Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 januari 2022 om 10:08:

Spel is op de wagen! Vitesse vraagt 3 miljoen, Feyenoord biedt 1.5 dus ze zullen wel bij 2 mj. uitkomen



Of het wordt weer niks en krijgen we er weer eentje bij van het niveau Diemers. Het is te hopen dat de paniek niet toeslaat als dit ook mislukt.

 

+1/-0

Arnesen en die Rus kunnen het goed vinden zaten allebei bij Chelsea.

 

+1/-0

Zou het geen ramp vinden als dit mislukt. Een prima voetballer, en op dit moment beter dan Veerman, maar volgens mij lopen er in buitenland genoeg van dit soort spelers rond met meer potentie en een aantrekkelijker prijskaartje. Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen. Wat mij betreft krijgt die jonge Zweedse rechtsbuiten prioriteit in dit transferwindow. Rechts voorin zijn we zwakker bezet mijns inziens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Zou het geen ramp vinden als dit mislukt. Een prima voetballer, en op dit moment beter dan Veerman, maar volgens mij lopen er in buitenland genoeg van dit soort spelers rond met meer potentie en een aantrekkelijker prijskaartje. Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen. Wat mij betreft krijgt die jonge Zweedse rechtsbuiten prioriteit in dit transferwindow. Rechts voorin zijn we zwakker bezet mijns inziens.



Ik denk dat je nou wel een beetje je geluk gaat overschatten qua transfers. Deze transferwindow was echt uniek in de geschiedenis van Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. Dat we voor een prikkie Aursnes en Pedersen én Trauner hebben kunnen binnenhalen is een klein wondertje. Dat gaat je de komende 10 jaar geen 2 keer lukken. Bazoer is echt een buitenkansje , iets te duur maar ja ik zou het er voor over hebben. Echt een goede speler die zeer flexibel is qua posities en dat zou een enorm goede aanvulling zijn op onze toch al dunne selectie. Er gaan nog een hoop coronagevallen en blessures komen het komende half jaar en dan hebben we meer aan deze jongen dan aan een zweed van 4 miljoen die eerst nog de eredivisie moet leren kennen en waarvan niemand weet of die het niveau aan kan. Bij Bazoer heb je die garantie wel.

 

+1/-0

Oud trainers Fred Rutten en Dick Advocaat zien het ook helemaal zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2022 om 13:31:

Oud trainers Fred Rutten en Dick Advocaat zien het ook helemaal zitten.


Dat is precies wat mij zorgen baart.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 januari 2022 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Zou het geen ramp vinden als dit mislukt. Een prima voetballer, en op dit moment beter dan Veerman, maar volgens mij lopen er in buitenland genoeg van dit soort spelers rond met meer potentie en een aantrekkelijker prijskaartje. Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen. Wat mij betreft krijgt die jonge Zweedse rechtsbuiten prioriteit in dit transferwindow. Rechts voorin zijn we zwakker bezet mijns inziens.



Ik denk dat je nou wel een beetje je geluk gaat overschatten qua transfers. Deze transferwindow was echt uniek in de geschiedenis van Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. Dat we voor een prikkie Aursnes en Pedersen én Trauner hebben kunnen binnenhalen is een klein wondertje. Dat gaat je de komende 10 jaar geen 2 keer lukken. Bazoer is echt een buitenkansje , iets te duur maar ja ik zou het er voor over hebben. Echt een goede speler die zeer flexibel is qua posities en dat zou een enorm goede aanvulling zijn op onze toch al dunne selectie. Er gaan nog een hoop coronagevallen en blessures komen het komende half jaar en dan hebben we meer aan deze jongen dan aan een zweed van 4 miljoen die eerst nog de eredivisie moet leren kennen en waarvan niemand weet of die het niveau aan kan. Bij Bazoer heb je die garantie wel.



Kijk, ik ben het ergens wel met je eens. Ik zie ook toegevoegde waarde in zijn multifunctionaliteit en ik denk dat hij meer zal toevoegen dan een Veerman bijvoorbeeld. Voor 2 a 3 miljoen haal je een goede eredivisiespeler in huis die zich al min of meer heeft bewezen. Er zit een krasje op, maar hij zal vast redelijk meedraaien in de basis. Mentaal vind ik hem voor de breedte minder geschikt, maar hij zorgt wel voor concurrentiestrijd. Onze selectie is inderdaad niet breed en iemand die zowel in de verdediging als het middenveld uit de voeten kan is van waarde.

Maar ik bekijk het ook vanuit de lange termijn. We hebben een beperkt budget en we hebben mijns inziens vooral behoefte aan spelers met potentie en restwaarde die we daarna voor een hoger bedrag kunnen verkopen. Alleen op die manier vinden we financieel (en sportief) de aansluiting bij PSV (en op hele lange termijn mogelijk ook met Ajax). Sportief is dat een risico, want zo'n Zweeds talent kan inderdaad mislukken. En de kans is groot dat je niet iedere transferwindow zo succesvol bent als de vorige. Aan de andere kant, het slagen van eredivisiesubtoppers is ook bepaald geen succesverhaal bij ons de afgelopen decennia. Hoeveel succes heeft het halen van gelouterde eredivisiespelers ons nou werkelijk opgeleverd qua landskampioenschappen en financiële opbrengsten?

We hebben afgelopen zomer voor het eerst in zoveel jaar een keer met gerichte scouting gewerkt en het heeft direct succes geleverd. Waarom niet verder bouwen op de ingezette transferstrategie?

Als Bazoer komt denk ik dat het geen verkeerde transfer is, ik vraag me alleen af of we de juiste keuze maken met de middelen die we hebben.

 

+1/-0

Ik denk dat Bazoer binnen de strategie valt zoals deze afgelopen zomer ingezet is, anders zou iemand als Arnesen hem niet halen. Aursness, Trauner en Pedersen zijn in dat opzicht ook totaal verschillende spelers. Als Bazoer niet binnen die 'categorie' valt, moet het een buitenkansje zijn die de club echt niet kan laten lopen.

Met de huidige organisatie vertrouw ik erop dat ook Bazoer in dit opzicht een te verantwoorden aankoop zou zijn,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen.



Mimeirhel Benita, Lennard Hartjes, Sem Valk en Antoni Milambo kloppen aan de deur, maar voor ze eredivisie waardige spelers zijn duurt nog even denk juist dat ze veel kunnen leren van een Bazoer die rol had Fer ook al kon die het allemaal zelf niet meer belopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2022 om 14:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen.



Mimeirhel Benita, Lennard Hartjes, Sem Valk en Antoni Milambo kloppen aan de deur, maar voor ze eredivisie waardige spelers zijn duurt nog even denk juist dat ze veel kunnen leren van een Bazoer die rol had Fer ook al kon die het allemaal zelf niet meer belopen.


Benita (als rechtsback) en Valk komen mijns inziens tekort, Hartjes en Milambo kan je gerust speeltijd geven. Dat heeft de afgelopen voorbereiding wel uitgewezen. Deze spelers leren al van Aursnes en Toornstra, daarvoor is een Bazoer niet noodzakelijk. Bovendien leert het recente verleden ons dat dit soort jonge spelers veel sneller ontwikkelen als ze veel speeltijd krijgen. Bazoer zou dat juist blokkeren. We hebben al genoeg spelers met ervaring, we hebben vooral behoefte aan spelers met transferwaarde die nog significant beter kunnen worden. Kijk voor de grap op transfermarkt -een gedrocht van een website overigens en niet volledig representatief- maar we zijn nog niet eens de helft waard van een Ajax. Daar naartoe groeien zou prioriteit moeten hebben.

Ik verkondig bovenstaande transferstrategie (kort samengevat: inzetten op jeugd, gericht gescoute spelers met potentie en restwaarde, en qua ervaring alleen spelers met relevante internationale ervaring zoals van Persie, Gio en Kuyt) al sinds ik lid ben van het FN (volgens mij vanaf 2004 of iets dergelijks). Sindsdien (laten we het op 18 jaar houden) hebben we met het beleid dat afwijkt van mijn visie welgeteld 1 landskampioenschap gewonnen en nog geen hand vol bekers, we zijn financieel en sportief op afstand gezet door Ajax en PSV. Ik ben er heilig van overtuigd dat het halen van eredivisiespelers -hetgeen we in al die tijd hebben gedaan- een doodlopend spoor is. Ik vraag me sterk af waarom ik tot de minderheid behoor met deze opvatting, als je ziet hoe weinig succes wij hebben gehad.

Nu is Bazoer niet het meest geschikte voorbeeld om mijn punt te maken, want ik kan bij Bazoer nog wel zien waarom er interesse is getoond (Dirkteur geeft goede argumenten). Maar als je zo weinig middelen hebt als Feyenoord (overigens een gevolg van het inzetten op eredivisiespelers met weinig waarde, een spiraal naar beneden qua transferinkomsten), moet je prioriteiten stellen. De prioriteit op dit moment zou wat mij betreft moeten liggen op waarde creëren voor de toekomst, dus jongere spelers met restwaarde halen of kansen geven. Arne Slot zal het vervelend vinden, elke trainer lijkt bij ons graag ervaring te halen, maar voor de club is het de enige manier naar succes. Je hoeft simpelweg alleen maar het voorbeeld van Ajax te kijken (vreselijk dat zij het voorbeeld zijn), dat kopiëren is de enige weg naar succes voor ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Arnesen geeft komst Wålemark en Bazoer niet op'
vandaag, 16:40 230 reacties
Arne Slot wil maar wat graag Riechedly Bazoer aan zijn selectie toevoegen. De trainer heeft een persoonlijk gesprek gehad met de 25-jarige middenvelder en zijn zaakwaarnemer. Slot is onder de indruk geraakt van zijn persoonlijkheid.

Dit meldt Voetbal International. Technisch directeur Frank Arnesen werkt momenteel hard om de deal met Vitesse rond te krijgen. Vraag en aanbod liggen momenteel nog te ver uit elkaar, maar de Deen geeft aan te blijven geloven in de komst van Bazoer.

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam weet ook te melden dat Arnesen vol blijft inzetten op Patrik Wålemark. De buitenspeler van BK Hacken moet de ploeg van Slot aanvallend versterken. Ook zijn komst is ingewikkeld. De Deen heeft echter goede hoop dat de 20-jarige aanvaller voor een overstap naar De Kuip kiest.



Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik krijg steeds minder vertrouwen in een goede afloop. Arnesen heeft allemaal hele goede gesprekken maar voorlopig komt er nog helemaal niets uit,

 

+1/-0

maar er blijken toch investeerders te zijn..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 14:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2022 om 14:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen.



Mimeirhel Benita, Lennard Hartjes, Sem Valk en Antoni Milambo kloppen aan de deur, maar voor ze eredivisie waardige spelers zijn duurt nog even denk juist dat ze veel kunnen leren van een Bazoer die rol had Fer ook al kon die het allemaal zelf niet meer belopen.


Benita (als rechtsback) en Valk komen mijns inziens tekort, Hartjes en Milambo kan je gerust speeltijd geven. Dat heeft de afgelopen voorbereiding wel uitgewezen. Deze spelers leren al van Aursnes en Toornstra, daarvoor is een Bazoer niet noodzakelijk. Bovendien leert het recente verleden ons dat dit soort jonge spelers veel sneller ontwikkelen als ze veel speeltijd krijgen. Bazoer zou dat juist blokkeren. We hebben al genoeg spelers met ervaring, we hebben vooral behoefte aan spelers met transferwaarde die nog significant beter kunnen worden. Kijk voor de grap op transfermarkt -een gedrocht van een website overigens en niet volledig representatief- maar we zijn nog niet eens de helft waard van een Ajax. Daar naartoe groeien zou prioriteit moeten hebben.

Ik verkondig bovenstaande transferstrategie (kort samengevat: inzetten op jeugd, gericht gescoute spelers met potentie en restwaarde, en qua ervaring alleen spelers met relevante internationale ervaring zoals van Persie, Gio en Kuyt) al sinds ik lid ben van het FN (volgens mij vanaf 2004 of iets dergelijks). Sindsdien (laten we het op 18 jaar houden) hebben we met het beleid dat afwijkt van mijn visie welgeteld 1 landskampioenschap gewonnen en nog geen hand vol bekers, we zijn financieel en sportief op afstand gezet door Ajax en PSV. Ik ben er heilig van overtuigd dat het halen van eredivisiespelers -hetgeen we in al die tijd hebben gedaan- een doodlopend spoor is. Ik vraag me sterk af waarom ik tot de minderheid behoor met deze opvatting, als je ziet hoe weinig succes wij hebben gehad.

Nu is Bazoer niet het meest geschikte voorbeeld om mijn punt te maken, want ik kan bij Bazoer nog wel zien waarom er interesse is getoond (Dirkteur geeft goede argumenten). Maar als je zo weinig middelen hebt als Feyenoord (overigens een gevolg van het inzetten op eredivisiespelers met weinig waarde, een spiraal naar beneden qua transferinkomsten), moet je prioriteiten stellen. De prioriteit op dit moment zou wat mij betreft moeten liggen op waarde creëren voor de toekomst, dus jongere spelers met restwaarde halen of kansen geven. Arne Slot zal het vervelend vinden, elke trainer lijkt bij ons graag ervaring te halen, maar voor de club is het de enige manier naar succes. Je hoeft simpelweg alleen maar het voorbeeld van Ajax te kijken (vreselijk dat zij het voorbeeld zijn), dat kopiëren is de enige weg naar succes voor ons.


Voor Hartjes en Milambo wordt het lastiger als voor Benita en Valk. Van middenvelders wordt heel veel gevraagd en omdat ze nog maar 18 of 19 zijn mogen ze al blij zijn met een invalbeurt. Benita en Valk kunnen makkelijker aan speeltijd komen omdat ze verdedigers zijn. Zie Geertruida, Karsdorp en Nieuwkoop die als rechtsback basisspeler werden. Alhoewel Nieuwkoop iets minder, maar hij is nu een gewaardeerde kracht bij het Belgische Union. Die club staat bovenaan in de Belgische competitie. Voor Valk zou het mooi zijn als hij speeltijd krijgt. Dat is goed voor het elftal. Een centrale verdediger uit de eigen jeugd is top.

 

+1/-0

Bon bini! :feyenoord is de beste keus die je kon maken grootste club van NL. :pul

 

+1/-0

Als het waar is dat Bazoer een meerjarig contract mondeling met Feyenoord overeen is gekomen zou dat toch geweldig zijn.
Een versterking en een speler erbij is heel belangrijk voor de club. :feyenoord :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 januari 2022 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 januari 2022 om 13:07:

Zou het geen ramp vinden als dit mislukt. Een prima voetballer, en op dit moment beter dan Veerman, maar volgens mij lopen er in buitenland genoeg van dit soort spelers rond met meer potentie en een aantrekkelijker prijskaartje. Daarnaast vind ik dat talenten als Hartjes, Dermane, Milambo, enz ook een kans moeten gaan krijgen. Wat mij betreft krijgt die jonge Zweedse rechtsbuiten prioriteit in dit transferwindow. Rechts voorin zijn we zwakker bezet mijns inziens.



Ik denk dat je nou wel een beetje je geluk gaat overschatten qua transfers. Deze transferwindow was echt uniek in de geschiedenis van Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. Dat we voor een prikkie Aursnes en Pedersen én Trauner hebben kunnen binnenhalen is een klein wondertje. Dat gaat je de komende 10 jaar geen 2 keer lukken. Bazoer is echt een buitenkansje , iets te duur maar ja ik zou het er voor over hebben. Echt een goede speler die zeer flexibel is qua posities en dat zou een enorm goede aanvulling zijn op onze toch al dunne selectie. Er gaan nog een hoop coronagevallen en blessures komen het komende half jaar en dan hebben we meer aan deze jongen dan aan een zweed van 4 miljoen die eerst nog de eredivisie moet leren kennen en waarvan niemand weet of die het niveau aan kan. Bij Bazoer heb je die garantie wel.


Mee eens wat Bazoer betreft. Hij geeft aan nu echt naar Feyenoord te willen. Ik denk/vermoed dat Slot voor hem 'n mooie, centrale positie voor ogen heeft. Ik denk namelijk dat hij volgend seizoen de vervanger van Til gaat worden, misschien met iets andere spelaccenten. Biedt hem ook 'n transferbonus aan want ook op 27 jarige leeftijd brengt 'n Bazoer in vorm tussen de € 5-10 miljoen op. Ik vind trouwens dat het wel de hoogste tijd wordt dat Arnesen wat spelers (1 of 2 Bijloo, Malacia, Kokcu, Sinisterra of Senesi) gaat verkopen voor zeg € 12,5/speler. En natuurlijk Bozenik voor € 2,5m ofzo

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 13 januari 2022 om 01:19:

Als het waar is dat Bazoer een meerjarig contract mondeling met Feyenoord overeen is gekomen zou dat toch geweldig zijn.
Een versterking en een speler erbij is heel belangrijk voor de club. :feyenoord :feyenoord



Feyenoord heeft gelukkig toch nog aantrekkingskracht, denk dat Slot hem overtuigd heeft. Slot weet wat hij wil :)

 

+1/-0

Slot is ook een trainer die goed met spelers overweg ken, is misschien nog de doorslag geweest dat Bazoer voor Feyenoord gekozen heeft, je hoort het ook van de spelers
Het is te hopen dat Slot nog een jaar of twee bij feyenoord blijft.

 

+1/-0

Ik vermoed komende dagen akkoord van de clubs. Daarbij de afspraak dat Bazoer zondag niet meer bij de selectie zit en dat die dan maandag Feyenoorder is. Dan zal die maandag/dinsdag aansluiten op 1908.

 

+1/-0

Het is weer traditie getrouw een grote soap. Waarom kan er nou nooit iets normaal gaan bij onze club? Een lege portemonnee, daar zal het wel aan liggen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer