Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Neraysho Kasanwirjo

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ze zullen van de zomer terugkeren bij Zeroukki als Kökçü vertrekt. Denk ik.

Voor nu komt er niets meer bij verwacht ik, wellicht een buitenkansje.

Maar misschien moet je ook Zeroukki laten lopen. Je hebt nu Wieffer, en Hartjes ontwikkelt zich behoorlijk in Limburg.

Dit bericht is gewijzigd op 23 januari 2023, 09:40:19.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 januari 2023 om 09:30:

Ze zullen van de zomer terugkeren bij Zeroukki als Kökçü vertrekt. Denk ik.

Voor nu komt er niets meer bij verwacht ik, wellicht een buitenkansje.

Maar misschien moet je ook Zeroukki laten lopen. Je hebt nu Wieffer, en Hartjes ontwikkelt zich behoorlijk in Limburg.



Hoe zie je dat voor je? Zerrouki op 8? Daar mist hij toch wel de kwaliteiten voor vind ik. Wieffer zou het misschien wel kunnen, met Zerrouki dan op 6. Kan een mogelijkheid zijn. Timber kan het misschien, met Zerrouki op 6. Maar ik zou dan eerder voor een Branco van den Boomen gaan op de positie van Kökçü. Die heeft meer relevante ervaring dan Zerrouki en is wat creatiever. Bovendien ook goedkoper dan Zerrouki.

Hartjes zou ik vergeten, komt helaas tekort vooralsnog. Die zou er goed aan doen een tussenstap te maken in de eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 januari 2023 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 januari 2023 om 09:30:

Ze zullen van de zomer terugkeren bij Zeroukki als Kökçü vertrekt. Denk ik.

Voor nu komt er niets meer bij verwacht ik, wellicht een buitenkansje.

Maar misschien moet je ook Zeroukki laten lopen. Je hebt nu Wieffer, en Hartjes ontwikkelt zich behoorlijk in Limburg.



Hoe zie je dat voor je? Zerrouki op 8? Daar mist hij toch wel de kwaliteiten voor vind ik. Wieffer zou het misschien wel kunnen, met Zerrouki dan op 6. Kan een mogelijkheid zijn. Timber kan het misschien, met Zerrouki op 6. Maar ik zou dan eerder voor een Branco van den Boomen gaan op de positie van Kökçü. Die heeft meer relevante ervaring dan Zerrouki en is wat creatiever. Bovendien ook goedkoper dan Zerrouki.

Hartjes zou ik vergeten, komt helaas tekort vooralsnog. Die zou er goed aan doen een tussenstap te maken in de eredivisie.



Als Kökçü vertrekt en Feyenoord haalt Zeroukki, vraagt dat om een andere invulling van je middenveld. Het zijn geen vergelijkbare spelers. Ik verwacht ook dat Szymański vertrekt (ik heb begrepen dat zijn transfersom van 10M te hoog is voor Feyenoord), dus op het middenveld moet er sowieso nog wat bij.

Met Timber, Wieffer en Zeroukki zou je op de meer controlerende posities (6/8) redelijk bezet zijn. 1 á 2 spelers die een meer offensieve rol (8/10) kunnen vervullen op het middenveld, en ik denk dat je redelijk rond bent.

Zou bedoel ik het meer.

Hartjes zou je er bij kunnen houden voor 'erachter', en hem speeltijd geven in wedstrijden waar de buit binnen is of de tegenstander niet zo goed. Dan kan hij stappen maken. Of inderdaad verhuren aan een ploeg in de Eredivisie. Hij houdt zich goed staande bij Roda dit jaar, misschien is dat wel een goede stap.

Milambo en Kleijn komen er ook nog aan, al zijn die nog écht jong. Het kan hard gaan. Hoe vaak was Wieffer voor gisteren gestart?

 

+1/-0

 

+1/-0

Kasanwirjo kan woensdagavond zijn debuut maken voor Feyenoord. De winterse aanwinst, die maandag zijn handtekening zette onder een contract tot 2027 in De Kuip, is speelgerechtigd, waardoor hij inzetbaar is in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. in speelronde achttien van de Eredivisie.

Dat betekent een optie extra voor Arne Slot, die toch al een vrijwel complete selectie tot zijn beschikking heeft voor de midweekse thuiswedstrijd.

 

+1/-0

Zoals Gijppie zou zeggen hij is wel op de brommer en tweebenig.

 

+1/-0

Hoe gaat het met hem??

 

+1/-0

Nadat hij FC Groningen had verlaten voor Feyenoord, galmden er geluiden na dat Kasanwirjo een lastige jongen was om mee te werken.

De voormalige Ajacied zou volgens de geruchten een moeilijke jongen zijn geweest, maar feit is, is dat de mandekker vrijwel alles speelde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 19:30:

Hoe gaat het met hem??



Voor de basis is hij niet gehaald maar hij zit wel steeds bij de selectie. Dat zegt iig dat ze tevreden over hem zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 20:30:

Nadat hij FC Groningen had verlaten voor Feyenoord, galmden er geluiden na dat Kasanwirjo een lastige jongen was om mee te werken.

De voormalige Ajacied zou volgens de geruchten een moeilijke jongen zijn geweest, maar feit is, is dat de mandekker vrijwel alles speelde.


Hebben wij niet een Pusic, met ervaring van begeleiden van moeilijk opvoedbare jongeren (Harreveld)?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 28 februari 2023 om 00:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 20:30:

Nadat hij FC Groningen had verlaten voor Feyenoord, galmden er geluiden na dat Kasanwirjo een lastige jongen was om mee te werken.

De voormalige Ajacied zou volgens de geruchten een moeilijke jongen zijn geweest, maar feit is, is dat de mandekker vrijwel alles speelde.


Hebben wij niet een Pusic, met ervaring van begeleiden van moeilijk opvoedbare jongeren (Harreveld)?



Ja komt goed moeilijke jongens zijn als je ze in het gareel krijgt wel vaak de leukste voetballers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 27 februari 2023 om 22:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 19:30:

Hoe gaat het met hem??



Voor de basis is hij niet gehaald maar hij zit wel steeds bij de selectie. Dat zegt iig dat ze tevreden over hem zijn.



Met Geertruida en Pedersen in vorm is het ook lastig al zou hij ook als CVM kunnen.

 

+1/-0

Kasanwirjo het is gehaald voor de (nabije) toekomst. Op het moment van zijn komst was een breedte-versterking broodnodig in zowel de verdediging als op het middenveld. Hij kon daar in geval van nood spelen. Nu de spoeling weer iets minder dun is, kan hij mooi wennen aan de intensiteit en het niveau van Feyenoord. Dan kan hij er volgend seizoen tijdens de voorbereiding direct staan.

 

+1/-0

Verrassend zijn debuut!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 maart 2023 om 21:25:

Verrassend zijn debuut!


Hij was toch al eerder ingevallen?

 

+1/-0

Allememaggies wat viel hij slecht en dom in.

 

+1/-0

Indeed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 02 maart 2023 om 10:34:

Allememaggies wat viel hij slecht en dom in.



Lag ook aan zijn tegenstander Sahraoui best een aardig spelertje. Overigens terecht geen penalty al vond die commentaar dat wel.

Dit bericht is gewijzigd op 2 maart 2023, 14:39:29.

 

+1/-0

Lijkt ook meer gehaald om maar wat te halen.

 

+1/-0

Laten we hem de tijd gunnen om ingespeeld te raken. Ben wel verbaasd dat hij mocht invallen. Zo vroeg! Bullaude had ik eerder verwacht.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Neraysho Kasanwirjo