Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 41 42 43 44 45

Dalibor Večerka 17 jaar, 185 cm, linker centrale verdediger uit Tjechië. Speelt al in de hoofdmacht van SFC Opava en kan je binnen halen voor nog geen 100000.
https://www.sfc.cz/hrac.asp?id=Dalibor-Vecerka-633&sezona=2018&kategorie=U15

Misschien het gokje waard?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 januari 2021 om 09:21:

Dalibor Večerka 17 jaar, 185 cm, linker centrale verdediger uit Tjechië. Speelt al in de hoofdmacht van SFC Opava en kan je binnen halen voor nog geen 100000.
https://www.sfc.cz/hrac.asp?id=Dalibor-Vecerka-633&sezona=2018&kategorie=U15

Misschien het gokje waard?



Ik ken deze speler niet. Misschien is het wat, maar met dat gokken moeten ze nu wel kappen. Kelly, Narsingh en nu die Pratto weer. Allemaal weggegooid geld. Fatsoenlijk scouten aub.

 

+1/-0

Jonge spelers scouten is goed, maar het ontwikkelen van de eigen jeugd minstens zo belangrijk. Je ziet het aan Geertruida, Malacia, Bijlow en Kokcu. Er komen ook wel talenten aan zoals 't Zand en Hall.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2021 om 10:11:

Jonge spelers scouten is goed, maar het ontwikkelen van de eigen jeugd minstens zo belangrijk. Je ziet het aan Geertruida, Malacia, Bijlow en Kokcu. Er komen ook wel talenten aan zoals 't Zand en Hall.



Je hebt moet een ruime selectie hebben en niet alleen die paar talenten die de jeugdopleiding voortbrengt. Hall is zwaar geblesseerd en we moeten maar afwachten hoe hij terugkomt.

Als je geen geld hebt om gearriveerde spelers te halen, dan moet je het op een andere manier doen. Kijk naar Bozenik die was nog niet eens klaar voor het grote werk en kostte je al 5 miljoen.
Als er geen extern geld komt, dan zal je het toch op die manier moeten gaan doen.

 

+1/-0

Ramesoe: Hendriks komt terug en dwingt nu al respect af bij NAC

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 januari 2021 om 11:31:

Ramesoe: Hendriks komt terug en dwingt nu al respect af bij NAC



Ja dat weet ik maar hij heeft pas 1 wedstrijd gespeeld voor NAC, dus dat is nog wat voorbarig. Ik hoop dat hij zo door gaat, maar wat concurrentie van buitenaf kan nooit geen kwaad.
Ik zou zeggen laat maar zien wie de beste is.

 

+1/-0

Zou Arnesen die Danilho Doekhi van Vitesse op de radar hebben? Grote sterke verdediger(1,90), 22 jaar, geboren Rotterdammer en heeft nog maar een contract tot 2022. Hij doet het erg goed bij Vitesse en is een van de dragende spelers. Zou best een leuke aanwinst voor het nieuwe Feyenoord van Slot kunnen zijn.

 

+2/-0

Geen PEC ZWOLLE voor Vente. Buytink van Vitesse wordt verhuurd aan Zwolle

 

+1/-0

Dan moet er toch een belletje bij Dylan gaan rinkelen?

 

+1/-0

Van de Ven heeft Raiola die gaat sowieso na dit seizoen naar de eredivisie is nu al tegoed voor de KKD en Slot lijkt me een prima trainer voor hem.

 

+1/-0

Aardig talent inderdaad.

 

+1/-0

Hopelijk houden ze dit talent ook in de gaten, hij is nu nog goedkoop op te pikken. Franco Orozco, Argentijn, links/rechtsbuiten, rechts, pas 19 geworden, wel klein 1,66 en speelt bij Club Atlético Lanús

https://www.fifa.com/u17worldcup/news/orozco-u17-world-cup-argentina-interview-3055860



 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 januari 2021 om 19:03:

Van de Ven heeft Raiola die gaat sowieso na dit seizoen naar de eredivisie is nu al tegoed voor de KKD en Slot lijkt me een prima trainer voor hem.


Zelfde zaakwaarnemer als Slot heeft

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 januari 2021 om 11:31:

Ramesoe: Hendriks komt terug en dwingt nu al respect af bij NAC


Met alle respect voor Hendriks, maar als ik dat vergelijk met een van de Ven dan zou ik ten alle tijden voor van der Ven gaan als Senesi verkocht wordt. Hendriks kan totaal niet tippen aan het voetballend vermogen van Van de Ven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 24 januari 2021 om 10:55:

Hopelijk houden ze dit talent ook in de gaten, hij is nu nog goedkoop op te pikken. Franco Orozco, Argentijn, links/rechtsbuiten, rechts, pas 19 geworden, wel klein 1,66 en speelt bij Club Atlético Lanús

https://www.fifa.com/u17worldcup/news/orozco-u17-world-cup-argentina-interview-3055860






Interessant talent, oogt snel en doelgericht. Aan de kleine kant wel, dat vind ik ook een nadeel bij die Baldé en Azarkan. Maar goed, in principe zou je niet heel groot hoeven zijn voor deze posities.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 januari 2021 om 09:21:

Dalibor Večerka 17 jaar, 185 cm, linker centrale verdediger uit Tjechië. Speelt al in de hoofdmacht van SFC Opava en kan je binnen halen voor nog geen 100000.
https://www.sfc.cz/hrac.asp?id=Dalibor-Vecerka-633&sezona=2018&kategorie=U15

Misschien het gokje waard?


Speelt voor zover ik kan zien bij een laagvlieger in Tsjechië, wat zijn z'n kwaliteiten?

 

+1/-0

Brobney = transfervrij komende zomer. Iets voor Feyenoord? Pratto en Nicolai zullen wel vertrekken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 03 februari 2021 om 18:15:

Brobney = transfervrij komende zomer. Iets voor Feyenoord? Pratto en Nicolai zullen wel vertrekken


Goede willem. Niet dat we kansrijk zijn, gezien zijn achtergrond en status, maar ik zou absoluut een poging wagen als ik Arnesen was. Datzelfde geldt ook voor de transfervrije Melayro Bogarde. Kans is minimaal, maar ik zou in elk geval even informeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 03 februari 2021 om 18:15:

Brobney = transfervrij komende zomer. Iets voor Feyenoord? Pratto en Nicolai zullen wel vertrekken


Zelfde zaakwaarnemer als onze trainer en veel meer kans op speeltijd bij ons. Tevens een veel groter talent dan onze jeugdige spitsen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord