Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 41 42 43 44 45

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 12:41:

Club Brugge trekt ook aan hem...., maar wie weet. Trouwens Denzel Hall staat ook te trappelen



Denzel Hall is er voorlopig nog langdurig uit en het is maar af te wachten hoe terugkomt na zijn blessure. Hij gaat natuurlijk de kans krijgen van Slot, maar we hebben twee rechtsbacks nodig. Ik verwacht dat Nieuwkoop vertrekt na dit seizoen en Geertruida zal wel naar het centrum verhuizen. Een rechtsback erbij is noodzaak.

 

+2/-0

je hebt gelijk, maar...Svenson is transfervrij

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 15:17:

je hebt gelijk, maar...Svenson is transfervrij



Dan zie ik toch liever Bogarde die heeft veel meer potentie dan Svenson en is ook transfervrij. Gaat je uiteindelijk een grotere transfersom voor zien.

Svenson is een redelijke back bij AZ, maar is niet geschikt voor het niveau waar je naar toe zou moeten willen. Ik zie die jongen eigenlijk ook eerder naar Engeland gaan.

 

+1/-0

Denk je dat er lijntjes lopen naar Bogarde??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 17:29:

Denk je dat er lijntjes lopen naar Bogarde??



Geen idee. Veel clubs willen hem hebben en ik zou altijd proberen een eigen talent terug te halen als Feyenoord zijnde. Goede talentvolle backs zijn schaars tegenwoordig. Er zijn de afgelopen jaren al genoeg talenten weggegaan door gebrek aan perspectief. Schotel die jongen voor dat Feyenoord de jeugd weer echt de kans gaat geven.

Het zou zo zonde zijn om zo'n jongen bijvoorbeeld te zien schitteren bij psv of ajax..

 

+1/-0

Dit keer zal dat gemakkelijker gaan omdat je een Slot hebt aangetrokken om de jeugd meer te laten ontwikkelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 januari 2021 om 01:32:

Dit keer zal dat gemakkelijker gaan omdat je een Slot hebt aangetrokken om de jeugd meer te laten ontwikkelen.



Dat is inderdaad al een voordeel, maar het moet ook echt beleid gaan worden. Dat we nog steeds niet in de keukendivisie spelen werkt voorlopig ook nog tegen ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 15:17:

je hebt gelijk, maar...Svenson is transfervrij



...Dus daar ga je dan flink tekengeld en navenant salaris voor betalen. Voor een back.

Het is mijn inziens een positie waar je nog altijd zo min mogelijk in moet investeren; laat een jeugdspeler doorstromen en zich op dat plekkie ontwikkelen. Voor Feyenoord is het afgelopen decennia de manier gebleken om jonge spelers aan het grote werk te laten ruiken.

De Vrij, Kongolo, Karsdorp, Martins Indi; allemaal spelers die van nature geen back waren maar wel op die positie hun kans kregen en zich doorontwikkeld hebben.

Dat 'trucje' opnieuw proberen uit te halen is mijn inziens beter beleid dan voor veel geld backs kopen of (transfervrij) vastleggen van buitenaf.

 

+1/-0

Nou ze lopen weer te slapen bij feyenoord zoals gebruikelijk...

Er was geen geld en nu huren we opeens een te dikke spits uit argentinie die hier eerst weer een half jaar moet wennen? Arnesen faalt in zijn transferbeleid!

Advocaat heeft gelijk eerst investeren in het eerste elftal! Dan waren we ook gewoon overwinterd in europa en had je geld opgeleverd. En met een bredere selectie had je ook op een hogere plek in de competitie gestaan. Advocaat perste er gewoon het maximale uit.

Arnesen moet niet ergens matige buitenlandse jeugd spelers vandaan halen... Dat kost je bakken met geld die je nooit meer terug ziet... We leiden best goeie spelers op. De uitdaging is ze behouden in de jeugdopleiding daar had je geld aan moeten besteden.

Hoe dan ook als je snel bent kan je nog wat repareren in het eerste elftal... Ik baal weer van die aanwinsten van niks... en dat een transfervrije janmaat al door ado is binnen gehengeld... Maar goed zucht...Je kan nog een hoop doen voor weinig geld.

En een hoop ballast in de selectie te gelde maken.

Verkoop verhuur: Van Beek, Vente, Wehrmann, Narsingh (kan je nog als rechts back proberen), Jorgensen (kan je nog als middenvelder proberen), Nieuwkoop (nog maar een 1 jarig contract), Johnston.
Verhuur: Botteghin, Bozenik, Conthe.
En probeer aub die kelly ergens te slijten!

Heb je genoeg salaris ruimte voor:

Transfervrije aanwinsten: Barazite, Assaidi.
Huur: Lens (of mss gratis over te nemen), Fosu-Mensah.
Terug halen: Burger

Transfervrije B keuzes om de selectie wat breder te maken: Emnes, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Kyle Ebecilio

Transfervrije 3de keuze: Drenthe, Lorenzo Ebecilio.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 januari 2021, 21:07:42.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 januari 2021 om 20:51:

Nou ze lopen weer te slapen bij feyenoord zoals gebruikelijk...

Er was geen geld en nu huren we opeens een te dikke spits uit argentinie die hier eerst weer een half jaar moet wennen? Arnesen faalt in zijn transferbeleid!

Advocaat heeft gelijk eerst investeren in het eerste elftal! Dan waren we ook gewoon overwinterd in europa en had je geld opgeleverd. En met een bredere selectie had je ook op een hogere plek in de competitie gestaan. Advocaat perste er gewoon het maximale uit.

Arnesen moet niet ergens matige buitenlandse jeugd spelers vandaan halen... Dat kost je bakken met geld die je nooit meer terug ziet... We leiden best goeie spelers op. De uitdaging is ze behouden in de jeugdopleiding daar had je geld aan moeten besteden.

Hoe dan ook als je snel bent kan je nog wat repareren in het eerste elftal... Ik baal weer van die aanwinsten van niks... en dat een transfervrije janmaat al door ado is binnen gehengeld... Maar goed zucht...Je kan nog een hoop doen voor weinig geld.

En een hoop ballast in de selectie te gelde maken.

Verkoop verhuur: Van Beek, Vente, Wehrmann, Narsingh (kan je nog als rechts back proberen), Jorgensen (kan je nog als middenvelder proberen), Nieuwkoop (nog maar een 1 jarig contract), Johnston.
Verhuur: Botteghin, Bozenik, Conthe.
En probeer aub die kelly ergens te slijten!

Heb je genoeg salaris ruimte voor:

Transfervrije aanwinsten: Barazite, Assaidi.
Huur: Lens (of mss gratis over te nemen), Fosu-Mensah.
Terug halen: Burger

Transfervrije B keuzes om de selectie wat breder te maken: Emnes, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Kyle Ebecilio

Transfervrije 3de keuze: Drenthe, Lorenzo Ebecilio.



Zo zo weer vrij gelaten? Dat gaat niet lang duren als je je posting gedrag niet aan gaat passen.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 12:41:

Club Brugge trekt ook aan hem...., maar wie weet. Trouwens Denzel Hall staat ook te trappelen



Heb zelf nog weinig van Denzel gezien, maar Arnesen ziet veel potentie in hem. Erg ongelukkig alleen dat hij zwaar geblesseerd raakte, maar beter nu als later in zijn carriere.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 januari 2021 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 januari 2021 om 20:51:

Nou ze lopen weer te slapen bij feyenoord zoals gebruikelijk...

Er was geen geld en nu huren we opeens een te dikke spits uit argentinie die hier eerst weer een half jaar moet wennen? Arnesen faalt in zijn transferbeleid!

Advocaat heeft gelijk eerst investeren in het eerste elftal! Dan waren we ook gewoon overwinterd in europa en had je geld opgeleverd. En met een bredere selectie had je ook op een hogere plek in de competitie gestaan. Advocaat perste er gewoon het maximale uit.

Arnesen moet niet ergens matige buitenlandse jeugd spelers vandaan halen... Dat kost je bakken met geld die je nooit meer terug ziet... We leiden best goeie spelers op. De uitdaging is ze behouden in de jeugdopleiding daar had je geld aan moeten besteden.

Hoe dan ook als je snel bent kan je nog wat repareren in het eerste elftal... Ik baal weer van die aanwinsten van niks... en dat een transfervrije janmaat al door ado is binnen gehengeld... Maar goed zucht...Je kan nog een hoop doen voor weinig geld.

En een hoop ballast in de selectie te gelde maken.

Verkoop verhuur: Van Beek, Vente, Wehrmann, Narsingh (kan je nog als rechts back proberen), Jorgensen (kan je nog als middenvelder proberen), Nieuwkoop (nog maar een 1 jarig contract), Johnston.
Verhuur: Botteghin, Bozenik, Conthe.
En probeer aub die kelly ergens te slijten!

Heb je genoeg salaris ruimte voor:

Transfervrije aanwinsten: Barazite, Assaidi.
Huur: Lens (of mss gratis over te nemen), Fosu-Mensah.
Terug halen: Burger

Transfervrije B keuzes om de selectie wat breder te maken: Emnes, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Kyle Ebecilio

Transfervrije 3de keuze: Drenthe, Lorenzo Ebecilio.



Zo zo weer vrij gelaten? Dat gaat niet lang duren als je je posting gedrag niet aan gaat passen.



:B

Barazite, Assaidi, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Drenthe, Ebecilio waar haal je het vandaan LOL. Opzich wel humor maar hij bedoelt het serieus.

 

+2/-0

@marc Acardipane

Zeker dat ik het serieus bedoel we hebben nu namelijk 9,9 miljoen uitgegeven aan spelers die ook niks toevoegen. Met deze transfervrije spelers kan je nu een half jaar kijken wie er een toevoeging is en door selecteren.

Op deze manier bleek fer ook een aanwinst.

Barazite omdat hij technisch is en eredivisie ervaring heeft is lang en kan een bal vasthouden. Zoe het zeker niet minder doen dan Pratto.
Assaidi is rechts op de flank 2 klassenbeer dan linssen.
Afellay is nog altijd beter dan de jeugd die we moeten inzetten als wehrmann en beter dan Diemers die geen handelingssnelheid heeft. Teixeira en kokcu zijn weer geblesseerd. Dus is Afellay een welkome aanvulling.
Emanuelson kan links back spelen en als verdedigende middenvelder daar hadden we problemen met de blessure van Fer en de blessures van haps en malacia.
Van der Wiel kan centraal spelen en als rechts back en vooral op rechts back hebben we nog altijd een probleem dus geef maar een kans. Trouwens Spajic, nieuwkoop, Botteghin lopen allemaal uit hun contract volgend seizoen. Dus heb je centraal op rechts en op de rechts back plek een probleem dus handig als je nu alvast test of spelers een aanwinst kunnen zijn op die positie voor volgend seizoen. Uiteraard was Janmaat beter geweest maar die speelt nu al weer bij ADO.
Drenthe kost niks en beter dan johnston op die positie en kan nog op het middenveld. Malacia of haps zijn namelijk nogal vaak niet beschikbaar.
Ebecilio had last van zijn voet maar is weer hersteld en was bij twente een prima middenvelder. We hebben nu namelijk helemaal niemand die een verdedigende middenvelder kan zijn als fer geblesseerd is. Toornstra op die positie is maar een lap middeltje.

Alle spelers die ik noem vind ik meer toevoegen dan de spelers die ik aangaf die weg mogen om salaris ruimte vrij te maken en kunnen zo zelfs nog wat transfer geld opbrengen.

En neem aan dat je mijn ander suggesties wel prima vind?
Als Lens, Fosu-Mensah, Burger, Emnes.

Ik wil je er op wijzen dat ik aan gaf dat je Bazoer en Tannane moest halen en dat zijn nu de ster spelers bij Vitesse en voor ons nu weer onbetaalbaar.

Geheid dat er tussen mijn genoemde spelers ook deze pareltjes zitten die nu vreselijk worden ondergewaardeerd.

Dit bericht is gewijzigd op 9 januari 2021, 18:41:18.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 januari 2021 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 januari 2021 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 januari 2021 om 20:51:

Nou ze lopen weer te slapen bij feyenoord zoals gebruikelijk...

Er was geen geld en nu huren we opeens een te dikke spits uit argentinie die hier eerst weer een half jaar moet wennen? Arnesen faalt in zijn transferbeleid!

Advocaat heeft gelijk eerst investeren in het eerste elftal! Dan waren we ook gewoon overwinterd in europa en had je geld opgeleverd. En met een bredere selectie had je ook op een hogere plek in de competitie gestaan. Advocaat perste er gewoon het maximale uit.

Arnesen moet niet ergens matige buitenlandse jeugd spelers vandaan halen... Dat kost je bakken met geld die je nooit meer terug ziet... We leiden best goeie spelers op. De uitdaging is ze behouden in de jeugdopleiding daar had je geld aan moeten besteden.

Hoe dan ook als je snel bent kan je nog wat repareren in het eerste elftal... Ik baal weer van die aanwinsten van niks... en dat een transfervrije janmaat al door ado is binnen gehengeld... Maar goed zucht...Je kan nog een hoop doen voor weinig geld.

En een hoop ballast in de selectie te gelde maken.

Verkoop verhuur: Van Beek, Vente, Wehrmann, Narsingh (kan je nog als rechts back proberen), Jorgensen (kan je nog als middenvelder proberen), Nieuwkoop (nog maar een 1 jarig contract), Johnston.
Verhuur: Botteghin, Bozenik, Conthe.
En probeer aub die kelly ergens te slijten!

Heb je genoeg salaris ruimte voor:

Transfervrije aanwinsten: Barazite, Assaidi.
Huur: Lens (of mss gratis over te nemen), Fosu-Mensah.
Terug halen: Burger

Transfervrije B keuzes om de selectie wat breder te maken: Emnes, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Kyle Ebecilio

Transfervrije 3de keuze: Drenthe, Lorenzo Ebecilio.



Zo zo weer vrij gelaten? Dat gaat niet lang duren als je je posting gedrag niet aan gaat passen.



:B

Barazite, Assaidi, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Drenthe, Ebecilio waar haal je het vandaan LOL. Opzich wel humor maar hij bedoelt het serieus.



Ik was die hele Barazite alweer vergeten, maar nu weet ik weer waarom:
open/sluit de onderstaande quote:

In de zomer van 2017 tekende Barazite een contract voor drie jaar bij Malatyaspor uit Turkije. In de zomer van 2018 ging hij in de Verenigde Arabische Emiraten spelen bij Al-Jazira Club. In juni 2019 ging Barazite naar het Thaise Buriram United. Medio 2020 werd zijn tot eind 2021 doorlopend contract ontbonden.



Assaidi die gozer is al sinds zomer 2019! werkeloos. Goh hoe zou dat toch komen. :D

Furby:
open/sluit de onderstaande quote:

In 2017 tekende Emanuelson een eenjarig contract bij FC Utrecht en keerde zodoende na zes jaar terug in de Eredivisie. Medio 2020 speelde hij een aantal wedstrijden op amateurbasis bij FC Utrecht. Op 30 oktober 2020 werd bekend gemaakt dat hij een nieuw contract had getekend tot 2023. Hierbij wordt per seizoen bekeken of hij als speler deel uitmaakt van de selectie.


Speelde dit seizoen maar liefst 1 keer!

v/d Wiel:
Traint dit seizoen mee bij RKC en er zit nog steeds geen contract voor hem in. Zelfs niet op amateurbasis. Oorzaak: al een jaar last van paniekaanvallen.

Drenthe:
Heeft een bewogen jaar achter de rug speelde eerst bij de amateurs, daarna failliet verklaart en nu heeft hij een nieuw avontuur in Spanje in de 4e divisie geloof ik. Ze waren ons helaas net voor ;)
open/sluit de onderstaande quote:

Tijdens zijn eerste training bij de Zuid-Spaanse club viel op dat Drenthe een behoorlijk buikje had. "Ik eet altijd veel met Kerstmis. Mijn tantes koken heerlijk, hoe kan ik dan niet veel eten?", zei de Rotterdammer.



Ebicilio:
Aparte carriere heeft deze knul of eerlijk gezegd geen carriere meer. Dit voorheen zo veelbelovende talent heeft de afgelopen jaren bij de volgende teams gezeten: Twente, werkeloos, Jong NEC, alweer werkeloos, Jong Ado, Excelsior en daarna je raad het al werkeloos.
Typisch voorbeeld Hoe vergooi ik mijn carriere.

Affelay:
Zijn verhaal is geloof ik onderhand wel bekend heeft in vier seizoen maar liefst 23 wedstrijden gespeelt en zit nu al sinds juli thuis op de bank. Hij snabbelt afentoe bij als voetbalanalist bij de NOS.

Emnes:
Nu vraagt een ieder zich af wie? Verder totaal onrelevante voetballer.Zit trouwens al sinds november 2019 thuis op de bank.

Yup FON1 snapt echt geen klote van voetbal.

 

+3/-0

De toekomst van Michel Vlap (23) bij Anderlecht hangt aan een zijden draadje.

Het is geen geheim dat Vincent Kompany geen grote fan is van Michel Vlap. Vince The Prince wil dat zijn spelers intensiteit, nederigheid en werklust tonen. De Nederlandse nummer 10 schiet tekort op minstens twee van die drie facetten. Het is hem al vaker gezegd dat hij scherper moet zijn, positiever ook, assertiever op het oefenveld…Bekvechten om een penalty, beelden van een geslaagde vrije trap op training op social media posten, mokken bij wissels…Dat draagt niet bij aan zijn al wankele imago.

Anderlecht kocht Michel Vlap in 2019 voor 7 miljoen euro van Heerenveen. Het was een transfer op voorspraak van toenmalig sportief directeur Frank Arnesen, maar Kompany gaf wel zijn fiat. Akkoord, hij moest overtuigd worden, maar zijn goedkeuring volgde wel. Nu schrijft hij de Fries precies af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 januari 2021 om 22:55:

De toekomst van Michel Vlap (23) bij Anderlecht hangt aan een zijden draadje.

Het is geen geheim dat Vincent Kompany geen grote fan is van Michel Vlap. Vince The Prince wil dat zijn spelers intensiteit, nederigheid en werklust tonen. De Nederlandse nummer 10 schiet tekort op minstens twee van die drie facetten. Het is hem al vaker gezegd dat hij scherper moet zijn, positiever ook, assertiever op het oefenveld…Bekvechten om een penalty, beelden van een geslaagde vrije trap op training op social media posten, mokken bij wissels…Dat draagt niet bij aan zijn al wankele imago.

Anderlecht kocht Michel Vlap in 2019 voor 7 miljoen euro van Heerenveen. Het was een transfer op voorspraak van toenmalig sportief directeur Frank Arnesen, maar Kompany gaf wel zijn fiat. Akkoord, hij moest overtuigd worden, maar zijn goedkeuring volgde wel. Nu schrijft hij de Fries precies af.



Het blijft een interessante speler, maar meer dan 3 miljoen is hij niet waard. Ik zou deze jongen eerst huren met een optie tot koop, dan zit je er niet gelijk aan vast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 januari 2021 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 januari 2021 om 20:51:

Nou ze lopen weer te slapen bij feyenoord zoals gebruikelijk...

Er was geen geld en nu huren we opeens een te dikke spits uit argentinie die hier eerst weer een half jaar moet wennen? Arnesen faalt in zijn transferbeleid!

Advocaat heeft gelijk eerst investeren in het eerste elftal! Dan waren we ook gewoon overwinterd in europa en had je geld opgeleverd. En met een bredere selectie had je ook op een hogere plek in de competitie gestaan. Advocaat perste er gewoon het maximale uit.

Arnesen moet niet ergens matige buitenlandse jeugd spelers vandaan halen... Dat kost je bakken met geld die je nooit meer terug ziet... We leiden best goeie spelers op. De uitdaging is ze behouden in de jeugdopleiding daar had je geld aan moeten besteden.

Hoe dan ook als je snel bent kan je nog wat repareren in het eerste elftal... Ik baal weer van die aanwinsten van niks... en dat een transfervrije janmaat al door ado is binnen gehengeld... Maar goed zucht...Je kan nog een hoop doen voor weinig geld.

En een hoop ballast in de selectie te gelde maken.

Verkoop verhuur: Van Beek, Vente, Wehrmann, Narsingh (kan je nog als rechts back proberen), Jorgensen (kan je nog als middenvelder proberen), Nieuwkoop (nog maar een 1 jarig contract), Johnston.
Verhuur: Botteghin, Bozenik, Conthe.
En probeer aub die kelly ergens te slijten!

Heb je genoeg salaris ruimte voor:

Transfervrije aanwinsten: Barazite, Assaidi.
Huur: Lens (of mss gratis over te nemen), Fosu-Mensah.
Terug halen: Burger

Transfervrije B keuzes om de selectie wat breder te maken: Emnes, Afellay, Emanuelson, Van der Wiel, Kyle Ebecilio

Transfervrije 3de keuze: Drenthe, Lorenzo Ebecilio.



Zo zo weer vrij gelaten? Dat gaat niet lang duren als je je posting gedrag niet aan gaat passen.

.
Het is gelukkig al weer voorbij .
Ik weet niet wat hij gezegt heeft ,maar die gozer is volgens mij gewoon hier om te vervelen .
Als je aan anderen moet vragen (als feyenoorder) ,hoe het zit met blessures etc !?.
Hij is er gewoon op uit om mensen te irriteren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 januari 2021 om 21:07:
Drenthe:
Heeft een bewogen jaar achter de rug speelde eerst bij de amateurs, daarna failliet verklaart en nu heeft hij een nieuw avontuur in Spanje in de 4e divisie geloof ik. Ze waren ons helaas net voor ;)
open/sluit de onderstaande quote:

Tijdens zijn eerste training bij de Zuid-Spaanse club viel op dat Drenthe een behoorlijk buikje had. "Ik eet altijd veel met Kerstmis. Mijn tantes koken heerlijk, hoe kan ik dan niet veel eten?", zei de Rotterdammer.




Toen hij in Engeland zat vloog hij toch geregeld heen en weer vanwege het eten van zijn tantes? Die moet wel wat kunnen in de keuken. Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden. :B

 

+1/-0

Gisteren opperde iemand om Brobbey van hunnie te halen. Is een van de grootste aanvallende talenten van ons land en transfervrij. Verder zit hij bij dezelfde zaakwaarnemer als onze trainer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 11 januari 2021 om 11:33:

Gisteren opperde iemand om Brobbey van hunnie te halen. Is een van de grootste aanvallende talenten van ons land en transfervrij. Verder zit hij bij dezelfde zaakwaarnemer als onze trainer



Dat zou een prima zet zijn bij ons komt zo'n talent veel eerder aan spelen toe.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord