feyemonder
Fan van Feyenoord
Uit: hellimond
Vak: Stadiontribune - U
Forumreacties: 437
Reg.: 1 september 2006
Favoriete opstelling: geen
Uit: Bergen op Zoom
Vak: Marathontribune - Y2
Forumreacties: 6
Reg.: 10 september 2019
Absoluut. Ik was vorig jaar erg verrast door zijn komst maar ook wel een klein beetje huiverig, Feyenoord die een onbekend Colombiaans talent haalt, dat zal vast niks zijn. Dat was althans wat ik dacht. Maar man, man, man wat een verademing zeg! Wat mij betreft ook gewoon basis materiaal ipv Larsson! Hij is onvoorspelbaar, balvast, snel, goede aanname en uiterst creatief. Hopen dat dit jaar echt zijn jaar gaat worden! Trainingsaccent leggen op afwerken en als hij meer een 'killer' wordt dan heb je een bizar goede buitenspeler voor Eredivisie begrippen.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:ROCKWELL schreef op 16 september 2019 om 18:29:
Absoluut. Ik was vorig jaar erg verrast door zijn komst maar ook wel een klein beetje huiverig, Feyenoord die een onbekend Colombiaans talent haalt, dat zal vast niks zijn. Dat was althans wat ik dacht. Maar man, man, man wat een verademing zeg! Wat mij betreft ook gewoon basis materiaal ipv Larsson! Hij is onvoorspelbaar, balvast, snel, goede aanname en uiterst creatief. Hopen dat dit jaar echt zijn jaar gaat worden! Trainingsaccent leggen op afwerken en als hij meer een 'killer' wordt dan heb je een bizar goede buitenspeler voor Eredivisie begrippen.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Vak: Olympiatribune - PP
Forumreacties: 2.227
Reg.: 18 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 18 september 2019 om 10:19:
Heeft ook een prima WK o/20 jaar achter de rug scoorde 6(!) keer
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 608
Reg.: 6 mei 2005
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Uit: Zoetermeer
Vak: Maastribune - VV
Forumreacties: 13.964
Reg.: 24 augustus 2004
Was tegen Ado de beste aanvaller. Kan daar prima spelen, probleem lag in de opbouw en op het middenveld, kreeg alleen maar hoge ballen tegen 2 lage kerels. Dan ben je altijd kansloos.open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 20 september 2019 om 15:52:
Is moeilijk te zeggen omdat hij natuurlijk aanpassingsproblemen had maar nooit meer in de spits aub. Heeft geen zin. Speel gewoon zonder spits als je geen spits hebt want die stoelendans lever alleen maar ellende op.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 01 oktober 2019 om 13:47:
Hij heeft het toch echt in zich. Dus mogen we concluderen dat Gio hem totaal verkeerd beoordeeld heeft. Gelukkig ziet Stam het wel in hem zitten anders hadden we weer een paar miljoen verbrand.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Sinisterra heeft zijn grootste waarde op de vleugels, natuurlijk niet als spits, is ie ook niet, wat hij wèl als meerwaarde heeft is het grillige, dat net beetje meer creativiteit, het onverwachte. Ik vermoed dat Larsson door Sinisterra weggespeeld gaat worden. Ik zou Azarkan weleens wat meer spelminuten willen zien hebben. Als spits. Kan ook groeien.
Sinisterra -- Azarkan -- Berghuis. Misschien een optie ?
Narsingh valt tegen. Brengt eigenlijk maar weinig.
GeloofHoopLiefde
Fan van Feyenoord
Uit: Westland
Forumreacties: 14
Reg.: 31 augustus 2019
Mensen, deze jongen is hét lichtpuntje in dit dolende Feyenoord .. wellicht is de spitspositie op deze manier ingevuld door de bewegelijke Colombiaan die inzicht afwisselt met subtiele steekpasses en een gezonde dosis vecht- en werklust.
Ik zeg bewust hét lichtpuntje want het lek is bij lange na niet boven. Porto op bezoek wordt op z'n zachts gezegd een uitdaging haha onze Jaap is dus niet te benijden
Lionel Messi
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 8.675
Reg.: 1 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Lionel Messi schreef op 02 oktober 2019 om 12:30:
Heeft dacht ik een optie voor nog 2 jaar? Dus zal denk ik wat minder prioriteit hebben. Maar sowieso verlengen, verrast mij positief na een teleurstellend aanpassingsjaar.
Overigens Tapia niet verlengen, heb je niks aan.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
open/sluit de onderstaande quote:Beer schreef op 02 oktober 2019 om 13:12:
open/sluit de onderstaande quote:Lionel Messi schreef op 02 oktober 2019 om 12:30:
Heeft dacht ik een optie voor nog 2 jaar? Dus zal denk ik wat minder prioriteit hebben. Maar sowieso verlengen, verrast mij positief na een teleurstellend aanpassingsjaar.
Overigens Tapia niet verlengen, heb je niks aan.
Ik zou Tapia gewoon verlengen want die is geld waard maar dan wel volgend jaar verkopen.
Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra