en kwalitatieve impuls, ten opzichte van de spelers die Feyenoord nu op de flank heeft? Dat waag ik te betwijfelen. Feyenoord mist ook kwaliteit in de breedte, maar moet de club niet een keer echt investeren in kwaliteit op de flank?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.803
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 13 januari 2025 om 16:39:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 januari 2025 om 23:08:
Afgezien van zijn persoonlijke problemen aardig voetballertje Ihattaren. Met een goede begeleiding mischien.
Ik zou die zeker gaan halen. Hij is op de goede weg, en zal meer wedstrijden gaan spelen. Hij oogt ook slanker en gespierder.
Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2025, 19:48:52.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.525
Reg.: 30 januari 2014
Forumreacties: 1.407
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 15 januari 2025 om 10:31:
Die Hatenboer van Excelsior vind ik wel een Wieffer achtig type, alleen wat lichte twijfels over z'n fysieke potentieel.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 88
Reg.: 17 november 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 14 januari 2025 om 00:41:
Ik zou Clasie en Ihattaren halen nu de spelers zelf doen het niet of Feyenoord moet flink betalen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.982
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord