Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 47 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 43 44 45 46 47

Een echte linksbuiten kan de selectie goed gebruiken.

+1/-0

Sidney van Hooijdonk geen optie om te proberen in de spits? Zijn relatie met Steijn bij NAC lijkt enorm verzuurd te zijn en lijkt me niet dat die veel moet kosten.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haudmare schreef op 12 december 2020 om 13:01:

Sidney van Hooijdonk geen optie om te proberen in de spits? Zijn relatie met Steijn bij NAC lijkt enorm verzuurd te zijn en lijkt me niet dat die veel moet kosten.

Die gozer kan er echt helemaal niks van. Kijk eens een hele wedstrijd van die gozer, de tranen springen uit je ogen.

+1/-0

Ramesoe schreef op 12 december 2020 om 18:14:

Haudmare schreef op 12 december 2020 om 13:01:

Die gozer kan er echt helemaal niks van. Kijk eens een hele wedstrijd van die gozer, de tranen springen uit je ogen.

We zijn het niet vaak eens, maar kerstwonderen bestaan ;)

+1/-0

Totaal geen techniek voor de kleine ruimte.

+1/-0

Haaland heeft heel veel techniek knul, ook in de kleine ruimte, wel opletten.

+1/-0

Larsen is niet goed genoeg, we hebben trouwens zo'n zelfde type spits lopen met Bozenik.

+1/-0

Bartol Barišić een jonge Kroatische spits van Dinamo Zagreb veel belovend talent en nu nog voor een prikkie te halen. Type Lewandowski

+1/-0

Ramesoe schreef op 27 december 2020 om 20:33:

Bartol Barišić een jonge Kroatische spits van Dinamo Zagreb veel belovend talent en nu nog voor een prikkie te halen. Type Lewandowski

geef dat even door aan Arnesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 28 december 2020 om 07:40:

Ramesoe schreef op 27 december 2020 om 20:33:

geef dat even door aan Arnesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik mag aannemen dat ze hem wel kennen, het is een jeugdinternational van Kroatië.
Het is er een voor de toekomst, hij wordt 1 januari pas 18. Zo'n jongen pik je nu op voor onder de miljoen, er zijn nog wel meer van dit soort talenten.

+2/-0

Dit soort spelers is interessant. Jong. Er zit rek in. Restwaarde.

+1/-0

Melayro Bogarde is aan het eind van dit seizoen transfervrij en is een prima rechtsback. Het zou een echte aanwinst zijn, maar ik weet niet of er nog oud zeer is bij de club over zijn vertrek op 16-jarige leeftijd.

Ik zou over dit soort sentimenten heen stappen en hem gewoon proberen aan te trekken.

+1/-0

Club Brugge trekt ook aan hem...., maar wie weet. Trouwens Denzel Hall staat ook te trappelen

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 12:41:

Club Brugge trekt ook aan hem...., maar wie weet. Trouwens Denzel Hall staat ook te trappelen

Denzel Hall is er voorlopig nog langdurig uit en het is maar af te wachten hoe terugkomt na zijn blessure. Hij gaat natuurlijk de kans krijgen van Slot, maar we hebben twee rechtsbacks nodig. Ik verwacht dat Nieuwkoop vertrekt na dit seizoen en Geertruida zal wel naar het centrum verhuizen. Een rechtsback erbij is noodzaak.

+2/-0

je hebt gelijk, maar...Svenson is transfervrij

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 15:17:

je hebt gelijk, maar...Svenson is transfervrij

Dan zie ik toch liever Bogarde die heeft veel meer potentie dan Svenson en is ook transfervrij. Gaat je uiteindelijk een grotere transfersom voor zien.

Svenson is een redelijke back bij AZ, maar is niet geschikt voor het niveau waar je naar toe zou moeten willen. Ik zie die jongen eigenlijk ook eerder naar Engeland gaan.

+1/-0

Denk je dat er lijntjes lopen naar Bogarde??

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 05 januari 2021 om 17:29:

Denk je dat er lijntjes lopen naar Bogarde??

Geen idee. Veel clubs willen hem hebben en ik zou altijd proberen een eigen talent terug te halen als Feyenoord zijnde. Goede talentvolle backs zijn schaars tegenwoordig. Er zijn de afgelopen jaren al genoeg talenten weggegaan door gebrek aan perspectief. Schotel die jongen voor dat Feyenoord de jeugd weer echt de kans gaat geven.

Het zou zo zonde zijn om zo'n jongen bijvoorbeeld te zien schitteren bij psv of ajax..

+1/-0

Dit keer zal dat gemakkelijker gaan omdat je een Slot hebt aangetrokken om de jeugd meer te laten ontwikkelen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 47 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 43 44 45 46 47

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord