Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Welke spelers moeten weg?

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik heb mijn lijstje al klaar Sjaak :B

Weg: Baco, Botje, Nieuwkoop, Ayoub, Tapia.

Verhuren: Vente

 

+1/-0

Weg: van der Heijden, van Beek, Nieuwkoop, Verdonk, Tapia, Ayoub, Larsson, Hansson en Vente (evt verhuur). In principe Botteghin ook als je iets beters kan halen.

Maar van dit lijstje zullen er misschien twee of drie vertrekken hooguit. Helaas.

 

+1/-0

Verkoop: Baco, Botteghin, Hansson, Vermeer, Ayoub, Verdonk,

Verhuur: Vente, Summerville, Wehrmann, El Bouchataoui

 

+1/-0

Onbetrouwbaar gerucht: Ayoub zou naar Kayserispor in Turkije kunnen voor 3,5 miljoen. [Feyenoordnation Instagram] Zou als het klopt een uitstekende deal zijn.

 

+2/-0

Botteghin nog maar even houden. Met snelle verdedigers naast zich is dat echt nog een prima speler.

Baco wil graag weg, aan meewerken,

Van Beek en Tapia in ieder geval wegdoen, Ayoub ook verpatsen voor ieder aannemelijk bod en Larsson zou ik mogelijk ook verkopen bij een goed bod, alternatieven zat.

Vente mist echt ieder talent, die kan je ook zo wegdoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 augustus 2019 om 21:16:

Onbetrouwbaar gerucht: Ayoub zou naar Kayserispor in Turkije kunnen voor 3,5 miljoen. [Feyenoordnation Instagram] Zou als het klopt een uitstekende deal zijn.



Zou het niet doen. Kunnen we nog hard genoeg gebruiken, zeker met al die blessures.

 

+1/-0

Haha, als je 3,5M voor die ongemotiveerde, structureel niet fit te krijgen pingelaar kunt krijgen, dan moet je die centen gewoon in je zak steken. Burger leeft tenminste wel voor z'n sport.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FRjack schreef op 07 augustus 2019 om 23:58:

Haha, als je 3,5M voor die ongemotiveerde, structureel niet fit te krijgen pingelaar kunt krijgen, dan moet je die centen gewoon in je zak steken. Burger leeft tenminste wel voor z'n sport.



Hoe weet je dat hij niet voor z'n sport leeft? Hij heeft nog nooit een kans gekregen, ik zou hem die wel eens willen zien krijgen. Niet iedereen hoeft te excelleren op de training, sommigen hebben wedstrijden nodig om zich op te laden. Makaay en Romario zijn, hoewel natuurlijk een klasse apart tov Ayoub, goede voorbeelden.

Burger moet zeker de kans krijgen, maar om al onze hoop nu op een 18 jarig talent te storten die nog geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten lijkt me ook geen goed beleid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 07 augustus 2019 om 12:51:

Weg: van der Heijden, van Beek, Nieuwkoop, Verdonk, Tapia, Ayoub, Larsson, Hansson en Vente (evt verhuur). In principe Botteghin ook als je iets beters kan halen.

Maar van dit lijstje zullen er misschien twee of drie vertrekken hooguit. Helaas.



Waarom Larsson weg doen,die wordt nog wel beter dit jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 07 augustus 2019 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 augustus 2019 om 21:16:

Onbetrouwbaar gerucht: Ayoub zou naar Kayserispor in Turkije kunnen voor 3,5 miljoen. [Feyenoordnation Instagram] Zou als het klopt een uitstekende deal zijn.



Zou het niet doen. Kunnen we nog hard genoeg gebruiken, zeker met al die blessures.



Maar we stikken van de middenvelders joh. Kelly, Toornstra, Burger, Fer, Tapia, Kokcu en evt Berghuis...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

gilly1973 schreef op 08 augustus 2019 om 07:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 07 augustus 2019 om 12:51:

Weg: van der Heijden, van Beek, Nieuwkoop, Verdonk, Tapia, Ayoub, Larsson, Hansson en Vente (evt verhuur). In principe Botteghin ook als je iets beters kan halen.

Maar van dit lijstje zullen er misschien twee of drie vertrekken hooguit. Helaas.



Waarom Larsson weg doen,die wordt nog wel beter dit jaar.



Ik vind Larsson een middelmatige en labiele speler zonder snelheid, explosiviteit, en diepte in z'n spel. Daarnaast ben ik niet gecharmeerd van z'n mentaliteit bij omschakelen en ik vind z'n technische vaardigheden ondermaats. Hij heeft genoeg kansen gehad, maar hij lijkt zich totaal niet verder te ontwikkelen bij Feyenoord. Ik zie het meer zitten in Sinisterra en Azarkan, die wel over genoemde kwaliteiten lijken te beschikken. Als je een leuk bedrag voor Larsson kan vangen zou ik dat direct doen.

 

+2/-0

Plausibele onderbouwing.

 

+1/-0

Idd prima is toch altijd geblesseerd

 

+1/-0

Helemaal mee eens. Al zou voor mij Larsson -ook met deze beredenering- eerder passen in een topic "Welke spelers mogen weg".

 

+1/-0

Larsson - potentieel geweldige voetballer maar mentaal niet sterk genoeg (ook reacties oud trainers zeggen genoeg). Helaas een kutje!
VD Heijden - mits we een degelijke vervanger hebben. Tot nu toe is die er niet.
Ayoub - overbodig en komt te kort
Nieuwkoop - nooit fit
Vente - komt te kort
Van Beek - mag eens in een ander shirt over zijn eigen benen struikelen

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 14 augustus 2019 om 10:46:

Larsson - potentieel geweldige voetballer maar mentaal niet sterk genoeg (ook reacties oud trainers zeggen genoeg). Helaas een kutje!
VD Heijden - mits we een degelijke vervanger hebben. Tot nu toe is die er niet.
Ayoub - overbodig en komt te kort
Nieuwkoop - nooit fit
Vente - komt te kort
Van Beek - mag eens in een ander shirt over zijn eigen benen struikelen



Mee eens. Mogen allemaal vertrekken wat mij betreft. Hansson mag hier ook bij al wordt de spoeling op links dan wellicht iets te dun. Zie graag nog wel een verdediger en een spits komen.

El Bouchataoui lekker verhuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 14 augustus 2019 om 10:46:

Larsson - potentieel geweldige voetballer maar mentaal niet sterk genoeg (ook reacties oud trainers zeggen genoeg). Helaas een kutje!
VD Heijden - mits we een degelijke vervanger hebben. Tot nu toe is die er niet.
Ayoub - overbodig en komt te kort
Nieuwkoop - nooit fit
Vente - komt te kort
Van Beek - mag eens in een ander shirt over zijn eigen benen struikelen




Ik mis Botteghin. Is ook over + sluiten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2019 om 12:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 14 augustus 2019 om 10:46:

Larsson - potentieel geweldige voetballer maar mentaal niet sterk genoeg (ook reacties oud trainers zeggen genoeg). Helaas een kutje!
VD Heijden - mits we een degelijke vervanger hebben. Tot nu toe is die er niet.
Ayoub - overbodig en komt te kort
Nieuwkoop - nooit fit
Vente - komt te kort
Van Beek - mag eens in een ander shirt over zijn eigen benen struikelen




Ik mis Botteghin. Is ook over + sluiten

Geen vervanger voor in beeld en kan heel nuttig zijn als er een goede snelle cv naast hem staat.

 

+1/-0

Lé is RCV dacht ik? En Sensi?( maar ja die is er (nog) niet

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 augustus 2019 om 12:46:

Lé is RCV dacht ik? En Sensi?( maar ja die is er (nog) niet


een jaar basis als rechtsback en verder alleen maar bankzitter. Geloof er totaal niet in en een vaste waarde wegdoen voor een huurling die jaartje blijft snap ik niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Welke spelers moeten weg?