Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Uitstekende keeper maar helaas heeft hij niet de fysiek van een topsporter. Zijn lichaam laat hem weer in de steek juist nu de cruciale fase van het seizoen aanbreekt. Het is triest maar de technische staf kan maar tot één conclusie komen en dat is op zoek gaan naar een nieuwe eerste keeper. Topsport is hard.

 

+1/-0

Zonde weer , je zag dat hij zijn stijl beetje had aangepast.
Zag hem minder snel uitkomen laatste tijd , minder kans op blessures en fouten maar dat hij dan toch weer iets krijgt wel echt domper.

 

+1/-0

Dit gaat zijn carrière wel opbreken helaas, vrees ook dat het zijn status als eerste keeper van het Nederlands elftal zal aantasten. Kwestie van tijd voordat ze die Ajax keeper erin gaan zetten. Hopen dat de volgende lichting talentvolle jeugdkeepers (Haksteeg en Husselin) minder blessuregevoelig zal zijn.

 

+1/-0

Echt heel k*t. Ik heb totaal geen vertrouwen in Marciano, hij deed het leuk tegen Zwolle maar het is zo onzeker en wisselvallig...

 

+1/-0

We kunnen nu niet anders dan Ofir 100% steunen geef die jongen vertrouwen!

 

+1/-0

Wat ik van die wedstrijd tegen Partizan had gezien, was dat Justin in een scrimmage met een Partizan ongelukkig geraakt werd. In ieder geval was hij licht aan het trekkenbenend toen hij de bal in het spel bracht. Nare blessure, en ik hoop dat hij over 4 weken terug zal zijn. Hopen tegen beter weten in!

 

+1/-0

man-van -glas helaas

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

(...)Het ziet er nu naar uit dat Feyenoord met Ofir Marciano, Thijs Jansen en Tein Troost het seizoen moet gaan afmaken. Marciano is de eerste doelman van de Rotterdammers. De 32-jarige Israëlische doelman is klaar om zijn kans te grijpen. ''Ik ben scherp, heb zondag wéér een partij meegepakt en voel me topfit door alle pittige trainingen die ik samen met Justin en onze keeperstrainer Khalid Benlahsen al maanden deed.''



Misschien zijn al die pittige trainingen ook wel onderdeel van het probleem?!

De intensiteit van de trainingen is omhoog gegaan sinds de komst van Slot, maar of dat ook voor de keepers noodzakelijk is vraag ik me af. Ik neem aan dat bekend is dat de voet van Bijlow een risico is; kun je hem dan niet beter een beetje ontzien tijdens trainingen zodat hij er in wedstrijden staat?!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 maart 2022 om 09:49:

open/sluit de onderstaande quote:

(...)Het ziet er nu naar uit dat Feyenoord met Ofir Marciano, Thijs Jansen en Tein Troost het seizoen moet gaan afmaken. Marciano is de eerste doelman van de Rotterdammers. De 32-jarige Israëlische doelman is klaar om zijn kans te grijpen. ''Ik ben scherp, heb zondag wéér een partij meegepakt en voel me topfit door alle pittige trainingen die ik samen met Justin en onze keeperstrainer Khalid Benlahsen al maanden deed.''



Misschien zijn al die pittige trainingen ook wel onderdeel van het probleem?!

De intensiteit van de trainingen is omhoog gegaan sinds de komst van Slot, maar of dat ook voor de keepers noodzakelijk is vraag ik me af. Ik neem aan dat bekend is dat de voet van Bijlow een risico is; kun je hem dan niet beter een beetje ontzien tijdens trainingen zodat hij er in wedstrijden staat?!



Nee natuurlijk kan dat niet. Het gaat hier om topsport niet om recreatiesport.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 maart 2022 om 09:49:

open/sluit de onderstaande quote:

(...)Het ziet er nu naar uit dat Feyenoord met Ofir Marciano, Thijs Jansen en Tein Troost het seizoen moet gaan afmaken. Marciano is de eerste doelman van de Rotterdammers. De 32-jarige Israëlische doelman is klaar om zijn kans te grijpen. ''Ik ben scherp, heb zondag wéér een partij meegepakt en voel me topfit door alle pittige trainingen die ik samen met Justin en onze keeperstrainer Khalid Benlahsen al maanden deed.''



Misschien zijn al die pittige trainingen ook wel onderdeel van het probleem?!

De intensiteit van de trainingen is omhoog gegaan sinds de komst van Slot, maar of dat ook voor de keepers noodzakelijk is vraag ik me af. Ik neem aan dat bekend is dat de voet van Bijlow een risico is; kun je hem dan niet beter een beetje ontzien tijdens trainingen zodat hij er in wedstrijden staat?!


Misschien zijn ze niet pittig genoeg geweest? Intensiteit in een wedstrijd is nog hoger dan Bijlow gewend is op de trainingen?

 

+1/-0

Ik mag hopen dat de intensiteit tijdens wedstrijden hoger is dan op trainingen. In ieder geval is de druk anders.

Je kan twee kanten op beredeneren als je weet dat een speler/keeper in fysieke zin een zwakkere plek heeft; de trainingen zo zwaar mogelijk zodat deze plek gewend raakt aan deze intensiteit en er tijdens wedstrijden geen problemen ontstaan. Of de trainingen aanpassen, de plek ontzien en zodoende een speler/keeper langer wedstrijden kan blijven spelen.

Het hangt af van de mate waarin de zwakkere plek belast kan worden en een verder behandelplan. Ik ken de ins & outs niet, vandaar mijn vraagstelling als reactie op wat Marciano aangaf.

Als bekend was dat de voet van Bijlow een zwakkere plek was die op den duur nog een keer behandeld/geopereerd moest worden, wil je dat wellicht off-season 'plannen'.

Wellicht had de voet van Bijlow ontzien kunnen worden tijdens trainingen en had hij zodoende langer kunnen doorspelen. Anderzijds is het wellicht gewoon pech dat hij nu weer aan deze voet geblesseerd is geraakt...

 

+1/-0

Justin Bijlow prijkt op het lijstje van Borussia Dortmund, meldt Feyenoord Transfermarkt. Volgens het doorgaans betrouwbare lokale medium staat de sluitpost van de Rotterdammers al een klein half jaar in de nadrukkelijke belangstelling van die Borussen.

Feyenoord zou daarnaast alvast geïnformeerd hebben naar Sergio Padt. De voormalig keeper van FC Groningen speelt momenteel bij Ludogorets Razgrad.

 

+1/-0

Als 2e keeper achter Bijlow lijkt Padt me wel wat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 juni 2022 om 14:00:

Als 2e keeper achter Bijlow lijkt Padt me wel wat.



Als die maar niet van het Padtje raakt...

(ja die was heel slecht... ik weet het...)

 

+1/-0

Dortmund heeft vorig jaar keeper Gregor Kobel gekocht van Stuttgart voor 15 miljoen en voor komend seizoen 2 nieuwe keepers gehaald namelijk Marcel Lotka van Hertha BSC en Alexander Meyer van Jahn Regenburg.

'Bijlow op het lijstje van Dortmund; Feyenoord informeerde naar Padt'

Justin Bijlow staat op het lijstje van Borussia Dortmund, zo meldt Rutger Vinke in Studio1908. De keeper staat naar verluidt al een klein half jaar in de belangstelling van de Duitsers. Feyenoord zou daarnaast hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Sergio Padt.

De verwachting is dat Bijlow in ieder geval deze zomer in De Kuip blijft, mede met het oog op het WK in Qatar van aanstaande winter. Louis van Gaal gaf eerder aan dat spelers moeten spelen bij hun club als ze mee willen naar het eindtoernooi. Daarnaast komt de 24-jarige doelman net terug van een zware blessure.

Ofir Marciano moest daardoor lange tijd fungeren als eerste keeper, maar maakte geen onbetwiste indruk. Feyenoord zou daardoor naar de beschikbaarheid van Padt hebben geïnformeerd, die sinds vorige zomer onder contract staat bij Ludogorets Razgrad in Bulgarije. De 32-jarige keeper, die 259 wedstrijden voor FC Groningen speelde, staat tot medio 2024 onder contract bij zijn club.

Jansen
Khalid Benlahsen, de keeperstrainer van Feyenoord, ziet het erg zitten in Thijs Jansen. De 20-jarige sluitpost maakt een goede ontwikkeling door en daar zijn de Rotterdammers tevreden over. Jansen speelde vorig seizoen zijn wedstrijden voor Feyenoord O21 en ligt nog tot volgende zomer vast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 20 juni 2022 om 20:56:

Dortmund heeft vorig jaar keeper Gregor Kobel gekocht van Stuttgart voor 15 miljoen en voor komend seizoen 2 nieuwe keepers gehaald namelijk Marcel Lotka van Hertha BSC en Alexander Meyer van Jahn Regenburg.

'Bijlow op het lijstje van Dortmund; Feyenoord informeerde naar Padt'

Justin Bijlow staat op het lijstje van Borussia Dortmund, zo meldt Rutger Vinke in Studio1908. De keeper staat naar verluidt al een klein half jaar in de belangstelling van de Duitsers. Feyenoord zou daarnaast hebben geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Sergio Padt.

De verwachting is dat Bijlow in ieder geval deze zomer in De Kuip blijft, mede met het oog op het WK in Qatar van aanstaande winter. Louis van Gaal gaf eerder aan dat spelers moeten spelen bij hun club als ze mee willen naar het eindtoernooi. Daarnaast komt de 24-jarige doelman net terug van een zware blessure.

Ofir Marciano moest daardoor lange tijd fungeren als eerste keeper, maar maakte geen onbetwiste indruk. Feyenoord zou daardoor naar de beschikbaarheid van Padt hebben geïnformeerd, die sinds vorige zomer onder contract staat bij Ludogorets Razgrad in Bulgarije. De 32-jarige keeper, die 259 wedstrijden voor FC Groningen speelde, staat tot medio 2024 onder contract bij zijn club.

Jansen
Khalid Benlahsen, de keeperstrainer van Feyenoord, ziet het erg zitten in Thijs Jansen. De 20-jarige sluitpost maakt een goede ontwikkeling door en daar zijn de Rotterdammers tevreden over. Jansen speelde vorig seizoen zijn wedstrijden voor Feyenoord O21 en ligt nog tot volgende zomer vast.



Grappig... Wat ik tot op heden heb gexien van hem valt het me nogal tegen.
Bijlow was op die leeftijd al veel verder. Jansen zal nooit eerste keeper worden, niveau Ten Hove.

 

+1/-0

Bijlow uit de selectie gezet door Van Gaal. Terecht want hij staat als een oud wijf te keepen de laatste paar maanden. Moet wel zeggen dat Van gaal zich door de waan van de dag laat leiden met het in de selectie opnemen van die Noppert. En dat hij de Ajax keeper opneemt in zijn selectie zal ook niemand verbazen. Nou ja er is geen enkele reden meer om naar dat Nederlandse schijt elftal te kijken. Hopen dat ze afgaan in dat verrotte facistische islamitische oliestaatje.

 

+1/-0

Vreemde beslissing zo slecht speelt Bijlow ook weer niet al aantal keren de nul gehouden en als team waar hij toch altijd in staat doet Feyenoord het ook heel behoorlijk. Maar denk dat Louis hem wil prikkelen want de wedstrijden voor oranje waren ook goed.

 

+1/-0

Ik vind Bijlow heel matig keepen de laatste tijd (muv meevoetballen tegen Sturm Graz), maar het probleem voor Nederland is dat geen van de geselecteerde keepers ergens beter in is dan Bijlow. Aparte beslissing van Louis van Gaal en die keeperstrainer.

 

+1/-0

Justin moet gewoon zorgen dat Louis en volgend jaar Koeman niet om hem heen kunnen. die Pasveer is in november 39 Bijlow 24.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Feyenoord Forum » Spelers » Justin Bijlow