Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 20 21 22 23

Viel allemaal wel mee, heeft gewoon tijd nodig na z´n blessure. Prima backup achter Pedersen en Trauner vooralsnog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 november 2021 om 10:17:

Viel allemaal wel mee, heeft gewoon tijd nodig na z´n blessure. Prima backup achter Pedersen en Trauner vooralsnog.


Ik heb normaal een zwak voor hem, maar gisteren was hij wel erg matig. Ik hoop dat hij zich snel weer herpakt, het blijft voor ons eenn prima speler.

 

+1/-0

Geertruida of Pedersen dan is de keuze super makkelijk, maar al met al heeft Geert toch al behoorlijk wat minuten gemaakt sinds hij terug is daaruit blijkt dat Slot wel vertrouwen in hem heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:02:

Geertruida of Pedersen dan is de keuze super makkelijk, maar al met al heeft Geert toch al behoorlijk wat minuten gemaakt sinds hij terug is daaruit blijkt dat Slot wel vertrouwen in hem heeft.




Klopt, maar speelt momenteel als een zwakke drol. Met op cruciale plekken (te) veel balverlies waardoor direct gevaar ontstaat. Nee hij zal wel de pest erin hebben dat hij geen basis ,meer is. Lekker cashen en wegdoen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2021 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:02:

Geertruida of Pedersen dan is de keuze super makkelijk, maar al met al heeft Geert toch al behoorlijk wat minuten gemaakt sinds hij terug is daaruit blijkt dat Slot wel vertrouwen in hem heeft.




Klopt, maar speelt momenteel als een zwakke drol. Met op cruciale plekken (te) veel balverlies waardoor direct gevaar ontstaat. Nee hij zal wel de pest erin hebben dat hij geen basis ,meer is. Lekker cashen en wegdoen


Ik ga hier met je mee willem, want hij maakte op mij niet de indruk dat hij terug is en zo speelt als voor zijn blessure.

 

+1/-0

Hij oogt niet alert, want soms reageert hij te laat of ziet de bal niet aankomen. Hopelijk zal het te maken hebben met wedstrijdritme gebrek en dat hij in de tweede helft van het seizoen weer de oude is. Voorlopig vind ik Marcus onbetwistbaar.

 

+1/-0

Ik vind hem de laatste wedstrijden beter spelen, dan dat hij tot nu toe heeft laten zien. Blij dat we er een solide laatste linie speler erbij hebben. Hopen dat Trauner en Sinistera spoedig herstellen.

 

+2/-0

Hij is en blijft een RCV en zal af en toe zijn kans moeten pakken zoals nu

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2021 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:02:

Geertruida of Pedersen dan is de keuze super makkelijk, maar al met al heeft Geert toch al behoorlijk wat minuten gemaakt sinds hij terug is daaruit blijkt dat Slot wel vertrouwen in hem heeft.




Klopt, maar speelt momenteel als een zwakke drol. Met op cruciale plekken (te) veel balverlies waardoor direct gevaar ontstaat. Nee hij zal wel de pest erin hebben dat hij geen basis ,meer is. Lekker cashen en wegdoen


Slecht idee pik!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 december 2021 om 12:47:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2021 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 november 2021 om 13:02:

Geertruida of Pedersen dan is de keuze super makkelijk, maar al met al heeft Geert toch al behoorlijk wat minuten gemaakt sinds hij terug is daaruit blijkt dat Slot wel vertrouwen in hem heeft.




Klopt, maar speelt momenteel als een zwakke drol. Met op cruciale plekken (te) veel balverlies waardoor direct gevaar ontstaat. Nee hij zal wel de pest erin hebben dat hij geen basis ,meer is. Lekker cashen en wegdoen


Slecht idee pik!



dat was nog als rechtsback, pik

 

+1/-0

Geertruida speelde de laatste wedstrijd heel sterk, daar hoort hij te staan.

 

+2/-0

"Hij is een echte Arne Slot-verdediger, omdat hij alle aspecten heeft die hij wil zien'', vertelt Bruggink. ''Hij kan dus ook nog eens een keer hoog op het veld staan. Het was wachten op het moment dat hij centraal zou komen staan. Hij is eigenlijk een basisspeler die op de bank zit, omdat Trauner is gekomen en daar heel veel vertrouwen in was."

Bruggink verwacht dat Geertruida het Slot de komende maanden lastig gaat maken wanneer iedereen fit is. ''Ik heb de indruk dat hij Senesi eruit gaat spelen. Senesi moet worden verkocht. Tenminste, dat gevoel heb ik heel sterk. Geertruida zal daardoor misschien nog even moeten wachten, maar die kun je bijna niet meer op de bank houden. Ik vind hem echt te goed om erbuiten te houden.''

 

+1/-0

Trauner = gewoon basis

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 december 2021 om 17:51:

Trauner = gewoon basis



Bruggink heeft het ook over de positie van Senesi, het is nu gewoon geduld hebben maar hij heeft toch veel wedstrijden al gespeeld sinds zijn herstel.

Je kan je wel afvragen waarom hij vorig jaar niet vaker centraal heeft gespeeld.

 

+1/-0

Toen hadden we geen rechtsback ala Pedersen ;-) Geertruida is gewoon weer terug op zijn niveau en heeft tijd nodig gehad na zijn blessure. Hij kan wat mij betreft ook prima als LCV spelen naast Trauner maar ik hoop ook meer van Ramon Hendriks te gaan zien de komende maanden want dat lijkt mij de enige echte opvolger van Senesi.

 

+1/-0

Deze speler staat weer rechtsback, terwijl hij in feite een rcv is. Op rb positie vind ik Geertruida niet sterk, in ieder geval minder dan Pedersen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 februari 2022 om 13:49:

Deze speler staat weer rechtsback, terwijl hij in feite een rcv is. Op rb positie vind ik Geertruida niet sterk, in ieder geval minder dan Pedersen...



Hij komt wel vaak centraal mee op, tegen een Cambuur kan je de backpositie wel verlaten, Slot vindt dat Pedersen momenteel minder is na een superstart. Pedersen zal zich moeten terug knokken, maar komt wel weer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 februari 2022 om 14:19:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 februari 2022 om 13:49:

Deze speler staat weer rechtsback, terwijl hij in feite een rcv is. Op rb positie vind ik Geertruida niet sterk, in ieder geval minder dan Pedersen...



Hij komt wel vaak centraal mee op, tegen een Cambuur kan je de backpositie wel verlaten, Slot vindt dat Pedersen momenteel minder is na een superstart. Pedersen zal zich moeten terug knokken, maar komt wel weer.



Pedersen is goed als je een open rechterkant hebt, Geertruida is meer compleet in verdedigen en opbouw.

Dat heeft niks met vorm te maken, maar type speler.

 

+1/-0

Doet het gewoon uitstekend, deze speler wordt onderschat maar is ontzettend vast in balbezit en ook nog eens defensief stabiel. Ik kan me voorstellen dat Geertruida de voorkeur krijgt boven de meer druistige Pedersen. Niet erg, Pedersen komt er wel zodra Geertruida de positie van Senesi zal overnemen na dit jaar.

 

+1/-0

Met zijn ervaring vind ik 'm met name achterin nog teveel rare fratsen uithalen, tegen een sterke tegenstander is dat direct fataal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 20 21 22 23

Feyenoord Forum » Spelers » Lutsharel Geertruida