Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

VI: Feyenoord meldt zich bij Vitesse voor Bazoer
vandaag, 17:25 644 reacties

Feyenoord maakt nu echt werk van Riechedly Bazoer. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij Vitesse om de 25-jarige middenvelder over te nemen, zo meldt Voetbal International.

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam weet te melden dat technisch directeur Frank Arnesen contact heeft opgenomen met Vitesse. De stadionclub is bereid ver te gaan voor Bazoer. Trainer Arne Slot is enthousiast over zijn kwaliteiten en wil graag met hem samenwerken.

Bazoer heeft al met Feyenoord gesproken en aangegeven open te staan voor een overstap van Vitesse naar Feyenoord. De middenvelder merkt zelf dat hij toe is aan een stap hogerop. De Arnhemmers verlangen een bedrag van rond de twee miljoen euro.

 

+1/-1

John de Jong zou Riechedly Bazoer graag naar PSV halen, zo stelt Valentijn Driessen. De technisch manager van de Eindhovenaren sprak ook met de entourage van de 25-jarige Vitessenaar, maar PSV besloot uiteindelijk om Joey Veerman weg te halen bij sc Heerenveen. Volgens Driessen heeft dat alles te maken met Roger Schmidt, die het niet ziet zitten in Bazoer.

PSV heeft nog altijd interesse, maar zal waarschijnlijk ook in de zomer niet toeslaan, weet Driessen. "John de Jong zou Bazoer er morgen bij willen halen, zeker omdat hij niet te veel kost", aldus de journalist. "Aan het eind van het seizoen is hij zelfs helemaal gratis, dus hij zou daarvoor groen licht geven. Alleen Schmidt ziet het veel minder zitten. En John de Jong ziet ook wel dat Bazoer een bepaald imago heeft, wat hij nu wel van zich af aan het schudden is. Maar het is wel een jongen die het wel even laat weten als hem iets niet bevalt. En daar is Schmidt niet echt van gediend."

Kapteijns zegt dat er bij Vitesse weinig aan te merken is op de houding van Bazoer. "Thomas Letsch is wel heel erg te spreken over de manier waarop hij de teleurstelling afgelopen zomer heeft verwerkt. Bazoer kon na een goed seizoen naar Olympique Marseille, maar uiteindelijk is dat niet rond gekomen. Hoe Bazoer zich daarin heeft opgesteld, in vergelijking met ploeggenoot Oussama Tannane, daar is veel tevredenheid over." Driessen denkt dat Bazoer beter past bij Letsch dan bij Schmdit. "Letsch is wel een communicator pur sang, en Schmidt is een veel minder goede communicator."

 

+1/-0

Als Slot en Arnesen met hem een goed plan hebben besproken lijkt hij mij wel gevoelig daarvoor is ook oranje weer in zicht denk ik. Bij De Boer was hij al een optie en zeker bij Louis.

 

+1/-0

Opvallend dat schmidt denkt dat veerman zoveel makkelijker is in de omgang dan Bazoer. Volgens mij is het precies andersom. Bazoer is een volwassen speler geworden die is niet meer die puber van vroeger, maar dat imago hou je altijd en dat is jammer voor die jongen. Veerman hing bij Heerenveen heel vaak de verwende sterspeler uit. Ik vraag me af wie de grotere ego heeft. Denk dat Bazoer grote stappen heeft gemaakt anders ga je echt niet kunnen werken onder een strenge Duitse trainer als Letsch, vraag dat maar aan Tannane.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 08 januari 2022 om 10:06:

Opvallend dat schmidt denkt dat veerman zoveel makkelijker is in de omgang dan Bazoer. Volgens mij is het precies andersom. Bazoer is een volwassen speler geworden die is niet meer die puber van vroeger, maar dat imago hou je altijd en dat is jammer voor die jongen. Veerman hing bij Heerenveen heel vaak de verwende sterspeler uit. Ik vraag me af wie de grotere ego heeft. Denk dat Bazoer grote stappen heeft gemaakt anders ga je echt niet kunnen werken onder een strenge Duitse trainer als Letsch, vraag dat maar aan Tannane.



Bazoer is vorig seizoen volgens mij nog om zijn gedrag uit de selectie gezet voor twee weken.

Voetbaltechnisch is die echt wel een meerwaarde, dat weten we al jaren, maar mentaal heeft die een issue.
Hij mag komen bewijzen dat het nu goed gaat, dat voordeel van de twijfel wil ik hem wel geven.
Het is geen Iatharen die ineens spoorloos verdwijnt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 08 januari 2022 om 11:57:


Bazoer is vorig seizoen volgens mij nog om zijn gedrag uit de selectie gezet voor twee weken.




Dat gebeurd nogal snel bij een Duitser als trainer :D

En kijk eens hoe die er mee om is gegaan? Volwassen vent als je het mij vraagt, ego opzij geschoven en daarna professioneel zijn best gedaan voor het team en de club. Dat is een jongen die goed in elkaar zit maar alleen een trainer heeft die goed en respectvol met hem communiceert en slot is er perfect voor.

Tannane en Ihattaren waren te gekrenkt en willen niet meer, die moeten nog groeien in hun ego beheersen. En voor Ihattaren geldt ook nog dat je vader verliezen kan zorgen dat je boos op de wereld wordt. Die heeft wat meer tijd nodig misschien want voordat gebeurde functioneerde hij prima. Dus ook die jongen geef ik nog niet op al is het wel een zwaarder geval. Maar we hebben ook nog probleemjongeren expert Pusic in huis.

 

+1/-0

ED: Bazoer en Doekhi niet serieus in beeld voor positie van centrale verdediger
Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad meldt dat Doekhi niet serieus in beeld is in Eindhoven. Datzelfde zou gelden voor Bazoer, die volgens Elfrink bij PSV niet in beeld is als centrale verdediger.

Het nieuws rond eventuele versterkingen zal zich de komende dagen als vanzelf verder gaan ontwikkelen. Vooralsnog lijkt het erop dat Roger Schmidt zich de komende dagen en weken eerst zal gaan richten op Jordan Teze en Armando Obispo als vervanger van de lang geblesseerde André Ramalho.

 

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

klopt ik haal het ook weg, want ik kan ook nergens een bevestiging vinden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 januari 2022 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 januari 2022 om 12:41:

klopt ik haal het ook weg, want ik kan ook nergens een bevestiging vinden



Dus je plaatst weer eens onzin?



nee want ik haalde dit van facebook, maar dit blijkt dus een loos gerucht. Niet gaan schelden, kerel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 januari 2022 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 januari 2022 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 januari 2022 om 12:41:

klopt ik haal het ook weg, want ik kan ook nergens een bevestiging vinden



Dus je plaatst weer eens onzin?



nee want ik haalde dit van facebook, maar dit blijkt dus een loos gerucht. Niet gaan schelden, kerel



Ik scheld niet, stel alleen een constatering.
Daarnaast is Facebook geen (betrouwbare) nieuwsbron...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 januari 2022 om 12:47:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 januari 2022 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 januari 2022 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 januari 2022 om 12:41:

klopt ik haal het ook weg, want ik kan ook nergens een bevestiging vinden



Dus je plaatst weer eens onzin?



nee want ik haalde dit van facebook, maar dit blijkt dus een loos gerucht. Niet gaan schelden, kerel



Ik scheld niet, stel alleen een constatering.
Daarnaast is Facebook geen (betrouwbare) nieuwsbron...




daar heb je een punt. Waarschijnlijk een lampie die mij dwars wilde zitten

 

+1/-0

ik verwacht, als ik alles zo lees, na zaterdag (Feyenoord - Vitesse) witte rook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 januari 2022 om 08:40:

ik verwacht, als ik alles zo lees, na zaterdag (Feyenoord - Vitesse) witte rook.



Zou mooi zijn, als er toch weer een speler bij komt, hopelijk kan hij zich waarmaken in het team.

 

+1/-0

Vernam deze namiddag dat 020 Bazoer opnieuw wil inlijven. Ik heb er geen bevestiging van gevonden. Zou vreemde kronkel zijn. Maar okay alles kan. Weet iemand er meer over ?

 

+1/-0

ach zowel 040 als 010 denken dat Feyenoord dan te sterk wordt??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 januari 2022 om 22:15:

ach zowel 040 als 010 denken dat Feyenoord dan te sterk wordt??



Dat zou best wel eens een gedachte bij hun kunnen zijn, met een extra goede speler erbij zou de kans om kampioen te worden best wel eens kunnen.

 

+1/-0

Spel is op de wagen! Vitesse vraagt 3 miljoen, Feyenoord biedt 1.5 dus ze zullen wel bij 2 mj. uitkomen

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer