Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Emiliano Martínez als defensieve middenvelder en Gustav Isaksen als rechtsbuiten vond ik geen verkeerde spelers bij FC Mitdjylland.

 

+1/-0

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?



Op dit moment geen idee ben ook geen scout. ;)
Zoals Slot en Koeman zeggen er komen teweinig door, mede door het aantal buitenlandse spelers en jonge talenten kiezen veel eerder voor het buitenland zelfs bij oranje -19 lopen er een aantal beter zou zijn eerst eredivisie.

Dit bericht is gewijzigd op 15 oktober 2022, 22:49:47.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?


Een speler die mij opgevallen is, is Horemans van Excelsior. Een rechtsback, die ook goed kan voetballen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?



Op dit moment geen idee ben ook geen scout. ;)
Zoals Slot en Koeman zeggen er komen teweinig door, mede door het aantal buitenlandse spelers en jonge talenten kiezen veel eerder voor het buitenland zelfs bij oranje -19 lopen er een aantal beter zou zijn eerst eredivisie.


Precies, er is niemand haalbaar. Eerlijk gezegd denk ik dat er op dit gewoon weinig talent rondloopt die voor ons betaalbaar zijn Marc. Ik zou momenteel geen haalbaar Nederlands talent kunnen noemen in de categorie 19-23 die wat toevoegt bij ons.

Ik hoop dat we in de zomer voor spelers zoals Thijmen Blokzijl, Dean Huijssen, en Julian Rijkhoff gaan. Maar ik vraag me af of zij onder de huidige omstandigheden naar ons zouden willen komen en haalbaar zijn, ze zijn nog erg jong en zullen waarschijnlijk niet direct in de basis staan. We hebben ook geen Jong traject wat interessant is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 oktober 2022 om 12:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?



Op dit moment geen idee ben ook geen scout. ;)
Zoals Slot en Koeman zeggen er komen teweinig door, mede door het aantal buitenlandse spelers en jonge talenten kiezen veel eerder voor het buitenland zelfs bij oranje -19 lopen er een aantal beter zou zijn eerst eredivisie.


Precies, er is niemand haalbaar. Eerlijk gezegd denk ik dat er op dit gewoon weinig talent rondloopt die voor ons betaalbaar zijn Marc. Ik zou momenteel geen haalbaar Nederlands talent kunnen noemen in de categorie 19-23 die wat toevoegt bij ons.

Ik hoop dat we in de zomer voor spelers zoals Thijmen Blokzijl, Dean Huijssen, en Julian Rijkhoff gaan. Maar ik vraag me af of zij onder de huidige omstandigheden naar ons zouden willen komen en haalbaar zijn, ze zijn nog erg jong en zullen waarschijnlijk niet direct in de basis staan. We hebben ook geen Jong traject wat interessant is.


Waar spelen die spelers, die jij noemt? Er zijn genoeg goede spelers die ongeveer 2 miljoen kosten. Dat is betaalbaar. Zelfs al zou Feyenoord 100 miljoen Euro op de bank hebben, dan nog moet de club geen 20 miljoen gaan uitgeven voor een speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 oktober 2022 om 12:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 15 oktober 2022 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 oktober 2022 om 01:10:

Zou toch ook naar nederlandse talenten kijken, je moet een goede mix houden. Talent is er genoeg in eigen land.


Wie zou jij graag zien van die Nederlandse talenten, noem er eens een paar die ook betaalbaar zijn?



Op dit moment geen idee ben ook geen scout. ;)
Zoals Slot en Koeman zeggen er komen teweinig door, mede door het aantal buitenlandse spelers en jonge talenten kiezen veel eerder voor het buitenland zelfs bij oranje -19 lopen er een aantal beter zou zijn eerst eredivisie.


Precies, er is niemand haalbaar. Eerlijk gezegd denk ik dat er op dit gewoon weinig talent rondloopt die voor ons betaalbaar zijn Marc. Ik zou momenteel geen haalbaar Nederlands talent kunnen noemen in de categorie 19-23 die wat toevoegt bij ons.

Ik hoop dat we in de zomer voor spelers zoals Thijmen Blokzijl, Dean Huijssen, en Julian Rijkhoff gaan. Maar ik vraag me af of zij onder de huidige omstandigheden naar ons zouden willen komen en haalbaar zijn, ze zijn nog erg jong en zullen waarschijnlijk niet direct in de basis staan. We hebben ook geen Jong traject wat interessant is.


Waar spelen die spelers, die jij noemt? Er zijn genoeg goede spelers die ongeveer 2 miljoen kosten. Dat is betaalbaar. Zelfs al zou Feyenoord 100 miljoen Euro op de bank hebben, dan nog moet de club geen 20 miljoen gaan uitgeven voor een speler.



Groningen, Juventus en Dortmund.

Noem die goede Nederlandse spelers van ongeveer 2 miljoen, wie zijn ze?

 

+1/-0

1 naam heb ik genoemd. Feyenoord moet in de top van de KKD rondkijken en in de eredivisie. Genoeg goede spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 12:40:

1 naam heb ik genoemd. Feyenoord moet in de top van de KKD rondkijken en in de eredivisie. Genoeg goede spelers.


Wie zijn ze dan? Als het er zoveel zijn kan je ze toch noemen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 oktober 2022 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 oktober 2022 om 12:40:

1 naam heb ik genoemd. Feyenoord moet in de top van de KKD rondkijken en in de eredivisie. Genoeg goede spelers.


Wie zijn ze dan? Als het er zoveel zijn kan je ze toch noemen?


Als Feyenoord een speler wil hebben die 4 of 5 miljoen kost is dat prima. Gijs Smal van Twente is een goede speler of Wittek van Vitesse.

 

+1/-0

Van dat soort spelers is vaak gebleken dat ze de druk niet aankunnen dus ik zou daar voorzichtig mee zijn.

 

+1/-0

Ik heb vorig seizoen al aangegeven dat ik Odgaard een goeie optie vond voor Feyenoord. Het bedrag wat AZ voor hem neergelegd heeft bij Sassuolo, kon Feyenoord op dat moment echt niet opbrengen. En de club heeft prima ingekocht op zijn positie. Maar ik blijf vinden dat hij niet zou hebben misstaan.

Het is nu echter wel een gepasseerd station.

Als er komende winter een speler bij komt, hoop ik op een controlerende middenvelder. Zeroukki wordt nog altijd gevolgd, heb ik begrepen. Ik heb geen idee of er nog andere opties voor deze rol/positie op het lijstje staan...

Dit bericht is gewijzigd op 17 oktober 2022, 10:27:30.

 

+1/-0

Ik stel eigenlijk zelden een Nederlandse naam voor in dit topic, vaak is de prijs/kwaliteitverhouding zoek bij Nederlandse spelers of zie ik de kwalitatieve meerwaarde niet in. Ik denk echter dat we volgend jaar Kökcü voor veel geld gaan verliezen aan Europese (sub)topclub. Timber, Wieffer, Dermane kunnen op die plek spelen, Szymanski eventueel ook. Maar geen van hen lijkt echt op Kökcü qua spel, alleen Szymanski heeft dezelfde kwaliteiten in langere dieptepasses.

Branco vd Boomen doet het al een paar jaar zeer goed in Frankrijk, vorig jaar speler van het jaar in de Ligue 2 met maar liefst 21 assists -I kid you not- en 12 doelpunten. Komende zomer is hij transfervrij en kost hij dus alleen een aanzienlijk tekengeld bedrag (gezien de enorme interesse). Dit lijkt me een relatief goedkope ervaren Nederlandse speler (27) die goed in het SLotbal past en iets kan toevoegen qua spel. Zijn passing is uitzonderlijk goed en vaak overbrugt hij veel afstand in zijn passing. Hij lijkt qua spel iets meer op Veerman van PSV, maar hij heeft ook wel fysieke kwaliteiten opgebouwd in Frankrijk. Dat maakt hem extra interessant wat mij betreft. Misschien niet per se als beoogde basisspeler, maar wel om de concurrentie aan te gaan op de 8 positie. Tegen kleinere clubs zou je zelfs nog kunnen overwegen hem als 6 op te stellen.

 

+1/-0

De spits van GAE, Willumsson, goede spits. Groot en sterk. Hij is goed aan de bal. Je kunt op hem door voetballen. Hij was betrokken bij de eerste twee goals van GAE tegen Excelsior. Schat hem iets hoger in dan Danilo of Gimenez.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 03 november 2022 om 12:26:

De spits van GAE, Willumsson, goede spits. Groot en sterk. Hij is goed aan de bal. Je kunt op hem door voetballen. Hij was betrokken bij de eerste twee goals van GAE tegen Excelsior. Schat hem iets hoger in dan Danilo of Gimenez.


Lidberg is de spits van GAE.

 

+1/-0

Ben niet nuchter nu maar zat aan Ihattaren tedenken 20 jaar hè zo zonde iedereen wil hem helpen maar denk dat Marino Pusic eens met hem moet gaan praten die kan goed omgaan met dat soort jongens. OOk Van Persie zou dat kunnen.

Dit bericht is gewijzigd op 6 november 2022, 01:45:09.

 

+1/-0

Voor de zomerperiode:

Osame Sahraoui vind ik een interessante en relatief goedkope optie om na de zomer misschien onze vleugels te versterken (contract tot 31-12-23). Zeer wendbare creatieve speler die goed tussen de linies kan spelen in kleine ruimtes, een type die we mijns inziens nog missen (kan ook op 10). Lijkt dit seizoen een stap te hebben gezet qua rendement, dat zal hij waarschijnlijk kunnen doorzetten op een iets hoger niveau.

Andere talentvolle winger uit Scandinavië die we in de gaten moeten houden: Ernest Nuamah van Nordsjaelland (19 jr, https://www.transfermarkt.nl/ernest-nuamah/profil/spieler/955070link). Zijn rendement begint ook op te lopen en dit is een serieus groot talent. Nadeel is wel dat hij daar langer vastligt en zijn transferwaarde vermoedelijk hoger ligt. Zie ook: https://footballtalentscout.net/2022/09/08/ernest-nuamah/link en https://totalfootballanalysis.com/article/ernest-nuamah-at-nordsjaelland-scout-report-tactical-analysis-tacticslink

https://totalfootballanalysis.com/article/osame-sahraoui-valerenga-2021-scout-report-tactical-analysis-tacticslink
https://www.hudl.com/blog/scouting-time-osame-sahraouilink
https://www.youtube.com/watch?v=s4Q2RkhpsH0&ab_channel=ScandinavianScoutlink

Branco van den Boomen heeft een uitstekend seizoen in de Ligue 1, nadat hij al eerder uitblinker was op het tweede niveau van Frankrijk. In zo'n fysiek sterke competitie vind ik het knap dat je als creatieve speler, type Veerman, kan uitblinken bij een middenmoter/degradatie kandidaat als Toulouse. Zou wat mij betreft een relatief goedkope versterking kunnen zijn om transfervrij + flinke som tekengeld na de zomer als versterking op de 8 positie te komen (zeker omdat het erop lijkt dat Kökcü in de zomer een transfer zal maken). Is een Nederlander dus de technische staf zal gelijk akkoord gaan waarschijnlijk.

Een ander alternatief zou wat mij betreft Hugo Vetlesen (22 jr, https://www.transfermarkt.nl/hugo-vetlesen/profil/spieler/499758link) kunnen zijn die fantastische statistieken heeft als cvm en speelt bij een ploeg die ongeveer hetzelfde type spel speelt als wij (Bodo). Heeft net als die andere Noor een contract tot 31-12-23, dus relatief goedkoop op te halen waarschijnlijk.

In de spits hoop ik dat ze de Kroaat Marin Ljubičić (20 jr, https://www.transfermarkt.nl/marin-ljubicic/profil/spieler/838236link) volgen. Speelt bij LASK (helaas langdurig vastgelegd) en heeft dit seizoen Haaland achtige statistieken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 januari 2023, 13:25:33.

 

+1/-0

Andere naam voor de vleugels: de Australiër Marco Tilio, 21 jarige winger van Melbourne. Ik weet niet of hij al goed genoeg is, maar is een interessant talent om in de gaten te houden. Zie ook: https://www.transfermarkt.nl/marco-tilio/profil/spieler/565531link

Emerton vond ik vroeger een fantastische speler met dito mentaliteit, zou leuk zijn als we weer eens een succesvolle Australiër in de selectie hebben.


We zouden qua scouting in de aanval nog veel hoger moeten inzetten dan waar ik nu mee kom. PSV heeft nu met twee aanvallers waarschijnlijk al meer verdiend dan wij met onze complete transfer leegloop afgelopen zomer. Je beste en meest waardevolle spelers moeten in de aanval staan eigenlijk.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 januari 2023, 22:47:14.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord