Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

De suggestie wordt gewekt dat het afmelden met lichte blessures kwaad bloed heeft gezet bij de bondscoach.

Van Gaal zal over zijn ego moeten stappen als dat het geval is, want op de langere termijn is Bijlow het beste wat Nederland/Oranje op doel te bieden heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 september 2022 om 14:26:

Justin moet gewoon zorgen dat Louis en volgend jaar Koeman niet om hem heen kunnen. die Pasveer is in november 39 Bijlow 24.



Dat gaat natuurlijk nooit lukken in deze korte tijd, hij heeft z'n kansen al verspeeld. En gezien de koppigheid -en de bekende voorkeur- van de bondscoach denk ik dat hij überhaupt weinig kans heeft gehad, zelfs toen hij het beter deed.

 

+1/-0

Er moet idd wel een reden zijn waarom hij gepasseerd is maar we hebben nog geen verklaring gehoord van Louis. Overigens hebben zowel Louis (WK 2014) en straks weer Koeman wel bewezen gewoon op kwaliteit teselecteren ongeacht de club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 september 2022 om 15:54:

Er moet idd wel een reden zijn waarom hij gepasseerd is maar we hebben nog geen verklaring gehoord van Louis. Overigens hebben zowel Louis (WK 2014) en straks weer Koeman wel bewezen gewoon op kwaliteit teselecteren ongeacht de club.



Ik weet het niet hoor met die Van Gal. Ik heb toch sterk het vermoeden dat Ajacieden een dik streepje voor hebben bij die bejaarde coach. Why the fuck die Taylor die net komt kijken? En Rensch ten koste van Geertruida? Wat moet onze Luts nog meer doe om niet structureel gepasseerd te worden door onze bejaarde seniele bondscoach?

 

+1/-0

Hij haalde Malacia en Bijlow er toch ook bij? Geertruida gaat er echt nog wel bijkomen vaste kracht bij jong oranje maar dan onder Ronald pas. Voor de rest heeft Feyenoord nu niet veel opties mischien later Timber, Dilrosun en Danilo als die NL paspoort krijgt.

 

+1/-0

Bijlow is pas vierentwintig. Gezond blijven, veel spelen en lekker wachten op Koeman.

 

+2/-0

Laat Van Gaal maar zijn laatste kunstje doen voor de toekomst heb ik veel vertrouwen in Koeman die brengt het enthousiasme wel terug.

 

+1/-0

Snap wel waarom hij niet word opgeroepen.
Hele middelmatige keeper op dit moment wat vooral bang is.

 

+1/-0

Die mag lekker thuis op de bank kijken. Terecht hoor, vanaf de voorbereiding met die paar ongelofelijke ketsers is het al niks.

 

+1/-0

Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 september 2022 om 17:14:

Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.



Ik denk dat hij gewoon niet meer geblesseerd wilt raken en daardoor een nieuwe style heeft ontwikkeld ofzo maar dan kan je beter stoppen.
Dit is echt niets.

 

+1/-0

Prima reactie je moet je ook niks laten aanpraten 'vorm' komt en gaat alleen bij een keeper valt het meer op. Voor zijn laatste blessure heeft hij veel punten gepakt, komt wel weer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 september 2022 om 22:29:

Prima reactie je moet je ook niks laten aanpraten 'vorm' komt en gaat alleen bij een keeper valt het meer op. Voor zijn laatste blessure heeft hij veel punten gepakt, komt wel weer.



Zo van ‘jongens het komt wel weer’ past niet echt bij topsport mentaliteit. Je moet gewoon leveren. Hij zal zich snel moeten herpakken voordat het teveel tegengoals gaat opleveren. Het is aan hem om Slot niet te verleiden om in te grijpen.

 

+1/-0

Ben opzich ook wel nieuwsgierig naar Wellenreuther, maarja hij is geen veldspeler die je zomaar kan wisselen. Je maakt hem dan nog onzekerder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 september 2022 om 17:14:

Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.



.... Hij moet inmiddels 37 talen en dialecten beheersen om zijn elftal aan te spreken in het veld. Als spelers de gemaakte afspraken niet opvolgen kun je als keeper nog maar heel weinig doen in het moment vooraf aan een standaardsituatie.

Bij de 1-1 liep Danilo niet mee, waardoor Hancko van 'zijn' paal moest komen en te laat was bij Brantwaithe die hem dáár intikte. De afspraak was dat Jahanbakhsh hem zou dekken, maar die was weggetrokken om de korte corner eruit te halen. Dat is wel echt een opeenstapeling van fouten/keuzes waar ik de keeper weinig in kan verwijten.

Bijlow had die corner wel kunnen voorkomen door daarvoor beter op te treden.

Bij de 2-1 stond Gakpo schandalig vrij, en bij de 3-2 had Bijlow eerder kunnen zijn. En anders moet Til het gevoel hebben dat hij die bal alleen met gevaar voor eigen leven zo kan intikken in het doelgebied, en er ook minimaal iets aan overhouden waar hij de komende weken last van heeft. De 4-3 was goed ingekopt, ik weet niet zo goed wie daar mis zat anders dan de arbitrage die de corner nooit had mogen toekennen.

Dat Bijlow zelf zegt dat hij niet lekker staat te keepen vind ik een goed teken. Dat is de eerste stap op weg naar verbetering; onderkennen dat het probleem er is.

Ik vind dat hij mijn vertrouwen verdiend, wat mij betreft is er nog geen reden te roepen dat hij vervangen moet worden.

 

+1/-0

Mooie analyse M! Zeer mee eens! Vergeet ook naast nieuwe jongen met verschillende talen de wind/regen/fanatiek publiek (geluid wat communicatie moeilijker maakt) niet, nat veld, natte bal, natte handschoenen wat keepen veel lastiger maakt. En vermoeidheid door donderdag icm zeer intensieve wedstrijd waardoor afstemming altijd minder is.

Bijlow is gewoon prima. Iets minder dan voorheen maar komt wel weer. Zeker met Hancko wat een soort nieuwe Trauner is, beste centrale verdedigings blok van NL.

Ik zou Bijlow nu nog jaar of 2 extra verlengen (wilden we al hij twijfelde) dat zal hij nu waarderen en dien denk ik. Dan heb je voor lange tijd een top top keeper voor NL/europa league (CL afwachten) niveau. Bij verkoop alleen hoofdprijs dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 september 2022 om 10:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 september 2022 om 17:14:

Bijlow oogde heel onzeker, twee tegendoelpunten leken mij op het eerste gezicht houdbaar en waar hij voorheen vaak gevaar wist te verijdelen door gedecideerd uit te komen blijft hij tegenwoordig staan. Als lijnkeeper heb ik liever een Wellenreuther dan Bijlow. Bij die corners/standaardsituaties vind ik de organisatie matig neergezet, maar dat is ook een punt voor het gehele team en de achterhoede.



.... Hij moet inmiddels 37 talen en dialecten beheersen om zijn elftal aan te spreken in het veld. Als spelers de gemaakte afspraken niet opvolgen kun je als keeper nog maar heel weinig doen in het moment vooraf aan een standaardsituatie.

Bij de 1-1 liep Danilo niet mee, waardoor Hancko van 'zijn' paal moest komen en te laat was bij Brantwaithe die hem dáár intikte. De afspraak was dat Jahanbakhsh hem zou dekken, maar die was weggetrokken om de korte corner eruit te halen. Dat is wel echt een opeenstapeling van fouten/keuzes waar ik de keeper weinig in kan verwijten.

Bijlow had die corner wel kunnen voorkomen door daarvoor beter op te treden.

Bij de 2-1 stond Gakpo schandalig vrij, en bij de 3-2 had Bijlow eerder kunnen zijn. En anders moet Til het gevoel hebben dat hij die bal alleen met gevaar voor eigen leven zo kan intikken in het doelgebied, en er ook minimaal iets aan overhouden waar hij de komende weken last van heeft. De 4-3 was goed ingekopt, ik weet niet zo goed wie daar mis zat anders dan de arbitrage die de corner nooit had mogen toekennen.

Dat Bijlow zelf zegt dat hij niet lekker staat te keepen vind ik een goed teken. Dat is de eerste stap op weg naar verbetering; onderkennen dat het probleem er is.

Ik vind dat hij mijn vertrouwen verdiend, wat mij betreft is er nog geen reden te roepen dat hij vervangen moet worden.



Bijlow was natuurlijk niet in zijn eentje verantwoordelijk voor de tegendoelpunten.
Hij stond er helaas wel behoorlijk onzeker bij, een paar doelpunten waren bij een Bijlow in vorm -of een hele sterke lijnkeeper zoals Unnerstall- niet gevallen.

Ik zou Bijlow nog niet vervangen, maar als hij besluit om puur als lijnkeeper te gaan acteren dan vind ik zijn meerwaarde een stuk beperkter. Bijlow is juist goed in het uitkomen en daarmee tijdig het gevaar verijdelen, die kwaliteit moet hij juist extra op inzetten. Zeker met alle nieuwe verdedigers om zich heen en tegen een team als PSV dat sterk is bij standaardsituaties had het team daar veel aan gehad. Als Bijlow besluit dit aspect niet langer onderdeel van zijn spel te laten zijn, bijvoorbeeld om blessures te voorkomen, dan neemt zijn meerwaarde naar mijn mening behoorlijk af ten opzichte van keepers zoals Wellenreuther.

Overigens valt het met al die dialecten en dat geneuzel over een vreemdelingenlegioen reuze mee. Van de 11 spelers die begonnen spraken er 4 geen Nederlands, de rest beheerst het Engels. Überhaupt is Engels al enige tijd de voertaal bij Feyenoord. Beetje gemakkelijk om het daar telkens op te gooien als iets mis gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Bijlow acteerde gisteren geen lijnkeeper, zijn uitkomen was alleen minder ‘zeker’ dan normaal.

Ik denk dat je daar de invloed van de omstandigheden niet in mag onderschatten, de regen en het veld zorgde ervoor dat de bal doorschoot wat het inschatten van de situatie en de keuze om uit te komen voor een keeper bemoeilijkt. Anderzijds is het ook weer lastiger om explosief van je lijn te komen (een van Bijlow’s grootste kwaliteiten) een want als je bij het aanzetten wegglijdt ben je gezien.

Met die spraakverwarring valt het inderdaad wel mee, maar in de hectiek van een vijandige corner je verstaanbaar maken en spelers op hun plek zetten is niet gemakkelijk. Zeker niet als je nog maar een paar maanden samen speelt en beiden het Engels niet de moerstaal is…

Het speelt wel degelijk mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 september 2022 om 19:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Bijlow acteerde gisteren geen lijnkeeper, zijn uitkomen was alleen minder ‘zeker’ dan normaal.

Ik denk dat je daar de invloed van de omstandigheden niet in mag onderschatten, de regen en het veld zorgde ervoor dat de bal doorschoot wat het inschatten van de situatie en de keuze om uit te komen voor een keeper bemoeilijkt. Anderzijds is het ook weer lastiger om explosief van je lijn te komen (een van Bijlow’s grootste kwaliteiten) een want als je bij het aanzetten wegglijdt ben je gezien.

Met die spraakverwarring valt het inderdaad wel mee, maar in de hectiek van een vijandige corner je verstaanbaar maken en spelers op hun plek zetten is niet gemakkelijk. Zeker niet als je nog maar een paar maanden samen speelt en beiden het Engels niet de moerstaal is…

Het speelt wel degelijk mee.



Zal vast allemaal meespelen, maar dan nog vind ik dat hij tegen PSV behoorlijk wat dreigende situaties had kunnen voorkomen door verder en overtuigender uit zijn doel te komen. Dat is altijd zijn grootste kracht geweest, ook bij wedstrijden met mindere omstandigheden. Hoe je het ook wendt of keert, Bijlow komt de laatste maanden veel minder ver en explosief uit z'n goal dan voorheen. Wellicht uit angst voor nieuwe blessures of uit onzekerheid. Voor zijn ontwikkeling en zijn optreden als keeper is dit geen goede zaak naar mijn mening. Hopelijk komt hij snel uit z'n vormdip.

 

+1/-0

Hoogst ongebruikelijk om nu met 6 keepers 'tests' tedoen, wat moet je nou met zoveel keepers Cillessen en Bijlow heb je twee prima keepers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow