Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Van der Vaart moeten ze per direct ontslaan als analist. Hij was nogal lovend over Timber, maar op basis waar van? Alles gaat bij hem in 1 tempo, totaal geen snelheid. Alles wat een voetballer moet hebben heeft Timber niet. Slot zei vorige week dat Feyenoord erg goed is als ze de bal niet hebben. Dat klopt. Maar ze moeten ook goed worden als ze de bal wel hebben.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 30 januari 2023 om 09:06:
Van der Vaart moeten ze per direct ontslaan als analist. Hij was nogal lovend over Timber, maar op basis waar van? Alles gaat bij hem in 1 tempo, totaal geen snelheid. Alles wat een voetballer moet hebben heeft Timber niet. Slot zei vorige week dat Feyenoord erg goed is als ze de bal niet hebben. Dat klopt. Maar ze moeten ook goed worden als ze de bal wel hebben.
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 januari 2023 om 00:56:
Timber op de positie van Szymanski zag er goed uit wel voor herhaling vatbaar kan Wieffer ook blijven staan. Szymanski kan ook naar de vleugels.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.879
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 24 februari 2023 om 11:19:
Knieblessure zal hierdoor naar verwachting geruime tijd niet in actie kunnen komen.
Nou daar zijn we mooi klaar mee, heb je niet echt een vervanger voor.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Ontzettend vervelend voor deze jongen, een belangrijke speler voor Feyenoord. Er valt met Timber een back-up voor de 6 positie weg helaas. Op 10 vind ik het niet een enorm gemis, behalve voor de bezetting van deze positie. Ik vind de invulling van Dilrosun en Timber daar niet zo sterk, wat dat betreft kan het nog 'positief' uitvallen zoals wehave al schreef. Op 10 nu maar een keer met Bullaude beginnen, het wordt tijd dat Slot ook inziet dat we daar diepgang en scorend vermogen nodig hebben.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Dit valt wel op te vangen, Geertruida wordt dan de back up voor het middenveld zodra Trauner terug is. En 10 positie gaat tussen syzmanski en bullaude. We gaan hierdoor in ieder geval die Bullaude een stuk vaker zien wat wie weet naast hartman en wieffer het 3e geval wordt van een ontdekking die pas echt een kans krijgt als er geen andere optie meer is.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.879
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 24 februari 2023 om 16:37:
De zoveelste basisspeler die uitvalt. Pech, toeval of toch iets met de manier van trainen? Ik heb geen idee maar vind het wel opvallend dit seizoen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ben het eens met Middenveldert en Marc A. Het is gewoon doodzonde dat je in de beslissende fase van de competitie weer een basisspeler kan doorstrepen. We zijn nog op drie fronten actief en met de smalle selectie van ons kan dat een probleem gaan worden. Zeker met de piek van wedstrijden binnen korte tijd die er aan gaat komen. Neem
alleen maar de wedstrijd tegen Ajax die drie dagen na Shakhtar gespeeld wordt. Zo jammer dat we ons in de winterstop niet konden versterken, hoe lekker had het geweest als je nu zerrouki rond had lopen.
Beetje op deze speler gelet maar dat was niet veel soeps.
Liep overal op wandel tempo naar toe, bij bal verlies of de omschakeling deed hij niet mee.
Wel beetje lopen ergeren aan deze speler.
Ik hoop eigenlijk komt omdat hij nog niet fit is maar dan zou je hem eigenlijk niet moeten opstellen.
Je ziet ook een hele andere dynamiek zodra hij er weer uit ging.
Slot heeft eigenlijk wel een behoorlijke mazzel gehad dat Timber geblesseerd raakte want zelf zou hij de wissel met Wieffer niet hebben gedaan denk ik.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Zal aanvoerder zijn van jong oranje op het EK.
Goed voor zijn ontwikkeling omdat hij dan ook een leider moet zijn.
'Er is veel gebeurd man. Het eerste halfjaar heb ik natuurlijk veel gespeeld, daarna kwamen de blessures. Hoort erbij. In mijn laatste jaar bij Ajax had ik ook een langdurige blessure, dat had ik daarvoor niet. Ik zat er mentaal wel goed in, ik wilde me gewoon terugvechten. Geld is mijn drijfveer niet, ik had in het buitenland het dubbele kunnen verdienen. Maar ik wilde de stap maken naar een club waar het gevoel goed is, en dat was Feyenoord.'
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber