MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 september 2022 om 14:26:
Justin moet gewoon zorgen dat Louis en volgend jaar Koeman niet om hem heen kunnen. die Pasveer is in november 39 Bijlow 24.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 september 2022 om 15:54:
Er moet idd wel een reden zijn waarom hij gepasseerd is maar we hebben nog geen verklaring gehoord van Louis. Overigens hebben zowel Louis (WK 2014) en straks weer Koeman wel bewezen gewoon op kwaliteit teselecteren ongeacht de club.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Willykment
Fan van Feyenoord
Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 september 2022 om 17:14:
Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 september 2022 om 22:29:
Prima reactie je moet je ook niks laten aanpraten 'vorm' komt en gaat alleen bij een keeper valt het meer op. Voor zijn laatste blessure heeft hij veel punten gepakt, komt wel weer.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 september 2022 om 17:14:
Mooie analyse M! Zeer mee eens! Vergeet ook naast nieuwe jongen met verschillende talen de wind/regen/fanatiek publiek (geluid wat communicatie moeilijker maakt) niet, nat veld, natte bal, natte handschoenen wat keepen veel lastiger maakt. En vermoeidheid door donderdag icm zeer intensieve wedstrijd waardoor afstemming altijd minder is.
Bijlow is gewoon prima. Iets minder dan voorheen maar komt wel weer. Zeker met Hancko wat een soort nieuwe Trauner is, beste centrale verdedigings blok van NL.
Ik zou Bijlow nu nog jaar of 2 extra verlengen (wilden we al hij twijfelde) dat zal hij nu waarderen en dien denk ik. Dan heb je voor lange tijd een top top keeper voor NL/europa league (CL afwachten) niveau. Bij verkoop alleen hoofdprijs dan.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 19 september 2022 om 10:03:
.... Hij moet inmiddels 37 talen en dialecten beheersen om zijn elftal aan te spreken in het veld. Als spelers de gemaakte afspraken niet opvolgen kun je als keeper nog maar heel weinig doen in het moment vooraf aan een standaardsituatie.
Bij de 1-1 liep Danilo niet mee, waardoor Hancko van 'zijn' paal moest komen en te laat was bij Brantwaithe die hem dáár intikte. De afspraak was dat Jahanbakhsh hem zou dekken, maar die was weggetrokken om de korte corner eruit te halen. Dat is wel echt een opeenstapeling van fouten/keuzes waar ik de keeper weinig in kan verwijten.
Bijlow had die corner wel kunnen voorkomen door daarvoor beter op te treden.
Bij de 2-1 stond Gakpo schandalig vrij, en bij de 3-2 had Bijlow eerder kunnen zijn. En anders moet Til het gevoel hebben dat hij die bal alleen met gevaar voor eigen leven zo kan intikken in het doelgebied, en er ook minimaal iets aan overhouden waar hij de komende weken last van heeft. De 4-3 was goed ingekopt, ik weet niet zo goed wie daar mis zat anders dan de arbitrage die de corner nooit had mogen toekennen.
Dat Bijlow zelf zegt dat hij niet lekker staat te keepen vind ik een goed teken. Dat is de eerste stap op weg naar verbetering; onderkennen dat het probleem er is.
Ik vind dat hij mijn vertrouwen verdiend, wat mij betreft is er nog geen reden te roepen dat hij vervangen moet worden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 19 september 2022 om 19:40:
open/sluit de onderstaande quote:
Bijlow acteerde gisteren geen lijnkeeper, zijn uitkomen was alleen minder ‘zeker’ dan normaal.
Ik denk dat je daar de invloed van de omstandigheden niet in mag onderschatten, de regen en het veld zorgde ervoor dat de bal doorschoot wat het inschatten van de situatie en de keuze om uit te komen voor een keeper bemoeilijkt. Anderzijds is het ook weer lastiger om explosief van je lijn te komen (een van Bijlow’s grootste kwaliteiten) een want als je bij het aanzetten wegglijdt ben je gezien.
Met die spraakverwarring valt het inderdaad wel mee, maar in de hectiek van een vijandige corner je verstaanbaar maken en spelers op hun plek zetten is niet gemakkelijk. Zeker niet als je nog maar een paar maanden samen speelt en beiden het Engels niet de moerstaal is…
Het speelt wel degelijk mee.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow