Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 41 42 43 44 45

Tanane heeft een transferverzoek neergelegd bij Vitesse. Zou dat wat voor ons zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 23 juli 2021 om 10:53:

Tanane heeft een transferverzoek neergelegd bij Vitesse. Zou dat wat voor ons zijn?



Moet die niet eerst 10kg afvallen?

 

+2/-0

Misschien is dit een goede spits voor Feyenoord:
Naam: Juan Ignacio Ramirez Polero
Geboortedatum: 01/02/1997
Lengte-1.80
Nationaliteit: Uruguay
Positie: Centrumspits
Sterke Been: Rechtsbenig
Huidige Club: Liverpool FC Montevideo
Contract tot 31/12/2021
Geschatte Waarde:€ 2.50 miljoen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 17 augustus 2021 om 19:57:

Misschien is dit een goede spits voor Feyenoord:
Naam: Juan Ignacio Ramirez Polero
Geboortedatum: 01/02/1997
Lengte-1.80
Nationaliteit: Uruguay
Positie: Centrumspits
Sterke Been: Rechtsbenig
Huidige Club: Liverpool FC Montevideo
Contract tot 31/12/2021
Geschatte Waarde:€ 2.50 miljoen



Dan zou ik eigenlijk liever Augustin Alvarez zien uit Uruguay

Geb./leeftijd: 19 mei 2001 (20)
Nationaliteit: UruguayUruguay
Lengte: 1,80 m
Positie: Centrumspits
Contract tot: 30 jun. 2024
Act. international: UruguayUruguay O20

https://m.youtube.com/watch?v=_6hIJYMly_clink

 

+1/-0

Godverdegodver. De speler waar ik al twee jaar van roep dat ik hem bij ons wil zien


https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=392706link

Wel goed dat ze het dubbele moeten betalen van de prijs die ik een jaar terug hoorde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 22 augustus 2021 om 17:28:

Godverdegodver. De speler waar ik al twee jaar van roep dat ik hem bij ons wil zien


https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=392706link

Wel goed dat ze het dubbele moeten betalen van de prijs die ik een jaar terug hoorde.


Zonde inderdaad, voor ons was hij helaas al helemaal onbetaalbaar. Een ruwe diamant die ze in huis halen. Al vind ik hem wel een niveau minder dan Sulemana.

 

+1/-0

Mohamed Ihattaren moet echt vertrekken bij PSV

Mohamed Ihattaren moet vertrekken bij PSV. Trainer Roger Schmidt heeft na het gewonnen duel tegen FC Groningen nogmaals laten weten dat de 19-jarige speler na 1 september geen deel meer uitmaakt van de selectie van PSV.

Ihattaren heeft nog tot en met dinsdag om de club te verlaten.

Sinds eind juli mocht Ihattaren niet meer meetrainen met de selectie van het eerste elftal. Tot die straf werd besloten omdat hij zich volgens PSV niet aan bepaalde afspraken heeft gehouden.

PSV zet Mohamed Ihattaren uit de selectie
Ihattaren maakte in januari 2019 op 16-jarige leeftijd onder leiding van trainer Mark van Bommel zijn debuut. Hij was de op drie na jongste PSV-debutant ooit. Het seizoen daarna groeide de Utrechter uit tot vaste waarde.

Vanaf de zomer van 2020 ging het mis tussen Ihattaren en PSV. De zojuist begonnen trainer Roger Schmidt passeerde de speler voor de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Ihattaren had op trainingen niet de juiste instelling, oordeelde de coach. Het ging later dat seizoen nog een paar keer mis.

 

+1/-0

Als ik moet kiezen tussen Viergever en Ihattaren, is de keuze niet moeilijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 29 augustus 2021 om 07:28:

Als ik moet kiezen tussen Viergever en Ihattaren, is de keuze niet moeilijk.



Kiezen tussen een middenvrlder en een verdediger...???

Als je hem plat slaat: middenvelders genoeg en (ervaren)verdedigers te weinig.

Viergever is dus harder nodig, waar Ihattaren is een mooi extraatje.

Zo moet je er naar kijken.

Ihattaren is trouwens wat mij betreft zeker welkom, maar wel als er budget over is.

 

+2/-0

Laat Ihattaren eerst bij een kleinere club eens bewijzen dat het echt een goede voetballer is, vooral als het gaat om mentaliteit. Fc Groningen zou een goede club voor hem kunnen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 29 augustus 2021 om 07:28:

Als ik moet kiezen tussen Viergever en Ihattaren, is de keuze niet moeilijk.



Klopt, ik hoef ze geen van beide. Over het talent van Ihattaren is geen discussie maar wat er tussen zijn oren zit wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 29 augustus 2021 om 12:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 29 augustus 2021 om 07:28:

Als ik moet kiezen tussen Viergever en Ihattaren, is de keuze niet moeilijk.



Klopt, ik hoef ze geen van beide. Over het talent van Ihattaren is geen discussie maar wat er tussen zijn oren zit wel.



Dat laatste is iets waar ik bij Slot het gevoel heb dat hij wel er goed mee om kan gaan.
Je ziet ook de houding van Kokcü verbeteren en steeds beter gaan spelen.

 

+1/-0

Met de komst van Amad lijkt me Ihattaren uitgesloten.

 

+1/-0

Nou haal Ihattaren maar op dan. Of Barreal. Creativiteit en iemand met een actie kunnen we in elk geval goed gebruiken voorin.

 

+1/-0

Verdediger op alle punten in ongelijk gesteld
FC Volendam wint zaak-Van de Ven
Door MIKE VERWEIJ

Updated 44 min geleden
55 min geleden
in VOETBAL



ZEIST - Het contract van Micky van de Ven bij FC Volendam wordt niet ontbonden. Dat is de uitspraak van de Arbitragecommissie van de KNVB, die de club op alle punten in het gelijk stelde.

Van de Ven had wegens de kans op aanmerkelijke financiële en sportieve verbetering bij VFL Wolfsburg én vanwege een verstoorde arbeidsrelatie om ontbinding van zijn tot de zomer van 2023 lopende verbintenis gevraagd.

Maar voorzitter Van Mierlo en zijn commissieleden zagen daar geen enkele aanleiding toe. En dus speelt Van de Ven ook minimaal de komende vier maanden voor FC Volendam. Tenzij zijn zaakwaarnemer Mino Raiola erin slaagt Van de Ven nog voor 1 september naar een andere club te brengen. Dat zal dan wel tegen de voorwaarden van FC Volendam moeten zijn. De club liet de afgelopen dagen blijken een oplossing te willen vinden.

 

+1/-0

'Contractverlenging bij Arsenal vereist voor komst Nelson' (update)

Reiss Nelson (21) zal Feyenoord op huurbasis gaan versterken. De club is het met Arsenal en de speler eens geworden over een huur van één seizoen.

Dat meldde de Engelse journalist Chris Wheatley op Twitter. Feyenoord Transfermarkt retweette het bericht en lijkt het nieuws daarmee te onderschrijven. Het wachten is daarmee alleen nog op een bevestiging van de clubs zelf.

Frank Arnesen heeft snel moeten schakelen na het afketsen van de transfer van Amad Diallo. Het 19-jarige toptalent van Manchester United was al rond met Feyenoord, maar liep vervolgens op de training een ernstige blessure op. Daarop pakte de technisch directeur snel door en kwam hij uit bij Arsenal-aanvaller Nelson.

Update | Contractverlenging vereist voor komst Nelson
De komst van Nelson naar Feyenoord is nog niet helemaal zeker. Transferexpert Fabrizio Romano meldt inderdaad ook dat een akkoord tussen de clubs dichtbij is, maar Arsenal zal eerst zelf ook tot een overeenkomst moeten komen met de aanvaller. Nelson beschikt over een in 2023 aflopend contract, dat hij eerst zal moeten verlengen voor Arsenal hem op huurbasis laat vertrekken.

 

+1/-0

Heeft zojuist zijn contract met 1 jaar verlengd en kan dus richting Rotterdam gaan

 

+1/-0

Milad Mohammadi is transfervrij en een landgenoot van Alireza. Dat zou best nog wel eens een optie kunnen zijn om de linksachter positie te versterken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 01 september 2021 om 08:44:

Milad Mohammadi is transfervrij en een landgenoot van Alireza. Dat zou best nog wel eens een optie kunnen zijn om de linksachter positie te versterken.


enkel omdat zijn neefje hem pusht in een podcast uitzending

 

+1/-0

Dallinga zou in de belangstelling staan van AZ. D

at zou ik nou een speler vinden waar je als Feyenoord zijnde een 'gokje' mee zou moeten wagen. Is 21 en kan zich nog ontwikkelen, scoort werkelijk aan de lopende band en ik kan me niet voorstellen dat Excelsior miljoenen voor hem gaat vragen.

Desnoods leg je hem vast en verhuur je hem een jaar terug als Excelsior promoveert, of je verhuurt hem aan een andere club uit het rechterrijtje in de Eredivisie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord